باربری در امانیه

بهره‌گیری از خدمات یک باربری در امانیه می‌تواند فرآیند اسباب‌کشی را بسیار ساده‌تر کرده و از دغدغه‌های شما کاسته شود. باربری عزت بار (در امانیه) با چندین سال تجربه در جابجایی اثاثیه و ارائه خدمات کامل از جمله بسته‌بندی، چیدمان، بارگیری، و تخلیه بار، می‌تواند به شما کمک کند تا این فرآیند را به سادگی و با اطمینان بیشتری انجام دهید.

همچنین، از خدمات بیمه مناسب نیز برخوردار می‌شوید تا اثاثیه‌های شما در امنیت کامل منتقل شوند. بنابراین، اگر می‌خواهید فرآیند اسباب‌کشی خود را بدون دغدغه و به سرعت انجام دهید، تماس با باربری عزت بار (در امانیه) یک انتخاب خوب می‌تواند باشد.

مراحل ثبت سفارش اسباب کشی در عزت بار​

تماس با عزت بار

انتخاب نوع خدمات

مشخص کردن ساعت و تاریخ

تایید نهایی هزینه

ثبت سفارش

خدمات پوشش بیمه عزت بار در امانیه

عزت بار به عنوان یک باربری در شمال تهران (امانیه) خدمات متنوعی به مشتریان خود ارائه می‌دهد و دارای گزینه‌های بیمه‌ای متنوع مانند بیمه کالا برای تعداد محدودی از وسایل، بیمه کالا بر اساس کالا ارزش گزاری شده و بیمه کالا با مزایای زیاد برای حمل بار است.

این امکان به مشتریان ارائه می‌شود تا اموال و وسایل خود را در اسباب کشی حفظ کرده و در صورت وقوع حوادث بتوانند خسارت‌های احتمالی را جبران کنند.

همچنین، تعهد عزت بار به ارائه خدمات حرفه‌ای و با کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار است. تیم متخصص و مجرب این باربری با تجربه و مهارت‌های لازم اطمینان می‌دهند که بسته بندی، حمل بار و چیدمان وسایل خانه به بهترین شکل انجام شود. این موارد به مشتریان اطمینان می‌دهد که می‌توانند کار باربری خود را به آنها بسپارند و از خدمات حرفه‌ای بهره‌مند شوند.

بنابراین، انتخاب باربری حرفه‌ای مانند عزت بار در امانیه می‌تواند به مشتریان کمک کند تا فرآیند حمل و جابجایی بار خود را به یک تجربه آسان و بدون نگرانی تبدیل کنند.

بسته بندی اثاثیه در سامانه عزت بار

 

مراحل بسته بندی اسباب کشی در امانیه (عزت بار)

ظروف شکستنی: برای این کار، ابتدا ظروف شکستنی مثل بشقاب‌ها و پیش‌دستی‌ها را با نایلون حباب‌دار یا کاغذ مخصوص بسته بندی کرده و سپس آنها را در جعبه‌های بزرگ و چندلایه قرار می‌دهیم. سپس جعبه را با چسب نواری پهن پلمپ می‌کنیم. در انتها، یک لیست از وسایل موجود در جعبه و محل متعلق به آن بر روی جعبه نوشته می‌شود.

وسایل صوتی و تصویری: برای این وسایل از سلفون یا جعبه‌های مخصوص استفاده می‌کنیم. وسایل را درون جعبه‌ها قرار داده و سپس بین آنها ضربه‌گیری انجام می‌دهیم تا در جابجایی آسیبی نبینند.

کمدها: کمدها ابتدا با پوشش پارچه‌ای پوشانده می‌شوند سپس تیم متخصص اتوبار امانیه (عزت بار) قفل کمدها را بررسی می‌کند. در صورتی که قفل کمد خراب شده یا وجود نداشته باشد، با چسب آنها را پلمپ می‌کنند. بعد از آن، کمدها را بسته بندی کرده و با نایلون مخصوص می‌پوشانند تا در جابجایی خدشه‌دار نشوند.

اسباب بازی: اسباب بازی‌ها از وسایلی هستند که نیاز به بسته بندی ویژه ندارند. معمولاً از جعبه‌های بزرگ و سالم برای بسته بندی آنها استفاده می‌شود.

سامانه حمل بار و اثاثیه در امانیه

تابلوها و دکوری‌ها: تابلوهای کوچک با نایلون و چسب بسته بندی می‌شوند، و تابلوهای بزرگ در کاغذ کرافت پیچیده و سپس با دقت در ماشین باربری قرار می‌گیرند.

دکوری‌ها به دو دسته سنگین و سبک تقسیم شده و بسته بندی می‌شوند. دکوری‌های سبک در کاغذ یا روزنامه پیچیده و در جعبه قرار می‌گیرند. فضای داخلی جعبه با پارچه پر می‌شود. دکوری‌های سنگین با پارچه یا نایلون حباب دار و چسب بسته بندی می‌شوند و به دقت در ماشین باربری بارگیری می‌شوند.

مبلمان و سرویس خواب: مبلمان و سرویس‌های خواب با سلفون با کیفیت پوشانده می‌شوند تا کثیف نشوند. تشک خواب نیز با دقت بسته‌بندی می‌شود و برای انتقال آن به ماشین باربری، از کارگران ماهر استفاده می‌شود.

وسایل بزرگ آشپزخانه: وسایل بزرگ آشپزخانه به دقت بسته بندی می‌شوند. یخچال پیش از جابجایی از برق جدا می‌شود و محتوای داخل آن بسته بندی می‌شود. قسمت‌های حساس یخچال و لباس‌شویی با کاغذ محافظتی پوشانده می‌شوند. بعد از بسته‌بندی، وسایل بزرگ آشپزخانه به دقت به ماشین باربری انتقال داده می‌شوند.

فرش‌ها: فرش‌ها با پیچیدن درون کاغذ یا پارچه ضخیم بسته بندی می‌شوند و در نایلون مخصوص قرار می‌گیرند. آنها نیز با چسب پلمپ می‌شوند تا در جابجایی آسیبی نبینند.

گلدان‌ها و گیاهان: تیم حرفه ای ترین اتوبار امانیه (عزت بار) در داخل گلدان‌های کوچک میله یا چوب نازک قرار می دهند تا از شکستن شاخه‌های گیاهان جلوگیری ‌شود. گلدان‌های بزرگ با پارچه یا نایلون حباب دار بسته بندی می‌شوند و با دقت به ماشین باربری انتقال داده می‌شوند.

چک کردن بسته‌بندی

حمل وسایل و اثاثیه سامانه عزت بار در امانیه

بعد از اتمام کار بسته‌بندی، تیم اتوبار تهران امانیه کمی استراحت کرده و سپس تمام مراحل بسته‌بندی را مرور می کنند. این بررسی از آشپزخانه شروع می‌شود. در صورتی که چیزی مانند اسباب بازی یا وسایل خرده ریز جا مانده باشد، آن را پیدا کرده و بسته‌بندی می کنند.

انتقال اثاثیه به ماشین

تیم عزت بار در امانیه جعبه‌ها را بررسی کرده و با کمک افراد با نیروی بدنی بالا، اثاثیه‌ها را به ماشین منتقل می‌کنند. چیدمان وسایل در داخل ماشین ترفندهای خاصی دارد که تیم حرفه‌ای عزت بار با آنها آشنا است و به خوبی کار بارگیری را انجام می‌دهد.

انتقال اثاثیه به محل جدید

بعد از بارگیری اثاثیه‌ها در ماشین باربری، رانندگان حرفه‌ای شروع به انتقال اثاثیه‌ها به محل جدید می‌کنند.

چیدن وسایل در محل

بعد از انتقال اثاثیه‌ها به محل جدید، تیم عزت بار کار خود را شروع می‌کنند. آنها وسایل را از داخل ماشین خارج می کنند و سپس وسایل را به داخل خانه منتقل کرده و به چیدمان آنها در انواع قسمت‌های خانه می‌پردازند. این مراحل کمک می‌کند تا اثاثیه‌ها به‌درستی در محل جدید چیده شوند.

چرا باید بسته‌بندی وسایل خود را به عزت بار بسپاریم؟

باربری در سردار جنگل

باربری عزت بار به عنوان یک شرکت با سابقه در زمینه باربری و جابجایی اثاثیه خانه، با ارائه خدمات با کیفیت و تأکید بر رضایت مشتریان، انتخابی خوب برای اسباب‌کشی شماست. آنها از نیروهای مجرب و تجربه دار بهره می‌برند تا اثاثیه شما را با امان و بهترین کیفیت به مقصد جابجا کنند.

باربری در تهران با ارائه خدمات سریع، با کمترین هزینه، و با بیمه مناسب به شما کمک می‌کند تا اسباب‌کشی خود را به راحتی انجام دهید. تأکید بر رضایت مشتریان و ارائه خدمات با کیفیت از ویژگی‌های مهم این شرکت است.

تیم باربری امانیه با استفاده از مواد بسته‌بندی با کیفیت و متناسب با هر نوع وسیله، تضمین می‌کند که اسباب‌وسایل شما هنگام انتقال کاملاً ایمن خواهند بود. این مراحل توسط کارگران ما با دقت و حرفه‌ای انجام می‌شود.

هزینه حمل باربری در منطقه امانیه

هزینه حمل بار در محدوده امانیه به وسیله شرکت‌های باربری مختلف می‌تواند متغیر باشد. نحوه محاسبه هزینه باربری در سوهانک و امانیه ممکن است براساس تعداد و حجم اقلام حمل شده، مسافت میان مبدأ و مقصد، نوع خدمات انتخابی (مثل بسته‌بندی، بارگیری و تخلیه)، و سایر عوامل متغیر متفاوت باشد.

برای دریافت دقیق هزینه حمل بار در منطقه امانیه، پیشنهاد می‌شود با شرکت‌ باربری عزت بار تماس بگیرید و جزئیات بار خود را با آنها مطرح کنید تا از هزینه دقیق و تعرفه‌های آنها مطلع شوید.

جهت برقراری ارتباط و دریافت خدمات از این شرکت با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید:

22899705  |     22899612

نحوه بسته بندی وسایل
5/5 - (1 امتیاز)