باربری در سازمان آب

اصلی ترین انتظار افرادی که قصد اسباب کشی به مکان دیگری را دارند، این است که وسایل آن ها با اطمینان بسته بندی شود و در مسیر کوچکترین صدمه ای به وسایل آن ها وارد نشود.

برای نقل مکان به سازمان آب باید برنامه ریزی داشته باشید و حتما از یک سری افراد متخصص کمک بگیرید. باربری سازمان آب دارای مجوز رسمی از اتحادیه است که با استفاده از بهترین کارگران دوره دیده و روش های بسته بندی مدرن در زمینه اتوبار در سازمان آب در خدمت شما می باشد تا تجربه سخت اسباب کشی در سازمان آب را به خاطره شیرین تبدیل کنید.

مراحل ثبت سفارش اسباب کشی در عزت بار​

تماس با عزت بار

انتخاب نوع خدمات

مشخص کردن ساعت و تاریخ

تایید نهایی هزینه

ثبت سفارش

چرا با خیال راحت باربری سازمان آب را به باربری عزت بار بسپاریم؟

باربری در جنت آباد و باربری در سازمان آب عزت بار رضایت مشتریان را در اولویت کار خود قرار داده و رضایت مشتریان از مهم ترین دست آوردهای این مجموعه است.  جهت جلوگیری از هر گونه حوادث غیر متقربه یا خسارت به وسایل در حین مسیر، به شما عزیزان بیمه نامه معتبر ارائه می دهیم.  

شما ساکنین سازمان آب می توانید با شماره باربری سازمان آب با ما در تماس باشید و از همکاران ما مشاوره رایگان بگیرید و هم چنین می توانید برای باربری محدوده سازمان آب وقت قبلی رزو کنید. شرکت باربری سازمان آب به شما کمک می کند تا اثاثیه خود را در سريع ترين زمان ممکن، با کم ترين هزينه، با ايمنی بالا و با بیمه مناسب جا به جا کنید. مطمئن باشید وقتی یک بار کیفیت بالای خدمات ما را بینید، مشتری دائم ما خواهید شد.

باربری در سردار جنگل

خدمات اسباب کشی باربری در سازمان آب

باربری عزت بار در تهران منطقه سازمان آب خدمات گسترده ای را در هنگام اسباب کشی به مشتریان خود ارائه می دهد:

باربری در سازمان آب

بسته بندی اثاثیه حرفه ای و تضمینی

ممکن است که مشتریان وقت آزاد برای انجام بسته بندی لوازم منزل را نداشته باشند یکی از اصلی ترین تخصص اتوبار در محدوده سازمان آب وکیوم کردن لوازم منزل است که عبارتند از:

  • بسته بندی ظروف شکستنی

طبیعی است که در هنگام جابه جایی امکان ضربه خوردن به وسایل خصوصا وسایل شکستنی و گران قیمت وجود دارد. مفتخریم اعلام کنیم که در کار بسته بندی لوازم منزل تخصص داریم.

کارگر باربری سازمان آب از ریزترین وسایل شما تا درشت ‌ترین آن ها را بسته ‌بندی می کند. هم چنین می توانید با خیال راحت  وسایل با ارزش و شکستنی را نیز به پرسنل ورزیده ما بسپارید.

کلیه گارگران در هنگام اثاث کشی در سازمان آب بعد از بسته بندی لوازم و اثاثیه شما آن ها را با کارتن های محکم و قوی،  نایلون‌ های حباب دار و عایق های ضد ضربه می ‌پیچند و درون جعبه ‌ها و کارتن ‌های سه لایه یا 5 لایه قرار می ‌دهند تا در مقابل هر گونه آسیبی در امان باشند.

  • نحوه بسته بندی صوتی و تصویری

وسایل صوتی و تصویری جز لوازم حساس هستند که کارگران ما  را با بهره گیری از عایق های ضد ضربه کارتن های بزرگ و محکم و نوارهای محکم بسته بندی می کنیم تا در حین جایه جایی و رسیدن به مقصد کوچکترین اسیبی به این دستگاه ها وارد نشود.

  • نحوه بسته بندی وسایل سنگین

کلیه کارگران کاملا توجیه شده و خوش اخلاق هستند این افراد قادرند به بهترین نحو حمل اثاثیه منزل یا شرکت را انجام دهند. حمل وسایل بزرگ، مانند کتابخانه، یخچال ساید بای ساید، پیانو، گاوصندوق، کمد، تخت خواب، دکوری ها، یکی دیگر از مهارت های کارگران ماست.

  • بسته بندی وسایل دیگر

وسایل دیگر منازل، ادارات و شرکت ها شامل کتاب، اسباب بازی و گلدان ها و گیاهان، وسایل آشپزخانه تابلوها و خرده وسایل با مهارت کامل در نایلون ها یا کارتن های محکم با چسب نواری بزرگ و محکم بسته بندی می شوند.

عزت بار در سازمان آب

حمل اثاثیه با خودروهای تمیز و بی نقص

ما برای فرایند باربری سازمان آب وانت ، نیسان و کامیون های بزرگ و کوچک ایسوزو و غیره در اختیار داریم. در صورتی که حجم کارتان کم باشد، برایتان نیسان یا وانت می فرستیم که مجهز به بندهای محکم و چادر مخصوص هستند در صورتی که حجم بارتان بیشتر است، وسایل شما را با خاور یا کامیونت حمل می کنیم.

  • رانندگان حرفه ای و وظیفه شناس

کلیه رانندگان باربری در صادقیه و سازمان آب باتجربه و کارآزموده هستند. این افراد می دانند که چگونه باید ماشین ها را به بهترین نحو بارگیری کنند تا آسیبی به وسایل مشتری وارد نشود. و این وسایل را در کدام قسمت ها جای بدهند که ایمن تر باشد.

چیدن اثاثیه کاملا حرفه ای

اگر وقت چیدمان وسایل بسته بندی شده را در منزل جدید خود ندارید، باربری سازمان آب خدمات تخصصی چیدمان وسایل نیز برای شما نیز با حرفه ای ترین کیفیت انجام خواهد داد. کادر حرفه ای باربری سازمان آب بعد از انتقال وسایل به منزل جدید، خدمات باز و بسته کردن اثاثیه و منزل را نیز با دقت و مهارت کامل انجام می دهند.

در این مرحله کارگران حرفه ای ما لوازم منزل مشتری را  از کارتن در می آورد و در خانه به سلیقه مشتری می چیند، این کار باعث به حداقل رساندن خسارت و باعث آرامش خاطر شما می شود.

چرا باربری عزت بار را انتخاب کنیم؟

نحوه بسته بندی وسایل

باربری سازمان آب تهران خدمات زیر را به صورت حرفه ای و تضمینی به شما ساکنین محترم محله سازمان آب تهران ارائه می دهد :

  • پاسخگویی 24 ساعته
  • بهره گیری از نیروهای متخصص
  • بسته بندی و جابه جایی حرفه ای
  • استفاده از بهترین ماشین های حمل بار
  • هزینه مناسب در مقابل کیفیت عالی
  • باربری قابل اعتماد و تضمین شده
  • صدور بارنامه و بیمه نامه رایگان

پوشش بیمه نامه باربری سازمان آب شامل چه می شود؟

همان طور که می دانید حادثه خبر نمی دهد. در صورت بروز مشکل و کم کاستی در خدمات باربری سازمان آب کلیه خسارت مشتری جبران می شود. خدمات پوشش بیمه اتوبار سازمان آب شامل بیمه کالا برای تعداد محدودی از وسایل، بیمه کالا بر اساس کالا ارزش گزاری شده و بیمه کالا با مزایای زیاد می شود . شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از شرایط بیمه با تلفن باربری در غرب تهران منطقه سازمان آب تماس حاصل فرمایید.

هزینه باربری سازمان آب چقدر است ؟

اصلی ترین دغدغه افرادی که قصد باربری سازمان آب اسباب کشی را دارند، قیمت حمل و جابه جایی وسایل شان است. هنگام براورد هزینه ها مراحل بسته بندی، چیدمان و بارگیری و تخلیه بار را به طور جداگانه محاسبه می شود.

به صورت کلی عواملی مانند نوع ماشین باربری درخواستی شما ،تعداد کارگر درخواستی زمان و فصل اسباب کشی، تعداد اقلام در بسته بندی، تعداد طبقات روی هزینه باربری سازمان آب تاثیر می گذارند می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و جزئیات قیمت ها با تلفن باربری سازمان آب تماس بگیرید.

جهت برقراری ارتباط و دریافت خدمات از این شرکت با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید:

44279739    |     44279740

پوشش بیمه نامه باربری سازمان آب

سوالات متدوال درباره باربری در سازمان آب

چه عواملی روی هزینه باربری سازمان آب تاثیر می گذارند؟

تعداد کارگران، تعداد طبقات، نوع سرویس درخواستی نوع خودرو، فصل و زمان اسباب کشی و عوامل دیگر

آیا برای کلیه خدمات باربری سازمان آب به مشتری ضمانتی هم داده می شود؟

بله این باربری در قبال کلیه خدمات خود به مشتریان خود بیمه نامه رایگان می دهد.

اگر از خدمات نیروهای باربری سازمان آب راضی نباشیم، چه کار کنیم؟

شما می توانید با شماره تلفن باربری سازمان آب تماس بگیرید. اگر مشکلی وجود داشت این مرکز همواره پیگیر شکایت شما می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)