باربری در سئول

عزت بار در محدوده سئول خدمات باربری را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتریان خود ارائه می دهد. اگر قصد باربری در سئول را دارید، می توانید از این اتوبار معتبر کمک بگیرید.

پرسنل حرفه ای باربری در کن و سئول آموزش دیده و با تجربه هستند؛ بنابراین در اسباب کشی بهترین عملکرد را دارند. در ادامه با ما همراه باشید تا بدانید تیم حرفه ای عزت بار چگونه اثاثیه ها را بسته بندی و جابجا می کنند. 

مراحل ثبت سفارش اسباب کشی در عزت بار​

تماس با عزت بار

انتخاب نوع خدمات

مشخص کردن ساعت و تاریخ

تایید نهایی هزینه

ثبت سفارش

مجموعه باربری در سئول از چه وسایلی برای جابجایی اثاثیه ها استفاده می ‌کند؟

  • کارتن های بزرگ، سالم و محکم
  • چسب نواری بزرگ
  • چسب نواری
  • سلفن
  • ماژیک
  • کاغذ
  • قیچی
  • طناب محکم
  • مواد محافظتی مانند کاغذ روزنامه، نایلون حباب دار و …
بسته بندی اثاثیه در سامانه عزت بار

مراحل بسته بندی اسباب کشی در باربری سئول

ظروف شکستنی: در روز مقرر، تیم باربری در فرحزاد و سئول و کارگران به محل مشتری اعزام می ‌شوند و مرحله اول بسته‌ب ندی با ظروف شکستنی آغاز می ‌شود. برای بسته ‌بندی وسایل حساس آشپزخانه، از جعبه‌ های بزرگ و مقاوم استفاده می‌ کنیم.

ابتدا دیواره ‌ها و کف جعبه ‌ها را با پارچه یا لباس کهنه می پوشانیم. سپس فنجان‌ ها، لیوان‌ ها، بشقاب‌ ها و پارچ ‌ها را با استفاده از کاغذ روزنامه بسته ‌بندی کرده و آنها را در داخل جعبه می ‌چینیم. بشقاب ‌ها در کف جعبه قرار می ‌گیرند و فنجان و دیگر وسایل روی بشقاب ‌ها.

وسایل صوتی و تصویری: حالا باید وسایل صوتی و تصویری را آماده جابجایی کنیم. وسایلی مانند کامپیوتر، لپتاپ، تلویزیون، اسپیکر و بلندگو و گیرنده دیجیتال را با دقت با نایلون حبابدار بسته‌ بندی می ‌کنیم. این وسایل را در جعبه‌ های پوشانده شده با نایلون حبابدار قرار می ‌دهیم و فضای خالی بین آنها را با ضربه‌ گیر پر می ‌کنیم.

کمدها: در فرآیند بسته ‌بندی کمدها، ابتدا لباس ‌ها و لوازم داخل کمدها و کشوها را تخلیه می ‌کنیم. سپس لباس‌ ها را آویزان می‌ کنیم و دیگر وسایل مثل لوازم آرایش و سشوار و اتو مو را با نایلون حبابدار بسته ‌بندی کرده و در جعبه‌ های مقاوم و چند لایه قرار می‌ دهیم.

کمدها و کشوها را با چسب محکم می ‌بندیم و لبه ‌های تیز آنها را با چسب و مقوا پوشانده و دور کمد را سلفون پیچی می ‌کنیم.

اتوبار عزت بار در سئول

اسباب ‌بازی ‌ها: برای بسته‌ بندی اسباب ‌بازی ‌ها، ابتدا در داخل جعبه، یک لایه نایلون حبابدار قرار می‌ دهیم تا از اسباب ‌بازی‌ها در طی جابجایی محافظت کند. سپس خود اسباب ‌بازی‌ها را نیز با نایلون حبابدار بسته ‌بندی کرده و در داخل جعبه می ‌گذاریم.

تابلوها و دکوری ها: برای بسته ‌بندی تابلوها و دکوری ‌ها که جزء دکوراسیون داخلی خانه می ‌باشند، از سلفون و نایلون حبابدار به صورت حرفه‌ ای استفاده می‌ کنیم.

ابتدا تابلوهای هنری و دکوری ها را سلفون پیچی کرده، سپس با نایلون حبابدار دور آنها را پوشش می ‌دهیم. نایلون حبابدار را محکم با چسب به دور این وسایل می ‌چسبانیم و در نهایت، کارتن ‌های مقاوم را به اندازه تابلوها برش داده و با نخ پلاستیکی به دور آنها می ‌بندیم.

مبلمان و سرویس خواب: در فرآیند بسته ‌بندی مبلمان و سرویس خواب، ابتدا آنها را با یک پارچه ضخیم پوشانده و سپس با دقت سلفون پیچی می ‌کنیم. تشک خواب را با استفاده از نایلون حبابدار یا نایلون ضخیم بسته‌ بندی کرده و در نهایت، بسته‌ بندی خودمان را با استفاده از چسب نواری و طناب محکم می ‌کنیم.

وسایل بزرگ آشپزخانه: وسایلی مانند یخچال، لباسشویی، اجاق گاز و دیگر وسایل آشپزخانه را با دقت بلند کرده و روی کارتنی که در کف آشپزخانه پهن کرده‌ایم، می گذاریم. دور موتور یخچال را با کاغذ روزنامه می ‌پوشانیم.

در صورت عدم دسترسی به پارچه ضخیم، ابتدا یخچال یا لباسشویی را سلفون پیچی کرده و سپس نایلون حبابدار را از روی سلفون می‌ کشیم. کارتن‌ها را به دور لباسشویی چسبانده و در آخر بسته‌ بندی را با چسب نواری پهن و طناب محکم می‌ کنیم.

وسایل با ارزش: وسایلی مانند گرامافون و اشیای قدیمی را با دقت بسته‌ بندی و حمل می‌ کنیم. قبل از شروع به بسته‌ بندی وسایل با ارزش، را با دستمال نرم تمیز می ‌کنیم. سپس آنها ر سلفون پیچی می ‌کنیم و با نایلون حبابدار دور تا دور آنها را پوشش می ‌دهیم.

فرش‌ها: پس از اطمینان از تمیزی فرش‌ها، جهت خواب آنها را مشخص می‌ کنیم. سپس فرش را با دقت به شکل رول در می ‌آوریم و با استفاده از طنابی محکم می ‌بندیم تا در داخل کاور تغییر شکل ندهند. در این مرحله، فرش را درون کاور پلاستیکی قرار داده و سر کاور را با پارچه نازک یا نخ پلاستیکی محکم می ‌کنیم.

گلدان ‌ها و گیاهان: ابتدا گلدان‌ های کوچک را داخل جعبه های چوبی یا پلاستیکی قرار می ‌دهیم. سپس گلدان‌ های بزرگ را به همان حالتی که هستند، به داخل ماشین باربری انتقال می ‌دهیم. برای گلدان ‌های زینتی، ابتدا آنها را داخل نایلون حبابدار قرار داده و جعبه را با فوم پر می ‌کنیم، سپس گلدان‌ها را درون آنها قرار می ‌دهیم.

بررسی بسته ‌بندی

سامانه باربری عزت بار در سئول

 پس از اتمام مراحل بسته‌ بندی، کل خانه را بررسی می ‌کنیم تا اگر وسیله‌ ای جا مانده باشد، آن را پیدا کرده و بسته‌ بندی کنیم. در صورتی که وسایل اضافی پیدا کنیم، مثل اسباب بازی کودکان یا خرده‌ ریز های آشپزخانه، آن‌ ها را نیز بسته ‌بندی کرده و داخل جعبه مناسب قرار می ‌دهیم.

انتقال اثاثیه به ماشین

پس از بررسی بسته‌ بندی، اثاثیه ‌ها را به ماشین منتقل می ‌کنیم. این فرآیند با کمک افرادی که نیروی بدنی قوی دارند، انجام می‌ شود. در این مرحله، چیدمان دقیق وسایل در داخل ماشین نیز نیاز به تخصص خاصی دارد، که تیم حرفه ‌ای عزت بار به این کار مسلط هستند و بارگیری را با دقت انجام می‌ دهند.

انتقال اثاثیه به مقصد جدید

بعد از بارگیری اثاثیه ‌ها در ماشین باربری، رانندگان حرفه ‌ای مسئول انتقال وسایل به مقصد جدید هستند. این مرحله با دقت و با توجه به ایمنی و حفاظت از اثاثیه ‌ها انجام می‌ شود.

چیدمان وسایل در مقصد

با رسیدن اثاثیه ‌ها به مقصد مورد نظر، تیم ما کار خود را آغاز می ‌کند. آن‌ها وسایل را از داخل ماشین خارج کرده و به داخل منزل منتقل می‌ کنند. سپس شروع به چیدمان وسایل در اتاق‌ ها و دیگر قسمت های منزل می‌ کنند.

خدمات پوشش بیمه در اتوبار سئول (عزت بار)

باربری در سردار جنگل

بیمه کالا برای تعداد محدودی از وسایل: در این نوع بیمه، مشتریان تنها برخی از وسایل بزرگ مانند لباسشویی، یخچال یا اشیاء با ارزش قدیمی را می‌توانند بیمه کنند.

بیمه کالا بر اساس کالا ارزش گذاری شده: ما قبل از باربری، وسایل مشتریان را جمع‌ آوری می ‌کنیم، سپس کارشناسان ما آنها را ارزش گذاری می ‌کنند. در صورتی که در جابجایی برای هر کدام از این وسایل مشکلی پیش آید، بیمه هزینه آن را پرداخت می‌ کند.

بیمه کالا با مزایای زیاد: در صورتی که مشتریان نوع بیمه خود را، بیمه کالا با مزایای زیاد انتخاب کنند، می‌توانند در صورت بروز هر گونه مشکلی، هزینه کل باربری و حتی تعمیر وسایل را از طریق بیمه دریافت کنند.

چرا باید بسته بندی وسایل خود را به عزت بار بسپاریم؟

تصور کنید که نیاز به جابجایی دارید و وسایلی از قبیل اشیاء شکستنی، وسایل صوتی و تصویری، دکوری‌ ها و کمدها را باید بسته ‌بندی کنید، اما نمی‌ دانید از کجا شروع کنید و چه اقلامی باید برای این کار استفاده کنید.

در این صورت، علاوه بر اینکه وسایل در طول مسیر خسارت می ‌بینند، ممکن است به زیان و ضررهای زیادی نیز بیافتید، و این باعث شود تا تجربه ناخوشایندی از جابجایی در ذهنتان باقی بماند. اما اگر بسته ‌بندی وسایلتان را به تیم حرفه‌ ای عزت بار بسپارید، هیچ یک از این مشکلات پیش نمی‌ آید.

کارکنان باربری در غرب تهران منطقه سئول (عزت بار) با دقت وسایل شکستنی را با کاغذ یا نایلون‌ های حبابدار بسته بندی می‌ کنند. سپس آنها را در جعبه ‌هایی که کف و دیواره های آنها را با با پارچه پوشانده اند، قرار داده و با استفاده از چسب محکم آنها را پلمپ می ‌کنند.

وسایل سنگین نیز با دقت با کارتن ‌های ضخیم بسته بندی شده و با طناب‌ های محکم به صورت ایمن حمل می‌شوند. وسایل با ارزش مانند گرامافون و دیگر وسایل صوتی و تصویری با دقت سلفون پیچی شده و برای جابجایی این وسایل از جعبه ‌های اسفنجی استفاده می ‌شود.

هزینه حمل بار در باربری سئول

هزینه حمل بار در اتوبار سئول تحت تأثیر فاکتورهایی مانند روز و فصل اسباب ‌کشی، تعداد کارگرهای درخواستی، تعداد طبقات محل مبدا و مقصد، نوع ماشین باربری (مثلاً کامیون یا خاور و وانت بار)، روز و فصل اسباب کشی، نوع اقلام مورد استفاده در بسته ‌بندی و… قرار دارد.

برای دریافت جزئیات دقیق قیمت سرویس باربری مورد نیازتان در منطقه سئول، بهتر است همین حالا با استفاده از شماره تلفن باربری سئول با ما تماس بگیرید.

جهت برقراری ارتباط و دریافت خدمات از این شرکت با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید:

4427973944279740

نحوه بسته بندی وسایل
5/5 - (1 امتیاز)