باربری در فاطمی

یکی از مشکلات اصلی که ممکن است در اسباب کشی برای افراد پیش بیاید، انتخاب لوازم مناسب برای بسته بندی لوازم منزل است. به دلیل بی تجربگی، افراد نمی دانند که از چه وسایلی برای بسته بندی لوازم شکستنی، تابلوها و دکوری ها یا مبلمان و سرویس خواب استفاده کنند.

بنابراین تصمیم می گیرند کارهای مربوط به اسباب کشی را به یک تیم حرفه ای و کاربلد بسپارند. اگر در محدوده فاطمی و یا شعادت آباد تهران زندگی می کنید، می توانید از خدمات باربری در فاطمی و باربری در سعادت آباد (عزت بار) برای اسباب کشی استفاده کنید.

تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا بدانید تیم حرفه ای عزت بار چگونه وسایل منزل را بسته بندی می کنند و از چه موادی برای بسته بندی آنها استفاده می نمایند. 

مراحل ثبت سفارش اسباب کشی در عزت بار​

تماس با عزت بار

انتخاب نوع خدمات

مشخص کردن ساعت و تاریخ

تایید نهایی هزینه

ثبت سفارش

مجموعه باربری در فاطمی از چه وسایلی برای جابجایی استفاده می کند؟

بسته بندی اثاثیه در سامانه عزت بار

مراحل بسته بندی اسباب کشی در فاطمی (عزت بار )

بسته بندی ظروف شکستنی: ما برای بسته بندی ظروف شکستنی از جعبه‌ های بزرگ و چند لایه استفاده می ‌کنیم. ابتدا، وسایل سنگینی مانند بشقاب ‌ها و پیش دستی ها، وسایل صبحانه خوری و پارچ آب را با نایلون حباب‌دار یا کاغذ مخصوص بسته بندی می کنیم.

سپس این وسایل بسته بندی شده را در داخل جعبه قرار داده و درب جعبه را با چسب نواری پهن پلمپ می کنیم. در آخر، لیست وسایل موجود در جعبه و محلی که به آنجا تعلق دارند روی جعبه نوشته می شود.

وسایل صوتی و تصویری: برای بسته بندی وسایل صوتی و تصویری، از سلفون یا کارتن‌ های مخصوص استفاده می ‌کنیم. بعد از اینکه این وسایل را در داخل جعبه قرار دادیم بین آنها ضربه گیر می گذاریم تا در جابجایی هیچ مشکلی پیش نیاید.

کمدها: تیم متخصیصن ما ابتدا نوک تیز کمدها را با پارچه می ‌پوشانند سپس بررسی می کنند و در صورتیکه قفل در میز آرایشی و کمدها خراب شده باشد یا اصلا قفل نداشته باشند، با چسب آنها را پلمپ می ‌کنند. بعد نوبت به بسته بندی خود کمدها می رسد. برای اینکه در جابجایی کمدها صدمه نبینند، دور آنها را با نایلون مخصوص می ‌پوشانیم.

اسباب‌ بازی ‌ها: اسباب‌ بازی‌ ها از جمله وسایلی هستند که بسته بندی آنها هیچ گونه نگرانی ندارد. ما برای بسته بندی اسباب ‌بازی‌ ها و سایر لوازم بازی بچه ها از جعبه‌ های بزرگ و سالم استفاده می‌ کنیم.

باربری در فاطمی

تابلو‌ها و دکوری‌ها: ما سعی می کنیم با استفاده از بهترین متدها، تابلوها و دکوری ها را بسته ‌بندی کنیم. ابتدا تابلوهای کوچک را با نایلون و چسب بسته بندی می کنیم. سپس تابلوهای بزرگ را درون کاغذ کرافت می پیچیم سپس آن‌ها را در ماشین باربری بین وسایل به گونه ای قرار می دهیم که کمترین آسیبی نبینند.

بسته بندی دکوری‌ ها مهمتر از تابلوها هستند. ابتدا دکوری ها را به دو دسته سنگین و سبک تقسیم می کنیم. دکوری های سبک را درون کاغذ یا روزنامه می پیچیم و درون جعبه ضخیم قرار می دهیم. فضای داخلی درون جعبه را با پارچه پر می کنیم. دکوری های سنگین را با پارچه یا نایلون حباب دار و چسب بسته بندی کرده و به شیوه صحیح در ماشین باربری، بارگیری می کنیم.

مبلمان و سرویس خواب: برای بسته‌ بندی مبلمان و سرویس‌های خواب از سلفون‌های با کیفیت استفاده می‌شود. این وسایل ابتدا با سلفون یا ملافه پوشانده می‌شوند تا در حین جابجایی کثیف نشوند و سپس با چسب سلفون یا ملافه به دور آن‌ها چسبانده می‌شود. تشک خواب نیز به دقت بسته‌بندی می‌شود و برای انتقال مبلمان و سرویس‌های خواب از کارگران ماهر استفاده می‌شود.

وسایل بزرگ آشپزخانه: ابتدا یخچال را از برق می کشیم سپس وسایل داخل یخچال را بسته بندی کرده و یخچال را تمیز می کنیم. قسمت های حساس یخچال و لباس‌شویی را با چند لایه کاغذ می پوشانیم. بعد خود این وسایل را با در نظر گرفتن نکات اصولی بسته بندی کرده  و به دقت تا نزدیک ماشین باربری حمل می کنیم.

فرش‌ ها: برای اینکه بتوانیم فرش ها را به شیوه اصولی جابجا کنیم، ابتدا جهت الیاف فرش را پیدا می کنیم، سپس روی فرش یا پارچه ضخیم انداخته و آن را لوله می کنیم. بعد از اتمام کار، فرش را داخل نایلون مخصوص قرار داده و نایلون را با چسب پلمپ می کنیم.

گلدان‌ها و گیاهان: گلدان ‌های کوچک را در قوطی‌ های مناسب قرار داده، سپس در داخل گلدان ها یک میله یا چوب نازک نصب می کنیم تا شاخه های آنها در اثر حرکت ماشین نشکند. گلدان‌ های بزرگ به ‌صورت امن همانطور که هستند جابجا می‌ شوند.

چک کردن بسته بندی: تیم عزت بار، بعد از اینکه وسایل را به طور کامل بسته بندی کردند، جهت اطمینان خاطر دوباره منزل را بررسی می کنند تا وسیله ای جا نمانده باشد. اگر وسایل جا مانده ای پیدا کردند آن را بسته بندی کرده و در کنار جعبه های دیگر قرار می دهند. 

انتقال اثاثیه به ماشین: عزت بار به عنوان امن ترین باربری فاطمی، برای انتقال اثاثیه به ماشین از کارگران آموزش دیده با نیروی بدنی بالا استفاده می کند.

انتقال اثاثیه به محل جدید: انتقال اثاثیه به محل جدید در عزت بار با استفاده از ماشین های مجهز انجام می گیرد. تیم حرفه ای آن مجموعه حتی در طول مسیر مراقب اثاثیه های مشتریان هستند.

سامانه باربری عزت بار در فاطمی

چیدن وسایل در محل: بعد از انتقال اثاثیه به محل جدید نوبت به چیدن آنها می رسد. کارگران با تجربه اتوبار عزت بار، وسایل را به دقت از ماشین خارج کرده و در مناسب ترین محل کنار یکدیگر می چینند.

چرا برای باربری در منطقه فاطمی عزت بار را انتخاب کنیم:

باربری در سردار جنگل

عزت بار، علاوه بر بسته بندی و حمل بار، خدمات پوشش بیمه را نیز به مشتریان خود ارائه می دهد. این اتوبار در حالت کلی ۳ نوع بیمه را برای حمل بار در محدوده فاطمی در نظر گرفته است که عبارتند از:

  1. بیمه کالا برای تعداد محدودی از وسایل
  2. بیمه کالا بر اساس کالا ارزش گزاری شده
  3. بیمه کالا با مزایای زیاد

مشتریان بر اساس نوع باری که می خواهند جابجا کنند، بیمه خود را مشخص می کنند. کادر باربری در مرکز تهران علاوه بر اینکه سالها در زمینه باربری تجربه دارند اما هر ساله با توجه به تغییراتی که در روش های بسته بندی و باربری ایجاد می شود، اطلاعات خود را به روزرسانی می کنند.

هزینه حمل بار در فاطمی تهران

در حالت کلی نوع ماشین باربری درخواستی شما، تعداد طبقات و تعداد کارگر درخواستی، روز و فصل اسباب کشی، زمان اسباب کشی، تعداد و نوع اقلام مورد استفاده در بسته بندی در هزینه خدمات شرکت باربری فاطمی تهران تأثیر دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تعرفه اتوبار و باربری فاطمی و استعلام قیمت دقیق سرویس درخواستی خود بهتر است با استفاده از شماره باربری در فاطمی با ما تماس بگیرید.

جهت برقراری ارتباط و دریافت خدمات از این شرکت با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید:

44279739    |     44279740

نحوه بسته بندی وسایل

سوالات متدوال درباره باربری در فاطمی تهران

ماشین های مورد استفاده در باربری فاطمی کدامند؟

ما در باربری فاطمی (عزت بار) با توجه به نوع و حجم اثاثیه های مشتریان از وانت، خاور و کامیون برای اسباب کشی استفاده می کنیم. 

آیا اتوبار فاطمی، بسته بندی بار را نیز انجام می دهد؟

بله! اتوبار فاطمی صفر تا صد بسته بندی را با استفاده از مواد با کیفیت انجام می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)