باربری در جردن

هموطنانی که در محدوده جردن تهران ساکن هستند، می‌توانند از خدمات حمل و جابجایی اسباب و اثاثیه ما بهره‌مند شوند. ما در کلیه مناطق تهران، به ویژه در جردن، امکاناتی را برای حمل و انتقال آسان و ایمن اثاثیه‌های مشتریان آماده کرده‌ایم.

 بنابراین، با اطمینان خاطر می‌توانید حمل اثاثیه در جردن و حتی خدمات باربری در سایر مناطق تهران را به تیم حرفه‌ای عزت بار بسپارید.

پرسنل ما در طول شبانه‌روز در خدمت شما مشتریان عزیز هستند و با استفاده از شماره تلفن باربری جردن (عزت بار)، می‌توانید با پرسنل ما تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری در مورد شرایط خدمات بدست آورید.

اگر تمایل دارید تا خدمات باربری در جردن تهران و نحوه اسباب‌کشی توسط تیم حرفه‌ای این اتوبار را بیشتر بشناسید، پیشنهاد می‌شود تا تنها ۵ دقیقه از وقت خود را صرف مطالعه این مطلب کنید.

مراحل ثبت سفارش اسباب کشی در عزت بار​

تماس با عزت بار

انتخاب نوع خدمات

مشخص کردن ساعت و تاریخ

تایید نهایی هزینه

ثبت سفارش

مجموعه باربری در جردن از چه وسایلی برای جابجایی اثاثیه ها استفاده می ‌کند؟

  • کارتن‌های بزرگ و محکم: برای بسته‌بندی لوازم حساس، وسایل آشپزخانه، و خرده‌ریزها.
  • چسب نواری بزرگ: برای محکم کردن کارتن‌های بسته‌بندی شده و پلمپ کردن در جعبه‌ها.
  • سلفون: برای پیچیدن و بسته‌بندی لوازم دکوری.
  • ماژیک: برای نوشتن مشخصات محتویات داخل هر جعبه روی آن.
  • کاغذ: برای بسته‌بندی بشقاب‌ها.
  • قیچی: برای برش نایلون حبابدار، کارتن‌های ضخیم و سلفون به اندازه‌های دلخواه.
  • طناب محکم: برای حمل وسایل بزرگ آشپزخانه به ماشین باربری.
  • مواد محافظتی مانند کاغذ روزنامه، نایلون حبابدار و …: برای بسته‌بندی مبلمان و سرویس خواب.
  • کیسه‌های بزرگ و محکم: برای بسته‌بندی پتوها، ملحفه‌ها، روتختی‌ها و لباس‌ها.
بسته بندی اثاثیه در سامانه عزت بار

مراحل بسته‌بندی اسباب‌کشی در جردن (عزت بار) به شرح زیر است:

اقلام شکستنی: این فرآیند با دقت انجام می‌شود. ابتدا کارتن‌ها با پارچه یا روزنامه پوشانده می‌شوند. سپس، اقلام آشپزخانه مانند بشقاب‌ها و لیوان‌ها در داخل روزنامه یا نایلون حبابدار پیچیده و در کارتن‌های ضخیم قرار می‌گیرند. در نهایت، کارتن با چسب نواری محکم می‌بندند.

وسایل صوتی و تصویری: وسایل صوتی و تصویری حساس هستند و باید با دقت جابجا شوند. برای این منظور از کارتن‌های مخصوص با اسفنج محافظ استفاده می‌شود. ابتدا وسایل مانند لپتاپ، اسپیکر و کامپیوتر سلفن پیچیده می‌شوند، سپس داخل نایلون حبابدار قرار می‌گیرند و در کارتن مخصوص قرار می‌گیرند و با چسب محکم مهر می‌شوند.

کمدها: کمدها نیز با روش مخصوصی بسته‌بندی می‌شوند. ابتدا لبه‌های تیز کمدها و میز آرایش با مقوا، روزنامه و پارچه پوشانده می‌شوند تا در حین جابجایی آسیب نبینند.

سپس کمدها و کشوها با چسب محکم مهر می‌شوند، اما محتویات درون آنها خالی نمی‌شود. اگر لازم باشد، اقلام درون کشوها را در نایلون قرار داده و با چسب محکم مهر می‌کنند. سپس نایلون را در کشو می‌گذارند و با چسب محکم می‌بندند تا باز نشود.

سامانه عزت بار در جردن

اسباب‌بازی‌ها: کارکنان حرفه ای ترین اتوبار جردن یا همان عزت بار از جعبه‌های ضخیم برای بسته‌بندی اسباب‌بازی‌ها استفاده می‌کنند. این جعبه‌ها با چسب نواری محکم مهر می‌شوند. در نهایت، برچسب با نام “اسباب‌بازی” روی جعبه‌ها قرار داده می‌شود تا در چیدمان وسایل به مشکل نخورند.

تابلوها و دکوری‌ها: تیم بهترین اتوبار جردن عزت بار قبل از قرار دادن تابلوها و دکوری‌ها در جعبه، آنها را با روزنامه یا نایلون حبابدار پوشانده و پس از پوشش دور آنها، با چسب نواری محکم می‌کنند. سپس تابلوها و دکوری‌ها را داخل جعبه‌هایی که قبلاً کف و دیواره‌های آنها را با پارچه پوشانده اند، قرار می‌دهند. این روش جلوگیری از خدشه‌ها و آسیب به این اشیاء را ممکن می‌سازد.

 مبلمان و سرویس خواب: مبلمان و سرویس خواب با استفاده از پوشش مخصوص و نایلون حبابدار بسته‌بندی می‌شوند. کارکنان باربری در نیاوران و جردن با مهارت بالایی سرویس خواب را به شکلی بسته‌بندی می‌کنند که در حین جابجایی آسیبی نبیند. همچنین، برای حمل مبلمان از وسایل جادار استفاده می‌شود تا از صدمات جلوگیری شود.

وسایل بزرگ آشپزخانه: وسایلی مانند یخچال، لباسشویی، اجاق گاز، و فر با دقت به ماشین باربری حمل می‌شوند. برای بسته‌بندی این وسایل از چند لایه نایلون حبابدار استفاده می‌شود تا از خدشه‌ها و آسیب‌ها محافظت کند. این بسته‌بندی به گونه‌ای انجام می‌شود که در جابجایی مشکلی پیش نیاید.

فرش‌ها: برای بسته‌بندی فرش‌ها، از یک پارچه دو لایه بر روی ریشه‌های فرش استفاده می‌شود. بعد از پیدا کردن جهت خواب فرش‌ها، آنها را لوله کرده و داخل کاور قرار می‌دهند. فرش‌ها با طناب محکم بسته می‌شوند تا در حین جابجایی شل نشوند و آسیب نبینند.

گلدان‌ها و گیاهان: گلدان‌های کوچک داخل جعبه‌های پلاستیکی، چوبی یا فلزی قرار می‌گیرند. اما گلدان‌های بزرگ به همان شکلی که هستند جابجا می‌شوند.

چک کردن بسته بندی

سامانه باربری عزت بار در جردن

تیم عزت بار اقدام به بررسی بسته‌بندی انجام شده می‌کند تا اطمینان حاصل شود هیچ وسیله‌ای جا نمانده. در صورت پیدا شدن وسایل جا مانده، آنها را مجدداً بسته‌بندی کرده و به جعبه‌های دیگر اضافه می‌کنند.

انتقال اثاثیه به ماشین

برای انتقال اثاثیه به ماشین، عزت بار از کارگرانی با آموزش دیده و نیروی بدنی قوی استفاده می‌کند.

انتقال اثاثیه به محل جدید

انتقال اثاثیه به محل جدید با استفاده از ماشین‌های مجهز صورت می‌گیرد و تیم حرفه‌ای عزت بار در طول مسیر اهمیت ویژه‌ای به حفاظت از اثاثیه مشتریان می‌دهند.

چیدمان وسایل در محل جدید

بعد از انتقال اثاثیه به محل مقصد، کارگران با تجربه اقدام به چیدن وسایل در محل می‌کنند و آنها را با دقت از ماشین خارج کرده و در مکان مناسب مرتب می‌کنند.

چرا باید بسته بندی وسایل خود را به عزت بار بسپاریم؟

باربری در سردار جنگل

تیم حرفه‌ای باربری در قلهک و جردن (عزت بار) به وضوح توانایی انجام مراحل باربری را دارد و از تعهد، تجربه، و مهارت بالا برخوردار است. این موارد در تضمین ارائه خدمات با کیفیت بالا به مشتریان بسیار اهمیت دارند.

همچنین، عزت بار برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان از بیمه‌های مختلف برای حمل بار استفاده می‌کند. این بیمه‌ها به مشتریان اطمینان می‌دهند که در صورت وقوع حوادث، خسارت‌های احتمالی جبران خواهد شد. این نشان می‌دهد که عزت بار به مسئولیت خود در حفاظت از اموال وسایل مشتریان اهمیت می‌دهد.

به علاوه، عزت بار ترکیبی از تجربه، تخصص و تعهد به خدمت به مشتریان دارد. این عوامل باعث می‌شوند که بسته بندی، حمل بار و چیدمان وسایل خانه با این تیم انجام شود و مشتریان اطمینان داشته باشند که کار به بهترین نحو انجام می‌شود.

خدمات پوشش بیمه اتوبار جردن

این اتوبار، علاوه بر خدمات بسته‌بندی و حمل بار، از قابلیت ارائه خدمات بیمه نیز به مشتریان خود برخوردار است. در کل، این اتوبار برای حمل بار در جردن، ۳ نوع بیمه را فراهم می‌کند:

  1. بیمه کالا برای تعداد محدودی از وسایل.
  2. بیمه کالا بر اساس ارزش تخمینی آن.
  3. بیمه کالا با مزایای زیاد.

مشتریان می‌توانند بر اساس نوع باری که می‌خواهند جابجا کنند، نوع موردنیاز خود از بیمه را انتخاب کنند. علاوه بر تجربه سابق در زمینه باربری، کادر باربری در تهران همواره اطلاعات خود را به روز نگه می‌دارد تا با تغییرات در روش‌های بسته‌بندی و حمل بار همگام شود.

قیمت باربری منطقه جردن

هزینه حمل بار در اتوبار جردن به عوامل متعددی وابسته است، از جمله نوع ماشین باربری، تعداد طبقات و کارگرها، روز و فصل اسباب‌کشی، زمان اسباب‌کشی، و نوع اقلام مورد استفاده در بسته‌بندی.

برای دریافت قیمت دقیق خدمات حمل بار، بهتر است با شماره تلفن باربری جردن تماس بگیرید تا اطلاعات موردنیاز را ارائه داده و تعرفه مخصوص به درخواستتان را دریافت کنید.

جهت برقراری ارتباط و دریافت خدمات از این شرکت با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید:

22899705  |     22899612

نحوه بسته بندی وسایل
5/5 - (1 امتیاز)