باربری در جنت آباد

اثاث کشی مراحل خاص خود را دارد، ابتدا باید از کارهایی ‌که می خواهید انجام دهید یک لیست تهیه کنید، بعد لوازم مورد نیاز برای بسته بندی را تهیه کرده و به فکر یک ماشین باربری مجهز برای حمل بار باشید، اثاثیه ها را بسته بندی کنید، آنها را در ماشین باربری بارگیری کنید و…. برنامه ریزی کردن برای اسباب کشی کار آسانی است اما برای اجرای مراحل برنامه ریزی شده بهتر است از یک باربری مطمئن کمک بگیرید.

باربری در جماران و جنت آباد متشکل از کادری متخصص و با تجربه است که با اصول باربری به خوبی آشنا هستند و می توانند در کوتاهترین زمان ممکن با ایمنی بالا، اسباب کشی را برای شما انجام می دهند. در ادامه با ما همراه باشید تا با مراحل بسته بندی اسباب کشی، اقلام مورد نیاز برای بسته بندی و ویژگی‌ های عزت بار به عنوان بهترین باربری بیشتر آشنا شوید.

مراحل ثبت سفارش اسباب کشی در عزت بار​

تماس با عزت بار

انتخاب نوع خدمات

مشخص کردن ساعت و تاریخ

تایید نهایی هزینه

ثبت سفارش

مجموعه باربری در جنت آباد از چه وسایلی برای جابجایی استفاده می کند؟

  • کارتن های بزرگ، سالم و محکم: برای بسته بندی کردن لوازم آشپزخانه، لوازم دکوری و…
  • چسب نواری بزرگ: برای محکم کردن در جعبه ها، بستن کشو کمدها 
  • سلفن: سلفن پیچی کردن لوازم حساس
  • ماژیک: نوشتن محتویات داخل جعبه 
  • کاغذ: قرار دادن کاغذ داخل بشقاب ها و قرار دادن کاغذ در داخل قفسه های یخچال 
  • قیچی: قسمت کردن نایلون های حبابدار، کاغذ ها و…
  • طناب محکم: برای حمل اثاثیه ها از داخل خانه به بیرون و بستن فرش ها
  • مواد حفاظتی مانند کاغذ روزنامه، نایلون حبابدار و … برای اسباب حساس: بسته بندی بشقاب ها، دکوری ها، گل ها و گیاهان، وسایل باارزش و…
  • کیسه های بزرگ و محکم: بسته بندی بالش ها، ملحفه ها، رو تختی ها و…
بسته بندی اثاثیه در سامانه عزت بار

مراحل بسته بندی اسباب کشی جنت آباد (عزت بار )

بسته بندی ظروف شکستنی: بسته بندی ظروف شکستنی در اولویت است، چرا که این وسایل حساس هستند و تنها با یک ضربه ممکن است بشکنند. ابتدا یک کارتن مقاوم و چند لایه انتخاب کرده و داخل آن را با پارچه، لباس کهنه یا نایلون حبابدار می پوشانیم.

بعد وسایل شکستنی مانند فنجان و لیوان را داخل نایلون حبابدار یا کاغذ می پیچیم. داخل بشقاب ها یک لایه کاغذ گذاشته و دور آنها را با نایلون حبابدار می پوشانیم. بشقاب ها را در کف جعبه و فنجان ها را روی بشقاب ها می گذاریم. در جعبه را با چسب نواری پهن پلمپ می کنیم.

وسایل صوتی و تصویری: برای بسته بندی وسایل صوتی و تصویری از نایلون حبابدار، فوم و پلاستیک استفاده می کنیم. اطراف جعبه را با فوم پر می کنیم، دور وسایلی مانند لپتاپ و کامپیوتر یا لوازم جانبی آن را  نایلون پیچی می کنیم و سپس آنها را  داخل یک پلاستیک قرار داده و در پلاستیک را با چسب محکم می کنیم. وسایل صوتی مانند باندها را با نایلون حبابدار پوشانده و با کارتن های بزرگ و سالم بسته بندی می کنیم.

کمدها: نوک تیز کمد ها و میز آرایش را با چسب و مقوا می پوشانیم. کشوها و داخل کمد را خالی کرده و بسته بندی می کنیم. لباس ها را داخل جعبه رگال دار قرار داده و برای بسته بندی لوازم آرایشی یا خرده ریزها از جعبه های کوچک استفاده می کنیم. فضای خالی داخل جعبه را با پارچه یا نایلون حبابدار پر می کنیم تا زمانیکه جعبه ها را جابجا می‌ کنیم وسایل داخل آن به یکدیگر برخورد نکرده و آسیب نبینند.

عزت بار در جنت آباد

اسباب بازی ها: قوطی محکم و بزرگی انتخاب می کنیم. اسباب بازی ها را با استفاده از نایلون حبابدار و کاغذ و روزنامه باطله بسته بندی کرده، داخل قوطی می گذاریم. البته کف قوطی و کناره های آن را با نایلون حبابدار یا پارچه می پوشانیم تا در جابجایی وسیله ها آسیب نبینند.

تابلو‌ها و دکوری ها: تابلوها و دکوری ها بعد از ظروف شکستنی، مهمترین اثاثیه یک منزل هستند که باید به دقت بسته بندی شوند‌. دکوری ها را داخل کاغذ یا روزنامه می پیچیم و تابلوها را با چند تکه کارتن بزرگ و سالم بسته بندی می کنیم. دکوری ها و تابلوهای کوچک را داخل جعبه گذاشته و در آن را با چسب نواری پهن محکم می کنیم. اما تابلوهای بزرگ را همانطور که بسته بندی کردیم به ماشین باربری منتقل می کنیم.

مبلمان و سرویس خواب: برای اینکه مبل ها در جابجایی کثیف نشوند با ملحفه آنها را می پوشانیم. سرویس خواب از جمله تشک را با نایلون حبابدار و چسب بسته بندی می کنیم. بعد دیوارها و اندازه خانه را بررسی می کنیم تا ببینیم با چه روشی باید مبلمان و سرویس خواب را از خانه به ماشین باربری منتقل کنیم.

وسایل بزرگ آشپزخانه: وسایلی مانند یخچال و لباسشویی را ابتدا سلفن پیچی می کنیم بعد با نایلون حبابدار پوشانده و با چند تکه کارتن سالم و بزرگ بسته بندی می کنیم. در نهایت، کارتن ها را با چسب و نخ پلاستیکی محکم به دور یخچال می بندیم تا در جابجایی کار راحت باشد.

وسایل با ارزش: عتیقه ها، اشیاء قیمتی و قدیمی، طلا و جواهرات را سلفن پیچی کرده، داخل یک نایلون ضخیم قرار می دهیم بعد با چسب، نایلون حبابدار را دور تا دور عتیقه ها یا اشیاء قیمتی می چسبانیم.

بعد این وسایل گران قیمت را داخل قوطی های مقاوم و کوچک قرار می دهیم. سپس این قوطی های کوچک را داخل یک جعبه بزرگ گذاشته و در بین آنها ضربه گیر تعبیه می کنیم. کتاب ها را نیز داخل قوطی ها قرار می دهیم.

فرش ها: ریشه های فرش ها را با پارچه نازک و چسب می پوشانیم‌. فرش ها را لوله کرده و همانطور بلند می کنیم تا در داخل نایلون ضخیم قرار دهیم. بعد سر نایلون را با پارچه یا نخ پلاستیکی محکم می بندیم.

گلدان‌ها و گیاهان: گلدان ها و گیاهان باید به دقت بسته بندی و جابجا شوند. ابتدا داخل گلدان هایی که گیاهان آنها بلند هستند و شاخه و برگ زیادی دارند یک میله چوبی یا فلزی قرار می دهیم و گلها را با استفاده از نخ به این میله می بندیم. بعد دور گلدان ها را با نایلون حبابدار و چسب نواری می پوشانیم، به طوری که شاخه و برگ های گلها کامل پوشیده می شوند و دیگر در اثر حرکت ماشین یا جابجایی آسیب نمی بینند.

باربری در جنت آباد

چک کردن بسته بندی

بعد از اینکه تیم حرفه ای اتوبار جنت آباد تهران (عزت بار) کار بسته بندی کردن اسباب و اثاثیه ها را تمام کردند، کمی استراحت می کنند. سپس مناطق مختلف خانه را دوباره بررسی می کنند تا اگر وسیله ای جا مانده، پیدا کرده و بسته بندی کنند. اگر وسیله ای پیدا کردند آن را با نایلون حبابدار و چسب نواری پهن بسته بندی کرده، داخل جعبه قرار می دهند و مثل همیشه لیستی از محتویات داخل جعبه تهیه کرده و روی آن می چسبانند.

انتقال اثاثیه به ماشین

یکی از مراحل مهم در هر اسباب کشی، انتقال اثاثیه به ماشین است. کارگران شرکت باربری جنت آباد به دقت و با در نظر گرفتن اصول بارگیری، وسایل بسته بندی شده را در ماشین باربری، بارگیری می کنند.

انتقال اثاثیه به محل جدید

رانندگان باربری در تهران منطقه جنت آباد، به خوبی با مسیرهای این منطقه آشنایی دارند؛ بنابراین در سریعترین زمان ممکن اثاثیه ها را به محل جدید انتقال می دهند.

چیدن وسایل در محل

از دیگر نکاتی که رعایت آن در اسباب کشی ضروری است، نحوه خالی کردن اثاثیه ها از ماشین باربری و چیدن آنها در محل جدید است. از این رو، تیم حرفه ای باربری در جنت آباد، به دقت وسایل را از ماشین باربری خارج کرده، به محل جدید انتقال داده و در جای مناسبی آنها را کنار یکدیگر می چینند.

خدمات پوشش بیمه اتوبار جنت آباد (عزت باز)

باربری در سردار جنگل

عزت بار برای اسباب کشی جنت آباد تهران ۳ نوع بیمه به مشتریان خود ارائه می دهد که عبارتند از:

بیمه کالا برای تعداد محدودی از وسایل: با استفاده از این بیمه شما می توانید تنها چند قلم از وسایل خود را بیمه کنید.

بیمه کالا بر اساس کالا ارزش گذاری شده: قبل از اسباب کشی، وسایل شما ارزش گذاری می شوند؛ بنابراین اگر در اسباب کشی مشکلی پیش بیاید، می توانید از بیمه هزینه را دریافت کنید.

بیمه کالا با مزایای زیاد: بیمه کالا با مزایای زیاد بهترین نوع بیمه برای حمل بار است. در صورت بروز مشکلات جدی می توانید هزینه کل باربری و تعمیر وسایل را از بیمه بگیرید.

هزینه حمل بار در جنت آباد تهران

به صورت کلی عوامل زیر در هزینه خدمات شرکت باربری موثر خواهد بود:

  1. نوع ماشین باربری درخواستی شما
  2. تعداد طبقات
  3. تعداد کارگر درخواستی
  4. روز و فصل اسباب کشی
  5. زمان اسباب کشی
  6. تعداد و نوع اقلام مورد استفاده در بسته بندی

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تعرفه اتوبار و باربری جنت آباد و استعلام دقیق هزینه سرویس درخواستی خود با استفاده از شماره باربری در جنت آباد همین حالا با ما تماس بگیرید.

 

چرا باید با خیال راحت بسته بندی وسایل خود را به عزت بار بسپاریم؟

 

باربری در جنت آباد تهران (عزت بار) از افراد ماهر، با تجربه، خوش اخلاق، مسئولیت پذیر و خوش قول برای اسباب کشی استفاده می کند. این افراد ضمن اینکه با صفر تا صد باربری آشنایی دارند، دوره ای اطلاعات خود را بروز می کنند و روش های جدید بسته بندی و حمل بار را یاد می گیرند تا بهتر بتوانند خدمات باربری را به مشتریان ارائه دهند.‌

تیم عزت بار به دقت اثاثیه ها را بسته بندی کرده و در داخل جعبه قرار می دهند. چون با نحوه چیدمان وسایل درون جعبه آشنایی دارند، در جابجایی و برداشتن جعبه ها هیچ مشکلی پیش نمی‌آید. حتی در صورت نیاز، برخی وسایل حساس را سلفن پیچی نیز می کنند. بعد از اینکه وسایل را درون جعبه قرار دادند، لیستی از محتویات داخل آن تهیه کرده و روی جعبه می چسبانند. با ماژیک رنگی محلی که جعبه به آنجا تعلق دارد را نیز روی آن می نویسند.

سر و ته جعبه هایی که وسایل سنگین داخل آن قرار دارد را با چسب نواری پهن محکم می کنند، در این صورت با فلش جهت باز شدن جعبه را نیز روی آن می کشند تا در حمل و چیدمان وسایل مشکلی پیش نیاید. علاوه بر این، راننده کامیون های باربری در منطقه جنت آباد تهران نیز دست کمی از کارگران آن ندارند. راننده کامیون های این اتوبار ماهر و با تجربه هستند، با مسیرهای بین مبدأ و مقصد آشنایی دارند، به عبارت دیگر راه بلد هستند و از همه مهمتر وجدان کاری دارند.

اتوبار جنت آباد تهران مفتخر است که با وجود چنین پرسنل حرفه ای توانسته در طول فعالیت خود بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. جهت بهره مندی از خدمات ما بهتر است همین حالا با ما تماس بگیرید.

جهت برقراری ارتباط و دریافت خدمات از این شرکت با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید:

44279739    |     44279740

نحوه بسته بندی وسایل
5/5 - (1 امتیاز)