باربری در شمال تهران

اگر تجربه جابجایی محل زندگی‌تان را داشته باشید، می دانید که اسباب کشی سخت‌ترین مرحله آن است. مهم‌ترین نکته برای آن که یک اسباب‌کشی دقیق و مطمئن داشته باشیم، انتخاب یک باربری مناسب است.

اگر شما هم به دنبال یک شرکت باربری در شمال تهران هستند، که حرفه ای و قابل اطمینان باشد، مطمئن باشید در پایان با رعایت نکات ذکرشده، خواهید توانست، بهترین باربری شمال تهران را بیابید و به دنبال آن یک اثاث‌کشی دقیق، سریع و آسان را تجربه کنید.

مراحل ثبت سفارش اسباب کشی در عزت بار​

تماس با عزت بار

انتخاب نوع خدمات

مشخص کردن ساعت و تاریخ

تایید نهایی هزینه

ثبت سفارش

عزت بار در شمال تهران چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

همانطور که گفتیم شرکت باربری عزت بار را می‌ توان بهترین باربری در شمال تهران نامید. با این حساب همواره سعی کرده تا افزایش کیفیت خدمات خود رضایت مشتریان خود را جلب کنید. در ادامه به مهم ترین خدماتی که این شرکت باربری ارائه می دهد، خواهیم پرداخت.

بسته بندی اثاثیه در سامانه عزت بار
  • مشاوره تلفنی رایگان

اولین خدمتی که شرکت عزت بار به هموطنان عزیز شمال تهران ارائه می‌دهد، مشاوره تلفنی رایگان است. شما به راحتی می‌توانید، با این باربری تماس بگیرید و هر گونه سوالی پیرامون اسباب کشی و جابجایی لوازم دارید، از کارشناسان متخصص آن‌ها بپرسید.

همچنین آن‌ها با تجربه بالای خود قادرند، با توجه به میزان وسایل شما و تعداد ماشین مورد نیاز برای جابجایی یک برآورد هزینه انجام دهند و شما را در جریان قیمت اتوبار شمال تهران قرار دهند.

 

  • استفاده از بهترین روش برای بسته بندی وسایل

یکی دیگر از خدماتی که شرکت باربری عزت بار به مشتریان خود ارائه می دهد، بسته‌بندی دقیق وسایل است. کارگر اسباب کشی شمال تهران این شرکت با استفاده از جعبه‌های مخصوص، لایه‌های پلاستیکی حباب‌دار و بالشتک‌های مخصوص بسته‌بندی، تمام وسایل شما را بسته بندی می کند، تا سلامت لوزام شما در حین انتقال به محل جدید تضمین شود.

استفاده از مقاوم‌ ترین وسایل بسته بندی، چیدمان دقیق و منظم وسایل درون جعبه ها،  نوشتن محتویات درون هر بسته باعث می‌شود تا با خیال راحت بسته بندی وسایل خود را به عزت بار بسپارید.

سامانه باربری عزت بار در شمال تهران

  • چیدمان اصولی بار

بعد از اینکه کار بسته‌بندی تمام شد نوبت به انتقال بار به ماشین می‌رسد. کارگران اسباب کشی این مجموعه وسایل را با احتیاط کامل از داخل منزل به خودرو حمل بار انتقال می‌دهند و به صورت اصولی (بسته‌های سنگین تر در زیر و بسته‌های کوچک و شکستنی بالاتر) در خودرو حمل بار چیدمان می‌کنند. تا در هنگام حرکت ماشین وسایل از هرگونه آسیب درامان باشند.

  • چیدمان وسایل در محل

یکی از خدمات ویژه عزت بار که آن را به بهترین و مشهورترین شرکت باربری در تهران تبدیل کرده است خدمات چیدمان بار در محل جدید است. کارگران این شرکت باربری در شمال تهران پس از انتقال وسایل، آنها را از جعبه‌ها خارج کرده و چیدمان کلیه وسایل را در محل جدید طبق سلیقه مشتری انجام می‌دهند.

  • حمل بار از تهران به شهرستان

حمل بار از تهران به شهرستان دیگر خدمتی است، که عزت بار ارائه می‌دهد. این شرکت به عنوان بهترین باربری شمال تهران به شهرستان نیز شناخته می‌شود.

خودروهای مختلفی مانند وانت بار و وانت نیسان، کامیون، تریلی، خاور مسقف و روباز و … برای حمل بار از تهران به شهرستان توسط این شرکت به کار گرفته می شود. به‌عنوان مثال وانت بار شمال تهران برای جابجایی بار سبک پیشنهاد می شود و حمل بار به شهرستان با کامیون و خاور هم برای اسباب کشی کلی پیشنهاد می‌شود.

عزت بار در شمال تهران

  • ارائه بیمه نامه به مشتری

ارائه بیمه نامه به مشتری یکی از بهترین خدماتی است، که عزت بار به عنوان یک شرکت باربری در شمال تهران عرضه می‌کند. درست است که چنین کاری مشتری را متحمل هزینه بیشتری می‌کند، اما در عوض تمام نگرانی و دغدغه های مشتری را از بابت سلامت وسایلش خصوصا آن دسته از لوازمی که ارزش مادی بالایی دارند، را از بین می‌ برد.

قیمت اتوبار شمال تهران چگونه محاسبه می شود؟

باربری در سردار جنگل

تنها چیزی که قیمت یک باربری در شمال تهران را تعیین می‌کند، هزینه نقل و انتقال بار نیست. بلکه باید در کنار آن هزینه خدماتی مانند بسته بندی وسایل، حجم وسایلی که قصد جابجایی آن را دارید، ماشین‌های مورد نیاز در اسباب کشی، صدور بیمه نامه و مواردی از این قبیل را هم اضافه نمود.

بی شک اگر به دنبال بهترین باربری در شمال تهران باشید، باربری ای را انتخاب خواهید کرد که بهترین تعرفه باربری را داشته باشد.

قیمت خدمات اتوبار عزت بار زیر نظر اتحادیه است و با این حساب می‌توان آن را به عنوان یک باربری ارزان قیمت در شمال تهران معرفی نمود.

جهت برقراری ارتباط و دریافت خدمات از این شرکت با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید:

44279739    |     44279740

نحوه بسته بندی وسایل

سوالات متدوال درباره باربری در شمال تهران

چه وسایلی در باربری ها جابجا می شود؟

باربری ها انواع وسایل اعم از لوازم خانگی، مبلمان، تجهیزات پزشکی، لوازم صنعتی، مواد اولیه، مواد تولیدی، مواد غذایی، دارو و مواد سردخانه ای و انواع کالاهای مجاز را جابجا می‌کند.

چه ضمانتی برای سالم ماندن بار در زمان جا به جایی وجود دارد؟

عضو بودن شرکت باربری در اتحادیه صنف باربری و صدور بیمه نامه برای مشتری ضمانتی است، برای سالم ماندن بار در زمان جا‌به‌جایی. در چنین شرایطی اگر بار شما آسیب هم ببیند، می توانید، خسارت خود را از بیمه دریافت کنید.

5/5 - (1 امتیاز)