باربری در گیشا

به نظر شما چرا اسباب کشی پیچیده و پر دردسر است؟ جواب این سوال راحت است، چون شما تجربه زیادی در رابطه با نحوه بسته بندی کردن وسایل و خرید اقلام مورد نیاز برای بسته بندی ندارید و در نتیجه نمی توانید از عهده انجام آن بر بیایید.

عزت بار با کادر مجرب و حرفه ای خود آماده است تا به شما در اسباب کشی هایتان کمک کند. این مجموعه علاوه بر شمال و مرکز تهران، منطقه غرب را نیز پوشش داده و سرویس های باربری را به مشتریان خود ارائه می دهد. در ادامه می خواهیم شما را بیشتر با خدمات عزت بار در غرب تهران گیشا آشنا کنیم، پس همراه ما باشید.

مراحل ثبت سفارش اسباب کشی در عزت بار​

تماس با عزت بار

انتخاب نوع خدمات

مشخص کردن ساعت و تاریخ

تایید نهایی هزینه

ثبت سفارش

مجموعه باربری در گیشا از چه وسایلی برای جابجایی اثاثیه ها استفاده می ‌کند؟

  • کارتن‌ های بزرگ و محکم: برای بسته ‌بندی لوازم حساس و شکستنی، وسایل آشپزخانه و خرده ریزها.
  • چسب نواری بزرگ: محکم کردن کارتن‌ های بسته ‌بندی شده و پلمپ کردن در جعبه ها.
  • سلفون: سلفن پیچی کردن لوازم دکوری.
  • ماژیک: برای نوشتن مشخصات محتویات داخل هر جعبه بر روی آن.
  • کاغذ: برای بسته‌ بندی بشقاب ها.
  • قیچی: برای قسمت کردن نایلون حبابدار، کارتن های ضخیم و سلفون به اندازه‌های دلخواه.
  • طناب محکم: برای حمل وسایل بزرگ آشپزخانه به ماشین باربری.
  • مواد محافظتی مانند کاغذ روزنامه، نایلون حبابدار و …:  برای بسته‌ بندی مبلمان و سرویس خواب.
  • کیسه‌ های بزرگ و محکم: برای بسته ‌بندی پتوها، ملحفه ها، روتختی ها و لباس ها.
بسته بندی اثاثیه در سامانه عزت بار

مراحل بسته بندی اسباب کشی در باربری گیشا(عزت بار)

ظروف شکستنی

– ابتدا ظروف شکستنی مثل بشقاب‌ها، فنجان‌ها، لیوان‌ها و موارد مشابه را در کاغذ پیچی می‌کنیم. سپس چند جعبه مقاوم را انتخاب کرده و داخل آنها را با پارچه یا نایلون حبابدار می‌پوشانیم.

– چند جعبه مقاوم انتخاب کرده و ابتدا بشقاب‌ها را در کف جعبه قرار می‌دهیم و فنجان‌ها و لیوان‌ها و سایر ظروف را به ترتیب روی بشقاب‌ها می‌چینیم.

– جعبه را با چسب نواری پهن محکم می‌کنیم. روی جعبه می نویسیم که به کجا تعلق دارد و چه چیزهایی داخل آن است.

وسایل صوتی و تصویری

-اسپیکرها، ویدئو پروژکتور، تلویزیون، لپتاپ و کامپیوتر را ابتدا سلفن پیچی می‌کنیم. سپس دور آنها را با یک لایه نایلون حبابدار پوشش می‌دهیم و با چسب نایلون را محکم به دور آنها می‌چسبانیم.

-در این مرحله جعبه‌های اسفنج‌دار به عنوان بهترین گزینه برای جابجایی این وسایل انتخاب می‌شوند. حالا وسایل بسته‌بندی شده را با دقت داخل این جعبه‌ها قرار می‌دهیم و در آنها را با چسب نواری پهن محکم می‌کنیم.

– با ماژیک آبی لیست محتویات داخل جعبه را روی آن می‌نویسیم.

کمدها

-در اتاق‌ها کمد لباس حداقل یکی وجود دارد، علاوه بر این، در اتاق خانم‌ها در کنار این کمدها یک میز آرایش نیز قرار دارد. در اسباب کشی هر دوی اینها با هم بسته بندی می‌شوند.

– وسایل داخل کمدها را خالی نمی‌کنیم و در آنها را با چسب یا گیره مخصوص محکم می‌کنیم. کمدها لبه‌های تیز کمدها و میز آرایش با چسب نواری، مقوا می‌چسبانیم.

– آینه میز آرایش را با نایلون حبابدار بسته بندی می‌کنیم و دور کمدها و میز آرایش را با نایلون حبابدار می پوشانیم تا در جابجایی خط و خشی روی آنها نیفتد.

 اسباب بازی‌ها

سامانه باربری عزت بار در گیشا

 – اسباب بازی‌ها را جمع کرده و در نایلون حبابدار قرار می‌دهیم.

 – نایلون حبابدار را با چسب محکم می‌کنیم تا در داخل جعبه از دور اسباب بازی ها باز نشوند.

 – کف و دیواره‌های جعبه را با لباس‌های کهنه می‌پوشانیم و سپس اسباب بازی‌ها را داخل جعبه می‌گذاریم.

 – در آخر، جعبه را با چسب محکم می‌بندیم و آن را با برچسب اسباب بازی برچسب‌گذاری می‌کنیم.

تابلوها و دکوری‌ها

 – تابلوها و دکوری‌ها را با پارچه تمیز می‌کنیم تا گرد و خاک روی آنها باقی نماند. چون اگر گرد و خاک روی آنها باشد و سلفن پیچی کنیم، هنگام باز کردن بسته بندی می‌بینیم ‌که خط و خش روی آنها افتاده است.

– سپس آنها را سلفن پیچی کرده و یک لایه نایلون حبابدار روی سلفن می‌کشیم و بسته بندی را با چسب محکم می‌کنیم.

– تابلوها و دکوری‌های کوچک را در جعبه‌های بزرگ و مقاوم قرار داده و تابلوهای بزرگ و دکوری‌های سنگین را با احتیاط کامل به ماشین باربری منتقل می‌کنیم.

مبلمان و سرویس خواب

 – مبلمان را با پارچه ضخیم یا ملحفه می‌پوشانیم و به سراغ بسته بندی سرویس خواب می‌رویم.

 – تخت خواب را با نایلون حبابدار بسته بندی کرده و پایه مبلمان و تخت خواب را با سلفن یا نایلون حبابدار می‌پوشانیم.

وسایل سنگین آشپزخانه

-یخچال و لباسشویی را با احتیاط سلفن پیچی می‌کنیم. سپس یک لایه نایلون حبابدار روی سلفن کشیده و کارتن‌های بزرگ را به چند قسمت تقسیم می‌کنیم و به دور این وسایل می‌چسبانیم.

 -در مرحله آخر یخچال و لباس‌شویی را که با کارتن پوشش دادیم با چسب نواری پهن و نخ پلاستیکی یا طناب محکم این کارتن را محکم به دور وسایل وصل می‌کنیم.

فرش‌ها

-اولین کاری که می‌کنیم، این است که فرش‌ها را از هر گونه گرد و غبار تمیز می‌کنیم. سپس روی فرش دست می‌کشیم تا جهت خواب فرش را پیدا ‌کنیم. پیدا کردن جهت خواب فرش در لوله کردن راحت فرش ها موثر است.

– حالا فرش را لوله کرده و بلند می کنیم. فرش را به ۴ قسمت تقسیم کرده کرده هر قسمت را با طناب محکم می بندیم و بعد آن را کاور می‌کنیم.

گلدان‌ها و گیاهان

عزت بار در گیشا

 – در اسباب کشی گیشا گلدان‌های کوچک را داخل یک جعبه چوبی یا پلاستیکی قرار می‌دهیم.

 – گلدان‌های بزرگ را همانطور که هستند در ماشین های مخصوص باربری در طرشت و گیشا  بارگیری می‌کنیم. تا رسیدن به محل جدید مراقب هستیم تا چیزی رو گلها و گیاهان نیفتد.

با انجام این مراحل، وسایل منزل به احتیاط بسته بندی و برچسب‌گذاری می‌شوند تا به خوبی و بدون خسارت جابجا شوند.

 بررسی بسته بندی

 – بعد از اتمام کار در آشپزخانه، اتاق‌ها، نشیمن و سایر قسمت‌های خانه، ۱۰ دقیقه استراحت می‌کنیم.

 – سپس دوباره به دقت همه‌جای منزل را چک می‌کنیم تا اگر وسایل کوچکی مثل اسباب بازی یا لباس بچه و خرده‌ریزهای آشپزخانه جا مانده، پیدا کرده و بسته‌بندی کنیم.

انتقال اثاثیه به ماشین

 – حالا که همه وسایل توسط تیم حرفه‌ای عزت بار بسته‌بندی شدند، کارگر باربری گیشا (عزت بار) با طناب محکم و چرخ‌های قرقره‌دار وسایل را از آپارتمان به ماشین باربری انتقال می‌دهد.

 انتقال اثاثیه به محل جدید

– در این مرحله، کار رانندگان عزت بار شروع می‌شود. راننده کامیون‌های عزت بار با مسیرهای محدوده غرب تهران بویژه گیشا آشنایی دارند؛ بنابراین به سرعت حرکت کرده و اثاثیه‌ها را به محل جدید منتقل می‌کنند.

چیدمان وسایل در محل

-بعد از اینکه ماشین باربری به محل جدید رسید، تیم عزت بار شروع به خالی کردن وسایل از ماشین باربری می کنند و وسایل را در گوشه‌ای از محل می‌چینند. این تیم یک استراحت کوتاه کرده و سپس شروع به چیدمان وسایل در قسمت‌های مختلف خانه می‌کنند. در عرض ۱ ساعت می‌توانید در محل جدید ساکن شوید.

چرا برای باربری در گیشا باید عزت بار را انتخاب کنیم؟

باربری در سردار جنگل

تمامی کارگران ما توانایی انجام حمل و جابه‌جایی اثاثیه منزل یا شرکت به بهترین شکل ممکن را دارند. انتقال وسایل بزرگ مانند کتابخانه، یخچال ساید بای ساید، پیانو، گاوصندوق، کمد، تخت‌خواب، دکوری‌ها و سایر اقلام مشابه از مهارت‌های برجسته کارگران ما است. همچنین، بسته‌بندی لوازم منزل، مواد شرکتی و اداری و اشیاء شکستنی با استفاده از عایق‌های ضد ضربه با دقت کامل صورت می‌گیرد تا حین انتقال و جا به جایی، کمترین آسیب به این وسایل وارد نشود.

ما برای فرآیند باربری در غرب تهران بویژه گیشا، وانت، نیسان، کامیون‌های بزرگ و کوچک ایسوزو و دیگر انواع خودروهای باربری را در اختیار داریم. وسایل حمل‌ونقل ما در این مرکز به شکل کاملاً بی عیب و نقص و در وضعیت سالمی قرار دارند. همچنین، طی دوره ‌های منظم، کارگر باربری در تهران (عزت بار) خودروها را به دقت نظافت می‌کند تا در هنگام حمل بار، حتی کوچکترین ذرات آلودگی روی اثاثیه باقی نماند.

اگر شما نیز جزو افرادی هستید که اثاث کشی در گیشا را به عزت بار سپرده اید و وقت کافی برای  چیدمان وسایل در محل جدید را ندارید، تیم ما دارای تخصص لازم برای چینش حرفه‌ای وسایل شما در منزل جدید می‌باشد. تیم حرفه ای ما اثاثیه منزل یا دفتر کار شما را مطابق سلیقه‌تان در مکان جدید می‌چینند.

هزینه حمل بار در باربری گیشا

توجه داشته باشید که هر کدام از سرویس های باربری عزت بار با توجه به شرایطی که دارند، از قیمت متفاوتی برخوردار هستند. اما در کل، عوامل زیر هزینه خدمات اتوبار گیشا (عزت بار) را تعیین می کنند:

  • نوع خودروی باربری مورد نیاز
  • تعداد طبقات در مبدأ و مقصد
  • تعداد کارگران مورد نیاز
  • روز و فصل انتقال بار
  • زمان انجام خدمات باربری
  • تعداد و نوع مواد مورد استفاده در بسته ‌بندی

جهت کسب اطلاعات دقیق درباره قیمت خدمات باربری مورد نیازتان، کافیست با شماره تلفن باربری گیشا تماس حاصل فرمایید.

جهت برقراری ارتباط و دریافت خدمات از این شرکت با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید:

44279739 | 44279740

 

نحوه بسته بندی وسایل
5/5 - (1 امتیاز)