باربری در آرژانتین

با اعتماد کردن به اتوبار حرفه‌ ای عزت بار، دیگر نیازی نیست نگران انتقال اسباب ‌کشی در آرژانتین باشید. این مجموعه به صورت تمام وقت خدمات باربری در امیر آباد و آرژانتین را به مشتریان ارائه می ‌دهد. شما هموطنان عزیزان با اعتماد به باربری در آرژانتین (عزت بار)، قادر خواهید بود تا اسباب ‌و اثاثیه های خود را با سرعت و کارایی به مقصد جدیدتان منتقل کنید.

مراحل ثبت سفارش اسباب کشی در عزت بار​

تماس با عزت بار

انتخاب نوع خدمات

مشخص کردن ساعت و تاریخ

تایید نهایی هزینه

ثبت سفارش

مجموعه باربری در آرژانتین از چه وسایلی برای جابجایی اثاثیه ها استفاده می ‌کند؟

  • کارتن‌ های بزرگ و محکم
  • چسب نواری پهن
  • سلفون
  • ماژیک
  • کاغذ
  • قیچی
  • طناب محکم
  • مواد محافظتی مانند کاغذ روزنامه، نایلون حبابدار
  • کیسه‌ های بزرگ و محکم
بسته بندی اثاثیه در سامانه عزت بار

مراحل بسته بندی اسباب کشی در باربری آرژانتین (عزت بار)

ظروف شکستنی

تیم بهترین اتوبار آرژانتین (عزت بار) ظروف شکستنی را از بقیه وسایل جدا کرده و به دقت بررسی می کنند تا کوچکترین آسیبی به این وسایل نرسیده باشد و شکستگی نداشته باشند. بعد کار بسته بندی را با نایلون حبابدار و کاغذ شروع می کنند.

وسایل صوتی و تصویری

ابتدا جعبه های اسفنج دار را برای بسته بندی وسایل صوتی و تصویری انتخاب می کنیم. سپس وسایلی مانند لپتاپ، کامپیوتر، تلویزیون و مانیتور ها را از کابل جدا کرده و آنها را سلفن پیچی و نایلون پیچی می کنیم. با چسب نواری پهن کار بسته بندی را تمام می کنیم.

وسایل بسته بندی شده را داخل جعبه های اسفنج دار قرار می دهیم، در جعبه را پلمپ کرده و محل باز شدن جعبه را با ماژیک علامت‌ گذاری می کنیم.

کمدها

لبه تیز کمدها را با مقوا پوشانده و در کمدها را با چسب محکم می بندیم. دور کمدها را با نایلون حبابدار پوشانده و کار بسته بندی را با کشیدن طناب به دور آنها تمام می کنیم.

تابلوها و دکوری ها

ابتدا تابلوها و دکوری ها را جمع آوری کرده و آنها را از هم تفکیک می کنیم. تابلوها و دکوری های کوچک را با سلفن و نایلون حبابدار بسته بندی می‌ کنیم. تابلوها و دکوری های بزرگ را با پارچه های ضخیم آماده جابجایی می کنیم.

مبلمان و سرویس خواب

سامانه باربری در آرژانتین

در مرحله اول مبلمان و سرویس خواب را با ملحفه پوشانده و پایه‌ و قسمت های حساس این وسایل را سلفن پیچی می کنیم. تشک خواب را داخل کاور مخصوص قرار می دهیم. حالا این وسایل آماده جابجایی هستند.

وسایل سنگین آشپزخانه

لباسشویی و یخچال جزو وسایل سنگین آشپزخانه هستند که باید به دقت بسته بندی و جابجا شوند‌. ابتدا این وسایل را با احتیاط بلند کرده و روی کارتن ضخیمی که روی زمین پهن کرده ایم، قرار می دهیم. این وسایل را سلفن پیچی کرده و از روی سلفن یک لایه نایلون حبابدار دور یخچال و لباسشویی می کشیم‌.

کارتن های ضخیم را برش داده و به دور این وسایل می چسبانیم. کارتن زیر یخچال و لباسشویی را نیز برش داده و به این ‌کارتن ها متصل می کنیم. با طناب محکم کار بسته بندی را تمام می کنیم.

اسباب بازی ها

تا جاییکه امکان دارد سعی می کنیم کار بسته بندی اسباب بازی ها را در مراحل آخر اسباب کشی انجام دهیم. همچنین سعی می کنیم این مرحله را با کمک گرفتن از خود بچه ها انجام دهیم.

برای بسته بندی اسباب بازی ها، از جعبه های مقاوم، نایلون حبابدار و ضربه گیر استفاده می‌ کنیم. بعد از اینکه اسباب بازی ها را داخل جعبه های بزرگ قرار دادیم، در جعبه را با چسب نواری بزرگ محکم کرده و آنها را برچسب‌ گذاری می کنیم.

وسایل با ارزش

برای بسته بندی وسایل باارزشی مانند طلا و جواهرات از نایلون ها و جعبه های کوچک استفاده می کنیم. وسایل با ارزش دیگر مانند پیانو و انواع ساز ها یا اشیای گران قیمت با سلفن بسته بندی شده و داخل جعبه های محافظ دار قرار می گیرند.

فرش ها

ابتدا فرش ها را جاروکشی می کنیم. بعد جهت خواب آنها را مشخص می‌ کنیم تا کار ما در لوله کردن و چیدمان وسایل در محل جدید راحت باشد. بعد یک پارچه نازک روی ریشه‌ های فرش پهن کرده و با چسب محکم می کنیم. حالا فرش ها را لوله کرده و با طناب آنها را می بندیم. در آخر فرش ها را داخل کاور مخصوص قرار می دهیم.

گلدان ها و گیاهان

حالا نوبت به بسته بندی گلدان ها و گیاهان می رسد. دور گلدان ها و گیاهان زینتی کوچک را با پلاستیک بسته بندی می کنیم و آنها را داخل قوطی و جعبه های پلاستیکی یا چوبی قرار می دهیم. گلدان های بزرگ را همانطور بدون اینکه بسته بندی کنیم در داخل ماشین باربری بارگیری می کنیم.

چک کردن بسته بندی

سامانه باربری عزت بار در آرژانتین

حالا که تیم حرفه‌ای ترین اتوبار آرژانتین (عزت بار) کار بسته بندی را تمام کردند سپس جعبه ها را بررسی می کنند، آنها را شمارش می کنند و در آخر کل خانه را می گردند تا اگر وسیله کوچکی مانند خرده ریزهای آشپزخانه جا مانده باشد، پیدا کرده و بسته بندی کنند‌.

انتقال اثاثیه ها به ماشین باربری

در این مرحله تیم اتوبار تهران آرژانتین (عزت بار) اثاثیه هایی که بسته بندی کرده اند را با ترفندها و وسایل مناسب به ماشین باربری منتقل می کنند. کار انتقال اثاثیه ها به ماشین باربری را کارگران با تجربه با قدرت بدنی بالا انجام می دهند.

انتقال اثاثیه به مقصد

بعد از بارگیری اثاثیه ها در ماشین، رانندگان ماهر عزت بار حرکت کرده و اثاثیه ها را به مقصد منتقل می کنند. این رانندگان چون سالها در این مسیر کار اثاث کشی را انجام دادند، به سرعت مسیر بین مبدأ و مقصد را طی کرده و با سلامت وسایل را در مقصد به شما تحویل می دهند.

چیدمان وسایل در محل جدید

اگر وقت کافی برای چیدمان وسایل در محل جدید را ندارید نگران نباشید چون تیم عزت بار حاضر است کار چیدمان وسایل در محل جدید را برای شما انجام دهد. کارگران آموزش دیده و با تجربه اتوبار آرژانتین در کوتاه‌ترین زمان ممکن اثاثیه ها را در سر جای خود می چینند.

دلیل انتخاب عزت بار برای باربری در محدوده آرژانتین

باربری در سردار جنگل

باربری عزت بار با سابقه ‌ای گسترده در عرصه اسباب ‌کشی و جابجایی اثاثیه منزل و دفتر کار، یکی از نام ‌آورترین شرکت ‌های حوزه خدمات حمل و نقل و باربری در مرکز تهران است.

این مجموعه با تیم مجرب و حرفه ‌ای خود، به مشتریان خود خدماتی با کیفیت بالا و تاثیرگذار را ارائه می ‌دهد. اصلی‌ ترین هدف این شرکت جلب رضایت مشتریان و ارائه خدماتی بهینه و قابل اعتماد است. در تمام مراحل اسباب ‌کشی، تیم عزت بار سعی دارد تا با انجام دقیق و مرتب کار، به نیازهای مشتریان پاسخ دهد.

با ارتباط برقرار کردن با باربری آرژانتین (عزت بار)، مشتریان قادرند تا از طریق تماس با شماره مرکزی، از تمامی مزایا و خدمات ویژه این شرکت برای جابجایی اثاثیه خود بهره‌ مند شوند. این امکان به آنان ارائه می‌ شود تا با اطمینان بار خود را به مقصد مورد نظر منتقل کنند و در عین حال، از بیمه ‌های مناسب و تضمینی نیز بهره ‌مند شوند.

خدمات پوشش بیمه عزت بار در اسباب کشی آرژانتین

یکی از مزایای ارائه شده توسط عزت بار، امکان انتخاب از ۳ نوع بیمه مختلف برای حمل بار است. انواع بیمه شامل بیمه تعداد محدودی از وسایل، بیمه کالا بر اساس ارزش گذاری شده و بیمه کالا با مزایای زیاد می‌شوند. این مجموعه، به مشتریان این امکان را می ‌دهد تا بسته به نیاز و ویژگی ‌های بار مورد حمل، بیمه‌ی مناسب را انتخاب کرده و اطمینان بیشتری در حمل و نقل بار خود داشته باشند.

قیمت باربری منطقه آرژانتین

هزینه باربری در منطقه آرژانتین توسط تیم مجرب و حرفه ای عزت بار به عواملی مانند فصل و روز باربری، نوع ماشین باربری، اقلام مورد استفاده در بسته‌ بندی، درخواست کارگر اضافی، حجم وسایل، مسافت و تعداد طبقات(مقصد و مبدا) بستگی دارد.

اگر می خواهید هزینه سرویس درخواستی خود را استعلام بگیرید، بهتر است از طریق شماره تلفن باربری در فاطمی و آرژانتین با ما تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در خصوص تعرفه اتوبار و باربری آرژانتین در اختیار شما قرار دهیم.

جهت برقراری ارتباط و دریافت خدمات از این شرکت با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید:

88755829 | 88786188

نحوه بسته بندی وسایل
5/5 - (1 امتیاز)