باربری در کاشانک

با وجود اتوبار معتبر و شناخته شده ای مثل عزت بار، دیگر نباید نگران اثاث کشی در کاشانک باشید. تیم حرفه ای عزت بار در کاشانک خدمات مختلفی در خصوص باربری به مشتریان ارائه می دهند. این افراد با شیوه های اصولی بسته بندی و بارگیری وسایل در ماشین آشنایی دارند و می توانند به سرعت با دقت بالا مراحل اسباب کشی را انجام دهند.

می‌خواهید برای باربری در شمال تهران کاشانک از عزت بار کمک بگیرید اما با خدمات این مجموعه آشنایی ندارید در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا شما را با خدمات این اتوبار آشنا کنیم.

مراحل ثبت سفارش اسباب کشی در عزت بار​

تماس با عزت بار

انتخاب نوع خدمات

مشخص کردن ساعت و تاریخ

تایید نهایی هزینه

ثبت سفارش

مجموعه باربری در کاشانک از چه وسایلی برای جابجایی اثاثیه ها استفاده می ‌کند؟

  • کارتن ‌های بزرگ، سالم و محکم: برای بسته‌ بندی وسایل شکستنی و خوراکی ها.
  • چسب نواری پهن: برای چسباندن نایلون حبابدار به دور وسایل.
  • سلفن: برای سلفن پیچی کردن وسایل حساس.
  • ماژیک: برای نوشتن محتویات داخل جعبه روی آن.
  • کاغذ: برای بسته ‌بندی وسایل شکستنی.
  • قیچی: برای بریدن نایلون حبابدار.
  • طناب محکم: برای جابجایی وسایل بزرگ آشپزخانه.
  • مواد حفاظتی مانند کاغذ روزنامه، نایلون حبابدار و…: برای بسته‌ بندی وسایلی مانند گرامافون.
  • کیسه‌ های بزرگ و محکم: برای بسته‌ بندی پتوها، بالش‌ ها و تشک ها.
بسته بندی اثاثیه در سامانه عزت بار

مراحل بسته‌ بندی اسباب‌ کشی در کاشانک (عزت بار)

ظروف شکستنی: در اتوبار کاشانک (عزت بار) برای بسته ‌بندی ظروف شکستنی از جعبه ‌های بزرگ و چند لایه استفاده می‌ کنیم. ابتدا، وسایل سنگین مانند بشقاب ‌ها و پیش ‌دستی ‌ها، فنجان‌ ها و پارچ های آب را با نایلون حباب‌دار یا کاغذ مخصوص بسته ‌بندی می ‌کنیم.

سپس این وسایل بسته ‌بندی شده را در داخل جعبه قرار داده و درب جعبه را با چسب نواری پهن پلمپ می ‌کنیم. در آخر، لیست وسایل موجود در جعبه و محلی که به آنجا تعلق دارند را روی جعبه می ‌نویسیم.

وسایل صوتی و تصویری: برای بسته‌ بندی وسایل صوتی و تصویری در عزت بار، از سلفون یا کارتن‌ های مخصوص استفاده می‌ کنیم. بعد از اینکه این وسایل را در داخل جعبه قرار دادیم، بین آنها ضربه ‌گیر می ‌گذاریم تا در جابجایی هیچ مشکلی پیش نیاید.

کمدها: در عزت بار، ابتدا نوک تیز کمدها را با پارچه می ‌پوشانیم و سپس جزئیات را بررسی می‌ کنیم. در صورتی‌ که قفل در میز آرایشی و کمدها خراب شده باشد یا اصلاً قفل نداشته باشند، با چسب نواری آنها را پلمپ می ‌کنیم. سپس نوبت به بسته ‌بندی خود کمدها می‌ رسد. برای جلوگیری از صدمه‌ دیدن کمدها در جابجایی، دور آنها را با نایلون مخصوص می‌ پوشانیم.

اسباب ‌بازی‌ها: اسباب ‌بازی‌ها از جمله وسایلی هستند که بسته ‌بندی آنها هیچ گونه نگرانی ندارد. برای بسته ‌بندی اسباب‌ بازی‌ها و سایر لوازم بازی کودکان از جعبه‌ های بزرگ و سالم استفاده می‌ کنیم. ابتدا اسباب‌ بازی‌ها را با نایلون حبابدار بسته ‌بندی کرده و سپس آنها را داخل جعبه به ترتیب می ‌چینیم.

سامانه-باربری-عزت-بار-در کاشانک

تابلوها و دکوری‌ها: تابلوها و دکوری‌ها را با استفاده از بهترین روش ‌ها بسته ‌بندی می ‌کنیم. ابتدا تابلوهای کوچک با نایلون و چسب بسته ‌بندی می‌ شوند. سپس تابلوهای بزرگ را درون کاغذ کرافت می‌ پیچیم و آن‌ها را در ماشین باربری بین وسایل به گونه‌ ای قرار می ‌دهیم که کمترین آسیبی نبینند.

 دکوری‌ ها را به دو دسته، سنگین و سبک، تقسیم می‌ کنیم. دکوری ‌های سبک را درون کاغذ یا روزنامه می‌ پیچیم و در جعبه ضخیمی قرار می ‌دهیم. فضای داخل جعبه را با پارچه پر می‌ کنیم. دکوری ‌های سنگین را با پارچه یا نایلون حبابدار و با استفاده از چسب بسته ‌بندی و محافظت می‌ کنیم، سپس به شکل صحیح در ماشین باربری بارگیری می ‌شوند.

مبلمان و سرویس خواب: در فرآیند بسته ‌بندی مبلمان و سرویس‌های خواب، از سلفون‌ های با کیفیت استفاده می ‌کنیم. ابتدا این وسایل با سلفون یا ملافه پوشانده می ‌شوند تا در طی جابجایی تمیز و سالم بمانند، سپس با استفاده از چسب، سلفون یا ملافه به دور آنها چسبانده می ‌شود. همچنین، تشک ‌های خواب نیز با دقت بسته‌ بندی می ‌شوند و در جابجایی مبلمان و سرویس‌های خواب از تیم ماهر کمک گرفته می‌ شود.

وسایل بزرگ آشپزخانه: اگر وقت کافی برای خالی کردن وسایل داخل یخچال را ندارید، ما این کار را به عنوان یکی از خدمات باربری برای شما انجام می‌ دهیم. ابتدا یخچال را از برق می کشیم، سپس وسایل داخل یخچال را بسته‌ بندی کرده و خود یخچال را نیز تمیز می ‌کنیم. قسمت‌ های حساس یخچال و لباس‌شویی را با چند لایه کاغذ محافظ می ‌پوشانیم. سپس این وسایل را با رعایت نکات اصولی بسته ‌بندی کرده و به دقت تا نزدیک ماشین باربری حمل می ‌کنیم.

فرش‌ها: برای جابجایی اصولی فرش ‌ها، ابتدا جهت الیاف فرش را تشخیص می ‌دهیم، سپس فرش را با پارچه ضخیم می ‌پوشانیم و آن را لوله می‌ کنیم. بعد از انجام این کار، فرش را درون نایلون مخصوص قرار داده و نایلون را با چسب پلمپ می ‌کنیم.

گلدان‌ها و گیاهان: گلدان ‌های کوچک را در قوطی ‌های مناسب قرار می ‌دهیم، سپس در داخل گلدان‌ها یک میله یا چوب نازک نصب می ‌کنیم تا شاخه ‌های گیاهان را به آنها متصل کنیم. گلدان‌ های بزرگ به صورت امن همانطور که هستند جابجا می‌ شوند.

بررسی بسته‌ بندی

عزت-بار-در-کاشانک

بعد از اتمام فرآیند بسته‌ بندی کامل وسایل، تیم باربری عزت بار در منطقه کاشانک تهران به دقت تمامی اتاق‌ های منزل را برای اطمینان از کامل شدن بسته‌ بندی مورد بازبینی قرار می ‌دهد. این بررسی به منظور شناسایی هرگونه وسیله باقی ‌مانده مانند اسباب بازی کودکان، خرده ‌ریزهای آشپزخانه و وسایل مشابه انجام می‌ شود. در صورت وجود هر مورد، آن را شناسایی کرده و بسته ‌بندی می ‌کنند.

انتقال اثاثیه به ماشین

عزت بار، به عنوان یکی از شرکت‌ های باربری معتبر در منطقه کاشانک تهران، از کارگران آموزش‌ دیده با توانایی بدنی بالا برای بارگیری و انتقال اثاثیه به ماشین ‌ها استفاده می ‌کند.

انتقال اثاثیه به محل جدید

انتقال اثاثیه به مکان مقصد جدید توسط ماشین ‌های مجهز عزت بار انجام می‌ شود. تیم تخصصی این شرکت حتی در طول مسیر نیز مراقب هستند تا هیچ آسیبی به وسایل نرسد.

چیدن وسایل در محل

بعد از انتقال اثاثیه به مکان مقصد جدید، مرحله چیدمان آغاز می ‌شود. کارگران ماهر این شرکت با دقت وسایل را از داخل ماشین خارج کرده و آنها را در مکان‌ های مناسب قرار داده و به ترتیب مرتب می‌ کنند.

چرا باید عزت بار را برای باربری در منطقه آجودانیه انتخاب کنیم؟

باربری در سردار جنگل

تیم حرفه‌ ای شرکت باربری در اقدسیه و کاشانک تهران (عزت بار) دارای تجربه و مهارت‌ های زیادی در جمع ‌آوری، تفکیک، بسته ‌بندی و حمل وسایل منزل و دفتر کار است. این افراد علاوه بر تجربه‌ های خود، به صورت دوره ‌ای توسط کارشناسان حرفه‌ ای اتوبار آموزش داده می‌ شوند تا با آخرین ترفندها و روش‌ های بهینه در جابجایی و بسته‌ بندی وسایل آشنا شوند.

این تیم پر انرژی و مسئولیت پذیر در برقراری ارتباط اجتماعی ماهر هستند و تلاش می‌ کنند تا به انتظارات مشتریان خود پاسخ دهند. آنها وسایل منزل یا دفتر کار را با دقت بسته‌ بندی کرده و آنها را در جعبه‌ های مقاوم و چند لایه قرار می ‌دهند. تیم عزت بار حتی در صورت نیاز وسایلی مانند مبلمان یا کمد را نیز سلفن پیچی می ‌کنند.

یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته تیم عزت بار، انتخاب و تجهیز ماشین باربری مناسب برای اسباب کشی در کاشانک تهران است. این تیم با توجه به تعداد و نوع اسباب وسایل و اثاثیه‌ های شما، خودروهای مختلف مانند کامیون، کامیونت، نیسان و وانت بار را چند روز قبل از جابجایی انتخاب کرده و برای باربری آماده می‌ کنند. باربری کاشانک وانت قیمت مناسبی دارد.

خدمات پوشش بیمه عزت بار در محدوده کاشانک

عزت بار در منطقه کاشانک تهران، سه نوع بیمه را برای حمل بار در نظر گرفته است که عبارتند از:

  • بیمه کالا برای تعداد محدودی از وسایل
  • بیمه کالا بر اساس ارزش گذاری کالا
  • بیمه کالا با مزایای زیاد

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با بیمه های فوق بهتر است همین حالا با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید.

هزینه حمل بار در باربری کاشانک 

هزینه حمل بار در اتوبار کاشانک(عزت بار) تحت تأثیر عواملی مانند روز و فصل اسباب کشی، تعداد کارگرهای درخواستی، تعداد طبقات محل مبدا و مقصد، نوع ماشین باربری، زمان انجام خدمات، و اقلام مورد استفاده برای بسته ‌بندی قرار دارد. برای دریافت قیمت سرویس باربری در قیطریه و کاشانک ، تماس بگیرید.

جهت برقراری ارتباط و دریافت خدمات از این شرکت با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید:

22899705  |     22899612

نحوه بسته بندی وسایل
5/5 - (1 امتیاز)