باربری در اختیاریه

افرادی که در منطقه شمال تهران زندگی می ‌کنند، می‌ توانند از خدمات ما برای جابجایی اسباب و اثاثیه‌ های خود بهره ببرند. ما در شمال تهران، به ویژه در اختیاریه، تسهیلاتی را برای انتقال راحت و ایمن اسباب و اثاثیه مشتریان فراهم کرده ‌ایم. بنابراین، با اطمینان می ‌توانید حمل اثاثیه های خود را به تیم حرفه‌ای عزت بار بسپارید!

پرسنل باربری اختیاریه (عزت بار) طی ۲۴ ساعت شبانه‌ روز آماده‌ اند تا به مشتریان عزیز خدمات ارائه دهند. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر شما را با خدمات باربری اختیاریه تهران آشنا کنیم.

مراحل ثبت سفارش اسباب کشی در عزت بار​

تماس با عزت بار

انتخاب نوع خدمات

مشخص کردن ساعت و تاریخ

تایید نهایی هزینه

ثبت سفارش

چرا باید بسته بندی وسایل خود را به تیم حرفه ای عزت بار بسپاریم؟

  • بسته بندی وسایل با اقلام با کیفیت
  • آشنایی با ترفندهای لازم برای بسته بندی
  • استفاده از ضربه گیر در بین وسایل
  • استفاده از کارتن های چند لایه و مقاوم
  • پلمپ کردن در جعبه ها با استفاده از چسب نواری
  • محکم کردن اتصالات جعبه ها
  • حمل وسایل با چرخ های قرقره دار و طناب
  • کمک گرفتن از افراد حرفه ای با قدرت بدنی بالا
بسته بندی اثاثیه در سامانه عزت بار

مراحل بسته بندی اسباب کشی در باربری اختیاریه (عزت بار)

ظروف شکستنی: تیم متخصص ما ابتدا وسایل را جمع ‌آوری و تفکیک می‌ کنند. سپس برای بسته ‌بندی ظروف شکستنی مانند بشقاب‌ ها و لیوان ‌ها، از کارتن ‌های مقاوم استفاده می‌ کنند.

ابتدا بشقاب ‌ها را در داخل کاغذ گذاشته و سپس فنجان‌ها و لیوان‌ها را روزنامه پیچی می کنند. آنها را درون کارتنی که کف آن را با پارچه و روزنامه یا کاغذ باطله پوشانده‌اند، می ‌چینند. سپس با حساسیت لیستی از محتویات داخل هر جعبه تهیه کرده و روی آن می‌ چسبانند.

وسایل صوتی و تصویری: تیم عزت بار وسایل صوتی و تصویری مانند اسپیکر، تلویزیون، رایانه یا لپتاپ را در جعبه ‌های مخصوص که اسفنج محافظ دارند، قرار می ‌دهند. سپس داخل جعبه را با فوم پر کرده و در آن را با چسب محکم می کنند.

کمدها: تیم عزت بار کمدها و میز آرایش را به دقت جابجا می ‌کنند تا لبه‌ های آنها به جایی برخورد نکرده و وسایل درون آنها بیرون نریزد. برای پوشاندن لبه‌ های تیز کمدها و میز آرایش، از مقوا و چسب استفاده می ‌کنند و درب کشوها و کمدها را نیز با چسب یا گیره مخصوص پلمپ می ‌کنند.

باربری در محدوده اختیاریه تهران

اسباب بازی‌ ها: تیم متخصص باربری در شمال تهران اسباب بازی‌ها را در داخل یک لایه نایلون حبابدار قرار می‌ دهند، سپس کف و دیواره‌ های جعبه ها را با پارچه می‌ پوشانند و اسباب بازی ‌ها را به ترتیب در داخل جعبه می‌ چینند. در آخر کار، جعبه را با چسب پلمپ می ‌کنند.

تابلوها و دکوری ‌ها: تیم عزت بار دور تابلوها و دکوری‌ ها را سلفن پیچیده و سپس با نایلون ‌های حبابدار آنها را می ‌پوشانند. تابلوهای کوچک را داخل جعبه ‌های چند لایه قرار می ‌دهند و تابلوهای بزرگ را با احتیاط در داخل ماشین باربری قرار داده و مجدد روی آنها یک پارچه یا نایلون می ‌اندازند.

مبلمان و سرویس خواب: کارکنان ما برای بسته‌ بندی مبلمان و سرویس خواب از ملحفه استفاده می ‌کنند. ملحفه بزرگی را روی مبلمان پهن کرده و تشک خواب را با نایلون ‌های حباب‌دار بسته ‌بندی می ‌کنند تا در جابجایی کثیف نشوند.

سپس پایه‌ های مبلمان، سرویس خواب و حتی میز آرایش را با نایلون حبابدار یا پلاستیک می ‌پوشانند تا در اسباب کشی در اختیاریه خط و خشی روی آنها نیفتد.

وسایل بزرگ آشپزخانه: تیم حرفه ‌ای ما وسایل بزرگ آشپزخانه مانند یخچال، لباسشویی و اجاق گاز را که گران قیمت و سنگین وزن هستند را به دقت جابجا می ‌کنند. ابتدا قسمت‌ های حساس این وسایل را با چند لایه نایلون می‌ پوشانند، سپس دور آنها را سلفن پیچیده و با یک لایه نایلون حبابدار می ‌پوشانند.

بعد با کارتن‌ های ضخیم و مقاوم آنها را بسته ‌بندی می‌ کنند. در نهایت، بسته‌ بندی یخچال و لباس‌شویی را با چسب نواری پهن و طناب محکم تکمیل می ‌کنند.

وسایل با ارزش: بسته‌ بندی و جابجایی وسایل با ارزش در اثاث کشی اختیاریه برای تیم ما اهمیت زیادی دارد. این تیم برای بسته ‌بندی وسایل با ارزش از جعبه‌ های کوچک مخصوص استفاده می‌ کنند. ابتدا وسایل را سلفن پیچی کرده، سپس آنها را داخل جعبه‌ های کوچک قرار می ‌دهند. فضای خالی جعبه ‌ها را با فوم پر می‌ کنند تا وسایل داخل جعبه آسیب نبینند.

فرش ‌ها: برای جلوگیری از کثیف شدن ریشه فرش ‌ها در جابجایی، از پارچه‌ های مناسب برای پوشاندن آنها استفاده می ‌کنیم. سپس فرش ‌ها را لوله کرده و آنها را کاور می‌ کنیم.

گلدان ‌ها و گیاهان: تیم باربری اختیاریه (عزت بار) گلدان‌ های بزرگ را همانطور که هستند جابجا می‌کنند، اما گلدان‌ های کوچک را در داخل جعبه‌ های پلاستیکی و چوبی قرار می‌دهند و سپس جابجا می‌کنند.

بررسی بسته بندی

سامانه باربری در محدوده اختیاریه تهران

بعد از اینکه کار بسته بندی را تمام کردیم، اطراف خانه را به دقت بررسی می کنیم تا اگر چیزی جا مانده پیدا کرده و آن را هم بسته بندی کنیم.

انتقال اثاثیه به ماشین

وسایل بسته بندی شده را به دقت با طناب های محکم بلند کرده و به داخل ماشین باربری منتقل می کنیم. جعبه ها را به شکل اصولی بلند کرده و در ماشین بارگیری می کنیم.

انتقال اثاثیه به محل جدید

بعد از اینکه کار بارگیری تمام شد، راننده کامیون های حرفه ای کار خود را شروع کرده و وسایل را به مقصد منتقل می کنند.

چیدمان وسایل در محل

حالا نوبت به آخرین مرحله اسباب کشی در اختیاریه می رسد، کارگر باربری در دارآباد و اختیاریه به دقت وسایل را طبق سلیقه مشتری در منزل میچیند.

چرا باید عزت بار را برای باربری در اختیاریه انتخاب کنیم؟

باربری در سردار جنگل

عزت بار به عنوان یکی از معتبرترین مجموعه های باربری در منطقه شمال تهران اختیاریه شناخته می‌ شود. علاوه بر ارائه سرویس‌ های باربری متنوع به مشتریان، این اتوبار امکانات پوشش بیمه را نیز برای جابجایی بار در این منطقه فراهم کرده است. این مجموعه به طور کلی سه نوع بیمه را برای انتقال اثاثیه مشتریان ارائه می ‌دهد که عبارتند از:

  • بیمه کالا برای تعداد محدودی از وسایل.
  • بیمه کالا بر اساس ارزش کالا.
  • بیمه کالا با مزایای بیشتر.

هر یک از خدمات باربری در شهرک شهید محلاتی و اختیاریه (عزت بار) با برنامه ‌ریزی خاصی ارائه می‌شود. به عبارت دیگر، بعد از اینکه شما با تیم پشتیبانی این اتوبار تماس گرفته و درخواست خدمات را اعلام کردید، این تیم شرایط شما را مورد بررسی قرار داده و جزئیاتی مانند حجم و نوع اثاثیه مورد نیاز برای جابجایی، مسیرهای بین مبدأ و مقصد، و حتی طبقه محل زندگی شما را در نظر می ‌گیرد. سپس بهترین زمان و مناسب ترین ماشین باربری را برای اسباب ‌کشی در اختیاریه انتخاب کرده و به محل اعزام می ‌کند.

هزینه حمل بار در باربری اختیاریه چقدر است؟

به طور کلی، عوامل زیر در تعیین هزینه خدمات شرکت باربری اختیاریه موثر هستند:

  • نوع ماشین باربری مورد نیاز
  • تعداد طبقات در مبنای جابجایی
  • تعداد کارگران مورد نیاز برای اسباب ‌کشی
  • روز و فصل انجام خدمات اسباب ‌کشی
  • زمان مورد نیاز برای انجام خدمات
  • تعداد و نوع اقلام مورد استفاده در بسته‌ بندی

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تعرفه‌ های اتوبار و باربری در اختیاریه و استعلام قیمت دقیق سرویس باربری درخواستی خود، بهتر است همین حالا با شماره تلفن باربری اختیاریه تماس بگیرید.

جهت برقراری ارتباط و دریافت خدمات از این شرکت با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید:

22899705  |     22899612

نحوه بسته بندی وسایل
5/5 - (1 امتیاز)