باربری در دهکده المپیک

عزت بار ارائه دهنده بهترین خدمات حمل اثاثیه و باربری در دهکده المپیک تهران بوده و هم اکنون با کادری مجرب آماده است تا فعالیت شما در این زمینه را سهولت بخشیده و بهترین خدمات باربری در غرب تهران را به شما عزیزان ارائه نماید.

تیم حرفه ای اتوبار در دهکده المپیک تهران( عزت بار) قبل از باربری، مواد لازم برای بسته بندی را آماده کرده و در روز مقرر با استفاده از روش های خاصی وسایل منزل یا دفتر کار را بسته بندی می کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا با نحوه بسته بندی و دیگر جزئیات خدمات شرکت باربری دهکده المپیک تهران بیشتر آشنا شوید.

مراحل ثبت سفارش اسباب کشی در عزت بار​

تماس با عزت بار

انتخاب نوع خدمات

مشخص کردن ساعت و تاریخ

تایید نهایی هزینه

ثبت سفارش

مجموعه باربری در دهکده الم‍پیک از چه وسایلی برای جابجایی استفاده می کند؟

بسته بندی اثاثیه در سامانه عزت بار

 

مراحل بسته بندی اسباب کشی دهکده المپیک (عزت بار )

بسته بندی ظروف شکستنی: محافظت از ظروف شکستنی با بسته بندی آنها شروع می شود. تیم عزت بار برای بسته بندی ظروفی مانند بشقاب ها و لیوان ها از جعبه های کوچک استفاده می کنند‌. ابتدا چند ورق پلاستیک حبابدار و کاغذ بسته بندی را در کف و کناره های جعبه قرار می دهند.

سپس داخل بشقاب ها و لیوان ها را با کاغذ بسته بندی پوشانده و نایلون حبابدار را به دور آنها می پیچند. در نهایت با چسب در جعبه را محکم می بندند. فضای خالی درون جعبه با پارچه یا لباس های کهنه پر می شود تا در جابجایی وسایل داخل جعبه تکان نخورند.

وسایل صوتی و تصویری: در اسباب کشی دهکده المپیک تهران توسط عزت بار، جابجایی لوازم صوتی و تصویری مسئله بسیار مهمی است و اگر به درستی بسته بندی نشوند ممکن است در طول مسیر آسیب ببینند. چرا که کوچکترین ضربه می تواند باعث از کار افتادن آنها شوند.

تیم عزت بار، لوازمی مانند لپ تاپ، کامپیوتر، تبلت و مانیتور را داخل چند لایه نایلون حبابدار قرار می دهند. سپس یک جعبه مقاوم ۵ لایه انتخاب کرده و داخل و کناره های جعبه را با پارچه می پوشانند و وسایل را داخل جعبه قرار می دهند. بین لوازم صوتی و تصویری ضربه گیر قرار داده و در جعبه را با چسب نواری پهن پلمپ می کنند.

کمدها: اولین قدم در بسته بندی کمدها و میز آرایش برای جابجایی، خالی کردن تمام لوازم روی میز و داخل کشوها و بسته بندی کردن آنها است. بدین منظور، تیم عزت بار ابتدا لوازم آرایشی و ادکلن یا اکسسوری ها را با نایلون حبابدار و پلاستیک بسته بندی کرده و داخل قوطی های سالم و بادوام می گذارند.

این تیم مجرب برای بسته بندی لباس ها از جعبه های رگال دار و برای بسته بندی آینه از نایلون حبابدار استفاده می کنند. آخرین کار پوشاندن لبه های تیز میزها و کمدها با پلاستیک و چسب است‌. همچنین اگر کشوها قفل نداشته باشند آنها نیز با چسب به کمد متصل می شوند.

عزت بار در دهکده المپیک

اسباب بازی ها: تیم عزت بار معمولا کار بسته بندی لوازم اتاق کودکان به خصوص اسباب بازی‌ ها را در مراحل پایانی انجام می دهند. ابتدا یک کارتن بزرگ و چند لایه انتخاب کرده و داخل آن را با نایلون حبابدار می پوشانند سپس دور خود اسباب بازی‌ ها نیز نایلون حباب دار پوشانده و در داخل جعبه قرار می دهند. لیستی از وسایل داخل جعبه تهیه کرده، روی آن می چسبانند. بعد در کارتن را با چسب پهن نواری پلمپ می کنند.

تابلو‌ها و دکوری ها: تیم متخصص عزت بار برای بسته بندی دکوری ها از کاغذ و نایلون حباب دار استفاده می کنند. ابتدا دکوری ها را داخل کاغذ می پیچند، سپس دور آنها را با نایلون حبابدار و چسب می پوشانند.

تابلوها را نیز با پارچه ضخیم یا پلاستیک بسته بندی می کنند. ابتدا دور تابلو را با پارچه یا روزنامه پوشانده سپس با چسب آن را به دور تابلو متصل می کنند‌. در نهایت تابلوها و دکوری ها را در جعبه های مجزا قرار داده و با چسب در و کف جعبه را محکم می کنند.

مبلمان و سرویس خواب: اولین کاری که تیم عزت بار برای جابجایی مبلمان و سرویس خواب انجام می دهند، اندازه گیری درها و سقف خانه است تا مطمئن شوند که به راحتی می توانند این وسایل را جابجا کنند‌.

سپس مبلمان را داخل پتوهای مخصوص می پیچند و با پارچه های کشی این پتوها را محکم به دور مبلمان می بندند. سرویس خواب را با نایلون حبابدار پوشانده و در نهایت با استفاده از چرخ های قرقره ای و بندهای مخصوص آنها را جابجا می‌ کنند.

وسایل بزرگ آشپزخانه: تیم عزت بار ابتدا قسمت های حساس یخچال از قبیل داخل قفسه ها و پشت یخچال را با کاغذ بسته بندی می پوشانند. سپس چند لایه نایلون حبابدار را مرتب دور یخچال می پیچند و نایلون ها را با چسب به یکدیگر متصل می کنند. در آخر کار، یخچال را سلفن پیچی کرده و کناره های یخچال را با کارتن های ضخیم می پوشانند.

وسایل با ارزش: بسته بندی وسایل باارزش برای تیم عزت بار اهمیت زیادی دارد. این افراد برای بسته بندی کردن وسایلی چون عتیقه ها و طلا و جواهرات از سلفن و جعبه های کوچک مقاوم استفاده می کنند‌.

ابتدا وسایل با ارزش را سلفن پیچی کرده و سپس داخل جعبه ها قرار می دهند. بین جعبه ها را با پارچه  می پوشانند. جعبه های کوچک را داخل یک جعبه بزرگ قرار داده و بین آنها ضربه گیر تعبیه می کنند.

فرش ها: تیم عزت بار ابتدا یک پارچه ضخیم را روی فرش پهن کرده، سپس شروع به لوله کردن آن می کند. فرش را بلند کرده و داخل یک نایلون بزرگ قرار می دهند و در آخر، سر نایلون را با بند یا پارچه نازک محکم می کنند.

گلدان‌ها و گیاهان: تیم عزت بار دور گلدان های بزرگ با نایلون حبابدار می پوشانند اما گلدان های کوچک را داخل یک قوطی چوبی یا پلاستیکی قرار داده و اطراف پلاستیک می پیچند تا در حین جابجایی و در اثر حرکت ماشین گلدان ها آسیب نبینند.

پرسنل حرفه ای عزت بار بعد از اینکه کار بسته بندی را تمام کردند، چند دقیقه ای استراحت می کنند. سپس قسمت های مختلف خانه را بررسی می کنند تا وسایلی از چشم آنها دور نمانده و بسته بندی نشده باقی نماند. اگر چیزی پیدا کردند، با استفاده از نایلون حباب دار یا کاغذ بسته بندی می کنند و در جعبه می گذارند.

سامانه باربری عزت بار در دهکده المپیک

انتقال اثاثیه به ماشین

وسایل سنگین مانند یخچال و لباسشویی یا حتی جعبه های بسته بندی شده نیاز به مهارت و تجربه کافی برای جابجایی دارند. بنابراین، باربری در صادقیه و منطقه دهکده المپیک از کارگران ماهر با قدرت بدنی بالا برای انتقال اثاثیه به ماشین باربری کمک می گیرد.

انتقال اثاثیه به محل جدید

بعد از اینکه وسایل در ماشین بارگیری شدند، به محل جدید منتقل می شوند. راننده کامیون های باربری در تهران با مسیرهای بین مبدأ و مقصد آشنایی دارند.

چیدن وسایل در محل

برخلاف بسیاری از باربری ها که بعد از رسیدن به محل جدید، تیم آنها وسایل را در داخل منزل قرار داده و کارشان تمام می شود، تیم عزت بار در صورت نیاز می توانند در چیدن وسایل در محل جدید به شما کمک کنند.

چرا باید با خیال راحت بسته بندی وسایل خود را به عزت بار بسپاریم؟

باربری در سردار جنگل

یکی از مشکلات افراد در اسباب کشی این است که نمی دانند دقیقا چطور باید وسایل مختلف را بسته بندی کنند، چگونه باید آنها را در داخل جعبه بچینند یا حتی نمی دانند که باید فضای داخلی جعبه را با چه چیزی پر کنند. اما تیم حرفه ای عزت بار با داشتن سالها تجربه کاری و داشتن بیمه در زمینه اسباب کشی به خوبی وسایل را بسته بندی کرده و به دقت در داخل جعبه می چینند و در نهایت از وسایل داخل جعبه یک لیستی تهیه کرده و روی آن می چسبانند تا در هنگام چیدن وسایل در محل جدید مشکلی نداشته باشید.

باربری در محدوده دهکده المپیک(عزت بار ) به خوبی با روند اسباب کشی آشنا است؛ بنابراین می داند که باید از چه نیروهایی برای حمل وسایل استفاده کند. پرسنل عزت بار افرادی کاملا حرفه ای، با تجربه، با مهارت، قابل اعتماد، خوش برخورد و مسئولیت پذیر هستند.

 راننده کامیون های اتوبار دهکده المپیک (عزت بار) سعی می کنند رابطه گرم و صمیمی با مشتریان داشته باشند و با خونسردی کامل به دقت اثاثیه ها را به محل جدید منتقل می کنند. این افراد به دلیل اینکه سالها کار اسباب کشی در منطقه دهکده المپیک را انجام می دهند با مسیرها آشنا هستند، بدین ترتیب حتی در شب نیز می توانند بدون هیچ مشکلی کار اسباب کشی را انجام دهند.

جهت برقراری ارتباط و دریافت خدمات از این شرکت با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید:

44279739    |     44279740

نحوه بسته بندی وسایل

سوالات متدوال درباره باربری در دهکده المپیک

آیا تیم عزت بار کار چیدمان وسایل در محل جدید را انجام می دهند؟

بله، در صورت نیاز می توانید از تیم عزت بار برای چیدن وسایل در محل جدید کمک بگیرید.

چند نوع ماشین باربری برای حمل بار در دهکده المپیک وجود دارد؟

عزت بار با توجه به نوع و حجم اثاثیه های مشتریان از ماشین های باربری مجهز و متفاوتی مانند وانت، خاور، کامیون، نیسان یا کامیونت استفاده می کند.

هزینه اتوبار در دهکده المپیک تهران چقدر است؟

هر سرویسی با توجه به تعداد کارگر درخواستی، روز و فصل اسباب کشی، نوع اقلام مورد استفاده در بسته بندی و ماشین باربری هزینه متفاوتی دارد. برای استعلام دقیق قیمت سرویس درخواستی خود بهتر است با استفاده از تلفن باربری دهکده المپیک با ما در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)