باربری در سهروردی

باربری در سهروردی توسط ” تیم حرفه ای عزت بار” با تمرکز بر بسته‌ بندی حرفه ‌ای، ارائه خدماتی با کیفیت و حفاظت از اموال شما برای جابجایی در منطقه شمال تهران سعی دارد رضایت شما را جلب کند.

علاوه بر این، اتوبار تهران سهروردی (عزت بار) با استفاده از ماشین ‌های مجهز و مدرن، تمام تلاش خود را می کند تا بتواند خدماتی با سرعت بالا و ایمنی مناسب ارائه دهد.

در این مطلب می خواهیم از خدمات عزت بار به شما این اطمینان را بدهیم که با کمک گرفتن از تیم ما می توانید تمامی اثاثیه هایتان را به‌ صورت ایمن و سریع به مقصد مورد نظر جابجا کنید.

مراحل ثبت سفارش اسباب کشی در عزت بار​

تماس با عزت بار

انتخاب نوع خدمات

مشخص کردن ساعت و تاریخ

تایید نهایی هزینه

ثبت سفارش

باربری سهروردی، از اقلام متنوعی برای جابجایی اثاثیه ها استفاده می کند:

  • کارتن‌ های بزرگ و محکم
  • چسب نواری پهن
  • سلفون
  • ماژیک
  • کاغذ
  • طناب
  • قیچی
  • مواد محافظتی مانند کاغذ روزنامه، نایلون حبابدار و …
  • کیسه ‌های بزرگ و محکم
بسته بندی اثاثیه در سامانه عزت بار

مراحل بسته بندی اسباب کشی در باربری سهرودی (عزت بار)

لوازم شکستنی

جهت حفاظت از وسایل شکستنی از جمله فنجان ‌ها، بشقاب ‌ها و لیوان ‌ها، در ابتدا هر وسیله را در پوشش مناسبی می‌ پیچیم و در جعبه‌ های مقاوم قرار می ‌دهیم. سپس جعبه‌ ها را با پارچه‌ های ویژه یا نایلون حبابدار می پوشانیم تا از لرزش و شوک ‌های ناخواسته جلوگیری شود.

لوازم صوتی و تصویری

 اسپیکرها، ویدئو پروژکتور، لپتاپ و تلویزیون را ابتدا سلفن پیچی کرده و سپس لایه ‌هایی از نایلون حبابدار را دور این سلفن می پیچیم. با استفاده از چسب بسته بندی را تکمیل می کنیم.

برای جابجایی ایمن، این وسایل را داخل جعبه‌ های اسفنج دار می گذاریم. این جعبه‌ ها با چسب نواری پهن پلمپ می‌ شوند و محتوای دقیق آن‌ ها را با ماژیک آبی روی جعبه می نویسیم.

کمدها

برای حفظ سهولت جابجایی، ما نیازی به خالی کردن کمدها نداریم. وسایل داخل کمدها با چسب یا گیره مخصوص بسته شده و لبه‌ های تیز کمدها و میز آرایش را با مقوا پوشش می‌ دهیم. آینه میز آرایش نیز با نایلون حبابدار بسته بندی می ‌شود. بدین ترتیب کمدها آماده جابجایی می شوند.

اسباب بازی‌ها

سامانه باربری عزت بار در سهروردی

اسباب بازی‌ها با استفاده از نایلون حبابدار بسته بندی شده و داخل جعبه‌ های مقاوم قرار می ‌گیرند. در این جعبه‌ها با چسب پلمپ شده و برچسب‌ اسباب بازی روی آنها چسبانده می شود.

تابلوها و دکوری‌ها

تابلوها و دکوری‌ های خانه نیز از مواردی هستند که نیازمند بسته بندی دقیق و انتقال به مکان جدید می باشند. پس از تمیز کردن و سلفن پیچی، تابلوها و دکوری ها با چسب محکم بسته شده و در جعبه ‌های مقاوم قرار می‌ گیرند، تا به صورت ایمن به مقصد نقل و انتقال یابند.

تابلوها و دکوری های بزرگ با پارچه ضخیم پوشانده شده و در ماشین باربری بارگیری می‌ شوند.

مبلمان و سرویس خواب

مبلمان را با ملحفه ها و پارچه‌ های مناسب می پوشانیم، تا در اثر حرکت و جابجایی هیچ آسیبی به آنها وارد نشود. قسمت پایه مبلمان و سرویس خواب را با سلفن ‌پیچی می کنیم و برای بسته بندی سرویس خواب از نایلون حبابدار استفاده می ‌کنیم تا حمل و نقل آنها آسان‌ تر و ایمن ‌تر شود.

وسایل با ارزش

بهترین کار این است که وسایل باارزش را در مکان امنی نگه دارید و از جای به جایی آن‌ ها پرهیز کنید. همچنین بهتر است از وسایل نقلیه مخصوص برای جابجایی این وسایل استفاده کنید.

اما در صورت تمایل، تیم ما آماده بسته‌ بندی این اشیاء استثنایی مانند طلا و جواهرات است. ما از کیسه ‌های میان‌ وعده برای بسته ‌بندی استفاده می ‌کنیم و سپس آن‌ ها را در جعبه ‌های کوچک قرار می‌ دهیم.

فرش‌ها

پس از جاروکشی، جهت خواب فرش ها را مشخص می‌ کنیم تا در هنگام چیدمان در محل جدید، آسانی بیشتری داشته باشیم. سپس آن‌ها را لوله کرده و محکم می‌پیچیم تا برای حمل آماده باشند.

گلدان‌ها و گیاهان

گلدان‌ های کوچک را داخل جعبه چوبی یا پلاستیکی قرار می ‌دهیم و اما گلدان‌ های بزرگ، را در همان حالتی که هستند به ماشین باربری منتقل می کنیم.

چک کردن بسته بندی

باربری در سهروردی

تیم ما بعد از انجام بسته بندی تمام وسایل، جعبه ها را چک می کنیم. در هر مرحله از بسته بندی ما جعبه ها را شماره گذاری می کنیم تا در این مرحله کارمان راحت تر شود. اگر وسایل کوچکی مانند کفش یا اسباب بازی بچه ها جا مانده باشد آنها را پیدا کرده و بسته بندی می کنیم.

انتقال اثاثیه به ماشین باربری

کارگران عزت بار در این مرحله به کمک،طناب های محکم و سایر وسایل مجهز بسته بندی ها و اثاثیه هایی مانند مبلمان و کمدها را در داخل ماشین باربری قرار می‌ دهند.

انتقال اثاثیه ها به مقصد

در این مرحله راننده ها حرکت کرده و در کوتاهترین زمان ممکن اثاثیه ها را به مقصد منتقل می کنند‌.

چیدمان وسایل در محل جدید

حالا وقتش رسیده تا تیم عزت بار کار خودشان را با چیدن وسایل در سر جای خود طبق انتظارات مشتریان تمام کنند. تیم اتوبار باربری در مرکز تهران منطقه سهروردی به سرعت و با دقت کار چیدمان وسایل در محل جدید را نیز انجام می دهند.

چرا باید عزت بار را برای باربری در سهروردی انتخاب کنیم؟

باربری در سردار جنگل

اگر زمان لازم برای بسته بندی وسایل خود ندارید، “عزت بار” با بهره‌ گیری از تخصص خود، به صورت کاملاً حرفه ‌ای و دقیق می تواند کار بسته ‌بندی وسایل شما را انجام دهد.

این خدمات شامل بسته ‌بندی وسایل شکستنی، صوتی و تصویری، وسایل سنگین و همچنین وسایل دیگر مانند کتاب، اسباب بازی و تابلوها با استفاده از مواد محافظتی است.

کارگران با آموزش ‌هایی که دریافت کرده اند و تجربه ای که دارند، وسایل مشتریان را به دقت بسته بندی کرده و سالم به  مقصد می ‌رسانند. در اتوبار تهران سهروردی شما می ‌توانید تعداد نامحدودی از کارگران را برای حمل بار خود درخواست کنید.

اگر بار شما حجم زیادی دارد، خودروهای بزرگ و مناسب ارسال می‌ شود و در صورتی حجم اثاثیه ها کمتر باشد، خودروهای کوچک و با امکانات مناسب برای باربری در پاسداران و سهروردی ارسال می ‌شوند.

تمامی این خودروها مجهز به باربند قوی و مستحکم هستند که به کارگران ما کمک می ‌کند وسایل را به‌ صورت صحیح و بدون آسیب در ماشین بارگیری کنند.

خدمات پوشش بیمه در سهروردی

خدمات بیمه‌ نامه باربری در اختیاریه و سهروردی، یکی از موارد مهم در ارائه خدمات باربری است. اتوبار سهروردی ارائه بیمه کالا با مزایای زیاد را برای مشتریان خود فراهم می‌ کند.

خدمات پوشش بیمه به مشتریان این اطمینان را می ‌دهد که در صورت هرگونه خسارت یا اتفاق ناخواسته، وسایل آن‌ ها تحت پوشش بیمه‌ قرار می‌ گیرد.

قیمت باربری منطقه سهروردی

باربری سهرودی هزینه‌ های اسباب‌ کشی را بر اساس چندین عامل مختلف محاسبه می ‌کند. این عوامل شامل نوع ماشین باربری درخواستی، تعداد کارگران مورد نیاز، زمان و فصل انجام اسباب ‌کشی، تعداد اقلام در بسته ‌بندی و تعداد طبقات مسکن می ‌باشد.

برای دریافت اطلاعات دقیق ‌تر و جزئیات تعرفه اتوبار و باربری سهروردی، می‌ توانید با شماره تلفن باربری سهروردی تماس بگیرید.

جهت برقراری ارتباط و دریافت خدمات از این شرکت با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید:

88755829|   88786188

نحوه بسته بندی وسایل
5/5 - (1 امتیاز)