باربری در آزادی

آیا به دنبال یک تیم معتبر برای انجام خدمات اسباب کشی در آزادی می‌ گردید؟ خدمات باربری در آزادی (عزت بار) با بهره مندی از پرسنل حرفه‌ ای و رانندگان ماهر، این کار را به شکلی قابل اطمینان برای شما انجام می دهد.

در ادامه، تمامی خدمات ارائه شده توسط تیم عزت بار را برای شما شرح می ‌دهیم تا با اطمینان بیشتر اسباب ‌کشی خود را به این سامانه بسپارید.

مراحل ثبت سفارش اسباب کشی در عزت بار​

تماس با عزت بار

انتخاب نوع خدمات

مشخص کردن ساعت و تاریخ

تایید نهایی هزینه

ثبت سفارش

مجموعه باربری در آزادی از چه وسایلی برای جابجایی اثاثیه ها استفاده می ‌کند؟

  • کارتن های بزرگ، سالم و محکم
  • چسب نواری پهن
  • سلفن
  • ماژیک
  • کاغذ
  • طناب محکم
  • قیچی
  • مواد محافظتی مانند کاغذ روزنامه، نایلون حباب دار
  • کیسه های بزرگ و محکم
بسته بندی اثاثیه در سامانه عزت بار

مراحل بسته بندی اسباب کشی در آزادی (عزت بار)

کارگران اعزامی عزت بار از جعبه‌ های ضخیم جهت بسته‌ بندی لوازم شکستنی بهره می‌ برند.

در ابتدا، برای پوشاندن داخل جعبه، از پارچه، روزنامه یا نایلون حبابدار استفاده می ‌کنند تا لوازم شکستنی همچون بشقاب‌ ها و لیوان‌ ها در طول مسیر از هر گونه آسیبی محافظت شوند.

کف و دیواره‌ های جعبه و جای خالی بین وسایل با پارچه پر کرده و از محکم بودن اتصالات اطمینان حاصل می ‌کنند.

لیست محتویات داخل جعبه را تهیه کرده و بر روی آن چسبانده و روی جعبه با ماژیک قرمز رنگ کلمه “شکستنی” را نوشته و محل ذخیره آن اشیاء را نیز مشخص می ‌کنند.

 

وسایل صوتی و تصویری

تیم باربری در کوی فراز و آزادی (عزت بار) در بسته‌ بندی وسایل صوتی و تصویری مثل تلویزیون، لپتاپ، و کامپیوتر از جعبه‌ های خاص با اسفنج ‌های حفاظتی استفاده می ‌کنند.

 

کمدها

تیم حرفه‌ ای عزت بار در بسته بندی کمدها، ابتدا گوشه ‌های زاویه‌ دار کمدها را با پوشش پلاستیک حبابدار یا روزنامه و مقوای ضخیم می ‌پوشاند. در صورتی که کشوها و میز آرایش دارای قفل نباشند، از چسب نواری پهن برای محکم کردن آنها استفاده می‌ کند تا هنگام جابجایی در کشوها باز نشوند.

 

اسباب بازی ها

سامانه عزت بار در آزادی

تیم شرکت اتوبار در آزادی (عزت بار) برای بسته بندی اسباب بازی از جعبه‌ های بزرگ و ضخیم بهره می ‌برد.

 

تابلوها و دکوری ها

برای جلوگیری از صدمه رسیدن به تابلوها و دکوری ‌ها در طول مسیر، تیم عزت بار از حوله یا مقوای محکم برای بسته بندی آنها استفاده می ‌کند. ابتدا تابلوها را روی حوله قرار داده و سپس آنها را داخل یک جعبه می ‌گذارد. در نهایت، جعبه را با چسب نواری پهن محکم بسته بندی می ‌کند.

مبلمان و سرویس خواب

برای جلوگیری از کثیف شدن مبلمان و سرویس خواب در طول جابجایی، تیم عزت بار این اقدام را انجام می ‌دهد:

ابتدا مبلمان و سرویس خواب را با ملحفه می ‌پوشانند و سپس ملحفه‌ ها را با بند به بدنه مبل یا سرویس خواب می ‌بندند. در این فرآیند، از مهارت ‌های جابجایی اسباب و اثاثیه بهره می‌ برند و از نایلون ‌های حبابدار، چسب و ملحفه استفاده می ‌کنند.

وسایل بزرگ آشپزخانه

برای بسته ‌بندی وسایل بزرگ آشپزخانه، مانند یخچال و لباسشویی که سنگین و گران‌ قیمت هستند، از دو تا سه لایه نایلون حبابدار استفاده می‌ شود. این کار به نحوی انجام می ‌شود که افراد در حین جابجایی به مشکل برنخورند.

وسایل با ارزش

برای بسته ‌بندی وسایل با ارزش و قیمتی در اسباب کشی آزادی، تیم مجرب و حرفه‌ ای عزت بار از جعبه ‌های مخصوص استفاده می‌ کند.

فرش ها

تیم متخصص عزت بار در بسته ‌بندی فرش‌ها به دقت عمل می کند. ابتدا یک پارچه را در قسمت ریشه ‌های فرش به صورت دولا قرار می ‌دهند تا از کثیف شدن فرش جلوگیری کنند تا ریشه ‌های فرش در حین جابجایی، کثیف نشود.

گلدان ها و گیاهان

کارگران بهترین باربری در آزادی (عزت بار) در جابجایی گلدان‌ های بزرگ و سنگین به همان حالتی که هستند دقت کامل دارند، اما گلدان‌ های کوچک را در داخل جعبه چوبی یا پلاستیکی قرار می ‌دهند. برای جلوگیری از شکستن شاخه‌ های گل‌ ها در طول مسیر، یک چوب بلند در داخل هر گلدان قرار می‌ دهند و سپس با استفاده از کیسه‌ های بزرگ دور جعبه را می‌ پوشانند.

چک کردن بسته بندی

سامانه باربریژ عزت بار در آزادی

پس از اتمام کار بسته ‌بندی، اعضای تیم کمی استراحت می ‌کنند. سپس تمام اتاق ‌ها را بازبینی کرده و اطمینان حاصل می کنند که چیزی را جا نگذاشته ‌اند. اگر موردی در خانه پیدا شود، آن را داخل جعبه قرار داده و دوباره بسته‌ بندی می ‌کنند.

انتقال اثاثیه به ماشین باربری

تیم ما پس از اتمام کار بسته ‌بندی وسایل، بهترین ماشین باربری را برای جابجایی و اسباب کشی انتخاب می کنند. با استفاده از روش‌ های مختلف، این افراد ماهر و متخصص، اثاثیه ها را با استفاده از طناب با دقت به ماشین انتقال می ‌دهند.

 

انتقال اثاثیه ها به مقصد

در مرحله بعدی، از ماشین‌ های مجهز و پیشرفته برای انتقال اثاثیه به محل جدید استفاده می‌ شود. این کار توسط نیروهای متخصص و حرفه‌ ای باربری و اتوبار آزادی تهران (عزت بار) اجرا می ‌شود، همچنین طبق قوانین باربری صورت می‌ گیرد.

چیدمان وسایل در محل جدید

در آخرین مرحله، وسایل بارگیری شده با دقت و به سلیقه مشتریان در محل مقصد چیده می ‌شوند.

چرا باید عزت بار را برای اسباب کشی در آزادی انتخاب کنیم؟

باربری در سردار جنگل

1.عزت بار به عنوان یک باربری با قیمت مناسب در آزا ی تهران، خدمات پوشش بیمه را برای جابجایی بار به مشتریان ارائه می ‌دهد. این مجموعه به طور کلی سه نوع بیمه را برای وسایل مشتریان ارائه می ‌دهد:

  • بیمه کالا برای تعداد محدودی از وسایل
  • بیمه کالا بر اساس ارزش واقعی کالا
  • بیمه کالا با مزایای زیاد

2. این مجموعه از بهترین و ایمن ‌ترین روش‌ های بسته ‌بندی برای بسته بندی تمامی وسایل استفاده می‌ کند.

3. عزت بار برای باربری در مرزداران و آزادی از نیروهای متخصص و حرفه ‌ای برای حمل وسایل استفاده می ‌کند.

4. راننده کامیون‌ های اتوبار در آزادی (عزت بار) بسیار خوش اخلاق، دلسوز، با تجربه و قابل اطمینان هستند. این افراد به خوبی با مسیرهای بین مبدأ و مقصد آشنایی دارند؛ بنابراین در کمترین زمان ممکن اسباب و اثاثیه را از مبدا به مقصد انتقال می‌ دهند.

قیمت باربری در آزادی

در کل، خدمات باربری در شهران و آزادی از لحاظ هزینه اقتصادی است، اما عوامل زیر در تعیین هزینه کلی باربری در آزادی تأثیرگذار هستند:

  • نوع ماشین باربری مورد نیاز
  • تعداد طبقات مسکن
  • تعداد کارگر مورد نیاز
  • روز و فصل انجام خدمات باربری
  • زمان انجام خدمات باربری
  • تعداد و نوع اقلام استفاده شده در بسته‌ بندی

برای دریافت قیمت دقیق خدمات مورد نیازتان، تماس با شماره اتوبار در آزادی توصیه می‌ شود. کارشناسان ما آماده اطلاعات رسانی و خدمات بیشتر به شما عزیزان هستند.

جهت برقراری ارتباط و دریافت خدمات از این شرکت با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید:

44279739 | 44279740

 

نحوه بسته بندی وسایل
5/5 - (1 امتیاز)