باربری در آجودانیه

هموطنانی که در منطقه آجودانیه تهران ساکن هستند، می ‌توانند از خدمات ما برای حمل و جابجایی اسباب و اثاثیه های خود بهره‌مند شوند. ما در شمال تهران به ویژه آجودانیه، امکاناتی را برای حمل و انتقال آسان و ایمن اسباب و اثاثیه های مشتریان فراهم کرده ‌ایم. بنابراین، با اطمینان خاطر می ‌توانید حمل اثاثیه در آجودانیه و حتی خدمات باربری در شمال تهران را به تیم حرفه ای عزت بار بسپارید.

پرسنل ما، در ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمات ‌رسانی به شما مشتریان عزیز هستند، با استفاده از شماره تلفن باربری در آجودانیه (عزت بار)، می توانید با پرسنل ما ارتباط برقرار کرده و از شرایط خدمات مطلع شوید.

اگر می خواهید با خدمات باربری آجودانیه (عزت بار) و نحوه اسباب کشی توسط تیم حرفه ای این اتوبار بیشتر آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم تنها ۵ دقیقه از وقت خودتان را صرف مطالعه این مطلب کنید.

مراحل ثبت سفارش اسباب کشی در عزت بار​

تماس با عزت بار

انتخاب نوع خدمات

مشخص کردن ساعت و تاریخ

تایید نهایی هزینه

ثبت سفارش

مجموعه باربری در آجودانیه از چه وسایلی برای جابجایی اثاثیه ها استفاده می ‌کند؟

  • کارتن‌ های بزرگ و محکم: برای بسته ‌بندی لوازم حساس و شکستنی، وسایل آشپزخانه و خرده ریزها.
  • چسب نواری بزرگ: محکم کردن کارتن‌ های بسته ‌بندی شده و پلمپ کردن در جعبه ها.
  • سلفون: سلفن پیچی کردن لوازم دکوری.
  • ماژیک: برای نوشتن مشخصات محتویات داخل هر جعبه بر روی آن.
  • کاغذ: برای بسته‌ بندی بشقاب ها.
  • قیچی: برای قسمت کردن نایلون حبابدار، کارتن های ضخیم و سلفون به اندازه‌های دلخواه.
  • طناب محکم: برای حمل وسایل بزرگ آشپزخانه به ماشین باربری.
  • مواد محافظتی مانند کاغذ روزنامه، نایلون حبابدار و …:  برای بسته‌ بندی مبلمان و سرویس خواب.
  • کیسه‌ های بزرگ و محکم: برای بسته ‌بندی پتوها، ملحفه ها، روتختی ها و لباس ها.
بسته بندی اثاثیه در سامانه عزت بار

نحوه بسته بندی اسباب و اثاثیه در باربری آجودانیه (عزت بار)

ظروف شکستنی: تیم حرفه‌ ای عزت بار ابتدا وسایل را جمع ‌آوری و تفکیک می ‌کنند. سپس به بسته بندی وسایل می‌ پردازند. در بسته بندی ظروف شکستنی مانند بشقاب‌ ها، لیوان ‌ها و دیگر وسایل آشپزخانه، از کارتن ‌های مقاوم استفاده می‌ کنند.

ابتدا بشقاب ها را داخل کاغذ می پیچند، سپس فنجان ها و لیوان ها را نیز کاغذ پیچی کرده و داخل کارتنی که کف آن را با پارچه و روزنامه یا کاغذ باطله پوشانده اند، می چینند. لیستی از محتویات داخل جعبه تهیه کرده و روی آن می چسبانند و با برچسب آشپزخانه، جعبه را برچسب گذاری می کنند.

وسایل صوتی و تصویری: تیم عزت بار وسایل صوتی و تصویری مانند اسپیکر، تلویزیون، رایانه یا لپتاپ را در قوطی‌ های مخصوص که اسفنج محافظ دارند، قرار می ‌دهند. اگرچه توصیه می کنیم که این وسایل را با ماشین شخصی خودتان جابجا کنید. اما اگر بخواهید تیم ما می تواند به بهترین شکل ممکن این وسایل را برای شما جابجا کند.

کمدها: تیم عزت بار کمدها، میز آرایش و دیگر لوازم مشابه را به دقت جابجا می‌ کنند تا لبه‌ های آنها به جایی برخورد نکند و وسایل درون آنها بیرون نریزد. برای پوشاندن لبه تیز کمدها و میز آرایش، از مقوا و چسب استفاده می‌ کنند و درب کشوها و کمدها را نیز با چسب محکم می ‌کنند.

اسباب بازی ‌ها: تیم حرفه ای باربری شمال تهران آجودانیه (عزت بار) اسباب بازی ‌ها را در داخل یک لایه نایلون حبابدار قرار می دهند، سپس کف و دیواره های کارتن‌ های ضخیم را با پارچه می پوشانند و اسباب بازی ها را به ترتیب در داخل کارتن می چینند. در آخر کار، در جعبه را با چسب پلمپ می کنند.

سامانه-باربری-عزت-بار-در-آجودانیه

تابلوها و دکوری‌ها: تیم عزت بار، تابلوها و دکوری‌ها را سلفن پیچی کرده و سپس با نایلون ‌های حبابدار می پوشانند. تابلوهای کوچک را داخل قوطی های چند لایه قرار داده و تابلوهای بزرگ را با احتیاط در داخل ماشین باربری قرار داده و مجددا روی آنها یک پارچه یا نایلون می ‌اندازند.

مبلمان و سرویس خواب: کارکنان عزت بار برای بسته بندی مبلمان و سرویس خواب از ملحفه استفاده می ‌کنند. ابتدا ملحفه بزرگی را روی مبلمان می اندازند و تشک خواب را با نایلون ‌های حباب‌دار بسته بندی می‌کنند تا در جابجایی کثیف نشوند.

سپس پایه های مبلمان، سرویس خواب و حتی میز آرایش را با نایلون حبابدار یا پلاستیک می پوشانند تا در اسباب کشی در آجودانیه خط و خشی روی آنها نیفتد.

وسایل بزرگ آشپزخانه: تیم حرفه‌ ای شرکت باربری آجودانیه عزت بار وسایل بزرگ آشپزخانه مانند یخچال، لباسشویی، اجاق گاز و لوازم مشابه را که گران قیمت هستند و سنگین وزن، به دقت جابجا می ‌کنند. ابتدا قسمت های حساس این وسایل را با چند لایه نایلون می پوشانند، بعد آنها را سلفن پیچی کرده و با یک لایه نایلون حبابدار می پوشانند. بعد با کارتن های ضخیم و مقاوم آنها را بسته بندی می کنند. در نهایت، بسته بندی یخچال و لباس‌شویی را با چسب نواری پهن و طناب محکم تکمیل می کنند.

وسایل با ارزش: بسته بندی و جابجایی وسایل با ارزش در اثاث کشی آجودانیه برای تیم عزت بار اهمیت زیادی دارد. این تیم برای بسته بندی وسایل با ارزش از جعبه‌ های کوچک مخصوص استفاده می کنند. ابتدا وسایل را سلفن پیچی کرده، سپس آنها را داخل جعبه های کوچک قرار می دهند. فضای خالی جعبه ها را با فوم پر می کنند تا وسایل داخل جعبه آسیب نبینند.

فرش‌ ها: برای اینکه ریشه فرش‌ها در جابجایی کثیف نشوند، از پارچه‌ های مناسب برای پوشاندن آنها استفاده می‌ کنیم. سپس فرش ها را لوله کرده و سپس آنها را کاور می کنیم.

عزت-بار-در-آجودانیه

گلدان ها و گیاهان: تیم باربری آجودانیه (عزت بار) گلدان‌ های بزرگ را همانطور که هستند جابجا می ‌کنند، اما گلدان ‌های کوچک را در داخل جعبه ‌های پلاستیکی و چوبی قرار داده و سپس جابجا می‌ کنند.

بررسی بسته بندی

تیم حرفه ای ما پس از اتمام کار بسته بندی در اسباب کشی آجودانیه، اتاق‌ ها، پذیرایی و آشپزخانه را به دقت بررسی می ‌کنند. هدفشان این است که اگر چیزی جا مانده باشد، آن را پیدا کرده و به درستی بسته بندی کنند.

انتقال اثاثیه به ماشین

بعد از اتمام بسته بندی تمام وسایل، تیم عزت بار وظیفه بارگیری این اثاثیه به ماشین باربری را بر عهده می‌گیرد. بنابراین تمام اثاثیه ها با در نظر گرفتن اصول باربری، در ماشین بارگیری می شوند.

انتقال اثاثیه به محل جدید چیدن وسایل در محل

بعد از حمل اثاثیه به محل جدید، تیم عزت بار مهمترین مرحله( چیدن وسایل در محل )را انجام می‌ دهد. این تیم مجرب و حرفه ای از لیستی که روی هر جعبه چسبانده شده است، برای بهترین چینش وسایل در محل استفاده می‌ کنند.

چرا باید عزت بار را برای باربری در منطقه آجودانیه انتخاب کنیم؟

باربری در سردار جنگل

عزت بار به عنوان معتبرترین باربری در تهران منطقه آجودانیه، علاوه بر سرویس های باربری متنوعی که به مشتریان ارائه می دهد، بهره مندی از خدمات پوشش بیمه را نیز برای جابجایی بار در این محدوده امکان پذیر کرده است. این مجموعه به طور کلی سه نوع بیمه را برای انتقال اثاثیه مشتریان در نظر گرفته است که عبارتند از:

  • بیمه کالا برای تعداد محدودی از وسایل.
  • بیمه کالا بر اساس کالا ارزش گذاری شده.
  • بیمه کالا با مزایای بیشتر.

هر کدام از سرویس‌های باربری در اتوبار آجودانیه عزت بار با برنامه ‌ریزی خاصی ارائه می شود. یعنی بعد از اینکه شما با تیم پشتیبانی این اتوبار تماس گرفتید و درخواست خدمات دادید، این تیم شرایط شما از قبیل (حجم و نوع اثاثیه‌هایی که می ‌خواهید انتقال دهید، مسیرهای بین مبدأ و مقصد و حتی آپارتمان شما را از نظر اینکه در طبقه چندم قرار دارد) را مورد بررسی قرار داده و سپس بهترین زمان و مناسب ترین ماشین باربری را برای اسباب ‌کشی در آجودانیه انتخاب می ‌کنند.

هزینه حمل بار در باربری آجودانیه تهران

در کل، چندین عامل می ‌تواند بر هزینه خدمات باربری عزت بار در منطقه آجودانیه تأثیرگذار باشد:

  • نوع خودروی باربری مورد نیاز
  • تعداد طبقات در مبدأ و مقصد
  • تعداد کارگران مورد نیاز
  • روز و فصل انتقال بار
  • زمان انجام خدمات باربری
  • تعداد و نوع مواد مورد نیاز در بسته بندی

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تعرفه اتوبار و باربری در فرمانیه و آجودانیه تهران بهتر است همین حالا با استفاده از شماره باربری آجودانیه با مشاوران ما تماس بگیرید.

جهت برقراری ارتباط و دریافت خدمات از این شرکت با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید:

22899705  |     22899612

نحوه بسته بندی وسایل
5/5 - (1 امتیاز)