باربری در شهرک ژاندارمری

اسباب کشی نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد. باید حوادث و مشکلات غیر منتظره را پیش بینی کنیم، مواد و اقلام برای بسته بندی را تهیه کنیم، اثاثیه را بسته بندی و به ماشین باربری انتقال دهیم.

آیا به تنهایی یا با کمک خانواده خود می توانید این همه کار مهم را انجام دهید؟ آیا به نحوه بسته بندی و چیدمان وسایل در جعبه ها آشنایی دارید؟ آیا اقلام مورد نیاز برای بسته بندی را می ‌شناسید؟ اگر جواب شما خیر است، بهتر است از یک باربری معتبر کمک بگیرید.

باربری در شهرک ژاندارمری (عزت بار) با سالها سابقه کاری در زمینه حمل و جابجایی بار، دارای تخصص لازم برای انجام اسباب‌ کشی در این محدوده است. تیم حرفه ‌ای و ماهر این شرکت با تجربه و مسئولیت ‌پذیری بالا، مراحل بسته بندی و جابجایی بار را به دقت و با مهارت انجام می‌دهند.

اگر می‌خواهید بیشتر با نحوه بسته بندی وسایل توسط تیم حرفه‌ ای اتوبار شهرک ژاندارمری (عزت بار) آشنا شوید و بدانید که از چه اقلامی برای بسته بندی اثاثیه ‌ها استفاده می ‌کنند، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

مراحل ثبت سفارش اسباب کشی در عزت بار​

تماس با عزت بار

انتخاب نوع خدمات

مشخص کردن ساعت و تاریخ

تایید نهایی هزینه

ثبت سفارش

معیارهای انتخاب بهترین باربری در شهرک ژاندارمری

  • کارتن‌های بزرگ و محکم: برای بسته بندی اکثر اسباب و اثاثیه ‌ها
  • چسب نواری بزرگ: برای چسباندن نایلون‌ های حبابدار یا کاغذ
  • سلفن: برای سلفن پیچی کردن اشیای حساس
  • ماژیک: ماژیک قرمز برای نوشتن کلماتی مثل “شکستنی” روی جعبه‌ ها
  • کاغذ: برای چسباندن آن به قسمت ‌های حساس وسایل
  • قیچی: برای برش نایلون حبابدار
  • طناب محکم: برای جابجایی وسایل بسته بندی شده
  • مواد حفاظتی مثل کاغذ روزنامه و نایلون حبابدار: برای بسته بندی اشیا حساس
بسته بندی اثاثیه در سامانه عزت بار

مراحل بسته ‌بندی اسباب کشی در شهرک ژاندارمری (عزت بار)

ظروف شکستنی: ما در باربری غرب تهران شهرک ژاندارمری برای جلوگیری از شکستن ظروف شکستنی، از جعبه‌ های ضخیم و نایلون حبابدار استفاده می ‌کنیم. ابتدا وسایل را داخل نایلون پیچیده، سپس کف و کناره‌ های جعبه را با پارچه یا لباس ‌های کهنه پوشانده و وسایل را داخل جعبه قرار داده و از ضربه ‌گیر برای محافظت بیشتر استفاده می ‌کنیم.

وسایل صوتی و تصویری: وسایل صوتی و تصویری حساس هستند، بنابراین ابتدا آنها را با نایلون حبابدار و فوم پوشانده، سپس داخل جعبه‌ های اسفنج دار قرار می ‌دهیم. فضای خالی داخل جعبه با مواد مناسب پر می‌شود تا از حرکت وسایل در جابجایی جلوگیری شود.

کمدها: برای بسته ‌بندی وسایل کمدها، ابتدا کشوها و وسایل و لباس ‌های داخل کمد را خالی می ‌کنیم. وسایل داخل کشوها را با دقت با استفاده از سلفون، پلاستیک، کاغذ و… بسته ‌بندی می ‌کنیم. لباس‌ ها را از جعبه ‌های رگال آویزان می‌ کنیم و لبه‌ های تیز کمدها را با پارچه یا پلاستیک پوشانده و کشوها را قفل می ‌کنیم. سپس دور کمدها را نایلون پیچی می ‌کنیم.

اسباب بازی‌ ها: ابتدا اسباب ‌بازی‌ ها را داخل نایلون حبابدار یا کاغذ می ‌پیچیم. اسباب ‌بازی ‌های حساس و شکستنی را با فوم بسته ‌بندی کرده و سپس داخل جعبه ‌های مقاوم و چند لایه قرار می‌ دهیم. در نهایت، جعبه را با چسب نواری پهن محکم می‌ کنیم.

باربری در شهرک ژاندارمری

تابلو‌ها و دکوری ‌ها: در باربری در پاسداران و محدوده شهرک ژاندارمری برای بسته ‌بندی تابلو‌ها و دکوری‌ ها، ابتدا آنها را با نایلون حبابدار و کاغذ پوشانده و دور تا دور نایلون یا کاغذ و کارتنی که دور آنها پیچیده‌ ایم را با چسب نواری پهن محکم می‌کنیم. این کار باعث می‌شود تا در جابجایی مشکلی برای این وسایل پیش نیاید.

مبلمان و سرویس خواب: ابتدا ابعاد خانه را اندازه می‌ گیریم تا ببینیم آیا می‌ توانیم مبل ‌ها را راحت جابجا کنیم یا نه. سپس روی مبل‌ ها را با ملحفه یا پتو مسافرتی می‌ پوشانیم تا در جابجایی کثیف نشوند و خط و خشی روی آنها نیفتد.

دور تخت ‌خواب و تشک، نایلون حبابدار می‌ کشیم و بعد نایلون را به سرویس خواب می‌ چسبانیم. اطراف این وسایل را با نخ پلاستیکی محکم می‌ کنیم تا علاوه بر حفاظت بیشتر از این وسایل، کارمان در جابجایی آنها راحت باشد.

وسایل با ارزش: وسایل یادگاری، اشیاء قدیمی و سایر اجناس با ارزش را با دقت با کاغذ، پلاستیک، فوم و ضربه گیر بسته بندی می‌ کنیم. در ابتدا، یک پارچه نازک به اندازه اشیاء قرار داده شده در جعبه‌ ها را روی کف جعبه می‌ گذاریم تا از صدمه دیدن این وسایل جلوگیری کند. سپس جعبه را با چسب نواری محکم می ‌بندیم و روی جعبه مشخص می‌ کنیم که داخل آن چه چیزی است و متعلق به کجاست.

فرش‌ ها: برای بسته ‌بندی فرش‌ ها، یک پارچه ضخیم به اندازه ریشه ‌ها روی آنها پهن می‌ کنیم و آن را به ریشه‌ ها می ‌چسبانیم تا در جابجایی کثیف نشوند. سپس فرش را لوله می‌ کنیم و داخل یک پلاستیک بزرگ که ته آن بسته شده است قرار می ‌دهیم و سر پلاستیک را با نخ محکم می‌ بندیم.

گلدان‌ ها و گیاهان: ابتدا در داخل گلدان‌ ها یک چوب قرار می ‌دهیم و گلها را با نخ نازک به آن می‌ بندیم تا در جابجایی یا در اثر حرکت ماشین به شاخه ‌ها صدمه‌ ای نرسد. سپس گلدان‌ های کوچک را داخل قوطی یا سبد می ‌گذاریم و دور آنها را با پلاستیک می ‌پوشانیم. گلدان ‌های بزرگ را با نایلون حبابدار بسته بندی کرده و در ماشین باربری قرار می‌ دهیم.

چک کردن بسته‌ بندی

تیم باربری محدوده شهرک ژاندارمری (عزت بار) پس از اتمام کار بسته‌ بندی، برای اطمینان بیشتر خود از دقت و کیفیت بسته ‌بندی، دور اطراف خانه را چک می‌کنند. در صورتی که هر کدام از خرده ریزها یا وسایل کوچک آشپزخانه و اسباب بازی بچه‌ ها جا مانده باشد، فورا آن وسیله را پیدا کرده و مجددا بسته ‌بندی می‌کنند.

 

عزت بار در شهرک ژاندارمری

انتقال اثاثیه به ماشین

شرکت باربری شهرک ژاندارمری (عزت بار) برای انتقال اثاثیه به ماشین از افراد با مهارت، تجربه و قدرت بدنی مناسب کمک می‌گیرد. این افراد با استفاده از طناب ‌های محکم یا چرخ ‌های قرقره ‌ای اثاثیه را از داخل خانه به ماشین باربری منتقل می‌کنند و سپس تا رسیدن به مقصد مراقب وسایل هستند تا هیچ کدام در طول راه صدمه ‌ای نبینند.

انتقال اثاثیه به محل جدید

راننده کامیون ‌های باربری در منطقه شهرک ژاندارمری(عزت بار) که کار انتقال اثاثیه به محل جدید را انجام می‌دهند، با تجربه، قابل اعتماد و مسئولیت پذیر هستند. این افراد بخاطر اینکه به خوبی با مسیرهای منطقه شهرک ژاندارمری در غرب تهران آشنایی دارند، اثاثیه‌ ها را در کمترین زمان ممکن به مقصد جدید منتقل می‌کنند.

چیدمان وسایل در محل

ما در اسباب ‌کشی شهرک ژاندارمری تا آخرین مرحله که چیدمان وسایل در محل جدید است، در کنار شما هستیم. بعد از اینکه وسایل را از ماشین باربری خالی کردیم، اگر تمایل داشته باشید، می‌ توانیم چیدمان وسایل در داخل خانه را نیز انجام دهیم. با وجود کارگران با تجربه باربری در شهرک ژاندارمری تهران نباید نگران چیدمان وسایل در محل جدید باشید.

خدمات پوشش بیمه اتوبار شهر‌ک ژاندارمری (عزت بار)

باربری در سردار جنگل

ما برای باربری در غرب تهران در شهر‌ک ژاندارمری سه نوع خدمات بیمه ارائه می ‌دهیم:

  • بیمه کالا برای تعداد محدودی از وسایل: در این نوع بیمه، تنها برخی از وسایل بزرگ مانند لباسشویی و یخچال بیمه می‌شوند.
  • بیمه کالا بر اساس ارزش گذاری: در این نوع بیمه، وسایل شما قبل از باربری ارزش ‌گذاری می ‌شوند و در صورت صدمه‌ دیدگی هر کدام از این وسایل، بیمه جبران هزینه آن را پرداخت می ‌کند.
  • بیمه کالا با مزایای زیاد: از طریق این نوع بیمه، شما قادر به دریافت پوشش هزینه کلی باربری و حتی تعمیر وسایل در صورت نیاز خواهید بود.

چرا باید با اطمینان خاطر بسته بندی وسایل خود را به عهده تیم عزت بار بگذاریم؟

تیم باربری در شهرک ژاندارمری اسباب کشی (عزت بار)، که در زمینه اسباب کشی فعالیت دارند، از افراد ماهر و با تجربه تشکیل شده است. اعضای این تیم سالانه به آموزش‌ های به ‌روز در زمینه اسباب‌ کشی دست می ‌یابند تا با تکنیک ‌ها و مهارت ‌های جدید در این صنعت آشنا شوند. آنها دقت و تخصص خاصی در بسته ‌بندی و ترتیب وسایل دارند و در صورت لزوم از مواد محافظ مانند سلفن و ضربه ‌گیر برای حفاظت از وسایل در طی حمل و جابجایی استفاده می‌کنند.

یکی از ویژگی‌های مهم این تیم، تهیه لیست دقیق از محتویات هر جعبه، تعیین جهت مناسب برای حمل ایمن‌ تر و نوشتن برچسب با محل هر جعبه بر روی آن است. اعضای تیم، از کارگران تا راننده‌ کامیون ‌های باربری، مسئولیت پذیر، قابل اعتماد و خوش ‌قول هستند. با ارائه چنین خدمات و ویژگی ‌هایی، بدون شک می‌ توان ادعا کرد که باربری شهرک ژاندارمری بهترین گزینه برای اسباب ‌کشی در این منطقه است.

هزینه حمل بار در شهرک ژاندارمری تهران

عواملی مانند روز و فصل اسباب ‌کشی، تعداد کارگرهای مورد نیاز، تعداد طبقات، نوع وسیله نقلیه مورد نظر، زمان اسباب ‌کشی و نوع مواد مورد استفاده برای بسته ‌بندی، بیشترین تأثیر را بر تعرفه باربری در باغ فیض و شهرک ژاندارمری دارند. برای دریافت قیمت دقیق سرویس مورد نیاز خود، توصیه می ‌کنیم که همین الان با شماره تماس باربری در شهرک ژاندارمری (عزت بار) تماس بگیرید.

جهت برقراری ارتباط و دریافت خدمات از این شرکت با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید:

44279739    |     44279740

نحوه بسته بندی وسایل
5/5 - (1 امتیاز)