باربری در شهرک نفت

احتمالاً همگی ما حداقل یک بار در طول عمر تجربه اسباب‌کشی خانه را داشته‌ایم. این تجربه ممکن است به عنوان یک فرآیند وقت گیر در نظر گرفته شود. بسیاری از افراد مستأجر هستند و ممکن است هر سال یک بار با استرس و مشکلات اسباب‌کشی مواجه شوند. همچنین، بعضی افراد مالک خانه هستند، اما به دلایل مختلفی تصمیم به تغییر مکان زندگی خود می‌گیرند و می‌خواهند به مکان جدیدی اثاث کشی کنند.

در هر دوی این مواقع، اسباب‌کشی همچنان یک پروسه زمان‌بر به نظر می‌آید. در ادامه با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که باربری شهرک نفت، چگونه وسایل را بسته‌بندی می‌کند و در بسته‌بندی آنها از چه اقلامی استفاده می‌کند.

مراحل ثبت سفارش اسباب کشی در عزت بار​

تماس با عزت بار

انتخاب نوع خدمات

مشخص کردن ساعت و تاریخ

تایید نهایی هزینه

ثبت سفارش

مجموعه باربری در شهرک نفت از چه وسایلی برای جابجایی استفاده می‌کند؟

  • -جعبه‌های بزرگ، سالم و محکم
  • -طناب محکم
  • -چسب نواری پهن
  • -سلفن
  • -قیچی
  • -نایلون‌های حبابدار
  • -ماژیک
  • -روزنامه‌های باطله
  • -کیسه‌های بزرگ و محکم
بسته بندی اثاثیه در سامانه عزت بار

مراحل بسته بندی اسباب کشی در شهرک نفت (عزت بار)

لوازم شکستنی: ما در باربری غرب تهران شهرک نفت در اولین مرحله از بسته‌بندی، لوازم شکستنی را ابتدا در داخل پارچه، روزنامه یا پلاستیک می پیچیم و سپس آنها را در جعبه‌های مخصوص قرار می‌دهیم.

در صورت نیاز از روزنامه‌های باطله، نایلون‌های حباب‌دار یا حتی لباس‌های کهنه به عنوان پوشش برای این لوازم استفاده می‌کنیم. برای افزایش حفاظت، حوله یا پارچه‌های اضافی را در داخل جعبه بین لوازم شکستنی قرار می‌دهیم.

وسایل صوتی و تصویری: برای بسته‌بندی لوازم صوتی و تصویری از جعبه‌های مخصوص آن‌ها با استفاده از اسفنج‌های حفاظتی استفاده می‌کنیم. اگر جعبه‌های مخصوص در دسترس نباشند، از جعبه‌های مشابه استفاده می‌کنیم. ابتدا این وسایل را سلفن پیچی کرده، سپس با نایلون حباب‌دار می‌پوشانیم. در آخرین مرحله، جعبه‌ها را با چسب نواری پهن محکم می‌کنیم.

کمدها: باربری در شهران و شهرک نفت تهران (عزت بار) برای جابجایی کمدها، کشو‌ها را خالی نمی‌کند و لباس‌ها را به طور منظم داخل کشوها یا داخل خود کمد قرار میدهد. کشوی حاوی وسایل را در کیسه زباله قرار میدهد و پلاستیک آن را با چسب محکم میبندد.

اگر کشوها دارای قفل نیستند، آنها را با چسب به کمد می‌چسبانیم. برای محافظت بیشتر از کمدها، نوک تیز آنها را با پلاستیک حباب‌دار پوشانده و سپس لایه دیگری از مقوای ضخیم را با چسب‌های نواری پهن روی آنها می‌چسبانیم.

عزت بار در شهرک نفت

اسباب بازی‌ها: برای حفاظت بهتر از اسباب بازی‌ها، از جعبه‌های محکم و مقاوم که با نایلون حبابدار پوشانده شده‌اند، استفاده می‌کنیم. همچنین، ترجیح می‌دهیم کودکان هم در بسته‌بندی اسباب‌بازی‌ها شرکت کنند. این عمل به جلوگیری از آسیب دیدن اسباب‌بازی‌ها کمک می‌کند و برای کودکان نیز جذابیت دارد.

تابلوها و دکوری‌ها: بهترین روش در اثاث کشی شهرک نفت، برای محافظت از تابلوها و دکوری‌ها در اسباب‌کشی، استفاده از حوله یا مقوای محکم برای پوشاندن آنها است. ابتدا تابلوها را بر روی حوله یا مقوا قرار داده و سپس آنها را در داخل جعبه محکم و سالم قرار می‌دهیم تا ایمنی آنها تضمین شود.

اگر تابلوها بزرگ باشند و نتوانیم آنها را در داخل جعبه بگذاریم، آنها را به دیواره داخلی کامیون نصب می‌کنیم و بین آنها مقوایی قرار می‌دهیم تا به عنوان ضربه گیر عمل کند. دکوری‌های کوچک را روزنامه پیچی کرده و در داخل جعبه قرار می‌دهیم.

مبلمان و سرویس خواب: برای جلوگیری از کثیف شدن مبلمان، آنها را با ملحفه پوشانده و سپس ملحفه‌ها را با بند به بدنه مبل چسبانده و بسته‌بندی می‌کنیم. اگر مبلمان دارای روکش پارچه‌ای باشد، تمام مبل‌ها را با روکش مناسب پوشانده و سپس آنها را جابجا می‌کنیم. برای جلوگیری از صدمه رسیدن به رنگ و روکش چوب و پایه‌های صندلی‌ها و مبلمان، از روزنامه، پارچه یا پلاستیک استفاده می‌کنیم و آنها را به دقت به دور محل مورد نظر می‌چسبانیم.

وسایل سنگین آشپزخانه: وسایل سنگین آشپزخانه مثل یخچال و لباس‌شویی معمولاً بزرگ، سنگین و گران‌قیمت هستند. بنابراین ما در باربری محدوده شهرک نفت(عزت بار) در بسته‌بندی و جابجایی آنها دقت و حساسیت بالایی داریم.

ابتدا قسمت‌های حساس این وسایل را با دو یا سه لایه نایلون حبابدار می‌پوشانیم. سپس این وسایل را با استفاده از کارتن‌های ضخیم بسته بندی کرده و با چسب نواری پهن کار بسته بندی را تمام می‌کنیم.

وسایل با ارزش: برای مراقبت از جواهرات و اشیاء ارزشمند، آنها را در یک مکان اختصاصی نگه دارید و از جا به جایی آنها با سایر اشیاء پرهیز کنید. بهتر است از وسیله نقلیه خود برای انتقال این اقلام استفاده کنید.

اگر نیاز دارید، ما می‌توانیم این اشیاء را برای شما بسته بندی کنیم. معمولاً برای بسته بندی طلا و جواهرات از کیسه‌های میان وعده استفاده می‌کنیم و سپس آنها را در جعبه‌های کوچک قرار می‌دهیم و روی آنها برچسب می‌گذاریم.

فرش‌ها: برای جلوگیری از آلودگی فرش‌ها، به ویژه ریشه‌های آنها در هنگام اسباب ‌کشی در شهرک نفت، ابتدا پارچه‌ای را در قسمت ریشه‌ها به صورت دولا قرار می‌دهیم تا ریشه‌ها بین دو لایه پارچه قرار گیرند.

سپس پارچه‌ای را روی فرش می‌گذاریم و آن را لوله می‌کنیم. در آخر کار، اگر پارچه بزرگ دیگری در دسترس داشته باشیم، آن را به دور فرش می‌پیچیم و بعد از کاور کردن، فرش‌ها آماده انتقال می‌شود.

گلدان‌ها و گیاهان: برای حمل گیاهان، به ویژه گلدان‌های بزرگ و سنگین، راه حل مناسبی نداریم، به جز اینکه گلدان‌های بزرگ را همانگونه که هستند منتقل کنیم. اما برای گلدان‌های کوچک، چندین گلدان را در یک جعبه محکم قرار می‌دهیم و در هر گلدان، یک تکه چوب به ارتفاع بلندترین گیاه نصب می‌کنیم.

سپس کیسه زباله بزرگ یا پلاستیکی نازک را بر روی دهانه و طرفین جعبه و همچنین پایه‌های چوبی درون گلدان‌ها قرار می‌دهیم و با چسب محکم می‌کنیم، به طوری که منافذی برای تنفس گیاه باقی بماند.

باربری در شهرک نفت

بررسی بسته‌بندی

پس از پایان کار، تیم حرفه‌ای شرکت باربری شهرک نفت(عزت بار) به مدت کوتاهی استراحت می‌کنند. سپس خانه را مورد یک بازرسی دقیق قرار داده و اطمینان حاصل می‌کنند که هیچ موردی جا نمانده است. این امکان وجود دارد که در این مرحله با چک کردن بسته بندی نکات مهمی یادآوری شود. اگر چیزی مانند اسباب بازی بچه‌ و خرده ریزها پیدا کردند، آن را بسته‌بندی کرده و در یک جعبه محکم قرار می‌دهند.

انتقال وسایل به ماشین

بعد از بسته‌بندی، وسایل آماده جابجایی هستند و ماشین مناسبی از طرف باربری در غرب تهران منطقه شهرک نفت (عزت بار) به محل اعزام می‌شود. حالا تیم ما، با تجربه، مهارت و نیروی بدنی قوی که در جابجایی اسباب و اثاثیه‌های سنگین دارند، کار انتقال اثاثیه به ماشین را آغاز می‌کنند. آنها بدون هیچ مشکلی وسایل را از منزل به داخل ماشین منتقل می‌کنند.

انتقال وسایل به محل جدید

بعد از اینکه وسایل به طور کامل در ماشین بارگیری شدند، دیگر کار در مبدأ تمام شده و به طرف مقصد حرکت می‌کنیم تا اثاثیه‌ها را به محل جدید منتقل کنیم. راننده کامیون‌های ما مهارت لازم برای انجام اسباب‌کشی در محدوده شهرک نفت تهران را دارند.

چیدن وسایل در محل

زمانیکه به محل جدید رسیدیم، کارگران اتوبار شهرک نفت(عزت بار) وسایل را از داخل ماشین خارج می‌کنند و آنها را در گوشه‌ای از محل جدید می‌چینند. کمی استراحت می‌کنند، سپس با احتیاط جعبه‌ها را باز می‌کنند و وسایل را از داخل روزنامه یا نایلون حبابدار که دور آنها پیچیده شده است بیرون می‌آورند و در مکان مناسب خود قرار می‌دهند.

وسایل بزرگ آشپزخانه مانند یخچال و لباس‌شویی نیز به راحتی به آشپزخانه منتقل می‌شوند و بسته‌بندی آنها باز می‌شود. حالا می‌توانید مواد غذایی و خوراکی‌ها را در داخل یخچال بچینید.

چرا باید برای اسباب کشی ، به خدمات باربری عزت بار اعتماد کنیم؟

باربری در سردار جنگل

شرکت باربری عزت بار در محدوده شهرک نفت تهران دارای تجربه و مهارت لازم برای جابجایی وسایل منزل است و تضمین می‌کند که این وسایل با دقت بدون هیچ گونه آسیبی منتقل می‌شوند.

این شرکت از افراد ماهری در جابجایی وسایل کمک می‌گیرد که با نحوه جابجایی هر وسیله و چیدمان آن در جعبه‌ها آشنا هستند. به عبارت دیگر، کارکنان شرکت باربری شهرک نفت( عزت بار) دارای مهارت‌های لازم برای انجام اثاث‌کشی هستند و تجربه زیادی در این زمینه دارند.

علاوه بر این، این اتوبار شهرک نفت (عزت بار) خدمات بیمه را نیز برای حمل بار در این منطقه به مشتریان خود ارائه می‌دهد. انواع خدمات بیمه‌ای این اتوبار شامل بیمه کالای محدود، بیمه کالای مبتنی بر کالا ارزش گذاری شده و بیمه کالای با مزایای زیاد می‌شود.

این خدمات به مشتریان امکان می‌دهند تا در صورت وقوع خسارت یا آسیب به وسایل خود، تعویض و تعمیر آنها را بدون هزینه‌ی اضافی انجام دهند.

چرا باید بسته‌بندی وسایل خود را به تیم حرفه‌ای عزت بار بسپاریم؟

تیم حرفه‌ای عزت بار به دقت بر روی تمام جعبه‌ها اسامی محتوای داخل آن‌ها را نوشته، نوع شکستنی یا غیر شکستنی بودن و مکانی که به آنجا تعلق دارند را مشخص می‌کنند.

تیم عزت بار تعداد کل جعبه‌ها را شمارش می‌کنند یا حتی بر روی آن‌ها شماره می‌نویسند. این کار به آنها امکان می‌دهد تا در هنگام اثاث‌کشی با شمردن تعداد جعبه‌ها از درستی کار خود اطمینان حاصل کنند. علاوه بر این، پرسنل عزت بار از کارگران گرفته تا راننده‌های کامیون‌ها بسیار خوش برخورد، مسئولیت‌پذیر و با تجربه هستند و به دقت مراحل اسباب کشی را برای شما انجام می‌دهند.

ماشین‌های این مجموعه کاملاً مجهز و پیشرفته هستند و از چند روز قبل برای اسباب کشی آماده می‌شوند. این ماشین‌ها توسط سرویس‌کاران حرفه‌ای تعمیر و سرویس می‌شوند تا در روز باربری هیچ گونه مشکلی در روند اسباب کشی به وجود نیاید. با وجود چنین خدمات ارزشمندی، مناسب است که کارهای مرتبط با بسته‌بندی وسایل خود را به تیم حرفه‌ای عزت بار بسپارید.

هزینه حمل بار در شهرک نفت

هزینه حمل بار در منطقه شهرک نفت تهران (عزت بار) به عواملی مانند نوع ماشین باربری درخواستی، تعداد طبقات، تعداد کارگران درخواستی، روز و فصل اسباب کشی، زمان اسباب کشی و تعداد و نوع اقلام مورد استفاده در بسته‌بندی بستگی دارد. برای اطلاعات بیشتر و دریافت تعرفه و قیمت دقیق خدمات باربری در قلهک و شهرک نفت تهران، با تلفن باربری شهرک نفت تماس حاصل فرمایید.

جهت برقراری ارتباط و دریافت خدمات از این شرکت با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید:

44279739    |     44279740

نحوه بسته بندی وسایل
5/5 - (1 امتیاز)