باربری در شرق تهران

برای اینکه یک باربری معتبر در نزدیکی محل سکونت خود بیابید باید معیارهای مختلفی را مدنظر قرار دهید. از نظر‌شما معیارهای انتخاب یک باربری معتبر چیست؟ در این مطلب شما را با معیارهای انتخاب یک باربری خوب آشنا می‌کنیم تا بتوانید یک اسباب کشی خوب و بی‌دردسر را تجربه کنید.

مراحل ثبت سفارش اسباب کشی در عزت بار​

تماس با عزت بار

انتخاب نوع خدمات

مشخص کردن ساعت و تاریخ

تایید نهایی هزینه

ثبت سفارش

معیارهای انتخاب بهترین باربری در شرق تهران

بسته بندی اثاثیه در سامانه عزت بار
  • داشتن مجوز

اولین و مهم‌ترین نکته که در انتخاب یک شرکت باربری در تهران باید به آن توجه کنید این است که شرکت موردنظر عضو اتحادیه باربری باشد. شرکت‌هایی که عضو اتحادیه هستند ملزم به رعایت قوانین این اتحادیه می‌باشند و تمام استاندارد‌ها و اصول ایمنی لازم را در هنگام اسباب کشی رعایت می‌کنند.

 فعالیت تحت نظارت اتحادیه یک مزیت دیگر هم دارد و آن این است که اگر بنا به هر دلیلی از خدمات شرکت باربری در شرق تهران راضی نبودید می‌توانید شکایت کنید و پیگیری‌های لازم را انجام دهید.

  • استفاده از ماشین‌ها و تجهیزات پیشرفته برای حمل اثاثیه منزل 

یکی از معیار‌های انتخاب باربری در شرق تهران توجه به ماشین‌ها وتجهیزات آن است. یک باربری خوب باید به انواع خودروهای باربری مدرن و پیشرفته (از جمله کامیون، کامیونت، خاور، نیسان بار و وانت) مجهز باشد.

 این گونه شما می‌توانید متناسب با نوع و حجم بار خود یکی را انتخاب کنید. به‌عنوان مثال وانت بار شرق تهران برای جابجایی بار سبک پیشنهاد می شود و حمل بارهای سنگین با کامیون و خاور انجام می‌شود.

  • داشتن تیم مشاوره دهنده‌ جهت تسهیل امور جابجایی و اسباب کشی

یک شرکت باربری خوب باید دارای یک تیم مشاوره تخصصی باشد. تا بتواند به مشتریان خود مشاوره‌های کامل و جامع در مورد بسته‌بندی، حمل و نقل، هزینه، زمان‌بندی و سایر مسائل مرتبط با اسباب‌کشی ارائه دهد. این مشاوره‌ها می‌توانند به صورت تلفنی، اینترنتی یا حضوری صورت بگیرند.

  • کیفیت بسته‌بندی

کیفیت بسته‌بندی وسایل در حمل و نقل اهمیت زیادی دارد. اگر وسایل به صورت درست و اصولی بسته ‌بندی شوند. در حین جابه‌جایی آسیب نمی‌بینند و ایمنی آن‌ها تضمین شده خواهد بود. 

بنابراین بهترین شرکت باربری در شرق تهران باید از لوازم و تجهیزات مناسب و استاندارد اعم از جعبه‌های چند لایه، نایلون حباب‌دار، استرچ رپ، کاور پلاستیک و نایلون، نوار چسب و… برای بسته‌بندی وسایل استفاده کند. 

همچنین کارگر اسباب کشی شرق تهران باید ماهر و آموزش دیده باشد و با دقت تمامی وسایل خصوصا وسایل شکستنی و حساس را بسته‌بندی و حمل نماید تا در هنگام اسباب کشی کمترین آسیبی نبینند.

  • سرویس‌دهی مناسب

یک شرکت باربری خوب باید سرویس‌دهی مناسب و سرعت عمل بالایی داشته باشد. این شامل رعایت زمان تعیین شده، حمل و تخلیه به صورت امن و مطمئن، تحویل در مقصد به درستی، پاسخگویی به سوالات و درخواست‌های مشتریان و رفع مشکلات احتمالی است.

  • شفافیت در عملکرد و قیمت منصفانه

بهترین شرکت باربری در شرق تهران باید در مورد هزینه، تعرفه، قوانین، شرایط و ضمانت‌نامه خود به صورت روشن و صادقانه با مشتریان خود صحبت نماید و در نهایت منصفانه‌ترین قیمت را در اختیار مشتریان بگذارد.

همچنین باید نظرات و انتقادات مشتریان را جدی بگیرد و در صورت لزوم اصلاحات لازم را انجام دهد. قطعا توجه به نظرات و انتقادات مشتریان باعث پیشرفت اتوبار شرق تهران می‌شود.

  • حمل بار از تهران به شهرستان

بهترین باربری در شرق تهران باید علاوه بر خدمات درون شهری، خدمات حمل‌بار به شهرستان را نیز داشته باشد‌. تا به عنوان بهترین باربری شرق تهران به شهرستان هم شناخته شود.

 حمل بار به شهرستان به دلیل مسافت طولانی نیاز به تجهیزات و ماشین‌‌آلات مخصوص و همچنین یک راننده مجرب دارد تا بتواند بهترین و کوتاه ترین مسیر را انتخاب کند تا وسایل شما آسیب نبیند.

  • ارائه بیمه نامه به مشتری

ارائه بیمه نامه به مشتری یکی از بهترین خدماتی است که یک شرکت باربری در شرق تهران می‌تواند عرضه ‌کند. هزینه بیمه به صورت جداگانه و مازاد بر هزینه‌های دیگر حساب می‌شود ولی در عوض تمام نگرانی‌های مشتری بابت سلامت وسایلش خصوصا وسایلی که ارزش مادی بالایی دارد از بین‌می‌رود.

عزت بار سریع ترین و زبده ترین باربری در شرق تهران

باربری در سردار جنگل

شرکت عزت بار با ارائه خدمات باکیفیت و درخور همشهریان، توانسته به یکی از مشهورترین شرکت‌های باربری در شرق تهران تبدیل شود. کادر ماهر، حرفه‌ای و بااخلاق عزت‌بار همواره مایه افتخار این شرکت بوده‌ است. از جمله خدمات این شرکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ماشین‌های باربری متنوع، جدید، پرسرعت و پرقدرت
  • کادر با اخلاق و آموزش دیده
  • تکنسین فنی
  • مشاوره و پشتیبانی 24 ساعته
  • قیمت منصفانه
  • بیمه ماشین و بار داخل آن
  • بسته بندی مطمئن و اصولی
  • سابقه طولانی در حوزه باربری
  • فعالیت تحت نظارت اتحادیه

جهت برقراری ارتباط و دریافت خدمات از این شرکت با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید:

44279739    |     44279740

نحوه بسته بندی وسایل

سوالات متدوال درباره باربری در شرق تهران

قیمت اتوبار شرق تهران چگونه محاسبه می شود؟

تنها چیزی که قیمت یک باربری در شرق تهران را تعیین می‌کند، هزینه نقل و انتقال بار نیست. بلکه باید در کنار آن هزینه خدمات دیگر مانند بسته بندی وسایل، حجم بار، ماشین‌های مورد نیاز در اسباب کشی، صدور بیمه نامه و مواردی از این قبیل را هم اضافه نمود. بی شک اگر به دنبال بهترین باربری شرق تهران باشید، باربری ای را انتخاب خواهید کرد که بهترین تعرفه باربری را داشته باشد. قیمت خدمات اتوبار عزت بار زیر نظر اتحادیه است و با این حساب می‌توان آن را به عنوان یک باربری ارزان قیمت در شرق تهران معرفی نمود.

آیا شما بسته‌بندی وسایل هم انجام می‌دهید؟

بله ، ما تیم متخصص جهت بسته بندی لوازم و اثاثیه منزل با تمام لوازم مورد نیاز (مانند کارتن و نایلون حبابدار ) را قبل از بارگیری دراختیار شما قرار میدهیم.

آیا هزینه بسته بندی با هزینه حمل بار یکی است ؟

خیر، در صورت نیاز مشتری به بسته بندی بار ، کارگران بسته بندی به صورت جداگانه بار را بسته بندی نموده و هزینه بسته بندی جداگانه محاسبه می شود.

5/5 - (1 امتیاز)