باربری در غرب تهران

اسباب کشی و به دنبال آن انتخاب یک باربری قابل اطمینان موضوعی که بسیاری از اشخاص را در این مواقع دچار نگرانی‌ می کند. بی شک در چنین مواقعی باید به دنبال بهترین باربری در غرب تهران باشید. 

خواندن این مطلب کار سخت اسباب کشی را برایتان  راحت تر می کند. جهت مشاوره و برآورد قیمت خدمات اسباب کشی غرب تهران می توانید با مشاوران تماس بگیرید و سپس اقدام کنید.

مراحل ثبت سفارش اسباب کشی در عزت بار​

تماس با عزت بار

انتخاب نوع خدمات

مشخص کردن ساعت و تاریخ

تایید نهایی هزینه

ثبت سفارش

انواع خدمات شرکت باربری عزت بار در غرب تهران

خدماتی که شرکت عزت بار به عنوان یک باربری در تهران ارائه می دهد، در زیر آورده شده است:

بسته بندی اثاثیه در سامانه عزت بار
  • ارائه مشاوره حمل بار و حمل اثاثیه

کارشناسان این شرکت آماده پاسخ گویی به شما جهت مشاوره و برآورد قیمت خدمات اسباب کشی است. بنابراین پیش از اقدام به هرکاری می توانید با مشاوران تماس بگیرید.

  • بالاترین کیفیت بسته بندی

سامانه باربری عزت بار در غرب تهران

یکی از مهم ترین خدماتی که شرکت عزت بار به عنوان بهترین باربری در غرب تهران ارائه می دهد، بسته بندی حرفه ای است. به این صورت که کارتن ها و لوازم بسته بندی مقاوم  کارتن‌چند لایه بزرگ، سالم و محکم، طناب محکم،مواد محافظتی مانند کاغذ روزنامه، نایلن حباب دار و غیره برای اسباب حساس،کیسه های بزرگ را در اختیار  افراد متخصص و مجرب در زمینه بسته بندی قرار می گیرد، تا از هر گونه خسارت احتمالی جلوگیری نماید.

  • استفاده از کادر باتجربه و متخصص

کادری که شرکت عزت بار برای هر زمینه نظیر بسته بندی، مشاوره، جابه جایی و… به کار می گیرد، باید تخصص و تجربه بالا داشته باشند. به عبارتی این شرکت در گزینش کادر انسانی حساسیت و استاندارد مشخصی دارد. همین مسئله هم باعث شده که به یکی از مطمئن ترین باربری های غرب تهران تبدیل شود که خبره ترین کارگر اسباب کشی غرب تهران را در اختیار دارد.

  • حمل بار از غرب تهران به شهرستان

دو دسته باربری وجود دارد یکی باربری شهرستان و دیگری باربری شهری. باربری شهرستان برای انتقال بار به شهرستان استفاده می‌شود و منظور از اتوبار یا باربری شهری همان باربری داخل شهری هست که صرفاً برای حمل اثاثیه منزل از یک خیابان به خیابان دیگر در داخل یک شهر امکانات و تجهیزات دارند. شرکت باربری عزت بار نه تنها در خود شهر فعالیت دارد، بلکه از تهران به کلیه شهرهای ایران هم خدمات حمل و نقلی دارد.

  • ماشین باربری مناسب برای حمل اثاثیه در اتوبار

شرکت حمل بار عزت بار تهران ماشین های باربری مختلفی را در اختیار دارد، که با توجه به نوع و حجم لوازم و اثاثیه از وانت بار، نیسان بار یا کامیون بار استفاده می نماید. با این حساب اگر به دنبال وانت بار غرب تهران هستید، با خیالی آسوده می توانید، این شرکت را انتخاب نمایید.

  • چیدمان وسایل در محل

یکی دیگر از خدمات عزت بار چیدمان وسایل در محل جدید است. این شرکت کارگران ماهری را به‌خدمت می‌گیرد تا پس از رسیدن بار به مقصد وسایل را از جعبه‌ها خارج کرده و طبق سلیقه مشتری چیدمان نمایند.

  • صدور بیمه نامه رسمی

باربری در غرب تهران

اگر باری توسط این شرکت جا‌ به جا شود که ارزش مادی بالایی داشته باشد، شرکت عزت بار جهت تضمین امنیت بار و تامین آرامش مشتری بیمه نامه رسمی صادر می کند. همین مسئله باعث می‌شود تا با خیال راحت بتوانید، حمل بار خود را به شرکت عزت بار بسپارید.

  • قیمت شفاف و رقابتی

از آن جایی که شرکت باربری عزت بار زیرنظر اتحادیه فعالیت می کند، می توانید مطمئن باشید که قیمت گذاری های آن کاملا شفاف و طبق تعرفه های مصوب است. بنابراین اگر به دنبال باربری ارزان قیمت در غرب تهران هستید، از کنار این شرکت باربری به سادگی عبور نکنید.

قیمت اتوبار غرب تهران چگونه محاسبه می شود؟

باربری در سردار جنگل

قیمتی که برای باربری در غرب تهران تعیین می شود، شامل سه هزینه است: کرایه ماشین + هزینه کارگر + هزینه بیمه

هزینه کرایه ماشین را هرساله اتحادیه باربری تعیین می کند. با این حال ممکن است در بعضی از روزها و ماه‌ها به طور جزئی تغییر کند. پیشنهاد ما به شما این است که برای اطلاع از قیمت دقیق باربری همان روز یا حداکثر یک روز قبل از جابجایی با شماره‌های شرکت تماس حاصل فرمایید.

 هزینه کارگر هم بسته به این که نوع وسایل شما چه باشد، متغیر است. طبیعی است، زمانی که وسایل سنگین و خاص مانند یخچال ساید بای ساید، گاوصندوق یا هر وسیله ای که وزن و حجم بالایی داشته باشد، در اسباب کشی باشد، هزینه کارگر بیشتر می شود. اگر بخواهید کارگر همراه راننده به مقصد بیاید و در امر چیدن وسایل هم کمک کند، طبیعتاً هزینه آن هم بالاتر می رود.

هزینه بعدی در تعیین قیمت باربری غرب تهران هم مربوط به صدور بیمه نامه است. صدور بیمه نامه رسمی اغلب زمانی صادر می شود که ارزش مادی وسایل بالا باشد یا مقصد در شهرستان باشد. در چنین شرایطی هزینه ای بابت بیمه نامه باید پرداخت شود که آن هزینه را ارزش بار شما تعیین می کند.

جهت برقراری ارتباط و دریافت خدمات از این شرکت با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید:

44279739    |     44279740

نحوه بسته بندی وسایل

سوالات متدوال درباره باربری در غرب تهران

آیا خدمات بسته بندی هزینه جداگانه ای دارد ؟

بله، برای اطلاع از تعرفه ها و گرفتن مشاوره رایگان می توانید با شماره 44279739 تماس بگیرید.

آیا فقط ساکنین غرب تهران می توانند از خدمات باربری شما استفاده کنند؟

خیر شرکت عزت بار فقط یک باربری در غرب تهران نیست و به ساکنین مرکز و شمال تهران هم خدمات ارائه می‌دهد.

5/5 - (1 امتیاز)