باربری در باغ فیض

بیشتر افراد به دلیل اینکه هیچ تجربه ای در بسته بندی لوازم منزل یا دفتر کار ندارند، به هنگام اسباب کشی سر در گم می شوند و به دنبال بهترین راه برای حمل اثاثیه به منزل جدید هستند. اگر می خواهید بدون دردسر و به آسانی اسباب کشی کنید، حتما باید از یک باربری مطمئن کمک بگیرید. باربری در باغ فیض (عزت بار) سرویس های باربری متنوعی به مشتریان خود ارائه می دهد.

تیم عزت بار افرادی کاملا حرفه ای، با تجربه و ماهر هستند که می توانند در کوتاهترین زمان ممکن کارهای مربوط به اسباب کشی را برای شما عزیزان انجام دهند. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد نحوه بسته بندی وسایل و اقلامی که تیم عزت بار از آنها برای بسته بندی استفاده می کنند، بیشتر بدانید.

مراحل ثبت سفارش اسباب کشی در عزت بار​

تماس با عزت بار

انتخاب نوع خدمات

مشخص کردن ساعت و تاریخ

تایید نهایی هزینه

ثبت سفارش

مجموعه باربری در باغ فیض از چه وسایلی برای جابجایی استفاده می کند؟

  • کارتن های بزرگ، سالم و محکم: برای بسته بندی کلیه لوازم منزل
  • چسب نواری بزرگ: چسب نواری‌ های پهن برای چسب زدن سر و ته کارتون‌ ها و چسباندن نایلون حبابدار یا کارتن ها به دور وسایل.
  • سلفن: سلفن پیچی کردن لوازم حساس منزل
  • -ماژیک: نوشتن مشخصات محتویات داخل جعبه
  • -کاغذ: برای بسته‌ بندی وسایل شکستنی مانند بشقاب.
  • -قیچی: برش دادن نایلون حبابدار، چسب و سلفن.
  • -طناب محکم: بستن چند وسیله کوچک به یکدیگر
  • -مواد حفاظتی مانند کاغذ روزنامه، نایلون حباب دار و … برای اسباب حساس: برای بسته بندی وسایل شکستنی، مبلمان، کمدها و دکوری ها.
  • -کیسه های بزرگ و محکم: برای بسته‌ بندی پتوها، بالش ها، تشک ها، لباس ها، ملحفه ها و خرده ریزها.
بسته بندی اثاثیه در سامانه عزت بار

مراحل بسته بندی اسباب کشی در باغ فیض (عزت بار )

بسته بندی ظروف شکستنی: ما در اتوبار باغ فیض تهران (عزت بار) از روش های مختلفی برای بسته بندی اثاثیه ها استفاده می کنیم. ظروف شکستنی جزو حساس ترین لوازمی هستند که باید به دقت بسته بندی شوند؛ از این رو ابتدا آنها را داخل کاغذ روزنامه و نایلون حبابدار می پیچیم.

سپس کف و دیواره های جعبه را با پارچه یا نایلون و لباس های کهنه می پوشانیم تا وسایل در حین جابجایی آسیب نبینند. در نهایت بشقاب ها و ظروف بزرگ را در کف جعبه و سایر وسایل مانند فنجان ها را روی آنها می گذاریم. فضای خالی داخل جعبه را با نایلون حبابدار می پوشانیم تا ظروف به یکدیگر برخورد نداشته باشند. سر و ته جعبه را با چسب نواری پهن محکم می کنیم تا مشکلی پیش نیاید.

وسایل صوتی و تصویری: وسایل صوتی و تصویری در صورتی که کمترین ضربه را ببینند خراب می شوند و فرد متحمل ضرر و زیان های زیادی می شود. لپ تاپ، تبلت، کامپیوتر، تلویزیون و باندها باید به شیوه اصولی بسته بندی شوند‌. تلویزیون را ابتدا سلفون پیچی می کنیم، بعد با نایلون حبابدار می پوشانیم و دور آن را با چسب محکم می کنیم.

سپس با کارتن های بزرگ و سالم تلویزیون را بسته بندی می کنیم و با نخ پلاستیکی کارتن ها را محکم به دور تلویزیون می بندیم تا در جابجایی حتی اگر کارتن ها آسیب دیدند به راحتی بتوانیم تلویزیون را جابجا کنیم.

ابتدا نایلون حبابدار را به قسمت های یکسان به اندازه ای که بتواند از لپ تاپ و کامپیوتر محافظت کند، برش می دهیم. بعد آنها را داخل نایلون ها می گذاریم و با چسب نایلون ها را به دور این دستگاه ها می چسبانیم.

بعد از بسته بندی آنها را داخل یک جعبه که دارای اسفنج و فوم است، می گذاریم و بین آنها ضربه گیر قرار می دهیم. البته توصیه می کنیم وسایل صوتی و تصویری را خودتان با وسایل نقلیه شخصی جابجا کنید. چون این وسایل واقعاً حساس هستند و نیاز به مراقبت بیشتری دارند.

کمدها: اولین کاری که ما در شرکت باربری باغ فیض تهران (عزت بار) برای بسته بندی کمد ها انجام می دهیم، خالی کردن کشوها و داخل کمدها است. وسایل داخل کشوها را به دقت داخل جعبه های کوچک می گذاریم تا صدمه نبینند سپس این جعبه ها را داخل یک جعبه بزرگ می گذاریم و بین آنها ضربه گیر تعبیه می کنیم تا با یکدیگر برخورد نداشته باشند. لباس ها از داخل جعبه های رگال دار آویزان می کنیم و ما بقی لباس ها را تا کرده مرتب داخل یک جعبه می گذاریم.

اگر کشو کمدها و میزها قفل ندارند یا قفل شان خراب شده با چسب یا گیره کوچک آنها را می بندیم. حالا نوبت به پوشاندن لبه تیز کمدها می رسد. لبه تیز کمدها را با مقوا، چسب یا پارچه می پوشانیم تا هنگام جابجایی به دیوارها برخورد نکند. در نهایت دور کمد ها و میز را با نایلون حبابدار و چسب پوشش می دهیم تا خط و خشی روی آنها نیفتد.

تابلو‌ها و دکوری ها: تابلوها و دکوری ها را جمع می کنیم. بعد آنها را به دو دسته تابلوها و دکوری ها تقسیم می کنیم تا بهتر بتوانیم کار بسته ‌بندی را انجام دهیم. دکوری ها را داخل کاغذ روزنامه و نایلون حبابدار می پیچیم بعد با چسب نایلون را به دور آنها می چسبانیم. نایلون حبابدار یا پارچه و لباس کهنه ای را در داخل جعبه پهن می کنیم سپس دکوری ها را مرتب از بزرگ به کوچک داخل جعبه می چینیم. در جعبه را چسب می زنیم و لیستی از محتویات داخل آن را تهیه کرده روی جعبه می چسبانیم.

ابتدا تابلوها را سلفن پیچی می کنیم بعد با نایلون حبابدار می پوشانیم و کناره های نایلون را چسب می زنیم. کارتن های بزرگ را در اندازه تابلوها برش می دهیم و با آنها تابلوها را بسته بندی می کنیم. تابلوهایی که کوچک هستند را داخل جعبه می گذاریم اما تابلوهای بزرگ همانطوری در ماشین بارگیری می شوند.

مبلمان و سرویس خواب: ما در باربری در باغ فیض تهران ( عزت بار) برای جابجایی مبلمان و سرویس خواب از ترفندهای جالبی استفاده می کنیم. برای بسته بندی مبلمان و سرویس خواب با توجه به جنسی که دارند از سلفن، نایلون حبابدار یا ملحفه استفاده می شود. مبلمان را سلفن پیچی می کنیم یا با ملحفه می پوشانیم. بعد اندازه طول و عرض خانه را بررسی می کنیم تا ببینم باید از چه روشی برای جابجایی آنها استفاده کنیم.

حالا نوبت بسته بندی سرویس خواب است. دور تشک را با نایلون ضخیم می پوشانیم، تخت را سلفن پیچی می کنیم تا در جابجایی خط و خشی روی آن نیفتد. بعد به دقت آنها را از داخل اتاق بیرون آورده و تا نزدیک ماشین باربری می بریم‌.

وسایل بزرگ آشپزخانه: لباسشویی و یخچال از جمله وسایل بزرگ آشپزخانه هستند که ما آنها را به دقت بسته بندی می کنیم. روی زمین یک کارتن سالم و بزرگ پهن می کنیم، یخچال یا لباسشویی را روی این کارتون می گذاریم، داخل قفسه های یخچال و اطراف موتور آن را با کاغذ روزنامه پر می کنیم.

دور یخچال یا لباسشویی نایلون حبابدار می کشیم و با چسب نایلون را به آن می چسبانیم. بعد با چند کارتن آنها را بسته بندی می کنیم. کارتن زیر این وسایل را برش داده و به کارتن های دور این وسایل متصل می کنیم. حالا این وسایل برای جابجایی آماده هستند.

وسایل با ارزش: ما در اسباب کشی باغ فیض تهران اشیاء یا مجسمه هایی که یادگار خانوادگی هستند، طلا و جواهرات را داخل نایلون حبابدار می پیچیم و بعد با چسب، نایلون حبابدار را به دور آنها می چسبانیم و آنها را داخل جعبه های کوچک که کف آنها را با فوم یا پلاستیک پوشانده ایم، می چینیم. سر و ته جعبه را با چسب نواری پهن محکم کرده و روی جعبه لیستی از محتویات داخل آن چسبانده می شود‌.

فرش ها: مهمترین قسمت هر فرشی، ریشه های آن است. ابتدا در دو طرف ریشه های فرش یک پارچه نازک قرار می دهیم و بعد با چسب نواری پهن پارچه را به ریشه ها می چسبانیم. فرش را لوله کرده و بلند می کنیم، داخل نایلون ضخیم و محکم که ته آن پرس شده قرار می دهیم و سر نایلون را با نخ پلاستیکی محکم می بندیم.

باربری در باغ فیض

گلدان ‌ها و گیاهان: گلدان های کوچک مانند کاکتوس ها را داخل جعبه های کوچک می گذاریم اما گلهای آپارتمانی بزرگ را با نایلون حبابدار بسته بندی کرده و داخل قوطی چوبی یا پلاستیکی قرار داده و اطراف جعبه را با نایلون می گیریم تا در جابجایی چیزی به شاخه های آنها برخورد نکرده و به آنها آسیب نزند. اما گلدان های بزرگ که قابلیت حمل داخل جعبه را ندارند، همانطوری که هستند حمل می شوند، تنها دور گلهای داخل گلدان را با نایلون حبابدار می پوشانیم.

چک کردن بسته بندی

ما در باربری در غرب تهران منطقه باغ فیض بعد از اینکه کار بسته ‌بندی را تمام کردیم، کمی استراحت می کنیم. بعد از آن در قسمت های مختلف خانه چرخی می زنیم تا اطمینان حاصل کنیم که چیزی جا نمانده است. اگر چیزی پیدا کردیم، آن را داخل جعبه قرار داده و بسته ‌بندی می کنیم..

انتقال اثاثیه به ماشین

حالا که کار بسته‌ بندی وسایل را به دقت انجام دادیم و کارهای مربوط به بسته ‌بندی نیز به اتمام رسید، با استفاده از چرخ های قرقره دار و طناب وسایل را از منزل در طبقه هر چندم که باشد به ماشین باربری انتقال می دهیم.

انتقال اثاثیه به محل جدید

ما در باربری در باغ فیض (عزت بار)از ماشین ‌های مجهز برای انتقال اثاثیه به محل جدید استفاده می ‌کنیم. باربری در محدوده باغ فیض(عزت بار) طبق قوانین باربری انجام می ‌گیرد..

چیدن وسایل در محل

تقریبا آخرین مرحله در هر اسباب کشی، چیدن وسایل در محل جدید است. کارگران اتوبار وسایل را به دقت از ماشین خارج کرده و در گوشه ای از خانه جدید یا دفتر کار تازه می چینند. البته اگر بخواهید ما می توانیم در چیدمان وسایل در قسمت های مختلف منزل یا دفتر کار نیز به شما کمک کنیم..

خدمات پوشش بیمه اتوبار باغ فیض (عزت باز)

باربری در سردار جنگل

در اتوبار باغ فیض (عزت بار) علاوه بر اینکه از کادری مجرب و حرفه ای، ماشین های مجهز و رانندگان ماهر برای اسباب کشی استفاده می کنیم، خدمات پوشش بیمه را نیز برای حمل بار شما عزیزان ارائه داده می دهیم. در حالت کلی ما ۳ نوع بیمه ارائه می دهیم که عبارتند از:

  1. بیمه کالا برای تعداد محدودی از وسایل
  2. بیمه کالا بر اساس کالا ارزش گزاری شده
  3. بیمه کالا با مزایای زیاد

با بیمه کالا برای وسایل محدود می توانید تنها چند قلم از وسایل خودتان را بیمه کنید اما با بیمه کالا بر اساس کالا ارزش گزاری شده می توانید تمام اثاثیه ها را بیمه کنید. با بیمه کالا با مزایای زیاد هم می توانید در صورت نیاز هزینه کل باربری و تعمیر وسایل را از بیمه بگیرید.

چرا باید با خیال راحت بسته بندی وسایل خود را به عزت بار بسپاریم؟

همانطور که در بخش های قبلی به این موضوع اشاره کردیم، بسته بندی و قراردادن وسایل درون جعبه نیازمند مهارت و تجربه کافی است. ما در اتوبار باغ فیض(عزت بار) با نحوه چیدمان وسایل درون جعبه ها به طور کامل آشنا هستند؛ بنابراین ابتدا وسایل را با استفاده از اقلام مناسب بسته بندی کرده و سپس آنها را داخل جعبه های استاندارد قرار می دهند. در موارد لزوم کار سلفن پیچی کردن وسایل را برای مشتریان انجام می دهند. بعد از اینکه وسایل را در داخل جعبه قرار دادند، لیستی از محتویات داخل آن تهیه کرده و روی جعبه می چسبانند.

باربری در فاطمی و باغ فیض(عزت بار ) از نیروهای متخصص و حرفه ای در اسباب کشی ها استفاده می کند. علاوه بر کارگران اتوبار، راننده کامیون های آن نیز با تجربه، خوش برخود و قابل اعتماد هستند. این افراد چون به خوبی با مسیرهای بین مبدأ و مقصد آشنایی دارند؛ حتی در شب ها نیز می توانند اسباب و اثاثیه ها را به مقصد انتقال دهند.

هزینه حمل بار در باغ فیض تهران

به صورت کلی عوامل زیر در هزینه خدمات باربری ارزان قیمت در باغ فیض (عزت بار) موثر هستند:

  • -نوع ماشین باربری درخواستی شما
  • -تعداد طبقات
  • -تعداد کارگر درخواستی
  • -روز و فصل اسباب کشی
  • -زمان اسباب کشی
  • -تعداد و نوع اقلام مورد استفاده در بسته بندی

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تعرفه اتوبار و باربری باغ فیض و استعلام دقیق قیمت سرویس درخواستی خود بهتر است با استفاده از شماره باربری در باغ فیض با ما تماس بگیرید. تیم حرفه ای ما ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

جهت برقراری ارتباط و دریافت خدمات از این شرکت با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید:

44279739    |     44279740

نحوه بسته بندی وسایل
5/5 - (1 امتیاز)