باربری در ازگل

یکی از مشکلات اصلی که ممکن است در فرآیند اسباب ‌کشی برای افراد پیش آید، انتخاب مناسب ابزار و تجهیزات برای بسته‌ بندی اثاثیه های خانه است. به دلیل نداشتن تجربه کافی، افراد نمی ‌دانند که برای بسته ‌بندی اشیاء حساس، تابلوها و دکوراسیون ‌ها یا مبلمان و سرویس ‌خواب از چه وسایلی باید استفاده کنند.

بنابراین، تصمیم می‌ گیرند که کارهای مرتبط با اسباب ‌کشی را به یک تیم حرفه ‌ای و ماهر بسپارند. اگر در منطقه شمال تهران به ویژه ازگل و ولنجک ساکن هستید، می‌توانید از خدمات باربری در ولنجک و ازگل (عزت بار) برای اسباب‌کشی خود بهره‌ برید.

تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که تیم حرفه ‌ای عزت بار چگونه وسایل منزل را بسته‌ بندی می‌ کنند و از چه موادی برای این کار استفاده می ‌نمایند.

مراحل ثبت سفارش اسباب کشی در عزت بار​

تماس با عزت بار

انتخاب نوع خدمات

مشخص کردن ساعت و تاریخ

تایید نهایی هزینه

ثبت سفارش

مجموعه باربری در ازگل از چه وسایلی برای جابجایی استفاده می‌ کند؟

  • کارتن ‌های بزرگ و محکم: برای بسته بندی لوازم چوبی، مواد غذایی و خوراکی ها.
  • چسب نواری بزرگ: برای چسب زدن کارتن ‌های بسته بندی شده و محکم کردن درب ‌ها و کشوها.
  • سلفون: سلفن پیچی کردن لوازم حساس منزل مانند اشیای قدیمی.
  • ماژیک: برای تهیه لیست از محتویات داخل هر جعبه.
  • کاغذ: برای بسته بندی وسایل شکستنی مانند بشقاب ها.
  • قیچی: برای برش دادن طناب، نایلون حبابدار و چسب‌ های نواری.
  • طناب محکم: در صورت لزوم، برای بستن جعبه ‌ها و وسایل سنگین مانند یخچال و کمدها.
  • مواد محافظتی مانند کاغذ روزنامه، نایلون حبابدار و…: برای بسته بندی اسباب بازی‌ ها و دکوری ها.
  • کیسه ‌های بزرگ و محکم: برای بسته بندی پتوها، بالش ها و…
بسته بندی اثاثیه در سامانه عزت بار

مراحل بسته ‌بندی اسباب‌ کشی در ازگل (عزت بار)

ظروف شکستنی: ما در اتوبار ازگل (عزت بار) برای بسته ‌بندی ظروف شکستنی از جعبه‌ های بزرگ و چند لایه استفاده می ‌کنیم. ابتدا، وسایل سنگین مانند بشقاب ‌ها و پیش‌ دستی‌ ها، فنجان ها و پارچه‌ های آب را با نایلون حباب‌ دار یا کاغذ مخصوص بسته ‌بندی می ‌کنیم.

سپس این وسایل بسته ‌بندی شده را در داخل جعبه قرار داده و درب جعبه را با چسب نواری پهن پلمپ می ‌کنیم. در آخر، لیست وسایل موجود در جعبه و محلی که به آنجا تعلق دارند را روی جعبه می نویسیم.

وسایل صوتی و تصویری: ما در عزت بار برای بسته ‌بندی وسایل صوتی و تصویری، از سلفون یا کارتن‌ های مخصوص استفاده می‌ کنیم. بعد از اینکه این وسایل را در داخل جعبه قرار دادیم، بین آنها ضربه‌ گیر می‌ گذاریم تا در جابجایی هیچ مشکلی پیش نیاید.

کمدها: ما در عزت بار، ابتدا نوک تیز کمدها را با پارچه می ‌پوشانیم و سپس جزئیات را بررسی می ‌کنیم. در صورتی‌ که قفل در میز آرایشی و کمدها خراب شده باشد یا اصلاً قفل نداشته باشند، با چسب نواری آنها را پلمپ می ‌کنیم. سپس نوبت به بسته ‌بندی خود کمدها می ‌رسد. برای جلوگیری از صدمه دیدن کمدها در جابجایی، دور آنها را با نایلون مخصوص می ‌پوشانیم.

اسباب ‌بازی ‌ها: اسباب ‌بازی ‌ها از جمله وسایلی هستند که بسته ‌بندی آنها هیچ گونه نگرانی ندارد. برای بسته ‌بندی اسباب‌ بازی‌ ها و سایر لوازم بازی کودکان از جعبه‌ های بزرگ و سالم استفاده می ‌کنیم. ابتدا اسباب‌ بازی ها را با نایلون حبابدار بسته بندی کرده و سپس داخل جعبه به ترتیب از بزرگ به کوچک می چینیم.

باربری در ازگل

تابلوها و دکوری‌ها: ما تابلوها و دکوری‌ ها را با استفاده از بهترین روش ‌ها بسته‌ بندی می‌ کنیم. ابتدا تابلوهای کوچک را با نایلون و چسب بسته ‌بندی می ‌کنیم. سپس تابلوهای بزرگ را درون کاغذ کرافت می ‌پیچیم و آن‌ ها را در ماشین باربری بین وسایل به گونه ‌ای قرار می ‌دهیم که کمترین آسیبی نبینند.

بسته ‌بندی دکوری ‌ها از اهمیت بیشتری نسبت به تابلوها برخوردار است. ابتدا دکوری‌ها را به دو دسته، سنگین و سبک، تقسیم می‌ کنیم. دکوری‌ های سبک را درون کاغذ یا روزنامه می‌ پیچیم و در جعبه ضخیمی قرار می ‌دهیم. فضای داخل جعبه را با پارچه پر می ‌کنیم. دکوری ‌های سنگین را با پارچه یا نایلون حبابدار و با استفاده از چسب بسته‌ بندی و محافظت می ‌کنیم، سپس به شکل صحیح در ماشین باربری بارگیری می ‌شوند.

مبلمان و سرویس خواب: برای بسته ‌بندی مبلمان و سرویس‌های خواب از سلفون‌ های با کیفیت استفاده می کنیم. این وسایل ابتدا با سلفون یا ملافه پوشانده می ‌شوند تا در حین جابجایی کثیف نشوند و سپس با چسب سلفون یا ملافه به دور آن‌ها چسبانده می‌ شود. تشک خواب را نیز به دقت بسته ‌بندی می کنیم و برای انتقال مبلمان و سرویس‌های خواب از کارگران ماهر کمک می گیریم.

وسایل بزرگ آشپزخانه: در صورتی که وقت لازم برای خالی کردن وسایل داخل یخچال را نداشته باشید، ما این کار را برای شما انجام می دهیم. ابتدا یخچال را از برق می ‌کشیم، سپس وسایل داخل یخچال را بسته‌ بندی کرده و یخچال را تمیز می‌ کنیم. قسمت‌ های حساس یخچال و لباس‌شویی را با چند لایه کاغذ می ‌پوشانیم. بعد خود این وسایل را با در نظر گرفتن نکات اصولی بسته‌ بندی کرده و به دقت تا نزدیک ماشین باربری حمل می ‌کنیم.

فرش ‌ها: برای اینکه بتوانیم فرش‌ها را به شیوه اصولی جابجا کنیم، ابتدا جهت الیاف فرش را پیدا می ‌کنیم، سپس روی فرش را با پارچه ضخیم می پوشانیم و آن را لوله می‌کنیم. بعد از اتمام کار، فرش را داخل نایلون مخصوص قرار داده و نایلون را با چسب پلمپ می ‌کنیم.

گلدان‌ ها و گیاهان: گلدان‌ های کوچک را در قوطی‌ های مناسب قرار می دهیم، سپس در داخل گلدان ‌ها یک میله یا چوب نازک نصب می‌ کنیم تا شاخه‌ های آنها در اثر حرکت ماشین نشکند. گلدان‌ های بزرگ به ‌صورت امن همانطور که هستند جابجا می ‌شوند.

سامانه باربری عزت بار در ازگل

بررسی بسته ‌بندی

 پس از اتمام بسته‌ بندی کامل وسایل، تیم باربری پاسداران و ازگل در تهران (عزت بار) جهت اطمینان خاطر، مجددا به دقت همه جای منزل را بررسی می کنند تا اگر وسیله ‌ای مانند اسباب بازی بچه ها، خرده ریزهای آشپزخانه و وسایل از این قبیل جا مانده باشد، آن را پیدا کرده و بسته ‌بندی کنند.

انتقال اثاثیه به ماشین

عزت بار به عنوان یکی از باربری‌های معتبر در محدوده ازگل، از کارگران آموزش دیده با توان بدنی بالا برای انتقال اثاثیه به ماشین کمک می گیرد.

انتقال اثاثیه به محل جدید

انتقال اثاثیه به مقصد جدید توسط ماشین‌ های مجهز عزت بار انجام می گیرد. تیم متخصص این مجموعه حتی در مسیر نیز مراقب اثاثیه های مشتریان هستند تا هیچ کدام آسیبی نبینند.

چیدن وسایل در محل

 پس از انتقال اثاثیه به مقصد جدید، مرحله چیدن آن‌ها آغاز می ‌شود. کارگران ماهر شرکت باربری ازگل عزت بار با دقت وسایل را از ماشین خارج کرده و آنها را در مکان مناسب و به ترتیب مرتب می چینند.

چرا باید برای اسباب کشی در ازگل، عزت بار را انتخاب کنیم؟

باربری در سردار جنگل

علاوه بر بسته‌ بندی و جابجایی بار، عزت بار خدمات بیمه را نیز به مشتریان ارائه می ‌دهد. این باربری در منطقه ازگل تهران، به طور کلی سه نوع بیمه را برای حمل بار در نظر گرفته است که شامل موارد زیر هستند:

  • بیمه کالا برای تعداد محدودی از وسایل
  • بیمه کالا بر اساس ارزش گذاری کالا
  • بیمه کالا با مزایای زیاد

مشتریان می‌توانند بیمه مورد نیاز خود را بر اساس نوع باری که می ‌خواهند انتقال دهند، انتخاب کنند. تیم باربری در شمال تهران، علاوه بر مهارت و تجربه ای که در زمینه اسباب‌ کشی در ازگل دارند، دوره ای آموزش می بینند تا با ترفندهای جدید بسته بندی و اثاث کشی آشنا شوند.

هزینه حمل بار در منطقه ازگل تهران

در کل، هزینه حمل بار در منطقه ازگل تهران توسط شرکت باربری محلی تعیین می‌ شود و از عوامل زیر تأثیر می‌ پذیرد: نوع ماشین باربری درخواستی، تعداد طبقات و تعداد کارگر باربری ازگل، روز و فصل انجام اسباب ‌کشی، زمان مورد نیاز برای انجام کار، و نوع اقلام مورد استفاده برای بسته ‌بندی.

برای دریافت اطلاعات دقیق‌ تر در مورد تعرفه ‌های باربری و حمل بار در ازگل و استعلام قیمت دقیق برای خدمت مورد نیازتان، بهتر است با شماره تلفن باربری ازگل تماس بگیرید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

جهت برقراری ارتباط و دریافت خدمات از این شرکت با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید:

 

22899705  |     22899612

 

نحوه بسته بندی وسایل
5/5 - (1 امتیاز)