باربری در نیاوران

هنگامی که تصمیم به اسباب کشی می ‌گیرید، چند سوال برایتان پیش بیاید، از جمله: چگونه می ‌توانیم بدون اینکه آسیبی به وسایل برسانیم، بسته‌ بندی را به درستی انجام دهیم؟ اقلام مورد نیاز برای بسته بندی کدامند؟ آیا مجموعه‌ ای قابل اطمینان برای انجام این کار وجود دارد یا خیر؟

در این مواقع، بهتر است به سراغ یک اتوبار با تجربه بروید و از تیم حرفه ‌ای آنها برای اسباب کشی کمک بگیرید. در نیاوران (عزت بار)، تیم ما آماده خدمات رسانی به شما عزیزان در خصوص حمل و جابجایی بار است.

شرکت باربری نیاوران (عزت بار) خدمات متنوعی به مشتریان خود در این محدوده ارائه می‌ دهد. تیم حرفه‌ ای ما با برنامه‌ ریزی خاصی مراحل حمل بار را برای شما انجام می دهد.

در ادامه، تمام مراحلی که تیم ما در بسته بندی اسباب کشی در نیاوران طی می کنند را به همراه دیگر خدمات آنها مورد بررسی قرار می دهیم. مطمئن باشید که با مطالعه این مطلب، خیالتان از کیفیت خدمات ما راحت شده و بدون هیچ تردیدی می توانید اسباب کشی در نیاوران را به تیم ما بسپارید!

مراحل ثبت سفارش اسباب کشی در عزت بار​

تماس با عزت بار

انتخاب نوع خدمات

مشخص کردن ساعت و تاریخ

تایید نهایی هزینه

ثبت سفارش

چرا باید بسته بندی وسایل خود را به عزت بار بسپاریم؟

تیم ما از کارگران و رانندگان حرفه‌ ای تشکیل یافته است که به طور تخصصی آموزش دیده ‌اند تا تمام مراحل باربری را با دقت و حرفه‌ ای برای شما انجام دهند. اعضای این تیم دارای تجربه، مهارت‌ های برتر، خوش اخلاقی و قابل اعتمادی هستند.

کارگران و رانندگان عزت بار مسئولیت پذیر هستند و در طول فرآیند باربری، تمام تلاش خود را به کار می ‌گیرند تا باربری بر اساس خواسته ‌ها و انتظارات شما به خوبی انجام شود.

این تیم ابتدا با دقت وسایل را جمع ‌آوری، تفکیک و بسته ‌بندی می ‌کند. سپس با استفاده از طناب ‌های محکم و چرخ‌ های قرقره ‌دار، با ترفند های خاصی وسایل را از داخل منزل در هر طبقه‌ ای که باشد به ماشین باربری منتقل می ‌کنند.

وسایل را به گونه ‌ای در داخل ماشین می‌ چینند که بعد از حرکت ماشین، تکان نخورده و آسیب نبینند. هنگام رسیدن به محل مقصد، وسایل را به داخل منزل منتقل کرده و کار چیدمان را شروع می‌ کنند.

بسته بندی اثاثیه در سامانه عزت بار

مراحل بسته بندی اسباب کشی در باربری نیاوران (عزت بار)

ظروف شکستنی: در روز مقرر ماشین باربری و کارگران به محل مشتری اعزام می شوند و ما بسته بندی اثاثیه ها را با ظروف شکستنی شروع می ‌کنیم. برای بسته بندی ظروف حساس آشپزخانه، از جعبه ‌های بزرگ و سالم استفاده می‌ کنیم.

ابتدا دیواره ‌ها و کف جعبه ‌ها را با پارچه یا لباس کهنه پوشانده و بدین ترتیب از ظروف آشپزخانه محافظت می ‌کنیم. سپس فنجان ‌ها، لیوان‌ ها، بشقاب ‌ها و پارچ ‌ها را با استفاده از کاغذ روزنامه بسته ‌بندی می کنیم و آنها را در داخل جعبه می چینیم. بشقاب ها در کف جعبه قرار می گیرند و فنجان و دیگر وسایل روی بشقاب ها.

در نهایت، لیست محتویات دقیق جعبه را تهیه کرده و روی آن می چسبانیم، همچنین برچسب آشپزخانه را روی جعبه می زنیم تا در جابجایی کارمان آسان تر شود. سر و ته جعبه را با چسب پلمپ می کنیم.

وسایل صوتی و تصویری: حالا باید وسایل صوتی و تصویری را آماده جابجایی کنیم. وسایلی مانند کامپیوتر، لپتاپ، تلویزیون، دی وی دی، اسپیکر و بلندگو یا سینمای خانگی و گیرنده دیجیتال را با دقت با نایلون حبابدار بسته ‌بندی می ‌کنیم. این وسایل را در جعبه ‌های پوشانده شده با نایلون حبابدار قرار می ‌دهیم و فضای خالی بین آنها را با ضربه ‌گیر اسفنجی پر می ‌کنیم.

کمدها: در بسته بندی کمدها اولین کاری که می کنیم این است که لباس‌ ها و لوازم داخل کمدها و کشوها را تخلیه می‌ کنیم. لباس ‌ها را آویزان کرده و بقیه وسایل مثل لوازم آرایش یا خرده ریزهایی مثل سشوار، اتو مو را با نایلون حبابدار بسته‌ بندی کرده و در داخل جعبه‌ های سالم و چند لایه قرار می ‌دهیم.

 کمدها و کشوها را با چسب محکم می بندیم و لبه ‌های تیز آنها را با چسب و مقوا پوشانده و دور کمد با سلفن پیچی می‌ کنیم. حالا با خیال راحت می توانیم کمدها را جابجا کنیم.

سامانه باربری عزت بار در نیاوران

اسباب بازی ها: ابتدا در داخل جعبه، یک لایه نایلون حبابدار قرار می‌دهیم تا از اسباب بازی ها در طی جابجایی محافظت کند. سپس خود اسباب بازی ها را نیز با نایلون حبابدار بسته‌ بندی کرده و داخل جعبه می گذاریم. در نهایت، در جعبه را با چسب محکم می ‌بندیم.

تابلو‌ها و دکوری ها: برای بسته‌ بندی تابلو‌ها و دکوری ها که جزء دکوراسیون داخلی خانه هستند، از سلفون و نایلون حبابدار به صورت حرفه ‌ای استفاده می‌ کنیم. ابتدا دکوری ها و تابلوهای هنری را سلفون پیچی کرده، سپس با نایلون حبابدار دور آنها را پوشش می ‌دهیم. نایلون حبابدار را محکم با چسب به دور این وسایل می ‌چسبانیم و در نهایت، کارتن ‌های سالم را به اندازه تابلوها برش داده و با نخ پلاستیکی به دور آنها می بندیم.

مبلمان و سرویس خواب: ابتدا مبلمان و سرویس خواب را با پارچه ضخیم پوشانده، سپس آنها را سلفون پیچی می‌ کنیم. تشک خواب را با نایلون حبابدار یا نایلون ضخیم بسته ‌بندی کرده و در نهایت، بسته ‌بندی خودمان را با چسب نواری و طناب محکم می ‌کنیم.

وسایل بزرگ آشپزخانه: مجموعه باربری در پاسداران و نیاوران تهران وسایلی مثل یخچال، لباسشویی، اجاق گاز و دیگر وسایل آشپزخانه را با احتیاط بلند کرده و روی کارتنی که در کف آشپزخانه پهن کرده ایم، می ‌گذاریم.

سپس بسته‌ بندی را شروع می ‌کنیم. دور موتور یخچال را با کاغذ روزنامه می‌ پوشانیم. در صورت عدم دسترسی به پارچه ضخیم، ابتدا یخچال یا لباسشویی را سلفون پیچی کرده و سپس نایلون حبابدار را از روی سلفون می کشیم. کارتن‌ ها را به دور لباسشویی چسبانده و در آخر بسته ‌بندی را با چسب نواری پهن و طناب تمام می ‌کنیم.

وسایل با ارزش: وسایلی مثل گرامافون، اشیاء قدیمی و مجسمه‌ های تزئینی را با دقت بسته ‌بندی و حمل می ‌کنیم. قبل از شروع به بسته ‌بندی وسایل با ارزش، را با دستمال مرطوب تمیز می کنیم. سپس آنها را سلفون پیچی می ‌کنیم و با نایلون حبابدار دور تا دور آنها را پوشش می‌ دهیم.

فرش‌ها: بعد از اینکه اطمینان حاصل کردیم فرش‌ها تمیز هستند، روش فرش دست می کشیم تا جهت خواب آنها را مشخص می ‌کنیم. سپس فرش را به دقت رول کرده و با طناب محکم می ‌بندیم تا در داخل کاور شل نشود. اکنون، فرش را در کاور پلاستیکی قرار داده و سر کاور را با پارچه نازک یا نخ پلاستیکی می‌ بندیم.

گلدان‌ها و گیاهان: ابتدا گلدان های کوچک را داخل قوطی های چوبی یا پلاستیکی قرار می دهیم. سپس گلدان های بزرگ را همانطور که هستند به داخل ماشین باربری انتقال می دهیم. گلدان های زینتی را داخل نایلون حبابدار قرار داده و جعبه را با فوم پر می کنیم، سپس گلدان ها را داخل آنها قرار می دهیم.

عزت بار در نیاوران

بررسی بسته‌ بندی

پس از اتمام مراحل بسته ‌بندی، کل خانه را بررسی می کنیم تا اگر وسیله ای جا مانده، پیدا کرده و بسته بندی کنیم. اگر وسایلی نیز پیدا کنیم چیزی جز اسباب بازی بچه ها و خرده ریزهای آشپزخانه نیستند. این وسایل را بسته بندی کرده و داخل جعبه قرار می دهیم.

انتقال اثاثیه به ماشین

بعد از بررسی بسته‌ بندی، اثاثیه‌ ها را به ماشین منتقل می ‌کنیم. این کار به کمک افرادی که دارای نیروی بدنی قوی هستند، صورت می‌ گیرد. در این مرحله، چیدمان وسایل در داخل ماشین نیز دقت و تخصص خاصی را می‌ طلبد که تیم حرفه ‌ای عزت بار با آن آشنا هستند و به خوبی کار بارگیری را انجام می ‌دهند.

انتقال اثاثیه به محل جدید

بعد از بارگیری اثاثیه‌ ها در ماشین باربری، رانندگان حرفه ‌ای ما مسئول انتقال وسایل به محل جدید هستند. این مرحله به دقت و با توجه به ایمنی و حفاظت از اثاثیه‌ ها انجام می ‌شود.

چیدن وسایل در محل

با رسیدن اثاثیه ‌ها به محل مقصد، تیم ما کار خود را آغاز می‌ کند. وسایل را از داخل ماشین خارج کرده و آنها را به داخل منزل انتقال می‌ دهند. سپس شروع به چیدمان وسایل در قسمت‌ های مختلف خانه می‌ کنند.

چرا عزت بار تا این حد حرفه ای عمل می کند؟

باربری در سردار جنگل

علاوه بر خدمات نامبرده شده، باربری در نیاوران (عزت بار) به مشتریان خود خدمات بیمه را نیز ارائه می‌ دهد. این خدمات شامل سه نوع بیمه می ‌شوند:

  • بیمه کالا برای تعداد محدودی از وسایل.
  • بیمه کالا بر اساس کالاهای ارزش گذاری شده.
  • بیمه کالا با مزایای زیاد.

این اتوبار در سایه تلاش های شبانه روزی پرسنل حرفه ای که دارد، توانسته است در طول سالها فعالیت خود خدمات بی نظیری به مشتریان خود ارائه دهد. سرویس های باربری در تهران متنوع هستند و قیمت های مناسبی دارند. در اثاث کشی می توانید به طور کامل به پرسنل ما اعتماد کنید.

هزینه حمل بار در نیاوران تهران

هزینه هر سرویس باربری در جماران و نیاوران تهران بر اساس عوامل مختلفی تعیین می‌شود. این عوامل شامل نوع ماشین باربری درخواستی، تعداد طبقات محل مبدا و مقصد، تعداد کارگران درخواستی، روز و فصل اسباب کشی، زمان اسباب کشی، تعداد و نوع اقلام مورد استفاده در بسته ‌بندی و سایر موارد هستند. به عبارت دیگر، هر سرویس باربری قیمت منحصر به فردی دارد که بر اساس مشخصه‌ های مختلف محاسبه می‌ شود.

جهت برقراری ارتباط و دریافت خدمات از این شرکت با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید:

22899612    |     22899705

نحوه بسته بندی وسایل
5/5 - (1 امتیاز)