باربری در فرمانیه

بسیاری از افراد مستأجر هستند و ممکن است هر سال یک بار با استرس و مشکلات اسباب‌کشی مواجه شوند. همچنین، بعضی افراد مالک خانه هستند، اما به دلایل مختلفی تصمیم به تغییر مکان زندگی خود می‌گیرند و می‌خواهند به مکان جدیدی اثاث کشی کنند. در هر دوی این مواقع، اسباب‌کشی همچنان یک وظیفه زمان‌بر به نظر می‌آید. آیا می‌شود این وظیفه زمان‌بر را به نحوی مدیریت کرد که آسان‌تر و ساده‌تر شود؟ این پرسشی است که بسیاری از افراد برای باربری در شمال تهران و منطقه فرمانیه به دنبال پاسخ آن هستند. باربری در فرمانیه یکی از باربری های مطمئن است که می تواند در انجام اسباب کشی به شما کمک کند.

 ما در ادامه شما را با خدمات اتوبار فرمانیه تهران (عزت بار ) بیشتر آشنا می کنیم، تا بتوانید با اطمینان خاطر بیشتری بسته بندی وسایل و انتقال اثاثیه خود را به محل جدید، به این مجموعه حرفه ای بسپارید.

مراحل ثبت سفارش اسباب کشی در عزت بار​

تماس با عزت بار

انتخاب نوع خدمات

مشخص کردن ساعت و تاریخ

تایید نهایی هزینه

ثبت سفارش

مجموعه باربری در فرمانیه  از چه وسایلی برای جابجایی استفاده می کند؟

بسته بندی اثاثیه در سامانه عزت بار

خدمات اسباب کشی در فرمانیه توسط عزت بار

1. بسته بندی اسباب کشی در فرمانیه تهران( عزت بار)

ظروف شکستنی:

در مرحله بسته بندی، لوازم شکستنی را ابتدا در پارچه، روزنامه یا پلاستیک مس پیچیم و سپس آنها را در جعبه‌های مخصوص قرار می دهیم. در صورت نیاز ما از روزنامه‌های باطله، نایلون‌های حباب دار یا حتی لباس‌های کهنه به عنوان پوشش برای این لوازم استفاده می کنیم. برای افزایش حفاظت، حوله یا پارچه‌های اضافی را در داخل جعبه کنار لوازم قرار می دهیم.

البته پیش از قرار دادن لوازم در داخل جعبه‌های مقوایی، از محکم بودن اتصالات آنها اطمینان حاصل می کنیم و با استفاده از چسب‌ نواری پهن اتصالات را محکم می کنیم. در آخر، برچسب حاوی لیست لوازم و مکان ‌هایی که لوازم داخل جعبه به آنجا متعلق دارند را روی هر جعبه می چسبانیم.

وسایل صوتی و تصویری:

برای بسته بندی لوازم صوتی و تصویری از جعبه‌های مخصوص آن‌ها با اسفنج‌های حفاظتی استفاده می کنیم. اگر جعبه‌های مخصوص در دسترس نباشند، از جعبه‌های مشابه استفاده می کنیم. ابتدا این وسایل را سلفن پیچی کرده و بعد با نایلون حبابدار می پوشانیم. بعد در داخل جعبه گذاشته و در جعبه را با چسب نواری پهن پلمپ می کنیم.

کمدها:

ما برای باربری در تهران، برای جابجایی کمدها، کشو‌ها را خالی نمی کنیم و لباس‌ها را به طور منظم داخل کشوها یا داخل خود کمد می چینیم. کشوی حاوی وسایل را در کیسه زباله قرار داده و پلاستیک آن را با چسب محکم می کنیم. اگر کشوها دارای قفل نیستند، آنها را با چسب به کمد می چسبانیم.

 برای محافظت بیشتر از کمدها، نوک تیز آنها را با پلاستیک حباب دار پوشانده و سپس لایه دیگری از مقوای ضخیم را با چسب‌های نواری پهن روی آنها می چسبانیم، در همین حین مراقب هستیم که چسب مستقیما با لوازم چوبی تماس نداشته باشد.

 اسباب بازی‌ ها:

برای محافظت از اسباب بازی‌ها، آنها را در جعبه‌های سالم و بادوام که کف و دیواره های آنها را با نایلون حبابدار پوشانده ایم، قرار می دهیم. البته بیشتر سعی می کنیم از خود کودک نیز برای بسته بندی اسباب‌ بازی‌ ها کمک بگیریم. این عمل علاوه بر اینکه از خراب شدن اسباب بازی‌ها جلوگیری می کند، برای کودکان جذابیت دارد.

تابلوها و دکوری‌ها:

بهترین روش برای محافظت از تابلوها و دکوری‌ها در اسباب کشی، استفاده از حوله یا مقوای محکم برای پوشاندن آنها است. ما ابتدا تابلوها را بر روی حوله یا مقوا قرار می دهیم و سپس آنها را در داخل جعبه محکم و سالم می چینیم تا ایمنی آنها تضمین شود.

اگر تابلوها بزرگ باشند و نتوانیم آنها را در داخل جعبه بگذاریم، آنها را به دیواره داخلی کامیون نصب می کنیم و بین آنها مقوایی قرار می دهیم تا به عنوان ضربه گیر عمل کند. دکوری‌ های کوچک را روزنامه پیچی کرده و در داخل جعبه می گذاریم.

مبلمان و سرویس خواب:

برای جلوگیری از کثیف شدن مبلمان، روی آنها را با ملحفه می پوشانیم و بعد ملحفه ها را با بند به بدنه مبل می چسبانیم. اگر مبلمان دارای روکش پارچه ‌ای باشد، همه مبل‌ها را با روکش مناسب می پوشانیم و سپس آنها را جابجا می‌ کنیم.

برای حفاظت از سرویس خواب، به ویژه تشک که همیشه روی آن می‌ خوابید، از ملحفه یا نایلون‌های حباب دار استفاده می کنیم و آنها را با چسب محکم می کنیم. همچنین، برای جلوگیری از صدمه رسیدن به رنگ و روکش چوب و پایه‌های صندلی‌ها و مبلمان، از روزنامه، پارچه یا پلاستیک استفاده می کنیم و آنها را به طور دقیق به دور محل مورد نظر می پیچیم.

سامانه باربری عزت بار در فرمانیه

وسایل سنگین آشپزخانه:

این نوع وسایل، مانند یخچال و لباس‌شویی، معمولاً بزرگ، سنگین، و گران‌قیمت هستند. بنابراین در بسته بندی و جابجایی آنها باید دقت و حساسیت بالایی داشته باشیم. ما ابتدا قسمت‌ های حساس این وسایل را با دو یا سه لایه نایلون حبابدار می پوشانیم. بعد با استفاده از کارتن های ضخیم این وسایل را بسته بندی کرده و با چسب نواری پهن کار بسته بندی را تمام می کنیم.

فرش‌ها:

برای جلوگیری از کثیف شدن فرش‌ها، به ویژه ریشه‌های آنها در هنگام جابجایی، ابتدا پارچه‌ای را در قسمت ریشه‌ها به صورت دولا قرار می دهیم تا ریشه‌ها بین دو لایه پارچه قرار گیرند. سپس پارچه ای روی فرش می اندازیم و فرش را لوله می‌ کنیم. در آخر کار، اگر پارچه بزرگ دیگری در دسترس داشته باشیم، آن را به دور فرش می پیچیم و بعد فرش را کاور کرده و آماده جابجایی می کنیم.

گلدان‌ها و گیاهان:

برای حمل گیاهان، به ویژه گلدان‌های بزرگ و سنگین، همانطور که هستند، بدون آسیب جابجا می کنیم. اما برای گلدان‌های کوچک، چندین گلدان را در یک جعبه محکم قرار می دهیم و در داخل هر گلدان، یک تکه چوب به ارتفاع بلندترین گیاه نصب می کنیم.

سپس کیسه زباله بزرگ یا پلاستیکی نازک را بر روی دهانه و طرفین جعبه و همچنین پایه‌های چوبی درون گلدان‌ها قرار داده و با چسب محکم می کنیم، به طوریکه منافذی برای تنفس گیاه باقی بماند.

2. چک کردن بسته بندی

تیم حرفه ای شرکت باربری فرمانیه تهران(عزت بار) بعد از اتمام کار، یک مدت کوتاه استراحت می کنند. سپس یک گشت در خانه می زنند تا اطمینان حاصل کنند که هیچ چیزی جا نمانده است. چون ممکن است با مرور و دوباره نگاه کردن، نکات مهمی یادآوری شود. این افراد اگر چیزی پیدا کردند آن را بسته بندی کرده و داخل یک جعبه محکم قرار می دهند.

3. انتقال اثاثیه به ماشین

اکنون که وسایل به خوبی بسته بندی شده اند و آماده جابجایی هستند، ماشین مناسبی از طرف باربری در منطقه فرمانیه (عزت بار) به محل اعزام می شود. حالا تیم حرفه ای ما کار انتقال اثاثیه به ماشین را شروع می کنند. کارگران ما تجربه، مهارت و نیروی بدنی بالایی در جابجایی اسباب و اثاثیه های سنگین دارند؛ بنابراین بدون هیچ مشکلی وسایل را از منزل به داخل ماشین منتقل می کنند.

4. انتقال اثاثیه به محل جدید

بعد از اینکه وسایل به طور کامل در ماشین بارگیری شدند، دیگر کار ما در  مبدأ تمام شده و به طرف مقصد حرکت می کنیم تا اثاثیه ها را به محل جدید منتقل کنیم. راننده کامیون های ما مهارت لازم برای انجام اسباب کشی در محدوده فرمانیه تهران را دارند.

5. چیدمان وسایل در محل

زمانیکه به محل جدید رسیدیم، کارگران ما به دقت وسایل را از داخل ماشین خارج کرده و در گوشه ای از محل جدید می چینند. کمی استراحت می کنند، بعد با احتیاط جعبه ها را باز کرده و وسایل را از داخل روزنامه یا نایلون حبابدار که دور آنها پیچیده بیرون آورده و در سر جای خود می چینند.

وسایل بزرگ آشپزخانه مانند یخچال و لباسشویی نیز به راحتی به آشپزخانه منتقل شده و بسته بندی آنها باز می شود. حالا می توانید مواد غذایی و خوراکی ها را داخل یخچال بچینید.

خدمات پوشش بیمه برای باربری در محدوده فرمانیه تهران(عزت بار) 

باربری در سردار جنگل

اتوبار فرمانیه (عزت بار) خدمات پوشش بیمه را نیز برای حمل بار در این محدوده به مشتریان خود ارائه می دهد. خدمات بیمه این اتوبار عبارتند از:

بیمه کالای برای تعداد محدودی از وسایل: این نوع بیمه، از نظر قانونی معتبر است، اما هیچ گونه هزینه‌ای از شما دریافت نمی‌کند و مسئولیت محدودی نسبت به کالاهای شما دارد.

بیمه کالای مبتنی بر کالا ارزش گذاری شده: این نوع بیمه کالا بر اساس ارزشی که شما برای لوازم خود مشخص کرده‌اید، عمل می‌کند. قبل از اسباب‌کشی، تمام لوازم منزل شما به دقت ارزش‌گذاری می‌شوند. در صورت وقوع خسارت یا آسیب به این لوازم در حین حمل و جابجایی، شما می‌توانید مبلغی را که کارشناس مشخص کرده از شرکت بیمه دریافت کنید.

بیمه کالای با مزایای زیاد: این نوع بیمه پوشش بیشتری را ارائه می‌دهد و هزینه‌های کلی جابجایی یا تعمیر لوازم را بدون هیچ گونه هزینه‌ای برای استهلاک پوشش می‌دهد.

چرا باید بسته بندی وسایل خود را به عزت بار بسپاریم؟

تیم حرفه ای عزت بار بر روی تمام جعبه‌ها اسامی محتوای داخل آن‌ها، شکستنی یا غیر شکستنی بودن و محلی که به‌ آنجا تعلق دارند، را می نویسند. این افراد برای شناسایی آسان‌تر جعبه ها از ماژیک‌های رنگی استفاده می کنند. به عنوان مثال، رنگ قرمز برای وسایل آشپزخانه و رنگ آبی برای اتاق خواب.

تیم عزت بار تعداد کل جعبه‌ها را شمارش می کنند یا حتی بر روی آن‌ها شماره می نویسند. با این کار، می توانند در هنگام اثاث کشی با شمردن تعداد جعبه ها از درستی کار خود اطمینان حاصل کنند. علاوه بر این، پرسنل عزت بار از کارگران گرفته تا راننده کامیون ها بسیار خوش برخورد، مسئولیت پذیر و با تجربه هستند و به دقت مراحل اسباب کشی را برای شما عزیزان انجام می دهند.

ماشین های این مجموعه کاملا مجهز و پیشرفته هستند و از چند روز قبل برای اسباب کشی آماده می شوند. این ماشین ها توسط سرویس کاران حرفه ای تعمیر و سرویس می شوند تا در روز باربری هیچ گونه مشکلی در روند اسباب کشی به وجود نیاید. با وجود چنین خدمات ارزنده ای شایسته است که کارهای مربوط به بسته بندی وسایل خود را به تیم حرفه ای عزت بار بسپارید.

هزینه حمل بار در فرمانیه تهران (عزت بار)

به صورت کلی عوامل زیر در هزینه خدمات شرکت باربری در فرمانیه تهران و باربری در پاسداران و دیگر مناطق موثر هستند:

  • نوع ماشین باربری درخواستی شما
  • تعداد طبقات
  • تعداد کارگر درخواستی
  • روز و فصل اسباب کشی
  • زمان اسباب کشی
  • تعداد و نوع اقلام مورد استفاده در بسته بندی

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تعرفه اتوبار و باربری فرمانیه و استعلام دقیق قیمت سرویس درخواستی خود بهتر است همین حالا با استفاده از شماره باربری در فرمانیه با ما در تماس باشید.

جهت برقراری ارتباط و دریافت خدمات از این شرکت با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید:

228997050   |    228997050

 

نحوه بسته بندی وسایل
5/5 - (1 امتیاز)