باربری در سوهانک

به هنگام تصمیم به اسباب کشی برخی از سوالات از قبیل اینکه چگونه بدون آسیب به وسایل بسته بندی را انجام دهیم؟ آیا مجموعه ای مطمن برای انجام این امر وجود دارد یا خیر؟ برای افراد به وجود می آید. جواب دادن به این سوالات کار سختی نیست و بهتر است از یک اتوبار با تجربه برای اسباب کشی کمک بگیرید. باربری در سوهانک(عزت بار) با تیم حرفه ای خود در اختیار شماست تا در حمل بار در سوهانک به شما کمک کند.

شرکت باربری سوهانک تهران ( عزت بار) خدمات زیادی به مشتریان خود ارائه می دهد. این اتوبار از تیم حرفه ای تشکیل یافته است و با برنامه ریزی خاصی مراحل حمل بار را انجام می دهد.  در ادامه ما به تمامی خدماتی که عزت بار برای بسته بندی اسباب کشی در سوهانک تهران و باربری در شمال تهران انجام می دهد می پردازیم و این اطمینان را به شما خواهیم داد تا با خواندن مطالب زیر با خیالی آسوده خدمات اسباب کشی خود را به این مجموعه خواهید سپرد.

مراحل ثبت سفارش اسباب کشی در عزت بار​

تماس با عزت بار

انتخاب نوع خدمات

مشخص کردن ساعت و تاریخ

تایید نهایی هزینه

ثبت سفارش

مجموعه باربری در سوهانک از چه وسایلی برای بسته بندی استفاده می‌ کند؟

بسته بندی اثاثیه در سامانه عزت بار

خدمات اسباب کشی در سوهانک توسط عزت بار

1. مراحل بسته بندی اسباب کشی در سوهانک تهران(عزت بار)

ظروف شکستنی:

ما در اتوبار سوهانک ( عزت بار) بسته‌ بندی ظروف شکستنی را با حساسیت بالا انجام می دهیم. ما از کارتن‌ های مقاوم، ضربه ‌گیر، پارچه و روزنامه برای بسته ‌بندی این اجناس استفاده می ‌کنیم. ابتدا اجناس شکستنی را جمع‌ آوری و تفکیک می کنیم. سپس اجناس سنگین مثل بشقاب ‌ها را با استفاده از کاغذ یا روزنامه باطله بسته بندی می کنیم. کف و کناره‌ های کارتن را با پارچه یا نایلون حبابدار می پوشانیم و بشقاب‌ ها را در کف کارتن می چینیم.

سپس فنجان‌ ها و سایر اجناس شکستنی را داخل روزنامه می پیچیم و روی بشقاب ‌ها می گذاریم. در نهایت، در کارتن ها را با چسب محکم می بندیم و یک لیست از اجناس داخل جعبه را تهیه کرده و روی آن می چسبانیم. برای اینکه کار ما در چیدن اجناس در محل جدید آسان‌تر شود، محلی که اجناس به آنجا تعلق دارند، را نیز روی جعبه می نویسیم.

وسایل صوتی و تصویری:

بعد از بسته ‌بندی وسایل شکستنی و حساس، نوبت به بسته ‌بندی وسایل صوتی و تصویری مانند تلویزیون، باند، لپتاپ و کامپیوتر می ‌رسد. برای بسته ‌بندی این وسایل، ما از جعبه‌ های اسفنج‌ دار استفاده می‌ کنیم تا وسایل را بدون هیچ آسیبی به محل جدید منتقل کنند. این جعبه‌ های اسفنج‌ دار به خوبی از وسایل محافظت می‌ کنند. ابتدا قطعات کامپیوتر یا DVD و سایر وسایل را با نایلون حباب‌دار می پوشانیم، سپس آنها را در جعبه‌ های مخصوص قرار می دهیم.

عزت بار در سوهانک

کمدها:

کمدها، میز آرایش و اقلام سنگین دیگر باید با دقت بسته‌ بندی شوند. ما ابتدا نوک تیز کمدها و میز آرایش را با مقوا، پارچه و چسب نواری پوشش می دهیم، سپس شروع به بسته ‌بندی اقلام داخل کمدها می‌ کنیم. برای بسته ‌بندی لباس‌ ها یا اقلام آرایشی داخل کمدها از جعبه‌ های رگال‌ دار و جعبه‌ های بزرگ استفاده می‌ کنیم. در درون جعبه بین لوازم آرایشی روزنامه یا ضربه‌ گیر قرار می‌ دهیم تا در جابجایی، کرم پودر یا ادکلن و دیگر لوازم آرایشی صدمه نبینند. بعد از آن، در کمدها را با چسب محکم می‌ کنیم و دور کمدها را با نایلون حباب‌دار یا پارچه ضخیم می‌ پوشانیم تا در جابجایی روی آنها خط و خش نیفتد.

اسباب ‌بازی‌ ها:

در فرآیند اسباب ‌کشی، اغلب افراد نگران آسیب دیدن لوازم شکستنی، کمدها، تابلوها، دکوراسیون، و وسایل با ارزش هستند و دوست ندارند که این هیچ کدام از وسایل منزل آسیب ببینند. اما مورد اسباب‌ بازی ‌ها، موضوع کمی متفاوت است.

ما برای بسته‌ بندی اسباب‌ بازی‌ ها از کارتن‌ های سالم و بزرگ استفاده می ‌کنیم. ابتدا اسباب‌ بازی ‌ها را داخل کاغذ باطله می پیچیم و بعد آنها را داخل جعبه هایی که داخل آنها را با نایلون حبابدار پوشانده ایم، قرار می دهیم. بین اسباب بازی ها ضربه ‌گیر تعبیه می‌ کنیم تا آسیبی نبینند‌.

تابلوها و دکوری‌ها:

تابلوها و دکوری ها به عنوان اقلام با ارزش و گران‌ قیمت در اسباب ‌کشی در سوهانک تهران توسط تیم ما (عزت بار) به صورت حرفه ‌ای بسته‌ بندی می ‌شوند. ما ابتدا تابلوها و دکوری ها را جمع ‌آوری می ‌کنیم، سپس تابلوها و دکوری های کوچک را با استفاده از روزنامه و نایلون حبابدار بسته ‌بندی کرده و در کارتن‌ های بزرگ قرار می دهیم. همچنین دور تا دور تابلوها و دکوری های بزرگ را با پارچه ضخیم پوشانده و سپس در ماشین باربری بارگیری می‌ کنیم.

مبلمان و سرویس ‌خواب:

پس از بسته ‌بندی لوازم شکستنی، کمدها، تابلوها، ما به بسته‌ بندی مبلمان و سرویس ‌خواب می‌ پردازیم تا کار بسته‌ بندی را به اتمام برسانیم. ابتدا ملحفه یا پارچه ضخیمی روی مبلمان و سرویس ‌خواب می اندازیم. این پارچه یا ملحفه را از ۴ طرف محکم می کنیم.  تشک ‌های سرویس‌ خواب نیز جداگانه بسته ‌بندی می ‌شوند. تشک‌ ها را با نایلون حباب‌دار می پوشانیم تا در هنگام بارگیری و تخلیه تمیز بمانند.

وسایل سنگین آشپزخانه:

ما در مجموعه عزت بار برای بسته‌ بندی لوازم آشپزخانه از جمله یخچال، لباسشویی، کمدهای آشپزخانه یا میز غذاخوری از چند لایه نایلون حبابدار یا کاغذ بسته ‌بندی استفاده می‌ کنیم. در ابتدا، بخش ‌های حساس این وسایل را با کاغذ بسته ‌بندی کرده و سپس اطراف آنها را با نایلون حباب‌دار محکم می ‌کنیم.

وسایل با ارزش:

ما در اتوبار سوهانک تهران(عزت بار) وسایل با ارزش مانند مجسمه های قدیمی، اشیاء گرانبها، طلا و جواهرات را سلفن پیچی کرده، در جعبه‌ های جداگانه و کوچک قرار می‌ دهیم. سپس این جعبه ‌های کوچک را داخل یک جعبه بزرگ می چینیم. در این فرآیند بین جعبه‌ های کوچک را با پوشال یا روزنامه باطله می پوشانیم تا جعبه ها به یکدیگر برخورد نکنند.

فرش ‌ها:

همیشه در اسباب کشی خانم های خانه نگران بسته ‌بندی و جابجایی فرش‌ ها هستند. بنابراین، ما ابتدا یک پارچه را روی فرش ‌ها می اندازیم، سپس فرش را لوله می‌ کنیم و داخل نایلون پلاستیکی قرار می دهیم. در نهایت، سر نایلون را با طناب یا نخ پلاستیکی محکم می ‌کنیم.

گلدان‌ها و گیاهان:

گلها و گیاهان به ضربه، فشار، تغییرات دمایی و جابجایی بسیار حساس هستند. بنابراین برای بسته‌ بندی آنها نیاز به روش ‌های خاصی داریم. ما در باربری در منطقه سوهانک (عزت بار) ابتدا دور گلدان‌ ها را با کاغذ آلومینیومی می پوشانیم، سپس آنها را درون جعبه پلاستیکی یا چوبی قرار می ‌دهیم. سپس دور جعبه را با نایلون می‌ پوشانیم تا در جابجایی شاخه و برگ گیاهان سالم بمانند.

سامانه باربری عزت بار در سوهانک

2. چک کردن بسته‌ بندی

بعد از اتمام کار بسته‌ بندی اسباب و اثاثیه های منزل، ما مجددا قسمت هاس مختلف منزل را بررسی می کنیم تا وسایل باقی‌ مانده را پیدا کرده و بسته‌ بندی کنیم. اگر چیزی پیدا کردیم آن را با نایلون حبابدار بسته بندی کرده و داخل جعبه می گذاریم. یک لیست از محتویات داخل جعبه تهیه کرده و روی آن می‌ چسبانیم.

3. انتقال اثاثیه به ماشین

ما در باربری در سوهانک تهران (عزت بار) با دقت و احتیاط کامل جعبه ‌ها، وسایل سنگین آشپزخانه، مبلمان، سرویس‌ خواب، گلدان ‌ها، و دکوراسیون را در ماشین باربری بارگیری می ‌کنیم.

4. انتقال اثاثیه به محل جدید

شرکت باربری سوهانک تهران (عزت بار) برای انتقال اثاثیه به محل جدید از ماشین ‌های مجهز استفاده می ‌کند. این مجموعه برای اسباب کشی در محدوده های بین شهری بیشتر وانت و کامیون را انتخاب و تجهیز می کند.

5. چیدن وسایل در محل

پس از انتقال اثاثیه به محل جدید، کارگران وسایل را با دقت از داخل ماشین خارج کرده و آنها را در محل مورد نظر به ترتیب می‌ چینند.

خدمات پوشش بیمه برای باربری در منطقه سوهانک تهران  (عزت بار)

باربری در سردار جنگل

اتوبار سوهانک(عزت بار) اولویت کارش جلب رضایت مشتریان است و در همین راستا تلاش می کند تا کلیه مراحل باربری را طبق خواسته شما عزیزان انجام دهد. عزت بار در منطقه سوهانک برای حمل بار، ۳ نوع بیمه را ارائه می ‌دهد که عبارتند از:

  1. بیمه کالا برای تعداد محدودی از وسایل
  2. بیمه کالا بر اساس کالا ارزش گذاری شده
  3. بیمه کالا با مزایای زیاد

چرا باید بسته بندی وسایل خود را به عزت بار بسپاریم؟

تیم حرفه‌ ای عزت بار برای باربری در جماران و سوهانک و دیگر مناطق شمال تهران، با بسته بندی انواع وسایل منزل و نحوه چیدمان آنها درون جعبه‌ ها آشنا است و در صورت نیاز می‌ توانند کار سلفن پیچی برای برخی وسایل حساس را نیز انجام دهند. با افراد با تجربه ‌ای چون تیم عزت بار، نباید نگرانی در مورد اسباب کشی داشته باشید.

تیم عزت بار حتی بعد از بسته بندی، با دقت کامل لیستی از محتویات داخل هر بسته را تهیه کرده و روی آن می ‌چسبانند. برای آسانی در چیدمان وسایل، محل متعلق به هر بسته نیز روی آن نوشته می ‌شود.

نیروهایی که در باربری در منطقه سوهانک (عزت بار) کار می کنند، بسیار ماهر و قابل اعتماد هستند. همچنین، این تیم با استفاده از ماشین‌ های پیشرفته و با سرعت عمل بالا، انتقال اثاثیه به محل جدید را در کوتاهترین زمان ممکن انجام می ‌دهند.

هزینه حمل بار در منطقه سوهانک تهران

در کل، هزینه حمل بار در سوهانک تهران و هزینه باربری در قلهک تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار دارد. این عوامل عبارتند از تعداد کارگرانی که برای اسباب کشی درخواست کرده‌اید، نوع ماشین باربری مورد نیاز شما، تعداد طبقات محل مبدأ و مقصد، روز و فصلی که اسباب ‌کشی انجام می ‌شود، تعداد و نوع اقلامی که باید بسته بندی و حمل شوند و مدت زمان مورد نیاز برای اسباب ‌کشی.

برای دریافت تعرفه اتوبار و باربری سوهانک، توصیه می‌ کنیم همین حالا با استفاده از شماره باربری در سوهانک با ما تماس بگیرید.

جهت برقراری ارتباط و دریافت خدمات از این شرکت با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید:

22899705   |    22899705

نحوه بسته بندی وسایل
5/5 - (1 امتیاز)