باربری در استاد معین

بسیاری از افراد، به دلیل نداشتن تجربه در زمینه بسته ‌بندی لوازم منزل، در زمان اسباب کشی سر در گم و گیج  می ‌شوند و به دنبال بهترین راه برای انتقال اثاثیه به محل جدید خود هستند. اگر می ‌خواهید بدون هیچ گونه زحمتی و به راحتی اسباب ‌کشی کنید، حتماً باید از خدمات معتبر و مطمئن باربری در غرب تهران بهره ‌مند شوید. باربری عزت بار، در کلیه مناطق تهران به ویژه استاد معین، خدمات باربری متنوع و حرفه‌ ای را به مشتریان خود ارائه می‌ دهد.

در صورت تمایل به اطلاعات بیشتر درباره خدمات باربری در استاد معین (عزت بار)، با ما همراهی کنید تا ترفندها و روش‌ های مورد استفاده این مجموعه در بسته ‌بندی و انتقال اثاثیه را به شما معرفی کنیم

مراحل ثبت سفارش اسباب کشی در عزت بار​

تماس با عزت بار

انتخاب نوع خدمات

مشخص کردن ساعت و تاریخ

تایید نهایی هزینه

ثبت سفارش

مجموعه باربری در استاد معین از چه وسایلی برای جابجایی اثاثیه ها استفاده می ‌کند؟

  • کارتن‌ های بزرگ و محکم: برای بسته ‌بندی لوازم حساس و شکستنی، وسایل آشپزخانه و خرده ریزها.
  • چسب نواری بزرگ: محکم کردن کارتن‌ های بسته ‌بندی شده و پلمپ کردن در جعبه ها.
  • سلفون: سلفن پیچی کردن لوازم دکوری.
  • ماژیک: برای نوشتن مشخصات محتویات داخل هر جعبه بر روی آن.
  • کاغذ: برای بسته‌ بندی بشقاب ها.
  • قیچی: برای قسمت کردن نایلون حبابدار، کارتن های ضخیم و سلفون به اندازه‌های دلخواه.
  • طناب محکم: برای حمل وسایل بزرگ آشپزخانه به ماشین باربری.
  • مواد محافظتی مانند کاغذ روزنامه، نایلون حبابدار و …:  برای بسته‌ بندی مبلمان و سرویس خواب.
  • کیسه‌ های بزرگ و محکم: برای بسته ‌بندی پتوها، ملحفه ها، روتختی ها و لباس ها.
بسته بندی اثاثیه در سامانه عزت بار

ظروف شکستنی: بسته ‌بندی ظروف شکستنی در باربری و اتوبار معین تهران (عزت بار) با استفاده از جعبه ‌های ضخیم و محکم صورت می ‌پذیرد. این جعبه‌ ها ابتدا با قرار دادن پارچه، روزنامه یا نایلون‌ های حبابدار در داخل، ایمنی وسایل شکستنی مانند بشقاب ‌ها و لیوان ‌ها را در طی جابجایی تضمین می‌ کنند.بعد وسایل بسته‌ بندی شده را به ترتیب صحیح در داخل جعبه ها می چینیم. لیستی از وسایل موجود در داخل جعبه را تهیه کرده و همراه با برچسب آشپزخانه روی جعبه می‌ چسبانیم.

وسایل صوتی و تصویری : وسایل صوتی و تصویری اعم از تلویزیون، لپتاپ، کامپیوتر و اسپیکر نیز با استفاده از جعبه‌ های اختصاصی و اسفنج‌ های حفاظتی، با دقت بسته ‌بندی می‌ شوند. این وسایل ابتدا با دقت سلفن پیچی شده و سپس با نایلون حبابدار پوشانده می ‌شوند و در جعبه‌ های مخصوص قرار می ‌گیرند. با این حال، توصیه می‌ شود وسایل صوتی و تصویری را خودتان با دقت جابجا کنید تا در اسباب کشی آسیب نبینند.

سامانه باربری عزت بار در استاد معین

کمدها: در مورد کمدها، گوشه ‌های زاویه دار آنها ابتدا با پلاستیک حبابدار یا روزنامه و مقوای ضخیم محافظت می ‌شوند. در صورت عدم وجود قفل برای کمدها یا میز آرایش، از چسب نواری پهن برای محکم کردن آنها استفاده می‌ شود تا هنگام جابجایی باز نشوند. وسایل داخل کمدها سپس خالی شده و لباس‌ ها در کارتن ‌های رگال دار قرار می ‌گیرند.

لوازم آرایشی یا خرده‌ ریزها، در جعبه های کوچک قرار می‌ گیرند و بین آنها با فوم یا نایلون حبابدار پر می‌ شود. جعبه‌ های کوچک سپس در جعبه‌ های بزرگ ‌تر قرار می ‌گیرند و بین آنها ضربه‌ گیر نیز تعبیه می‌ شود.

تابلوها و دکوری ها: در آخر، تیم باربری حرفه‌ ای از بهترین مواد محافظتی مانند حوله یا مقوای محکم برای بسته ‌بندی تابلوها و دکوری‌ ها استفاده می‌ کند. تابلوها ابتدا روی حوله قرار می‌ گیرند، سپس داخل یک جعبه قرار داده و با چسب نواری پهن محکم می‌ شوند. تابلوها و دکوری‌ های بزرگ که به راحتی در جعبه جا نمی ‌شوند، به همان شکل به ماشین باربری منتقل می‌ شوند.

مبلمان و سرویس خواب: برای مبلمان و سرویس خواب، از ترفندهای خاص برای جلوگیری از کثیف شدن و آسیب دیدن این وسایل در طی جابجایی استفاده می ‌شود. ابتدا مبلمان و سرویس خواب با ملحفه پوشانده شده و سپس ملحفه‌ ها با بند به بدنه این وسایل متصل می‌ شوند. کارگران با استفاده از نایلون ‌های حبابدار و بندها تضمین می ‌کنند که این وسایل سالم به مقصد منتقل می‌ شوند.

وسایل بزرگ آشپزخانه: وسایل بزرگ آشپزخانه مانند یخچال و لباسشویی نیز با دقت بسته‌ بندی می‌ شوند. از دو تا سه لایه نایلون حبابدار برای پوشاندن این وسایل استفاده می‌ شود. قسمت‌ های حساس یخچال و لباسشویی با نایلون حبابدار پوشش داده می‌ شوند و سپس بدنه این وسایل سلفن پیچی شده و با نایلون حبابدار و کارتن‌ های ضخیم بسته ‌بندی می‌ شوند.

وسایل با ارزش: وسایل با ارزش مانند مجسمه ‌های قیمتی، لوازم تزئینی، پیانو، ویلون و سایر اقلام ارزشی با جعبه‌ های مخصوص کوچک بسته ‌بندی می ‌شوند. این وسایل ابتدا با پارچه ضخیم پوشانده شده و سپس با دقت سلفن پیچی می ‌شوند. تیم عزت بار این وسایل را با احتیاط و به دقت بلند کرده و به ماشین باربری منتقل می‌ کند تا در طی جابجایی هیچ آسیبی نبینند.

فرش ها: در مورد فرش ‌ها، تیم حرفه ‌ای شرکت باربری در معین (عزت بار) با دقت ویژه در بسته‌ بندی آنها عمل می‌ کند. ابتدا پارچه ‌ای را در قسمت ریشه ‌های فرش قرار می ‌دهند تا از کثیف شدن فرش، به ویژه ریشه‌ های آن جلوگیری کنند. سپس جهت خواب فرش را مشخص کرده و آن را به شکل لوله می‌ چینند. پس از اتمام عملیات لوله کردن، فرش‌ ها را داخل کاورهای مخصوص قرار داده و آماده جابجایی می ‌کنند.

گلدان ها و گیاهان: گلدان‌ ها و گیاهان نیز با دقت جابجا می ‌شوند. گلدان ‌های بزرگ و سنگین به همان شکلی که هستند جابجا می ‌شوند. گلدان‌ های کوچک در داخل جعبه‌ های چوبی یا پلاستیکی قرار می ‌گیرند و برای جلوگیری از شکستن شاخه ‌های گلها در طی مسیر، داخل هر گلدان یک چوب بلند نصب می‌ شود. سپس با استفاده از کیسه‌ های بزرگ، اطراف جعبه ‌ها را پوشش می ‌دهند تا در طول جابجایی هیچ خسارتی به گیاهان نرسد.

بررسی بسته‌ بندی: در شرکت اتوبار در معین، بعد از اتمام مراحل بسته‌ بندی، کارگران ماهر عزت بار با دقت اطمینان حاصل می ‌کنند که هیچ چیز بسته بندی نشده ای باقی نمانده است. وسایلی مانند اسباب بازی‌ های کودکان، وسایل کوچک آشپزخانه و سایر اقلام خرده ریز، پس از دقت در بسته ‌بندی، در داخل جعبه‌ ها قرار می‌ گیرند.

انتقال اثاثیه به ماشین: پس از انجام کارهای بسته ‌بندی و آماده‌ سازی وسایل، تیم متخصص اتوبار در معین (عزت بار) بهترین ماشین باربری را برای جابجایی به محل جدید ارسال می‌ کنند. این تیم با استفاده از تکنیک ‌های حرفه‌ ای سعی در انتقال اثاثیه به بهترین نحو دارد. اگر در این مرحله به عنوان مشتری حاضر باشید و نظارت داشته باشید، متوجه حرفه ‌ای بودن این تیم خواهید شد.

انتقال اثاثیه به محل جدید: پس از بارگیری وسایل به ماشین باربری، مرحله بعدی انتقال اثاثیه به محل جدید است. بهترین باربری در معین (عزت بار) از ماشین های مجهز و پیشرفته برای این منظور استفاده می ‌کند و اسباب کشی در این محدوده طبق قوانین باربری انجام می ‌شود تا اطمینان حاصل شود که اثاثیه ‌های شما بدون هیچ مشکلی به محل جدید منتقل خواهند شد.

چیدمان وسایل در محل: آخرین مرحله اسباب ‌کشی در معین تهران، چیدمان وسایل در محل مقصد است. کارگران حرفه ‌ای عزت بار با دقت وسایل بارگیری شده را از ماشین خارج کرده و آنها را در محل جدید کنار یکدیگر می چینند.

 

چرا باید عزت بار را برای باربری در منطقه استاد معین انتخاب کنیم؟

باربری در سردار جنگل

چرا باید بسته بندی وسایل خود را به عزت بار بسپاریم؟

بسته‌ بندی و قرار دادن وسایل در جعبه‌ ها مهارت و تجربه می ‌طلبد. تیم حرفه ‌ای باربری در جنت آباد و استاد معین (عزت بار) به‌ طور کامل با چیدمان وسایل درون جعبه‌ ها آشنا هستند و وسایل را با دقت بسته ‌بندی می ‌کنند.

در صورت نیاز، می ‌توانند کارهایی مانند سلفن ‌پیچی کردن وسایل را برای شما انجام دهند تا با اطمینان بیشتری اثاثیه را به محل جدید منتقل کنید. بعد از قراردادن وسایل در داخل هر جعبه، با دقت لیستی از محتویات داخل آن تهیه می ‌کنند و روی جعبه می ‌چسبانند.

علاوه بر این، اتوبار در معین(عزت بار) از نیروهای متخصص و حرفه‌ ای برای حمل وسایل استفاده می‌ کند. راننده کامیون‌ های این اتوبار دارای خصوصیاتی همچون خوش ‌اخلاقی، دلسوزی و خوشرویی هستند. این افراد به خوبی با مسیرهای منطقه آشنا هستند و به همین دلیل وسایل را به سرعت و با اطمینان به مقصد می‌ رسانند.

قیمت باربری در اتوبار استاد معین

چندین عاملی که در تعیین هزینه خدمات باربری در معین دخالت دارند، عبارتند از:

  •  تعداد کارگران درخواستی
  •  مسافت
  •  فصل و روز اسباب کشی
  • وسایل مورد نیاز برای بسته بندی

برای کسب اطلاعات دقیق در مورد هزینه‌ ها و خدمات باربری در دهکده المپیک و استاد معین، می‌ توانید با شماره اتوبار در معین، از کارشناسان ما جزئیات کامل و هزینه‌ های مرتبط با جابجایی بار را دریافت کنید. این تیم توانمند و حرفه ‌ای عزت بار آماده است تا درخواست شما را با دقت بررسی کرده و به شما راهنمایی کامل ارائه دهد.

جهت برقراری ارتباط و دریافت خدمات از این شرکت با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید:

44279739  |    44279740

نحوه بسته بندی وسایل
5/5 - (1 امتیاز)