باربری در کن

انتظار همه افرادی که می خواهند به منزل جدید نقل مکان کنند حمل اسباب بدون کوچکترین خسارت و با امنیت و اطمینان کامل است. در صورتی که منزل یا محل کار و محل زندگیتان در کن قرار دارد و قصد رفتن به مکان جدیدی دارید، باربری کن کلیه خدمات باربری در غرب تهران را با اطمینان و کاملا تضمینی انجام می دهد. عزت بار به  همشهریان تهران ساکن کن اطمینان می دهد که با یک بار مشاهده خدمات، مشتری دائم باربری در کن میشوند.

مراحل ثبت سفارش اسباب کشی در عزت بار​

تماس با عزت بار

انتخاب نوع خدمات

مشخص کردن ساعت و تاریخ

تایید نهایی هزینه

ثبت سفارش

مزایای باربری کن چیست؟

بسته بندی اثاثیه در سامانه عزت بار

برخورداری از کارگران حرفه ای

مهم ترین نکته در اتوبار کن دقت نیروی کار انسانی است. کارگر باربری کن آموزش های لازم را دیده است و موظف است که وسایل مشتریان را بدون کوچکترین آسیبی حمل کند و کاملا سلامت به مقصد برساند.

درصورت درخواست برای اعزام نیروهای بیشتر ما به شکل نامحدود هر تعداد کارگر که بخواهید در اختیارتان قرار می دهیم. دقت، سرعت و اطمينان و مشتری مداری از مهم ترین اهداف کلیه کارگران ماست.

بسته بندی حرفه ای

خدمات بسته بندی باربری کن تهران شامل بسته بندی انواع وسایل منزل، لوازم حساس و شکستنی بدون حتی کوچک ترین خط خوردگی می شود. هم چنین بسته بندی لوازم صوتی و تصویری، و لوازم جزئی آشپزخانه، تابلوها و سایر لوازم اصلی ترین تخصص باربری در فاطمی و  کن به شمار می رود.

بسته بندی حرفه ای  اسباب منازل، ادارات و شرکت ها با بالاترین کیفیت و استحکام با بهره مندی از کارتن های ضد ضربه و مقاوم و نایلون ها باکیفیت تضمین حفظ و جلوگیری از آسیب دیدن اثاثیه خواهد بود.

حمل اثاثیه با خودروهای استاندارد

سامانه باربری عزت بار در کن

کلیه خودروهای ما به انواع وسایل و تجهیزات ایمنی مانند کپسول آتشنشانی مجهز شده اند. کف این وسایل نقلیه با موکت پوشیده شده و هر چند وقت یک بار نظافت می شوند. از جمله ماشین های حمل بار استفاده شده در باربری کن وانت و تریلی، کامیون ها، وانت بار و نیسان هستند .

بعد از تماس با شماره تماس باربری کن بدون معطلی و با بررسی شرایط و حجم بار ، انواع ماشین های سبک، نیمه سنگین و سنگین را برایتان رزرو خواهیم کرد. اگر حجم بار شما زیاد باشد، برایتان خودروهای بزرگ ارسال می کنیم و اگر حجم بارتان کم باشد، خودروهای کوچک که با باربند قوی و مستحکم و روکش مناسب می توانند از وسایل شما محافظت کنند را در اختیارتان قرار می دهیم

مشتری مداری

در صورت ثبت درخواست برای خدمات حمل بار، نیروهای خود را در اختیارتان قرار می دهیم. شما می توانید بعد از انجام خدمات حمل بار و اثاث کشی در کن در صورت مشاهده هرگونه ایراد یا انتقاد از نحوه برخورد کارگران خود با تلفن ما تماس بگیرید و مورد را به مدیرت اطلاع دهید تا ما به شکایت شما مشتریان محترم رسیدگی کنیم و در نهایت، نتیجه کار برایتان رضایت بخش باشد.  

چیدمان اثاثیه در محل جدید

اگر کار اسباب کشی در باربری محدوده کن را دارید و از آن دسته مشتریان هستید که وقت چیدمان وسایل بسته بندی شده را در منزل جدید خود ندارید، نیروهای ما تخصص لازم را در خصوص چینش حرفه ای وسایل شما دارند. این عوامل باربری لوازم خانه شما را در منزل جدید طبق سلیقه شما می چینند.

ارائه بارنامه و بیمه نامه معتبر

با هدف آسایش هر چه بیشتر مشتریان گرامی و جلوگیری از بروز هر گونه آسیب و خطری باربری کن برای کالاهای شما بیمه نامه معتبر ارائه می دهد.  ارائه گواهی و ضمانت نامه معتبر تضمینی برای کار حرفه ای و دقت و مهارت کارگران ماست.

پوشش بیمه نامه باربری کن شامل چه می شود؟

  • بیمه کالا برای تعداد محدودی از وسایل
  • بیمه کالا بر اساس کالا ارزش گزاری شده
  • بیمه کالا با مزایای زیاد

قیمت باربری کن چقدر است؟

باربری در سردار جنگل

هنگام براورد هزینه ها مراحل بسته بندی، چیدمان و بارگیری و تخلیه بار را به طور جداگانه محاسبه می شود. به صورت کلی عواملی مانند نوع ماشین باربری درخواستی شما ،تعداد کارگر درخواستی زمان و فصل اسباب کشی، تعداد اقلام در بسته بندی، تعداد طبقات روی هزینه باربری کن تاثیر می گذارند می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و جزئیات قیمت ها با شماره تلفن باربری کن تماس بگیرید.

چرا با خیال راحت اسباب کشی در کن را به باربری عزت بار بسپاریم؟

باربری کن با سال ها سابقه در امر باربری و کسب رضایت بسیاری از مشتریان خود و ارائه خدمات در امر اسباب کشی و جابجایی اثاثیه منزل اداری و تجاری با کادری از نیروهای مجرب بهترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه می دهد. رضایت مشتریان از مهم ترین دست آوردهای این مجموعه است.  

شرکت باربری در تهران به شما کمک می کند تا اثاثیه خود را در سريع ترين زمان ممکن، با کم ترين هزينه، با ايمنی بالا و با بیمه مناسب جا به جا کند. شما می توانید با تماس با شماره تلفن باربری در کن ضمن برخورداری از مزایا و شرایط ویژه زمان اسباب کشی را به میل خود انتخاب کنید.

جهت برقراری ارتباط و دریافت خدمات از این شرکت با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید:

44279739    |     44279740

نحوه بسته بندی وسایل

سوالات متدوال درباره باربری در کن

آیا باربری کن امکان استفاده از بیشتر از دو نفر پرنسل را به مشتریان می دهد؟

بله در صورتی که شما به بیش از دو کارگر نیاز داشته باشید، می توانید قبل از رزرو آن را با همکاران ما در میان بگذارید.

چگونه برای باربری کن درخواست سرویس بدهیم؟

شما می ‌توانید در بخش رزرو سایت باربری عزت بار سفارش آنلاین سرویس مورد نظر خود را ثبت کنید و درخواست سفارش سرویس دهید.

مزایای تماس با باربری کن چیست؟

این مجموعه همواره رضایت مشتریان را در اولویت کار خود قرار داده است. کادر حرفه ای از کارگران دوره دیده، وقت شناسی سرعت عمل و سطح بالای کیفیت کار قیمت مناسب هم از مزیت های اصلی باربری کن به شمار می روند.

5/5 - (1 امتیاز)