باربری در مرزداران

آیا به دنبال یادگیری نحوه بسته ‌بندی وسایل در جهت اسباب کشی هستید یا می‌ خواهید به کمک یک شرکت معتبر اثاث کشی را انجام دهید؟ به هر حال دنبال هر چیزی که در رابطه با اسباب کشی باشد، باید به شما بگوییم که پیدا کردن یک باربری معتبر که بتواند به سرعت اثاث کشی را برای شما انجام دهد، می‌ تواند این فرآیند را برای شما تبدیل به یک تجربه آسان و لذت ‌بخش کند. باربری مرزداران(عزت بار) با تیم حرفه‌ ای و رانندگان ماهر، انجام مراحل اسباب ‌کشی را برای شما آسان می‌ سازد.

اگر می‌ خواهید با خدمات اتوبار مرزداران (عزت بار) بیشتر آشنا شوید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به شما بگوییم این مجموعه از چه ترفندهایی برای بسته بندی وسایل استفاده می کند.

مراحل ثبت سفارش اسباب کشی در عزت بار​

تماس با عزت بار

انتخاب نوع خدمات

مشخص کردن ساعت و تاریخ

تایید نهایی هزینه

ثبت سفارش

چرا باید برای باربری در منطقه مرزداران، عزت بار را انتخاب کنیم؟

عزت بار به عنوان یک سرویس باربری در کن و در مرزداران، به مشتریان خود خدمات پوشش بیمه را برای جابجایی بار ارائه می‌ دهد. این مجموعه به طور کلی سه نوع بیمه را برای انتقال اثاثیه های مشتریان در نظر گرفته است، از جمله:

  • بیمه کالا برای تعداد محدودی از وسایل.
  • بیمه کالا بر اساس ارزش کالاها.
  • بیمه کالا با مزایای بیشتر.

هر کدام از سرویس های باربری در این اتوبار معتبر با برنامه ریزی خاصی انجام می گیرد. یعنی بعد از اینکه شما عزیزان با تیم پشتیبانی اتوبار تماس گرفتید و درخواست خدمات کردید، این تیم ریز به ریز شرایط شما (حجم و نوع اثاثیه هایی که می خواهید انتقال دهید، مسیرهای بین مبدأ و مقصد و حتی آپارتمان را از لحاظ اینکه در طبقه چندم قرار دارد) را مورد بررسی قرار می دهند و سپس بهترین زمان را برای اسباب کشی انتخاب می کنند. 

بسته بندی اثاثیه در سامانه عزت بار

مراحل بسته ‌بندی اسباب‌ کشی در مرزداران(عزت بار)

-ظروف شکستنی: تیم حرفه ‌ای باربری غرب تهران مرزداران (عزت بار) از جعبه ‌های ضخیم برای بسته ‌بندی لوازم شکستنی استفاده می ‌کنند. ابتدا در درون جعبه، پارچه، روزنامه یا نایلون‌ های حبا‌بدار قرار می ‌دهند تا وسایل شکستنی مانند بشقاب ‌ها، لیوان‌ ها و سایر لوازم آشپزخانه در طول مسیر نشکنند.

علاوه بر این، حوله یا پارچه ‌هایی را در کنار کف و دیواره‌ های جعبه قرار داده و از محکم بودن اتصالات آن اطمینان حاصل می ‌کنند. سپس، لیستی از محتویات داخل جعبه تهیه کرده و بر روی آن می‌ چسبانند. بر روی جعبه‌ هایی که داخل آنها وسایل شکستنی قرار دارد، با ماژیک قرمز رنگ، کلمه “شکستنی” را می ‌نویسند. همچنین، لوازم داخل جعبه را به هر محلی که تعلق دارند، نام آن محل را نیز روی جعبه می ‌نویسند.

-وسایل صوتی و تصویری: در باربری مرزداران تهران وسایلی مانند تلویزیون، لپتاپ، کامپیوتر، اسپیکر و … با استفاده از جعبه‌ های مخصوص این وسایل که حاوی اسفنج‌ های مخصوص حفاظت هستند، بسته‌ بندی می ‌شوند. تیم عزت بار ابتدا وسایل صوتی و تصویری را به دقت سلفن پیچی کرده و سپس با نایلون حبابدار می پوشانند. بعد این وسایل را داخل جعبه های مخصوص قرار می دهند. البته پیشنهاد می‌ کنیم وسایل صوتی و تصویری را با وسیله شخصی خود جابجا کنید تا در اسباب ‌کشی صدمه نبینند.

کمدها: تیم حرفه ‌ای اتوبار در مرزداران (عزت بار) ابتدا گوشه ‌های زاویه ‌دار کمدها را با پلاستیک حبا‌بدار یا روزنامه و مقوای ضخیم می‌ پوشانند. اگر در کشوهای کمدها و میز آرایش قفل نداشته باشند، از چسب نواری پهن برای محکم کردن در آنها استفاده می ‌کنند تا هنگام جابجایی در کشوها باز نشود. سپس وسایل داخل کشوها و کمدها را خالی کرده و لباس‌ها را داخل کارتن های رگال دار قرار می دهند.

لوازم آرایشی یا خرده ریزها را داخل جعبه های کوچک قرار داده و بین آنها را با فوم یا نایلون حبابدار می پوشانند. بعد جعبه های کوچک را داخل جعبه های بزرگ تر قرار داده و بین آنها ضربه گیر تعبیه می کنند. 

-اسباب بازی ‌ها: تیم حرفه ای عزت بار در اسباب کشی مرزداران برای بسته‌ بندی اسباب بازی ‌ها از جعبه‌ های بزرگ و ضخیم استفاده می کنند. ابتدا اسباب‌ بازی ها را داخل پارچه یا نایلون حبابدار پیچیده و سپس داخل جعبه را با لباس های کهنه یا فوم پوشش می دهند. بعد اسباب بازی ها را به دقت در داخل جعبه می چینند. در جعبه را با چسب نواری پهن محکم می بندند و با برچسب اسباب بازی، جعبه را برچسب گذاری می کنند.

اتوبار عزت بار در مرزداران

تابلوها و دکوری‌ها: برای اینکه تابلوها و دکوری‌ ها در طول مسیر صدمه نبینند، تیم باربری محدوده مرزداران (عزت بار) از حوله یا مقوای محکم برای بسته‌ بندی آنها استفاده می‌ کند. ابتدا تابلوها را روی حوله می ‌گذارند، سپس آنها را داخل یک جعبه قرار می‌دهند. در آخر، جعبه را با چسب نواری پهن محکم می‌ بندند. تابلوهای و دکوری های بزرگ که داخل جعبه جابجا نمی شوند، به همان شکل به ماشین باربری منتقل می شوند.

-مبلمان و سرویس خواب: تیم باربری در فرمانیه و مرزداران (عزت بار) به منظور جلوگیری از کثیف شدن مبلمان و سرویس خواب در طی فرآیند باربری، ابتدا آنها را با ملحفه می پوشانند و سپس ملحفه‌ ها را با بند به بدنه مبل یا سرویس خواب می بندند. این کارگران با تجربه، در جابجایی سرویس خواب و تشک از نایلون‌ های حبا‌بدار، چسب و ملحفه بهره می ‌برند.

-وسایل بزرگ آشپزخانه: تیم عزت بار در منطقه مرزداران برای بسته‌ بندی وسایل بزرگ آشپزخانه مانند یخچال و لباسشویی که سنگین و گران ‌قیمت هستند، از دو تا سه لایه نایلون حبابدار استفاده می کنند.

کارگران این اتوبار، ابتدا قسمت های حساس یخجال و لباسشویی مانند صفحه نمایشگر و دور موتور را با نایلون حبابدار پوشش می دهند. سپس بدنه این وسایل سلفن پیچی شده و با نایلون حبابدار و کارتن های ضخیم بسته بندی می شود. در نهایت با چسب نواری پهن و طناب بسته بندی یخچال و لباسشویی تکمیل می شود. کار بسته ‌بندی این وسایل به گونه ‌ای انجام می ‌شود که افراد در حین جابجایی آنها به مشکل نخورند.

-وسایل با ارزش: تیم مجرب و حرفه ‌ای عزت بار برای بسته‌ بندی وسایل با ارزش و قیمتی از جعبه ‌های مخصوص کوچک  استفاده می‌ کنند. کارگران با تجربه ما ابتدا وسایلی مانند مجسمه های قیمتی، لوازم تزئینی، پیانو، ویلون و لوازم از این قبیل را با پارچه ضخیم م پوشانند و بعد آنها را به دقت سلفن پیچی می کنند. سپس این وسایل را با احتیاط بلند کرده و به ماشین باربری منتقل می کنند.

-فرش ‌ها: تیم حرفه‌ ای باربری در منطقه مرزداران (عزت بار) در بسته ‌بندی فرش ‌ها دقت لازم را دارند. ابتدا پارچه ‌ای را در قسمت ریشه ‌های فرش به صورت دولا قرار می ‌دهند تا در جابجایی از کثیف شدن فرش و به خصوص ریشه‌ های آنها جلوگیری شود. سپس جهت خواب فرش را مشخص کرده و آن را لوله می‌ کنند‌. بعد از اینکه کار لوله کردن فرش تمام شد، پرسنل صبور ما فرش ها داخل کاور مخصوص قرار می دهند. حالا فرش ها برای جابجایی آماده هستند.

-گلدان‌ها و گیاهان: کارگران باربری در محدوده مرزداران (عزت بار) گلدان‌های بزرگ و سنگین را به همان شکل که هستند جابجا می کنند اما گلدان ‌های کوچک را در داخل جعبه چوبی یا پلاستیکی قرار داده و برای جلوگیری از شکستن شاخه‌ های گلها در طول مسیر، داخل هر گلدان یک چوب بلند نصب می کنند. سپس با استفاده از کیسه‌ های بزرگ، اطراف جعبه را می ‌پوشانند تا در هنگام جابجایی در داخل ماشین چیزی روی گلها نیفتد.

باربری در مرزداران

بررسی بسته‌ بندی

پس از اتمام کار بسته ‌بندی، کارگران کمی استراحت می ‌کنند. سپس داخل خانه می گردند تا اطمینان حاصل کنند که چیزی را جا نگذاشته ‌اند. اگر چیزی مانند اسباب بازی بچه‌ ها، وسایل کوچک آشپزخانه و خرده ریزهایی از این قبیل را در خانه پیدا کردند، آن را داخل جعبه قرار داده و بسته ‌بندی می‌ کنند.

انتقال اثاثیه به ماشین

تیم حرفه‌ ای اتوبار مرزداران (عزت بار) پس از اتمام کار بسته ‌بندی وسایل و تمام شدن مراحل مرتبط با بسته ‌بندی، بهترین ماشین باربری را برای جابجایی و اسباب ‌کشی به محل زندگی مشتریان می فرستند. این افراد با استفاده از روش ‌های مختلف سعی می‌ کنند تا انتقال اثاثیه به ماشین به بهترین نحو ممکن انجام گیرد. البته اگر در طول باربری در کنار کارگران ما باشید و کار نظارت را انجام دهید، متوجه خواهید شد که این تیم تا چه حد در کار خود حرفه ای هستند.

انتقال اثاثیه به محل جدید

باربری مرزداران (عزت بار) برای انتقال اثاثیه به محل جدید از ماشین‌ های مجهز و پیشرفته استفاده می ‌کند و اسباب ‌کشی در این محدوده طبق قوانین باربری انجام می‌ گیرد. مطمئن باشید که ما بدون هیچ مشکلی اثاثیه های شما را به محل جدید انتقال خواهیم داد.

چیدمان وسایل در محل

آخرین مرحله در اسباب‌کشی، چیدن وسایل در محل جدید است. کارگران ما با دقت وسایل بارگیری شده را در محل جدید از ماشین خارج کرده و در گوشه ای می چینند. کمی استراحت می کنند و بعد به دقت محتویات هر کدام از جعبه ها را بیرون آورده و شروع به چیدمان آنها می کنند. وسایلی مانند پیانو، گاو صندوق، لباسشویی و یخچال که سنگین هستند را نیز به دقت در سر جای خود قرار می دهند.

چرا در مرزداران باید بسته بندی وسایل خود را به عزت بار بسپاریم؟

باربری در سردار جنگل

بسته‌ بندی و قراردادن وسایل درون جعبه نیازمند مهارت و تجربه است. تیم حرفه ای باربری مرزداران با چیدمان وسایل درون جعبه ‌ها به طور کامل آشنا هستند و وسایل را با دقت بسته ‌بندی می ‌کنند. در صورت لزوم، کارهایی مانند سلفن ‌پیچی کردن وسایل را نیز می توانند برای شما انجام دهند تا با اطمینان خاطر بیشتری اثاثیه ها را به محل جدید منتقل کنید. بعد از قراردادن وسایل در داخل هر جعبه، با حساسیت لیستی از محتویات داخل آن تهیه کرده و روی جعبه می ‌چسبانند.

علاوه بر این، باربری در غرب تهران منطقه مرزداران (عزت بار) از نیروهای متخصص و حرفه‌ ای برای حمل وسایل استفاده می ‌کند. رانندگان کامیون‌ های این اتوبار دارای خصوصیاتی همچون خوش ‌اخلاقی، دلسوزی و خوشرویی هستند. این افراد به خوبی با مسیرهای این منطقه آشنا هستند و به همین دلیل به سرعت و با اطمینان وسایل را به مقصد می ‌رسانند.

هزینه حمل بار در منطقه مرزداران تهران

در کل، چندین عامل می‌ تواند بر هزینه خدمات اتوبار مرزداران (عزت بار) تأثیرگذار باشد:

  • – نوع خودروی باربری مورد نیاز
  • – تعداد طبقات در مبدأ و مقصد
  • – تعداد کارگران مورد نیاز
  • – روز و فصل انتقال بار
  • – زمان انجام خدمات باربری
  • – تعداد و نوع مواد مورد استفاده در بسته‌بندی

برای دریافت اطلاعات دقیق درباره قیمت خدمات باربری مورد نیازتان، بهتر است با باربری مرزداران تماس بگیرید.

جهت برقراری ارتباط و دریافت خدمات از این شرکت با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید:

44279739    |     44279740

نحوه بسته بندی وسایل
5/5 - (1 امتیاز)