باربری در مرکز تهران

بسیاری از افرادی که قصد اسباب کشی و نقل مکان دارند، به دنبال پاسخی برای این پرسش که بهترین شرکت باربری کدام است و چه ویژگی‌ هایی دارد، می‌گردند. ما در این مطلب تمام تلاش خود را نموده‌ایم تا به بهترین نحو این سوال را پاسخ دهیم و بهترین شرکت باربری در مرکز تهران را به شما معرفی نماییم.

مراحل ثبت سفارش اسباب کشی در عزت بار​

تماس با عزت بار

انتخاب نوع خدمات

مشخص کردن ساعت و تاریخ

تایید نهایی هزینه

ثبت سفارش

ویژگی‌های یک باربری خوب و معتبر در مرکز تهران

به طور کلی، یک شرکت باربری در مرکز تهران باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

بسته بندی اثاثیه در سامانه عزت بار
  • ارائه مشاوره ی مناسب و تخصصی

اولین خدمتی که شرکت عزت بار به عنوان بهترین و معتبرترین شرکت باربری در تهران ارائه می‌دهد، مشاوره تلفنی رایگان است. شما به راحتی می‌توانید، بایکی از شماره تلفن‌های این باربری تماس بگیرید و با ارائه جزئیات کامل از نوع بار و مبدا و مقصد بار مشاوره رایگان دریافت کنید.

مشاوران این مجموعه با تجربه بالایی که دارند با توجه به حجم بار شما تعیین می‌کنند که به چه خودرویی برای حمل بار نیاز دارید چون این شرکت برای حمل اثاثیه منزل مرکز تهران از انوع خودرو های باربری (از جمله کامیون، کامیونت، خاور، نیسان بار و وانت) به فراخور نیاز استفاده می کند. بعد از تعیین نوع خودرو و سایر موارد یک برآورد هزینه انجام می‌دهند.

  • ارائه خدمات صورت 24 ساعته

عزت بار به صورت 24 ساعته و در تمام روزهای هفته حتی روزهای تعطیل آماده سرویس دهی به ساکنین مرکز تهران، غرب تهران و شمال تهران می‌باشد. شما در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید درخواست خود را در سامانه عزت بار ثبت کنید.

  • قیمت منصفانه

هزینه خدمات این شرکت باربری مرکز تهران نسبت به کیفیتی که دارد بسیار منصفانه است و اغلب مشتریان این شرکت را به عنوان یک باربری ارزان قیمت در مرکز تهران می‌شناسند.

  • بسته بندی باکیفیت

همانطور که می‌دانید بسته بندی لوازم یکی از مهم ترین و حساس ترین بخش های اسباب کشی است که اگر به درستی انجام نشود ممکن است وسایل شما آسیب شدیدی ببیند.

شرکت عزت بار به عنوان یک شرکت باربری در غرب تهران و مرکز تهران، با داشتن یک تیم باربری کاربلد و ماهر همراه با کلیه وسایل موردنیاز برای بسته‌بندی اعم از کارتن‌چند لایه بزرگ، سالم و محکم، چسب نواری بزرگ، سلفن، ماژیک، کاغذ، قیچی، طناب محکم،مواد محافظتی مانند کاغذ روزنامه، نایلن حباب دار و غیره برای اسباب حساس،کیسه های بزرگ ومحکم را در اختیار شما قرار می‌دهد و تمامی وسایل کوچک و بزرگ شما را به صورت اصولی و ایمن بسته‌بندی می‌کنند.

  • چیدمان اصولی بار

عزت بار در مرکز تهران

چیدمان تخصصی و اصولی اثاثیه یکی دیگر از خدمات ویژه این شرکت باربری در مرکز تهران است. کارگر اسباب کشی مرکز تهران این شرکت تمام بسته‌ها را به ترتیب در ماشین حمل بار می‌چیند.

بسته‌های سنگین‌تر در زیر و بسته‌های کوچک و شکستنی را بالا قرار می‌دهند تا در حین جا به جایی آسیب نبینند. استفاده از تمام فضای درون خودرو حمل بار نکته دیگری است که کارگران این شرکت در حین چیدمان به آن توجه می‌کنند.

  • انتقال اثاثیه به محل جدید و چینش وسایل

بعد از اینکه اثاثیه به صورت کاملا اصولی در ماشین حمل بار چیدمان شدند نوبت به انتقال آن به محل جدید می‌رسد. شرکت باربری عزت بار به عنوان بهترین باربری در مرکز تهران با در اختیار داشتن انواع ماشین‌های مدرن، مجهز پیشرفته و رانندگان ماهر و کاربلد بار شما را به محل جدید انتقال می‌دهند.

بعد ازاینکه راننده بار را به مقصد رسانید کارگران ماهر این مجموعه با احتیاط کامل و رعایت اصول ایمنی، بار را به داخل منزل می‌برند. این شرکت خدمات چیدمان وسایل در مقصد هم به مشتریان ارائه می‌دهد. کارگران ماهر این مجموعه وسایل را از جعبه‌ها خارج کرده طبق سلیقه مشتری چیدمان می‌کنند.

  • بیمه بار

یکی دیگر از خدمات عزت بار به عنوان بهترین باربری در مرکز تهران ارائه بیمه حمل و نقل بار است. این بیمه شامل بیمه بار، بیمه خسارت و بیمه مسئولیت عمومی می‌شود. شما با بیمه کردن وسایل خیالتان از هر جهت آسوده است و هیچ نگرانی و استرسی بابت آسیب دیدن وسایل نخواهید داشت.

  • خدمات باربری تهران به شهرستان

این شرکت علاوه بر خدمات درون شهری خدمات حمل بار به شهرستان هم دارد. پس اگر به دنبال یک باربری مرکز تهران به شهرستان هستید پیشنهاد ما شرکت عزت بار است. شاید برایتان سوال شود که شرکت عزت بار، بارهای سبک و با حجم کم هم به شهرستان ارسال می‌کند؟

 در جواب این سوال باید بگوییم بله این شرکت برای حمل بار از تهران به شهرستان از خودروهای مختلفی مانند وانت بار و وانت نیسان، کامیون، تریلی، خاور مسقف و روباز و … استفاده می‌کند.

هزینه حمل بار در  مرکز تهران چقدر است وچگونه محاسبه می‌شود؟

باربری در سردار جنگل

به صورت کلی عوامل زیر در هزینه خدمات شرکت باربری موثر خواهد بود:

  • نوع ماشین باربری درخواستی شما
  • تعداد طبقات
  • تعداد کارگر درخواستی
  • روز و فصل اسباب کشی
  • زمان اسباب کشی
  • تعداد و نوع اقلام مورد استفاده در بسته بندی

جهت برقراری ارتباط و دریافت خدمات از این شرکت با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید:

44279739    |     44279740

نحوه بسته بندی وسایل

سوالات پرتکرار مشتریان عزت بار درباره باربری در مرکز تهران

من نگران وسایل شکستنی و گران قیمت در حین اسباب کشی هستم. راه حل شما چیست؟

ما با صدور بیمه نامه برای مشتری و در اختیار داشتن کادری مجرب و متخصص و به کار گیری اصول درست چیدمان و دقت بالا حین جابجایی ، نگرانی شما را به آرامش تبدیل می کنیم.

آیا شرکت ها و سازمان ها هم می توانند از خدمات باربری شما استفاده کنند؟

بله ما تمامی خدمات حمل و نقل و جابجایی را برای شرکت ها و سازمان ها نیز ارائه می دهیم.

در صورت درخواست راننده برای دریافت پول بیشتر چه کار باید بکنیم ؟

در هنگام ثبت سفارش ما یک رسید برای شما صادر می کنیم که تمامی جزئیات و قیمت درون آن درج شده است و شما باید بر اساس آن پرداخت را انجام دهید.

5/5 - (1 امتیاز)