باربری در طرشت

هموطنانی که در محدوده طرشت تهران زندگی می کنند می توانند در حمل و جابجایی اسباب و اثاثیه هایشان از خدمات ما بهره ببرند. ما در طرشت شرایط  را برای حمل و جابجایی آسان و امن اسباب و اثاثیه های مشتریان فراهم آورده ایم. پس با خیال راحت می توانید اسباب کشی طرشت و یا حتی باربری در غرب تهران را به پرسنل حرفه ای سامانه عزت بار بسپارید.

پرسنل حرفه ای ما ۲۴ ساعته آماده خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز هستند. با استفاده از شماره اتوبار طرشت ( عزت بار) می توانید با ما تماس گرفته و درخواست خدمات کنید. در ادامه همراه ما باشید.

مراحل ثبت سفارش اسباب کشی در عزت بار​

تماس با عزت بار

انتخاب نوع خدمات

مشخص کردن ساعت و تاریخ

تایید نهایی هزینه

ثبت سفارش

اتوبار در طرشت از چه وسایلی برای جابجایی استفاده می کند؟

بسته بندی اثاثیه در سامانه عزت بار

نحوه بسته بندی اثاثیه اتوبار طرشت ( عزت بار)

بسته بندی ظروف شکستنی: تیم حرفه ای ما اولین کاری که در بسته بندی انجام می دهند، جمع آوری وسایل و تفکیک آنهاست. سپس نوبت به بسته بندی وسایل می رسد.

در بسته بندی ظروف شکستنی مانند بشقاب ها، لیوان ها و سایر وسایل آشپزخانه از کارتن های مقاوم استفاده می کنند. علاوه بر این، از پارچه و روزنامه یا کاغذ باطله نیز در بسته بندی ظروف شکستنی استفاده می شود.  به این صورت که پارچه ها را در کف و کناره های کارتن قرار داده و کاغذ باطله یا روزنامه را دور بشقاب و فنجان ها می پیچند.

وسایل صوتی و تصویری: وسایل صوتی تصویری مانند اسپیکر، تلویزیون و رائو یا لپتاپ و کامپیوتر را در قوطی های مخصوص که اسفنج محافظ دارند قرار می دهند. البته توصیه می کنیم این وسایل را با ماشین شخصی خودتان جابجا کنید.

کمدها: تیم عزت بار کمدها، میز آرایش و لوازم از این قبیل را به دقت جابجا می‌ کنند تا لبه آنها به جایی برخورد نکرده و وسایل داخل آنها بیرون نریزد. لبه کمد ها و میز آرایش را که تیز هستند با مقوا و چسب می پوشانند. درب کشوها و کمدها را نیز با چسب محکم می کنند.

باربری در طرشت

اسباب بازی ها: اسباب بازی ها را در کارتن های ضخیم قرار داده و در کارتن را با چسب محکم می بندند.

تابلو‌ها و دکوری ها: دور تابلوها و دکوری ها را با نایلون های حباب دار می پوشانند. تابلوهای بزرگ را داخل ماشین باربری قرار داده و روی آن یک پارچه یا نایلون می اندازند.

مبلمان و سرویس خواب: کارگران عزت بار برای بسته بندی مبلمان و سرویس خواب از ملحفه استفاده می کنند. ملحفه را روی مبل ها انداخته و تشک خواب را با نایلون های حباب دار بسته بندی می کنند تا در جابجایی کثیف نشوند.

وسایل بزرگ آشپزخانه: تیم حرفه ای ما یخچال، لباسشویی، اجاق گاز و لوازم از این قبیل که سنگین هستند و گران قیمت، به دقت جابجا می‌ کنند. جاهای حساس این وسایل را با چند لایه نایلون می پوشانند. این کار را طوری انجام می دهند که هنگام جابجایی مشکلی پیش نیاید.

وسایل با ارزش: در حمل اثاثیه منزل طرشت، بسته بندی و جابجایی وسایل با ارزش، اهمیت زیادی دارد. برای بسته بندی وسایل باارزش از جعبه های کوچک مخصوص استفاده می شود.

فرش ها: برای اینکه ریشه فرش ها در طول باربری طرشت، کثیف نشوند از پارچه های مناسب برای پوشاندن آنها استفاده می شود.

اتوبار عزت بار در طرشت

گلدان‌ ها و گیاهان: تیم باربری طرشت(عزت بار) گلدان های بزرگ را همانطور که هستند جابجا می‌ کنند اما گلدان های کوچک را در داخل جعبه های پلاستیکی و چوبی قرار داده، سپس جابجا می‌ کنند.

چک کردن بسته بندی: تیم حرفه ای ما بعد از اینکه کار بسته بندی را در اسباب کشی طرشت، تمام کردند، در  اتاق ها، پذیرایی و آشپزخانه چرخی می زنند تا اگر احیانا لوازمی جا مانده باشد، آنها را هم پیدا کرده و بسته بندی کنند.

مراحل حمل اثاثیه در سامانه عزت بار

باربری در سردار جنگل
  • انتقال اثاثیه به ماشین

تیم عزت بار بعد از اینکه تمام وسایل را بسته بندی کردند، سپس اثاثیه ها در ماشین باربری بارگیری می شود.

  • انتقال اثاثیه به محل جدید

اسباب و اثاثیه ها را به محِل جدید منتقل می کنند.

  • چیدن وسایل در محل

مهمترین کاری که تیم عزت بار بعد از حمل اسباب و اثاثیه ها به محل جدید انجام می دهند، چیدن وسایل در محل است. برای اینکه بتوانند به بهترین شکل ممکن این کار را انجام دهند، از لیستی که روی هر جعبه چسبانده شده، کمک می گیرند.

جهت برقراری ارتباط و دریافت خدمات از این شرکت با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید:

44279739    |     44279740

نحوه بسته بندی وسایل

سوالات متداول در رابطه با باربری در طرشت (عزت بار)

ماشین های مورد استفاده در باربری طرشت چه هستند ؟

باربری وانت طرشت با توجه به حساس و شکستنی بودن وسایل مشتریان و حجم اسباب و اثاثیه ها از انواع ماشین های باربری (خاور، کامیون و وانت بار) برای حمل و جابجایی آنها استفاده می کند.

چرا باید عزت بار را برای اسباب کشی در طرشت انتخاب کنیم؟

مجموعه عزت بار با استفاده از ماشین های مجهز و پرسنل حرفه ای، با ارزان ترین قیمت ها اسباب و اثاثیه های مشتریان را با دقت بالایی در کوتاهترین زمان ممکن جابجا می کند.

امتیاز