باربری در شهرک شهید محلاتی

اسباب کشی دارای پیچیدگی ‌های خاصی است و اگر خودتان تمام مراحل بسته‌ بندی و جابجایی اثاثیه ها را انجام دهید، هیچ تضمینی وجود ندارد که بتوانید در عرض ۱ یا ۲ روز اسباب کشی را تمام کنید. زیرا ممکن است شما تجربه کافی در بسته ‌بندی، حمل اثاثیه به ماشین، بارگیری و چیدمان وسایل در محل جدید را نداشته باشید؛ بنابراین  نمی توانید مشکلات غیر منتظره را پیش بینی کرده و مراحل باربری را به خوبی انجام دهید. پس بهترین راه برای انتقال اثاثیه به مقصد، استفاده از خدمات یک باربری معتبر است.

باربری عزت بار با چندین سال سابقه در زمینه باربری در شمال تهران، به شما کمک می ‌کند تا اسباب کشی در شهرک شهید محلاتی را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. در ادامه همراه ما باشید تا علاوه بر بررسی تمامی خدمات ارائه شده توسط تیم حرفه‌ ای عزت بار، شما را با نحوه انجام مراحل اسباب کشی در شهرک شهید محلاتی توسط این مجموعه آشنا کنیم.

مراحل ثبت سفارش اسباب کشی در عزت بار​

تماس با عزت بار

انتخاب نوع خدمات

مشخص کردن ساعت و تاریخ

تایید نهایی هزینه

ثبت سفارش

مجموعه باربری در شهرک شهید محلاتی از چه وسایلی برای جابجایی استفاده می کند؟

  • جعبه های بزرگ و محکم: جعبه ‌های بزرگ و محکم برای بسته‌ بندی گلدان‌ های زینتی، لوازم دکوری و اجناس جانبی
  • چسب نواری بزرگ: برای محکم کردن سر و ته جعبه‌ ها
  • سلفن: سلفن را برای سلفن پیچی کردن وسایلی مثل لباسشویی
  • ماژیک: برای تهیه لیست از محتویات داخل جعبه ‌ها 
  • کاغذ: کاغذ را برای بسته‌ بندی وسایل شکستنی 
  • قیچی: برای برش دادن نایلون ‌های حبابدار، کارتن‌ ها و نخ‌ های پلاستیکی
  • طناب محکم: برای بستن فرش‌ها، یخچال و لباسشویی و ادغام چند وسیله کوچک به یکدیگر
  • کیسه های بزرگ و محکم: برای بسته‌ بندی ملحفه ‌ها، تشک‌ ها و بالش ‌ها، پتوها و…
بسته بندی اثاثیه در سامانه عزت بار

مراحل بسته ‌بندی اسباب کشی در شهرک شهید محلاتی(عزت بار)

ظروف شکستنی: در اتوبار شهرک شهید محلاتی(عزت بار)، بسته ‌بندی ظروف شکستنی اصول خاص خود را دارد. ما از کارتن‌ های مقاوم، ضربه ‌گیر، پارچه و روزنامه برای بسته ‌بندی این اقلام استفاده می ‌کنیم.

ابتدا وسایل حساس و شکستنی را جمع‌ آوری و تفکیک می ‌کنیم. سپس اقلام سنگین مثل بشقاب‌ ها را با استفاده از کاغذ یا روزنامه باطله بسته ‌بندی می ‌کنیم. کف و کناره‌ های کارتن را با پارچه یا نایلون حبابدار می‌ پوشانیم و بشقاب‌ ها را در کف کارتن می ‌چینیم.

سپس فنجان‌ها و سایر وسایل شکستنی را داخل روزنامه می‌ پیچیم و روی بشقاب ‌ها می ‌گذاریم. در نهایت، کارتن ‌ها را با چسب محکم می ‌بندیم و یک لیست از اجناس داخل جعبه تهیه کرده و روی آنها می ‌چسبانیم. برای اینکه کار ما در چیدن اجناس در محل جدید آسان ‌تر شود، محلی که اجناس به آنجا تعلق دارند، را نیز روی جعبه می ‌نویسیم.

وسایل صوتی و تصویری: باربری در فرمانیه و شهرک شهید محلاتی( عزت بار) بعد از بسته‌ بندی اقلام شکستنی و حساس، نوبت به بسته ‌بندی وسایل صوتی و تصویری مانند تلویزیون، باندها، لپتاپ و کامپیوتر می ‌رسد.

برای بسته‌ بندی این وسایل، ما از جعبه ‌های اسفنج‌ دار استفاده می ‌کنیم تا وسایل را بدون هیچ آسیبی به محل جدید منتقل کنیم. ابتدا کامپیوتر یا ویدئو پروژکتور ها را با نایلون حبابدار می‌ پوشانیم، سپس آنها را در جعبه‌ های مخصوص قرار می ‌دهیم. حالا وسایل صوتی و تصویری آماده جابجایی هستند!

کمدها: کمدها، میز آرایش و اقلام سنگین دیگر باید با دقت بسته‌ بندی شوند. ما ابتدا نوک تیز کمدها و میز آرایش را با مقوا، پارچه و چسب نواری پوشش می ‌دهیم، سپس شروع به بسته‌ بندی اقلام داخل کمدها می ‌کنیم. برای بسته بندی لباس ‌ها یا اقلام آرایشی داخل کمدها از جعبه ‌های رگال ‌دار و جعبه ‌های بزرگ استفاده می ‌کنیم.

در درون جعبه بین لوازم آرایشی روزنامه یا ضربه ‌گیر قرار می ‌دهیم تا در جابجایی، کرم پودر یا ادکلن و دیگر لوازم آرایشی صدمه نبینند. بعد از آن، در کمدها را با چسب محکم می ‌کنیم و دور کمدها را با نایلون حبابدار یا پارچه ضخیم می ‌پوشانیم تا در جابجایی روی آنها خط و خش نیفتد.

سامانه باربری عزت بار در شهرک شهید محلاتی

اسباب‌ بازی ‌ها: ما در باربری محدوده شهرک شهید محلاتی برای بسته‌ بندی اسباب ‌بازی ‌ها از کارتن‌ های مقاوم و بزرگ بهره می ‌بریم. ابتدا اسباب‌ بازی ‌ها را داخل کاغذ باطله می ‌پیچیم و سپس آنها را داخل جعبه‌ هایی که با نایلون حبابدار پوشانده‌ ایم، قرار می‌ دهیم. همچنین در میان اسباب‌ بازی ‌ها ضربه‌ گیر قرار می ‌دهیم تا آسیبی نبینند.

تابلوها و دکوری‌ ها: تابلوها و دکوری‌ ها به عنوان اقلامی با ارزش در فرآیند اسباب ‌کشی در شهرک شهید محلاتی(عزت بار) مورد توجه خاصی قرار می ‌گیرند. ما ابتدا تابلوها و دکوری ‌ها را جمع ‌آوری می ‌کنیم. سپس تابلوها و دکوری ‌های کوچک را با استفاده از روزنامه و نایلون حبابدار بسته‌ بندی کرده و در کارتن ‌های بزرگ قرار می ‌دهیم. همچنین دور تابلوها و دکوری‌ های بزرگ را با پارچه ضخیم پوشانده و سپس آنها را برای بارگیری آماده می‌ کنیم.

مبلمان و سرویس‌ خواب: پس از بسته‌ بندی اقلام شکستنی و حساس، نوبت به بسته ‌بندی مبلمان و سرویس ‌خواب می‌ رسد تا کار بسته ‌بندی کم کم به اتمام برسد. ما ابتدا ملحفه یا پارچه ضخیمی را روی مبلمان و سرویس‌ خواب پهن می کنیم و این پارچه یا ملحفه را از چهار طرف محکم می ‌کنیم.

تشک‌ های سرویس ‌خواب نیز به صورت جداگانه بسته ‌بندی می‌ شوند. تشک‌ ها را با نایلون حبابدار می‌ پوشانیم تا در هنگام بارگیری و تخلیه تمیز باقی بمانند.

وسایل سنگین آشپزخانه: در مجموعه عزت بار، برای بسته ‌بندی وسایل سنگین آشپزخانه مانند یخچال، لباسشویی، کمدهای آشپزخانه یا میز غذاخوری از چند لایه نایلون حبابدار یا کاغذ بسته‌ بندی بهره می‌ بریم. در ابتدا، قسمت‌ های حساس این وسایل را با کاغذ بسته ‌بندی می ‌پوشانیم و سپس اطراف آنها را با نایلون حبابدار محکم می‌ کنیم. در آخر، این وسایل را با کارتن های ضخیم بسته بندی کرده و به نزدیک ماشین باربری منتقل می کنیم.

وسایل با ارزش: در شرکت باربری شهرک شهید محلاتی (عزت بار) وسایل با ارزش مانند مجسمه‌ های قدیمی، اشیای گرانبها، طلا و جواهرات را سلفن پیچی کرده و در جعبه‌ه ای جداگانه و کوچک قرار می‌ دهیم. سپس این جعبه ‌های کوچک را داخل یک جعبه بزرگ می ‌چینیم. در این فرآیند بین جعبه‌ های کوچک را با فوم پر می کنیم تا جعبه‌ ها به یکدیگر برخورد نکنند.

فرش‌ها: همیشه در اسباب کشی خانم ‌های خانه نگران بسته‌ بندی و جابجایی فرش ‌ها هستند. بنابراین، ما ابتدا یک پارچه را روی فرش‌ ها می اندازیم، سپس فرش را لوله می ‌کنیم و آن را داخل کاور مخصوص قرار می ‌دهیم.

گلدان‌ها و گیاهان: گلها و گیاهان به ضربه، فشار، تغییرات دمایی و جابجایی بسیار حساس هستند. بنابراین کارکنان عزت بار برای بسته‌ بندی آنها از روش‌های خاصی استفاده می کنند. ما در باربری شهرک شهید محلاتی(عزت بار) ابتدا دور گلدان ‌ها را با یک لایه کاغذ آلومینیومی می‌ پوشانیم، سپس آنها را درون جعبه پلاستیکی یا چوبی قرار می‌ دهیم. در نهایت، دور جعبه را با نایلون می ‌پوشانیم تا در جابجایی شاخه و برگ گیاهان سالم بمانند.

باربری در شهرک شهید محلاتی

چک کردن بسته ‌بندی

بعد از اتمام کار بسته‌ بندی اسباب و اثاثیه منزل، ما مجددا همه جای منزل را بررسی می ‌کنیم تا وسایل باقی ‌مانده مانند اسباب بازی یا لباس بچه ها را پیدا کرده و بسته‌ بندی کنیم. هر چیزی که پیدا کردیم، با نایلون حبابدار بسته بندی می ‌کنیم و داخل جعبه می ‌گذاریم.

انتقال اثاثیه به ماشین

ما در اثاث کشی در شهرک شهید محلاتی(عزت بار) با دقت و احتیاط کامل جعبه ‌ها، وسایل سنگین آشپزخانه، مبلمان، سرویس خواب، گلدان ‌ها و دکوراسیون را در ماشین باربری بارگیری می ‌کنیم.

انتقال اثاثیه به محل جدید

باربری شهرک شهید محلاتی تهران (عزت بار) برای انتقال اثاثیه به محل جدید از ماشین‌ های مجهز استفاده می‌ کند. این مجموعه برای اسباب ‌کشی در محدوده‌ های بین شهری بیشتر از وانت و کامیون استفاده می کند.

چیدن وسایل در محل

پس از انتقال اثاثیه به محل جدید، کارگر باربری شهرک شهید محلاتی وسایل را با دقت از داخل ماشین خارج کرده و آنها را در محل مورد نظر به ترتیب می ‌چیند. تیم ما کمی استراحت کرده، سپس پر انرژی کارهای مربوط به چیدمان وسایل در داخل محل در قسمت های مختلف را انجام می دهند.

خدمات پوشش بیمه اتوبار شهرک شهید محلاتی (عزت بار)

باربری در سردار جنگل

اتوبار شهرک شهید محلاتی(عزت بار) اولویت کارش، جلب رضایت مشتریان است و در همین راستا تلاش می ‌کند تا کلیه مراحل باربری را طبق خواسته‌ شما عزیزان انجام دهد. عزت بار در منطقه شهید محلاتی برای حمل بار، ۳ نوع بیمه را ارائه می ‌دهد که عبارتند از:

– بیمه کالا برای تعداد محدودی از وسایل

– بیمه کالا بر اساس کالا ارزش‌ گذاری شده

– بیمه کالا با مزایای زیاد

چرا باید بسته بندی وسایل خود را به عزت بار بسپاریم؟

با وجود این امکانات، چرا باید بسته ‌بندی وسایل منزل خود را به عزت بار بسپارید؟ تیم ما دارای تجربه باربری در ولنجک، سعادت آباد و شهرک شهید محلاتی می باشد و با بسته ‌بندی انواع وسایل منزل و نحوه چیدمان آنها در جعبه‌ ها آشناست.

در صورت نیاز، حتی می‌ توانیم برای وسایل حساس کار سلفن پیچی را نیز انجام دهیم. با چنین افراد با تجربه و کاربردی در تیم ما، نباید نگرانی در مورد باربری در شهرک شهید محلاتی داشته باشید.

همچنین تیم عزت بار بعد از بسته ‌بندی، با دقت کامل لیست محتویات هر بسته را تهیه کرده و روی آن می ‌چسباند. این عملیات به کارکنان ما در چیدمان وسایل در محل جدید کمک می ‌کند. همچنین نیروهای ما در اتوبار شهرک شهید محلاتی(عزت بار) ماهر و قابل اعتماد هستند و با استفاده از ماشین‌ های پیشرفته و با سرعت عمل بالا، انتقال اثاثیه به مقصد را در کمترین زمان ممکن انجام می ‌دهند.

هزینه حمل بار در باربری شهرک شهید محلاتی

هزینه حمل بار در محدوده شهرک شهید محلاتی تهران تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار دارد، از جمله این موارد می توان به تعداد کارگران مورد نیاز، نوع ماشین باربری، تعداد طبقات در مبدأ و مقصد، زمان و فصل باربری، تعداد و نوع اقلام بسته‌ بندی شده و مدت زمان اسباب‌ کشی اشاره کرد. برای دریافت تعرفه اتوبار و باربری شهرک شهید محلاتی، توصیه می کنیم با استفاده از شماره شهرک شهید محلاتی با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید.

جهت برقراری ارتباط و دریافت خدمات از این شرکت با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید:

22899612    |     22899705

نحوه بسته بندی وسایل
5/5 - (1 امتیاز)