باربری در تجریش

بیشتر افراد به دلیل اینکه هیچ تجربه ای در بسته بندی لوازم منزل ندارند، هنگام اسباب کشی سر در گم می شوند و به دنبال بهترین راه برای حمل اثاثیه به منزل جدید هستند. اگر میخواهید بدون دردسر و به آسانی اسباب کشی کنید، حتما باید از یک باربری مطمئن کمک بگیرید. باربری در شمال تهران منطقه تجریش (عزت بار) سرویس های باربری متنوعی به مشتریان خود ارائه می دهد.

اگر می‌خواهید بیشتر با خدمات باربری در تجریش (عزت بار) آشنا شوید، در ادامه مطلب ما را همراهی کنید تا ترفندهایی که این مجموعه برای بسته‌بندی و اسباب‌کشی استفاده می‌کنند، را به شما معرفی کنیم.

مراحل ثبت سفارش اسباب کشی در عزت بار​

تماس با عزت بار

انتخاب نوع خدمات

مشخص کردن ساعت و تاریخ

تایید نهایی هزینه

ثبت سفارش

مجموعه باربری در تجریش از چه وسایلی برای جابجایی اثاثیه ها استفاده می ‌کند؟

– کارتن‌های بزرگ و محکم برای بسته‌بندی اسباب و اثاثیه‌ها.

– چسب نواری بزرگ برای چسب‌زدن کارتن‌های بسته‌بندی شده.

– سلفن به منظور پیچیدن برخی لوازم منزل در صورت نیاز.

– ماژیک برای نوشتن مشخصات محتویات داخل هر جعبه.

– کاغذ برای بسته‌بندی وسایل شکستنی.

– قیچی برای بریدن طناب، نایلون حبابدار و چسب‌های نواری.

– طناب محکم برای بستن جعبه‌ها و وسایل سنگین.

– مواد محافظتی مانند کاغذ روزنامه، نایلون حبابدار و … برای اسباب حساس.

بسته بندی اثاثیه در سامانه عزت بار

مراحل بسته بندی اسباب کشی در باربری تجریش

ظروف شکستنی

برای بسته‌بندی ظروف شکستنی در بهترین اتوبار تجریش (عزت بار)، از جعبه‌های ضخیم و محکم استفاده می‌کنند. ابتدا داخل این جعبه‌ها پارچه، روزنامه یا نایلون‌های حبابدار قرار داده تا وسایل شکستنی مثل بشقاب‌ها و لیوان‌ها در طی جابجایی محافظت شوند.

وسایل صوتی و تصویری

وسایل صوتی و تصویری مثل تلویزیون، لپتاپ، کامپیوتر و اسپیکر با استفاده از جعبه‌های مخصوص و اسفنج‌های حفاظتی بسته‌بندی می‌شوند. ابتدا این وسایل با دقت سلفن پیچی می‌شوند و سپس با نایلون حبابدار پوشانده شده و در جعبه‌های مخصوص قرار می‌گیرند. اما بهتر است وسایل صوتی و تصویری را خودتان با دقت جابجا کنید تا در اسباب‌کشی آسیب نبینند.

کمدها

برای کمدها، ابتدا گوشه‌های زاویه‌دار آنها را با پلاستیک حبابدار یا روزنامه و مقوای ضخیم می‌پوشانند. اگر کمد یا میز آرایش قفل ندارند، از چسب نواری پهن برای محکم کردن آنها استفاده می‌کنند تا هنگام جابجایی در آنها باز نشوند. سپس وسایل داخل کمدها را خالی کرده و لباس‌ها را داخل کارتن‌های رگال دار قرار می‌دهند.

برای لوازم آرایشی یا خرده‌ریزها، این وسایل را در جعبه‌های کوچک قرار می‌دهند و بین آنها از فوم یا نایلون حبابدار استفاده می‌کنند. سپس جعبه‌های کوچک را در جعبه‌های بزرگ‌تر قرار داده و بین آنها ضربه‌گیر تعبیه می‌کنند.

تابلوها و دکوری ها

تیم حرفه ای ترین اتوبار تجریش (عزت بار) برای بسته بندی تابلوها و دکوری‌ها، از حوله یا مقوای محکم استفاده می‌کنند. ابتدا تابلوها را روی حوله می‌گذارند، سپس آنها را داخل یک جعبه قرار داده و در جعبه را با چسب نواری پهن محکم می‌بندند. تابلوها و دکوری‌های بزرگ که به راحتی در جعبه نمی‌گنجند، به همان شکل به ماشین باربری منتقل می‌شوند.

سامانه باربری در محدوده تجریش

مبلمان و سرویس خواب

برای مبلمان و سرویس خواب، ترفندهای خاصی استفاده می‌شود تا از کثیف شدن و آسیب دیدن این وسایل در طی جابجایی جلوگیری شود.

ابتدا مبلمان و سرویس خواب با ملحفه پوشانده شده و سپس ملحفه‌ها با بند به بدنه این وسایل متصل می‌شوند. تجربه کارگران در جابجایی سرویس خواب و تشک با استفاده از نایلون‌های حبابدار و بندها تضمین می‌کند که این وسایل سالم به مقصد منتقل می شوند.

وسایل بزرگ آشپزخانه

وسایل بزرگ آشپزخانه مانند یخچال و لباسشویی که سنگین و گران‌قیمت هستند، با دقت بسته‌بندی می‌شوند. کارگران از دو تا سه لایه نایلون حبابدار برای پوشاندن این وسایل استفاده می‌کنند.

 ابتدا قسمت‌های حساس یخچال و لباسشویی مانند صفحه نمایشگر و دور موتور با نایلون حبابدار پوشش داده می‌شوند. سپس بدنه این وسایل سلفن پیچی شده و با نایلون حبابدار و کارتن‌های ضخیم بسته‌بندی می‌شوند. کارگران تضمین می‌کنند که وسایل بزرگ آشپزخانه در طی جابجایی هیچ آسیبی نمی‌بینند.

وسایل با ارزش

برای وسایل با ارزش مانند مجسمه‌های قیمتی، لوازم تزئینی، پیانو، ویلون و سایر اقلام ارزشی، تیم مجرب و حرفه‌ای عزت بار از جعبه‌های مخصوص کوچک استفاده می‌کنند. ابتدا وسایل با پارچه ضخیم پوشانده شده و سپس با دقت سلفن پیچی می‌شوند. سپس تیم عزت بار این وسایل را با احتیاط و به دقت بلند کرده و به ماشین باربری منتقل می‌ کنند تا در طی جابجایی هیچ آسیبی نبینند.

فرش ها

تیم حرفه‌ای باربری تجریش (عزت بار) برای بسته‌بندی فرش‌ها، دقت ویژه دارد. ابتدا پارچه‌ای را در قسمت ریشه‌های فرش قرار می‌دهند تا از کثیف شدن فرش، به ویژه ریشه‌های آن جلوگیری کنند. سپس جهت خواب فرش را مشخص کرده و آن را به شکل لوله می‌چینند. پس از اتمام عملیات لوله‌کردن، فرش‌ها را داخل کاورهای مخصوص قرار داده و آماده جابجایی می‌کنند.

گلدان ها و گیاهان

برای گلدان‌ها و گیاهان، کارگران عزت بار گلدان‌های بزرگ و سنگین را به همان شکلی که هستند جابجا می‌کنند. اما گلدان‌های کوچک را در داخل جعبه‌های چوبی یا پلاستیکی قرار می‌دهند و برای جلوگیری از شکستن شاخه‌های گلها در طی مسیر، داخل هر گلدان یک چوب بلند نصب می‌کنند. سپس با استفاده از کیسه‌های بزرگ، اطراف جعبه‌ها را پوشش می‌دهند تا در طول جابجایی هیچ خسارتی به گیاهان نرسد.

چک کردن بسته بندی

باربری در محدوده های تجریش

پس از اتمام مراحل بسته‌بندی، کارگران تیم حرفه‌ای باربری تجریش (عزت بار) مطمئن می‌شوند که چیزی را جا نگذاشته‌اند. در صورتی که مثل اسباب بازی‌های کودکان، وسایل کوچک آشپزخانه و اقلام خرده‌ریز دیگر در خانه پیدا شوند، آنها را به دقت بسته‌بندی کرده و در داخل جعبه می گذارند.

انتقال اثاثیه به ماشین

بعد از اتمام کار بسته‌بندی و آماده‌سازی وسایل، تیم حرفه‌ای باربری و اتوبار تجریش (عزت بار) بهترین ماشین باربری را برای جابجایی و اسباب‌کشی به محل زندگی مشتریان می‌فرستند. این تیم با استفاده از روش‌های حرفه‌ای تلاش می‌کند تا انتقال اثاثیه به ماشین به بهترین نحو ممکن صورت بگیرد. اگر در طول این مرحله به عنوان مشتری در کنار کارگران باشید و نظارت کنید، متوجه حرفه‌ای بودن روال کار این تیم خواهید شد.

انتقال اثاثیه به محل جدید

بعد از بارگیری وسایل به ماشین باربری، مرحله بعدی انتقال اثاثیه به محل جدید است. باربری تجریش (عزت بار) از ماشین‌های مجهز و پیشرفته برای این منظور استفاده می‌کند و اسباب‌کشی در این محدوده طبق قوانین باربری انجام می‌گیرد. شما مطمئن باشید که اثاثیه‌های شما بدون هیچ مشکلی به محل جدید منتقل خواهد شد.

چیدمان وسایل در محل

آخرین مرحله اسباب‌کشی چیدمان وسایل در محل مقصد است. کارگران حرفه‌ای با دقت وسایل بارگیری شده را از ماشین خارج کرده و آنها را در محل جدید از ماشین بیرون می‌آورند. سپس وسایل را با دقت چیدمان می‌کنند. اقلامی مانند پیانو، گاوصندوق، لباسشویی و یخچال که سنگین هستند نیز به دقت در مکان‌های خود قرار می‌گیرند.

خدمات باربری در تجریش

باربری در سردار جنگل

برای باربری در جماران و تجریش بهتر است عزت بار را انتخاب کنید، زیرا این شرکت خدمات پوشش بیمه را برای جابجایی بار به مشتریان خود ارائه می‌دهد. علاوه بر این، عزت بار سه نوع بیمه برای انتقال اثاثیه ارائه می‌دهد، از جمله:

  1. بیمه کالا برای تعداد محدودی از وسایل.
  2. بیمه کالا بر اساس ارزش کالاها.
  3. بیمه کالا با مزایای بیشتر.

با بیمه کالا، شما می‌توانید اطمینان حاصل کنید که وسایلتان در طی جابجایی محافظت می‌شوند. علاوه بر این، تیم پشتیبانی عزت بار به دقت شرایط شما را بررسی می‌کند تا بهترین زمان و شرایط برای اسباب‌کشی را برای شما انتخاب کند. تمام این مزایا نشان می‌دهند که عزت بار یک گزینه مناسب برای باربری در محدوده تجریش است.

چرا باید بسته بندی وسایل خود را به عزت بار بسپاریم؟

بسته‌بندی و قراردادن وسایل داخل جعبه‌ها نیاز به مهارت و تجربه دارد. تیم حرفه‌ای باربری تجریش (عزت بار) به‌طور کامل با چیدمان وسایل درون جعبه‌ها آشنا هستند و وسایل را با دقت بسته‌بندی می‌کنند.

در صورت نیاز، می‌توانند کارهایی مانند سلفن‌پیچی کردن وسایل را برای شما انجام دهند تا با اطمینان بیشتری اثاثیه را به محل جدید منتقل کنید. بعد از قراردادن وسایل در داخل هر جعبه، با دقت لیستی از محتویات داخل آن تهیه می‌کنند و روی جعبه می‌چسبانند.

علاوه بر این، باربری در کاشانک و تجریش (عزت بار) از نیروهای متخصص و حرفه‌ای برای حمل وسایل استفاده می‌کند. رانندگان کامیون‌های این اتوبار دارای خصوصیاتی همچون خوش‌اخلاقی، دلسوزی و خوشرویی هستند. این افراد به خوبی با مسیرهای منطقه آشنا هستند و به همین دلیل وسایل را به سرعت و با اطمینان به مقصد می‌رسانند.

قیمت باربری منطقه تجریش

چندین عاملی که در تعیین هزینه خدمات باربری تجریش دخالت دارند، عبارتند از:

  • تعداد کارگران درخواستی
  • مسافت
  • فصل و روز اسباب کشی
  • وسایل مورد نیاز در بسته بندی
  • نوع ماشین باربری

برای دریافت اطلاعات دقیق درباره قیمت خدمات مورد نیازتان در منطقه تجریش تهران، می‌توانید با شماره‌ تلفن باربری تجریش تماس بگیرید. کارشناسان ما می‌توانند شما را با جزئیات و هزینه‌های مرتبط با جابجایی بار آشنا کنند و درخواست شما را به دقت مورد بررسی قرار دهند.

جهت برقراری ارتباط و دریافت خدمات از این شرکت با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید:

22899705  |     22899612

نحوه بسته بندی وسایل
5/5 - (1 امتیاز)