باربری در گاندی

هنگام تصمیم ‌گیری برای انتقال وسایل، چند سوال پیش می‌آید؛ به عنوان مثال: چگونه می توان بسته ‌بندی را به ‌درستی انجام داد و وسایل را بدون آسیب حمل کرد؟ چه اقلامی برای بسته‌بندی لازم است؟ آیا خدمات اسباب کشی قابل اعتمادی وجود دارد یا خیر؟

در این شرایط، مناسب است به تیم ماهر اتوبار در گاندی یا همان عزت بار مراجعه کرده و از تخصص آن ‌ها برای انجام اسباب کشی بهره ‌مند شوید. ما در عزت بار، تعهد داریم خدمات اسباب کشی را به صورت حرفه‌ ای و ایمن به شما عزیزان ارائه دهیم.

در ادامه، مراحل بسته ‌بندی اسباب‌ کشی در گاندی (عزت بار) و سایر خدمات ارائه شده توسط تیم ما را مورد بررسی قرار می ‌دهیم. این بررسی شما را از کیفیت خدمات ما آگاه کرده و با اطمینان، می ‌توانید اسباب کشی خود را با کمک تیم ما انجام دهید!

مراحل ثبت سفارش اسباب کشی در عزت بار​

تماس با عزت بار

انتخاب نوع خدمات

مشخص کردن ساعت و تاریخ

تایید نهایی هزینه

ثبت سفارش

مجموعه باربری در گاندی از چه وسایلی برای جابجایی اثاثیه ها استفاده می ‌کند؟

  • کارتن‌ های بزرگ و محکم: برای بسته ‌بندی لوازم حساس و شکستنی، وسایل آشپزخانه و خرده ریزها.
  • چسب نواری بزرگ: محکم کردن کارتن‌ های بسته ‌بندی شده و پلمپ کردن در جعبه ها.
  • سلفون: سلفن پیچی کردن لوازم دکوری.
  • ماژیک: برای نوشتن مشخصات محتویات داخل هر جعبه بر روی آن.
  • کاغذ: برای بسته‌ بندی بشقاب ها.
  • قیچی: برای قسمت کردن نایلون حبابدار، کارتن های ضخیم و سلفون به اندازه‌های دلخواه.
  • طناب محکم: برای حمل وسایل بزرگ آشپزخانه به ماشین باربری.
  • مواد محافظتی مانند کاغذ روزنامه، نایلون حبابدار و …:  برای بسته‌ بندی مبلمان و سرویس خواب.
  • کیسه‌ های بزرگ و محکم: برای بسته ‌بندی پتوها، ملحفه ها، روتختی ها و لباس ها.
بسته بندی اثاثیه در سامانه عزت بار

مراحل بسته بندی اسباب کشی در گاندی

ظروف شکستنی: در روز تعیین شده، ماشین باربری به همراه کارگران به محل مشتری می ‌رسد و فرآیند بسته ‌بندی ظروف شکستنی با استفاده از جعبه‌ های مقاوم و چند لایه آغاز می ‌شود. اولین قدم این است که دیواره‌ ها و کف جعبه‌ ها را با پوششی از پارچه یا لباس کهنه بپوشانیم تا وسایل آشپزخانه از خطر شکستن محافظت شود. سپس، با استفاده از کاغذ روزنامه، فنجان‌ ها، لیوان ‌ها، بشقاب ‌ها و پارچ ‌ها را دقیقاً بسته ‌بندی می ‌کنیم و آنها را در داخل جعبه به ‌ترتیب می ‌چینیم.

بشقاب ‌ها در کف جعبه قرار می ‌گیرند و وسایل دیگر را به ‌طور مرتب روی بشقاب‌ ها می‌ چینیم. در پایان، یک لیست دقیق از محتوای جعبه تهیه شده و روی آن چسبانده می ‌شود. همچنین، برچسب “آشپزخانه” روی جعبه قرار می‌ گیرد تا جابجایی انجام شود. سر و ته جعبه با چسب پلمپ محکم می‌ شود.

وسایل صوتی و تصویری: حالا نوبت به آماده‌ سازی برای جابجایی وسایل صوتی و تصویری می ‌رسد. کامپیوتر، لپتاپ، تلویزیون، اسپیکر، بلندگو یا سینمای خانگی و گیرنده دیجیتال را با دقت با نایلون حبابدار بسته‌ بندی می ‌کنیم. این اقلام را در جعبه ‌های پوشانده شده با نایلون حبابدار قرار داده و فضای خالی بین آنها را با ضربه‌ گیر اسفنجی پر می‌ کنیم.

سامانه-باربری-عزت-بار-در-محدوده-گاندی-کمدها: در این مرحله، ابتدا لباس‌ ها و لوازم داخل کمدها و کشوها را تخلیه می‌ کنیم. لباس ‌ها را آویزان کرده و لوازم دیگر را با نایلون حبابدار بسته ‌بندی کرده و در جعبه ‌های محکم و چند لایه قرار می‌ دهیم. سپس، کمدها و کشوها را با چسب محکم بسته و لبه‌ های تیز آنها را با چسب و مقوا پوشانده و دور کمد با سلفون پیچی می‌ کنیم. به این ترتیب، جابجایی کمدها با آسایش انجام می‌ شود.

اسباب بازی ها:  ما در بهترین باربری در گاندی ابتدا، درون جعبه یک لایه از نایلون حبابدار قرار می ‌دهیم تا از اسباب‌ بازی‌ ها در حین جابجایی حفاظت کند. سپس خود اسباب بازی‌ ها را نیز با نایلون حبابدار بسته ‌بندی کرده و داخل جعبه قرار می ‌دهیم. در نهایت، جعبه را با چسب محکم می ‌بندیم.

تابلوها و دکوری ها: برای حفاظت از تابلوها و دکوراسیون داخلی، از سلفون و نایلون حبابدار به شیوه ‌ای حرفه ‌ای استفاده می‌ کنیم. ابتدا دکوراسیون و تابلوهای هنری را با سلفون پوشانده، سپس با نایلون حبابدار دور آنها را می پوشانیم. نایلون حبابدار را محکم با چسب به اطراف این وسایل چسبانده و در نهایت، کارتن‌ های محکم را به اندازه تابلوها برش داده و با نخ پلاستیکی به دور آنها می‌ بندیم.

مبلمان و سرویس خواب : ابتدا مبلمان و سرویس خواب را با پارچه ضخیم پوشانده و سپس سلفون پیچی می ‌کنیم. تشک خواب را با نایلون حبابدار یا نایلون ضخیم بسته‌ بندی کرده و در انتها، با چسب نواری و طناب محکم بسته‌ بندی خود را انجام می ‌دهیم.

وسایل بزرگ آشپزخانه: در باربری و اتوبار گاندی تهران وسایلی مانند یخچال، لباسشویی، اجاق گاز و دیگر وسایل آشپزخانه را با احتیاط به روی کارتنی که در کف آشپزخانه پهن کرده ایم، انتقال می دهیم.
سپس به بسته ‌بندی می ‌پردازیم. دور موتور یخچال را با استفاده از کاغذ روزنامه می ‌پوشانیم. اگر پارچه ضخیم در دسترس نباشد، ابتدا یخچال یا لباسشویی را سلفون پیچی کرده و سپس نایلون حبابدار را از روی سلفون به سمت بیرون کشیده و جلوی آن را پوشش می‌ دهیم. کارتن ‌ها را به دور لباسشویی چسبانده و در نهایت، بسته ‌بندی را با چسب نواری پهن و طناب تمام می ‌کنیم.

وسایل با ارزش:  وسایلی نظیر گرامافون، اشیاء قدیمی و مجسمه‌ های تزئینی را با دقت بسته ‌بندی و منتقل می‌ کنیم. پیش از شروع به بسته‌ بندی وسایل با ارزش، آنها را با دستمال مرطوب تمیز می ‌کنیم. سپس آنها را سلفون پیچی کرده و با نایلون حبابدار آنها را از همه جهات پوشش می ‌دهیم.

فرش‌ ها: بعد از اطمینان از تمیزی فرش ‌ها، آنها را با دقت رول می ‌کنیم تا جهت خواب آنها را مشخص کنیم. سپس فرش را به دقت رول کرده و با طناب محکم آنها را بسته‌ بندی می‌ کنیم تا درون کاور شل نشوند. حالا، فرش را در کاور پلاستیکی قرار می ‌دهیم و سر کاور را با پارچه نازک یا نخ پلاستیکی بسته می ‌کنیم.

گلدان‌ ها و گیاهان: ابتدا گلدان‌ های کوچک را داخل قوطی‌ های چوبی یا پلاستیکی قرار می‌ دهیم. سپس گلدان‌ های بزرگ را به همان شکلی که هستند به داخل ماشین باربری انتقال می ‌دهیم. گلدان‌ های زینتی را درون نایلون حبابدار قرار می‌ دهیم و جعبه را با فوم پر کرده، سپس گلدان ‌ها را داخل آنها قرار می‌ دهیم.

بررسی بسته ‌بندی:  پس از اتمام مراحل بسته‌ بندی، کل خانه را با دقت بررسی می ‌کنیم تا هرگونه وسیله ‌ای که ممکن است جا مانده باشد را شناسایی کرده و به دقت بسته ‌بندی کنیم. در این فرآیند، اگر وسایلی پیدا شود که علاوه بر اسباب بازی بچه‌ ها و خرده ‌ریزهای آشپزخانه باشند، آنها را بسته بندی کرده و درون جعبه قرار می ‌دهیم.

انتقال اثاثیه به ماشین پس از بررسی بسته ‌بندی، اثاثیه‌ ها را به ماشین منتقل می ‌کنیم. این عمل با همکاری افرادی که دارای نیروی بدنی قوی هستند، انجام می ‌شود. در این مرحله، چیدمان وسایل در داخل ماشین نیز نیاز به دقت و تخصص دارد که تیم حرفه ‌ای عزت بار با آن آشناست و به خوبی کار بارگیری را انجام می‌ دهد.

انتقال اثاثیه به محل جدید: بعد از بارگیری اثاثیه‌ ها در ماشین باربری، رانندگان حرفه ‌ای ما مسئول انتقال وسایل به محل جدید می ‌باشند. این مرحله با دقت و با توجه به ایمنی و حفاظت از اثاثیه ‌ها انجام می ‌شود.

چیدن وسایل در محل: پس از رسیدن اثاثیه‌ ها به محل مقصد، تیم ما کار خود را شروع می ‌کند. وسایل را از داخل ماشین خارج کرده و آنها را به داخل منزل انتقال می‌ دهند. سپس به چیدمان وسایل در قسمت ‌های مختلف خانه می‌ پردازند.

سامانه اتوبار عزت بار در محدوده گاندی

چرا باید بسته بندی وسایل خود را در گاندی به تیم حرفه ‌ای عزت بار بسپاریم؟

باربری در سردار جنگل

تیم ما از کارگران و رانندگان متخصص تشکیل شده است، که به‌طور حرفه‌ ای آموزش دیده ‌اند تا تمام مراحل باربری در شمال تهران را با دقت و توانمندی بالا انجام دهند. اعضای این تیم دارای تجربه، مهارت ‌های برتر، اخلاقی بالا و قابل اعتماد هستند.

کارگران و رانندگان عزت بار، در هر مرحله از فرآیند باربری در ولنجک و گاندی، با پذیرش مسئولیت به ‌کار می ‌پردازند و تمام تلاش خود را به کار می ‌گیرند تا باربری به ‌طور کامل مطابق با خواسته ‌ها و انتظارات شما انجام شود.

این تیم با دقت وسایل را جمع‌ آوری، تفکیک و بسته ‌بندی می‌ نماید. با استفاده از طناب ‌های محکم و چرخ ‌های قرقره دار، با ترفندهای ویژه وسایل را از داخل منزل به ماشین باربری منتقل می‌ کند.

وسایل در داخل ماشین به نحوی ترتیب داده می‌ شوند که بعد از حرکت، ایمن و بدون لرزش باقی بمانند. در مقصد، تیم وسایل را به داخل منزل منتقل کرده و به ترتیب چیدمان شروع به کار می‌ کند.

خدمات باربری در گاندی در زمینه بیمه، خیال مشتریان را از بابت اسباب کشی راحت می کند. این اتوبار با تلاش ‌های شبانه‌ روزی پرسنل حرفه‌ ای که دارد، در طول سالها توانسته است خدمات بی ‌نظیری را به مشتریان خود ارائه دهد. سرویس‌های باربری در تهران انواع متنوعی دارند و هزینه‌ های مناسبی ارائه می‌شود، از این رو در اثاث کشی گاندی، می ‌توانید به طور کامل به پرسنل ما اعتماد کنید.

هزینه حمل بار در گاندی تهران

هزینه هر سرویس باربری در شرکت اتوبار گاندی تهران بر اساس عوامل مختلفی تعیین می‌ شود. این عوامل شامل نوع ماشین باربری درخواستی، تعداد طبقات محل مبدا و مقصد، تعداد کارگران درخواستی، روز و فصل اسباب‌ کشی، زمان اسباب کشی، تعداد و نوع اقلام مورد استفاده در بسته‌ بندی و سایر موارد می‌ باشند. به عبارت دیگر، هر سرویس باربری قیمت منحصر به فردی دارد که بر اساس مشخصه‌ های مختلف تعیین می‌ شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تعرفه های باربری در فرمانیه و اتوبار در گاندی بهتر است با شماره اتوبار گاندی تماس بگیرید‌.

 

جهت برقراری ارتباط و دریافت خدمات از این شرکت با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید:

22899705  |     22899612

نحوه بسته بندی وسایل
5/5 - (1 امتیاز)