باربری در ستارخان

اگر یکبار اسباب‌ کشی را تجربه کرده باشید، می دانید که اثاث کشی باید برنامه ریزی شده و دقیق انجام گیرد تا مشکلی پیش نیاید. عزت بار در کنار شماست تا خدمات لازم در خصوص باربری در سعادت آباد و ستارخان را به شما عزیزان ارائه دهد.

برای اینکه بتوانید باربری امن، سریع و بی دردسری داشته باشید، حتما باید از یک باربری در ستارخان کمک بگیرید. در ادامه همراه ما باشید تا به شما بگوییم تیم حرفه ای عزت بار چگونه و با استفاده از چه وسایلی، اثاثیه های شما را بسته بندی و حمل می کنند.

مراحل ثبت سفارش اسباب کشی در عزت بار​

تماس با عزت بار

انتخاب نوع خدمات

مشخص کردن ساعت و تاریخ

تایید نهایی هزینه

ثبت سفارش

مجموعه باربری در ستارخان از چه وسایلی برای جابجایی اثاثیه ها استفاده می ‌کند؟

  • کارتن های بزرگ، سالم و محکم
  • چسب نواری بزرگ
  • چسب نواری
  • سلفن
  • ماژیک
  • کاغذ
  • قیچی
  • طناب محکم
  • مواد محافظتی مانند کاغذ روزنامه، نایلون حباب دار و …
بسته بندی اثاثیه در سامانه عزت بار

مراحل بسته بندی اسباب کشی در باربری ستارخان

ظروف شکستنی: تیم متخصص ما ابتدا وسایل را جمع ‌آوری و دسته‌ بندی می ‌کنند. سپس برای بسته‌ بندی ظروف شکستنی مانند بشقاب ‌ها و لیوان ‌ها، از کارتن ‌های مقاوم استفاده می ‌کنند.

ابتدا بشقاب ‌ها را در کاغذ پیچیده و سپس فنجان ‌ها و لیوان ‌ها را کاغذ پیچی کرده و درون جعبه ای که کف آن را با پارچه و روزنامه یا کاغذ باطله پوشانده ‌اند، می‌ چینند. سپس لیست محتوای هر جعبه را تهیه کرده و روی آن می‌ چسبانند و با برچسب “آشپزخانه” جعبه را برچسب گذاری می ‌کنند.

وسایل صوتی و تصویری: تیم عزت بار وسایل صوتی و تصویری مانند اسپیکر، تلویزیون، رایانه یا لپتاپ را در جعبه‌ های مخصوص که اسفنج محافظ دارند، قرار می ‌دهند. اگرچه توصیه می‌ شود که این وسایل را با ماشین شخصی‌ تان جابجا کنید، اما اگر بخواهید، تیم ما می‌ تواند به بهترین شکل ممکن این وسایل را برای شما جابجا کند.

کمدها: تیم عزت بار کمدها، میز آرایش و سایر ملزومات مشابه را به دقت جابجا می ‌کنند تا لبه‌ های آنها به هم برخورد نکند و وسایل درون آنها بیرون نریزد. برای پوشاندن لبه‌ های تیز کمدها و میز آرایش، از مقوا و چسب استفاده می‌ کنند و درب کشوها و کمدها را نیز با چسب محکم می ‌کنند.

اتوبار عزت بار در ستارخان

اسباب بازی‌ها: تیم متخصص باربری در طرشت و ستارخان (عزت بار) اسباب بازی‌ ها را در داخل یک لایه نایلون حبابدار قرار می ‌دهند، سپس کف و دیواره‌ های کارتن ‌های ضخیم را با پارچه می‌ پوشانند و اسباب بازی ‌ها را به ترتیب در داخل کارتن می‌ چینند. در آخر کار، جعبه را با چسب پلمپ می‌ کنند.

تابلوها و دکوری‌ها: تیم عزت بار تابلوها و دکوری‌ها را سلفن پیچی کرده و سپس آنها را با نایلون ‌های حبابدار می‌ پوشانند. تابلوهای کوچک را داخل جعبه‌ های چند لایه قرار می ‌دهند و تابلوهای بزرگ را با احتیاط در داخل ماشین باربری قرار می‌دهند و مجددا روی آنها یک پارچه یا نایلون می ‌اندازند.

مبلمان و سرویس خواب: کارکنان ما برای بسته‌ بندی مبلمان و سرویس خواب از ملحفه استفاده می‌کنند. ابتدا ملحفه بزرگی را روی مبلمان می ‌اندازند و تشک خواب را با نایلون ‌های حبابدار بسته ‌بندی می ‌کنند تا در جابجایی کثیف نشوند. سپس پایه‌ های مبلمان، سرویس خواب و حتی میز آرایش را با نایلون حبابدار یا پلاستیک می ‌پوشانند تا خط و خشی روی آنها نیفتد.

وسایل بزرگ آشپزخانه: تیم حرفه ‌ای ما وسایل بزرگ آشپزخانه مانند یخچال، لباسشویی، اجاق گاز و لوازم مشابه را که گران قیمت هستند و سنگین وزن، به دقت جابجا می‌ کنند.

ابتدا قسمت‌ های حساس این وسایل را با چند لایه نایلون می ‌پوشانند، سپس دور آنها را سلفن پیچیده و با یک لایه نایلون حبابدار می ‌پوشانند. بعد با کارتن‌های ضخیم و مقاوم آنها را بسته ‌بندی می ‌کنند. در نهایت، بسته ‌بندی یخچال و لباس‌شویی را با چسب نواری پهن و طناب محکم تکمیل می‌ کنند.

وسایل با ارزش: بسته‌ بندی و جابجایی وسایل با ارزش در اثاث کشی ستارخان برای تیم ما اهمیت زیادی دارد. این تیم برای بسته ‌بندی وسایل با ارزش از جعبه ‌های کوچک مخصوص استفاده می‌کنند. ابتدا وسایل را سلفن پیچی کرده، سپس آنها را داخل جعبه‌ های کوچک قرار می‌ دهند. فضای خالی جعبه‌ها را با فوم پر می ‌کنند تا وسایل داخل جعبه آسیب نبینند.

فرش‌ها: برای جلوگیری از آسیب به ریشه فرش‌ ها در جابجایی، از پارچه ‌های مناسب برای پوشاندن آنها استفاده می ‌کنیم. سپس فرش ‌ها را لوله کرده و سپس آنها را کاور می ‌کنیم.

گلدان‌ها و گیاهان: تیم باربری محدوده ستارخان (عزت بار) گلدان‌ های بزرگ را همانطور که هستند جابجا می ‌کنند، اما گلدان‌های کوچک را در داخل جعبه‌ های پلاستیکی و چوبی قرار داده و سپس جابجا می ‌کنند.

سامانه باربری عزت بار در ستارخان

بررسی بسته ‌بندی

تیم ما پس از اتمام فرآیند بسته ‌بندی در اسباب کشی ستارخان، وسایل را با احتیاط کامل از داخل اتاق‌ ها، پذیرایی و آشپزخانه بیرون آورده و در گوشه ای قرار می دهند. هدف آنها این است که اگر چیزی جا مانده باشد، آن را پیدا کرده و به درستی بسته ‌بندی کنند.

بارگیری اثاثیه به ماشین

پس از اتمام بسته‌ بندی تمام وسایل، تیم عزت بار کار بارگیری این اثاثیه در ماشین باربری را شروع می کند. بنابراین، تمام وسایل با رعایت اصول باربری، در ماشین بارگیری می‌ شوند.

انتقال اثاثیه به محل جدید

در نهایت وسایل به محل جدید منتقل می‌شوند.

چینش وسایل در محل

پس از حمل اثاثیه به محل جدید، تیم عزت بار مرحله مهم چینش وسایل در محل را انجام می ‌دهد. این تیم حرفه‌ ای و با تجربه از لیستی که روی هر جعبه چسبانده شده است، برای بهترین چینش وسایل در مکان مورد نظر استفاده می ‌کنند.

چرا باید برای باربری در ستارخان عزت بار را انتخاب کنیم؟

باربری در سردار جنگل

باربری محدوده ستارخان(عزت بار) به علاوه ارائه سه نوع بیمه (بیمه کالاهای محدود، بیمه بر اساس ارزش کالا، و بیمه با مزایای زیاد) خدمات ویژه ای در انتقال و جابجایی اثاثیه ها در ستارخان به مشتریان خود ارائه می دهد. همچنین این مجموعه پاسخگویی ۲۴ ساعته دارد. این بدان معناست که هر زمان که نیاز داشته باشید، می ‌توانید با شماره تلفن باربری تماس بگیرید و سرویس باربری مورد نیازتان را درخواست کنید یا نظرات و پیشنهادات خود را با تیم پشتیبانی عزت بار به اشتراک بگذارید.

اتوبار در ستارخان (عزت بار) از احترام ویژه ‌ای به مشتریان خود برخوردار است و همیشه تلاش می ‌کند تا از پیشنهادات و انتقادات آنها برای بهبود خدمات باری خود بهره ببرد. به علاوه، کارکنان عزت بار از وسایل با کیفیت برای بسته ‌بندی اثاثیه‌ های شما عزیزان استفاده می‌ کنند. ماشین ‌های این مجموعه به صورت دوره‌ ای تعمیر یا سرویس می‌شوند و کارگر باربری ستارخان در هر اسباب کشی ماشین را به دقت تمیز می‌ کند.

هزینه حمل بار در باربری ستارخان

یکی از سوالات متداول تمام افرادی که نیاز به خدمات باربری در غرب تهران به ویژه باربری در سعادت آباد و ستارخان را دارند، مرتبط با هزینه حمل بار است. در تعیین هزینه حمل بار، عوامل متعددی تأثیر دارند که مهم‌ترین آنها عبارتند از:

  • تعداد کارگران مورد نیاز برای اسباب‌ ‌کشی
  • نوع ماشین باربری مورد نظر شما (وانت، نیسان، خاور و کامیون)
  • نوع و تعداد اقلام مورد استفاده در بسته‌ بندی
  • تعداد طبقات
  • روز و فصل انتقال اثاثیه و بار
  • مسافت

جهت کسب اطلاعات دقیق تر درباره خدمات باربری مورد نیاز خود، با شماره تلفن باربری ستارخان تماس بگیرید و با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

جهت برقراری ارتباط و دریافت خدمات از این شرکت با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید:

44279739 |44279740

 

نحوه بسته بندی وسایل
5/5 - (1 امتیاز)