باربری در پاسداران

همه ما بدون شک یکبار در طول زندگی اسباب کشی می کنیم و یکی از نگرانی های ما این است که کدام مجموعه را انتخاب کنیم تا بتوند وسایلمان را بدون آسیب و شکستگی به مقصد برساند و بهترین خدمات بسته بندی را ارئه دهد؟ سامانه باربری عزت بار سالهاست که در زمینه باربری در پاسداران و دیگر مناطق فعالیت می کند؛ بنابراین خدمات متنوعی به مشتریان خود ارائه می دهد.

در ادامه مطلب شما را با خدمات اتوبار پاسداران(عزت بار) بیشتر آشنا می کنیم تا با خیالی آسوده اسباب کشی خود را به این سامانه بسپارید.

مراحل ثبت سفارش اسباب کشی در عزت بار​

تماس با عزت بار

انتخاب نوع خدمات

مشخص کردن ساعت و تاریخ

تایید نهایی هزینه

ثبت سفارش

مجموعه باربری در پاسداران از چه وسایلی برای جا به جایی استفاده می کند؟

بسته بندی اثاثیه در سامانه عزت بار

مراحل بسته بندی اسباب کشی در پاسداران (عزت بار )

 

بسته بندی ظروف شکستنی

تیم عزت بار در بسته بندی ظروف شکستنی دقت لازم را دارند و به این صورت عمل می کنند که در ابتدا داخل کارتن را با پارچه یا روزنامه می پوشانند سپس روزنامه یا نایلون را دور لوازم آشپزخانه مانند بشقاب ها، لیوان ها و وسایل از این قبیل می پیچید و آنها را داخل جعبه های ضخیم قرار می دهند. بعد در کارتن را با چسب نواری محکم کرده و از اتصالات جعبه اطمینان حاصل می کنند.

وسایل صوتی و تصویری

 وسایل صوتی و تصویری حساس هستند و باید به طور ایمن جابجا شوند. از این رو، بهترین روش در حمل این وسایل استفاده از کارتن های مخصوص است. کارگران عزت بار از جعبه هایی مخصوص که اسفنج محافظ دارند و از وسایل محافظت می کنند، برای بسته بندی این وسایل استفاده می کنند. 

کمدها

 کمد ها یکی دیگر از وسایلی هستند که در اسباب کشی پاسداران، به روش مخصوصی بسته بندی می شوند. تیم ما ابتدا نوک تیز میز و کمدها را با مقوا، روزنامه و پارچه می پوشانند تا هنگام جابجایی به جایی برخورد نکنند.

سپس در کمد ها و کشوها را با چسب، محکم کرده اما وسایل داخل کمدها را خالی نمی کنند. در صورت لزوم، وسایل داخل کشوها را داخل یک نایلون گذاشته و در نایلون را با چسب محکم می بندند، نایلون را داخل کشور گذاشته و در کشو را با چسب محکم می کنند تا باز نشود.

اسباب بازی ها

کارگران باربری در پاسداران (عزت بار) برای بسته بندی کردن اسباب بازی ها از جعبه های ضخیم استفاده می کنند و در جعبه را با چسب محکم می بندند.

تابلو‌ها و دکوری ها

تیم مجرب و حرفه ای ما قبل از اینکه تابلوها و دکوری ها را در داخل جعبه قرار می دهند دور آنها را با روزنامه یا نایلون های حباب دار می پوشانند. بدین ترتیب تابلوها هنگام جابجایی هیچ صدمه ای نمی بینند.

مبلمان و سرویس خواب

کارگران باربری در پاسداران (عزت بار) مبلمان و سرویس خواب را با استفاده از پوشش مخصوص و نایلون های حباب دار بسته بندی می کنند. این افراد با توجه به مهارتی که در بسته بندی دارند، تشک خواب را طوری بسته بندی می کنند که در جابجایی کثیف نمی شود. در نهایت برای حمل مبلمان از ماشین های جادار استفاده می کنند.

وسایل بزرگ آشپزخانه

تیم مجرب و حرفه ای عزت بار وسایلی مانند یخچال، لباسشویی، اجاق گاز، فر و … را به دقت تا ماشین باربری حمل می کنند. در بسته بندی این وسایل از چند لایه نایلون حباب دار استفاده می کنند. اما بسته بندی این وسایل به گونه ای انجام می شود که در جابجایی آنها خلل ایجاد نمی نکند.

فرش ها

سامانه باربری عزت بار در پاسداران

فرش ها طوری بسته بندی می شوند که ریشه های فرش در جابجایی کثیف نمی شود. کارگران ما یک پارچه ای را به صورت دو لا روی ریشه ها می چسبانند.

گلدان‌ ها و گیاهان

تیم عزت بار گلدان های کوچک را درون یک جعبه پلاستیکی، چوبی یا فلزی قرار می دهند اما گلدان های بزرگ را همانطور که هستند جابجا می‌ کنند.

چک کردن بسته بندی

تیم حرفه ای باربری در پاسداران (عزت بار) بعد از اینکه وسایل را بسته بندی کردند، کمی استراحت می کنند سپس گشتی در خانه می زنند تا اگر وسایلی بسته بندی نشده، پیدا کرده و آن را هم بسته بندی کنند.

مراحل حمل اثاثیه در پاسداران توسط عزت بار

باربری-در-پاسداران

انتقال اثاثیه به ماشین

کارتن ها و وسایل بسته بندی شده را با احتیاط تا نزدیک ماشین باربری حمل می کنند. برای انتقال اسباب و اثاثیه ها از بهترین ماشین ها استفاده می شود. اتوبار پاسداران (عزت بار)، اسباب کشی را به بهترین شکل ممکن برای شما انجام خواهد داد.

انتقال اثاثیه به محل جدید

اسباب و اثاثیه ها را داخل ماشین باربری با پیدمان اصولی قرار داده و به طرف محل جدید حرکت می کنند.

چیدن وسایل در محل

در محل کارتن ها و وسایل را به دقت از ماشین باربری خالی می کنند. تیم ما در چیدن وسایل نیز از لیستی که روی کارتن ها چسبانده اند، کمک می گیرند.

چرا باید با خیال راحت بسته بندی وسایل خود را به عزت بار بسپاریم؟

  • استفاده از نیروهای مجرب و حرفه ای برای حمل اثاثیه منزل پاسداران
  •  استفاده از راننده کامیون های با تجربه برای باربری در منطقه پاسداران
  • پرسنل آموزش دیده و مجرب و تجربه زیادی در زمینه بسته بندی، باربری در محدوده پاسداران و حمل اسباب و اثاثیه ها برای باربری پاسداران
  • هزینه بسیار مقرون به صرفه برای باربری در محدوده پاسداران
  • حمل و انتقال تمامی وسایل به شهرستان های نزدیک

هزینه حمل بار در پاسداران تهران

اتوبار-در-پاسداران

به صورت کلی عوامل زیر در هزینه خدمات شرکت باربری در تهران مؤثر خواهد بود:

  • نوع ماشین باربری درخواستی شما
  • تعداد طبقات
  • تعداد کارگر درخواستی
  • روز و فصل اسباب کشی
  • زمان اسباب کشی
  • تعداد و نوع اقلام مورد استفاده در بسته بندی

جهت استعلام دقیق قیمت سرویس باربری در غرب تهران و پاسداران و دیگر مناطق بهتر است با استفاده از شماره اتوبار پاسداران همین حالا با مشاوران ما تماس بگیرید.

جهت برقراری ارتباط و دریافت خدمات از این شرکت با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید:

44279739    |     44279740

هزینه-حمل-بار-در-پاسداران-تهران

سوالات متدوال درباره باربری پاسداران 

ماشین های مورد استفاده در باربری پاسداران توسط عزت بار کدام اند ؟

عزت بار برای حمل اثاثیه منزل پاسداران با توجه به نوع وسایل، حجم اسباب و مسافت بهترین ماشین های باربری را انتخاب و مجهز می کند. برای مثال برای حمل وسایل سنگین با حجم بالا از خاور استفاده می شود.

هزینه حمل بار در اتوبار پاسداران چقدر است ؟

هزینه حمل بار در اتوبار پاسدارن بر اساس نوع ماشین باربری، مسافت، وسایل مورد استفاده در بسته بندی، کارگرانی که در مراحل مختلف باربری کمک کرده اند و … متفاوت است. برای استعلام دقیق قیمت باید با استفاده از تلفن باربری پاسدارن با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)