باربری در شهر زیبا

با وجود اتوبار حرفه ای عزت بار دیگر نباید نگرانی در مورد اسباب کشی در غرب تهران داشته باشید. این مجموعه به صورت تمام وقت سرویس های باربری در غرب تهران مانند محدوره های مهر آباد، یوسف آباد، شهر زیبا و … را به مشتریان ارائه می دهد. با کمک گرفتن از باربری شهر زیبا (عزت بار) می توانید در سریعترین زمان ممکن اثاثیه هایتان را به محل جدید منتقل کنید.

مراحل ثبت سفارش اسباب کشی در عزت بار​

تماس با عزت بار

انتخاب نوع خدمات

مشخص کردن ساعت و تاریخ

تایید نهایی هزینه

ثبت سفارش

مجموعه باربری در شهر زیبا از چه وسایلی برای جابجایی اثاثیه ها استفاده می ‌کند؟

  • کارتن های بزرگ، سالم و محکم
  • چسب نواری بزرگ
  • چسب نواری
  • سلفن
  • ماژیک
  • کاغذ
  • قیچی
  • طناب محکم
  • مواد محافظتی مانند کاغذ روزنامه، نایلون حباب دار و … برای اسباب حساس
بسته بندی اثاثیه در سامانه عزت بار

مراحل بسته بندی اسباب کشی در باربری شهر زیبا

ظروف شکستنی

در مرحله بسته‌بندی، لوازم شکستنی را ابتدا با پارچه، روزنامه می پوشانیم و سپس آنها را در جعبه‌های مخصوص قرار می‌دهیم. در صورت نیاز، از روزنامه‌های باطله، نایلون‌های حبابدار یا حتی لباس‌های کهنه به عنوان پوشش برای این لوازم استفاده می‌کنیم.

برای افزایش حفاظت، حوله یا پارچه‌های اضافی را در داخل جعبه کنار لوازم قرار می‌دهیم. البته پیش از قرار دادن لوازم در داخل جعبه‌های مقوایی، از محکم بودن اتصالات آنها اطمینان حاصل می‌کنیم و با استفاده از چسب‌نواری پهن اتصالات را محکم می‌کنیم. در آخر، برچسب حاوی لیست لوازم و مکان‌هایی که لوازم داخل جعبه به آنجا متعلق دارند را روی هر جعبه می‌چسبانیم.

وسایل صوتی و تصویری

برای بسته‌بندی لوازم صوتی و تصویری از جعبه‌های مخصوص با اسفنج‌های حفاظتی استفاده می‌کنیم. اگر جعبه‌های مخصوص در دسترس نباشند، از جعبه‌های مشابه استفاده می‌کنیم. ابتدا این وسایل را سلفن پیچی کرده و بعد با نایلون حبابدار می‌پوشانیم. بعد در داخل جعبه قرار می‌دهیم و با چسب‌نواری پهن در جعبه را محکم می‌کنیم.

کمدها

سامانه باربری عزت بار در شهر زیبا

باربری در صادقیه و شهر زیبا (عزت بار) برای جابجایی کمدها، کشوها را خالی نمی‌کنیم و لباس‌ها را به طور منظم داخل کشوها یا داخل خود کمد می‌چینیم. کشوی حاوی وسایل را در کیسه زباله قرار داده و پلاستیک آن را با چسب محکم می‌کنیم.

اگر کشوها دارای قفل نیستند، آنها را با چسب به کمد می‌چسبانیم. برای محافظت بیشتر از کمدها، نوک تیز آنها را با پلاستیک حبابدار پوشانده و سپس لایه دیگری از مقوای ضخیم را با چسب‌های نواری پهن روی آنها می‌چسبانیم.

اسباب‌بازی‌ ها

برای حفاظت از اسباب‌بازی‌ها، آنها را در جعبه‌های سالم و مقاومی که کف و دیواره‌های آنها را با نایلون حبابدار پوشش داده‌ایم، قرار می‌دهیم. بیشتر سعی می‌کنیم که کودک نیز در بسته‌بندی اسباب‌بازی‌ها مشارکت کند. این عمل علاوه بر جلوگیری از آسیب دیدن اسباب‌بازی‌ها، برای کودکان جذابیت دارد.

تابلوها و دکوری‌ها

 بهترین روش برای محافظت از تابلوها و دکوری‌ها در جریان اسباب‌کشی، استفاده از حوله یا مقوای محکم برای پوشش دادن آنها است. ابتدا تابلوها را بر روی حوله یا مقوا قرار می‌دهیم و سپس آنها را در داخل جعبه محکم و سالم می‌چینیم تا ایمنی آنها تضمین شود.

اگر تابلوها بزرگ باشند و نتوانیم آنها را در داخل جعبه بگذاریم، آنها را به دیواره داخلی کامیون نصب می‌کنیم و بین آنها مقوایی قرار می‌دهیم تا به عنوان ضربه‌گیر عمل کند. دکوری‌های کوچک را روزنامه پیچی کرده و در داخل جعبه می‌گذاریم.

مبلمان و سرویس خواب

باربری در غرب تهران

برای جلوگیری از کثیف شدن مبلمان، روی آنها را با ملحفه می‌پوشانیم و بعد ملحفه‌ها را با بند به بدنه مبل می‌چسبانیم. اگر مبلمان دارای روکش پارچه‌ای باشد، همه مبل‌ها را با روکش مناسب می‌پوشانیم و سپس آنها را جابجا می‌کنیم.

برای حفاظت از سرویس خواب، به ویژه تشک که همیشه روی آن می‌خوابید، از ملحفه یا نایلون‌های حبابدار استفاده می‌کنیم و آنها را با چسب محکم می‌کنیم. همچنین، برای جلوگیری از صدمه رسیدن به رنگ و روکش چوب و پایه‌های صندلی‌ها و مبلمان، از روزنامه، پارچه یا پلاستیک استفاده می‌کنیم و آنها را به طور دقیق به دور محل مورد نظر می‌پیچیم.

وسایل با ارزش

وسایل با ارزش مانند جواهرات را در یک مکان مخصوص نگه دارید و آنها را با دیگر اشیاء مختلف جابجا نکنید. بهتر است از وسیله نقلیه خود برای انتقال این اقلام استفاده کنید.

اما اگر بخواهید تیم ما هم می تواند این وسایل را برای شما بسته بندی کند. ما برای بسته‌بندی طلا و جواهرات از کیسه‌های میان‌وعده استفاده کرده و سپس آنها را در جعبه‌های کوچک قرار می‌دهیم.

فرش‌ها

برای جلوگیری از کثیف شدن فرش‌ها، به ویژه ریشه‌های آنها در هنگام جابجایی، ابتدا پارچه‌ای را در قسمت ریشه‌ها به صورت دولا قرار می‌دهیم تا ریشه‌ها بین دو لایه پارچه قرار بگیرند. سپس پارچه دیگری را روی فرش انداخته و آن را لوله می‌کنیم. در آخر کار، اگر پارچه بزرگ دیگری در دسترس داشته باشیم، آن را به دور فرش پیچیده و سپس فرش را کاور کرده و آماده جابجایی می‌کنیم.

گلدان‌ها و گیاهان

برای حمل گیاهان، به ویژه گلدان‌های بزرگ و سنگین، راه حل مناسبی نداریم جز اینکه گلدان‌های بزرگ را همانطور که هستند جابجا کنیم. اما برای گلدان‌های کوچک، چندین گلدان را در یک جعبه محکم قرار دهیم و در داخل هر گلدان، یک تکه چوب به ارتفاع بلندترین گیاه نصب می‌کنیم.

سپس کیسه زباله بزرگ یا پلاستیکی نازک را بر روی دهانه و طرفین جعبه و همچنین پایه‌های چوبی درون گلدان‌ها قرار می دهیم و با چسب آن را محکم می‌کنیم، به طوری که منافذی برای تنفس گیاه باقی بماند.

بررسی بسته‌بندی

پس از اتمام کار، تیم حرفه‌ای باربری غرب تهران شهر زیبا(عزت بار) ۱۰ استراحت می‌کنند. سپس همه جای خانه را به دقت می گردند تا اطمینان حاصل کنند که هیچ چیزی جا نمانده است. این اقدام می‌تواند به یادآوری نکات مهم کمک کند. اگر چیزی پیدا کردند، آن را بسته‌بندی کرده و داخل یک جعبه محکم می‌گذارند.

انتقال اثاثیه به ماشین

اتوبار عزت بار در شهر زیبا

حالا که وسایل به خوبی بسته‌بندی شده و آماده جابجایی هستند، ماشین مناسبی از طرف عزت بار به محل اعزام می‌شود. تیم حرفه‌ای ما انتقال اثاثیه به ماشین را آغاز می‌کنند. کارگران ما تجربه، مهارت و نیروی بدنی بالایی در جابجایی اسباب و اثاثیه سنگین دارند؛ بنابراین وسایل را بدون هیچ مشکلی از منزل به داخل ماشین منتقل می‌کنند.

انتقال اثاثیه به محل جدید

بعد از اینکه وسایل به طور کامل در ماشین بارگیری شدند، دیگر کار در مبدأ تمام شده و به سمت مقصد حرکت می‌کنیم تا اثاثیه‌ها را به محل جدید منتقل کنیم. راننده کامیون‌های ما مهارت لازم برای انجام اسباب کشی در محدوده شهر زیبا را دارند.

چیدمان وسایل در محل

زمانیکه به محل جدید رسیدیم، کارگران ما به دقت وسایل را از داخل ماشین خارج کرده و در گوشه‌ای از محل جدید می‌چینند. کمی استراحت می‌کنند، بعد با احتیاط جعبه‌ها را باز می‌کنند و وسایل را از داخل روزنامه یا نایلون حبابدار که دور آنها پیچیده بیرون آورده و در سر جای خود می‌چینند. وسایل بزرگ آشپزخانه مانند یخچال و لباسشویی نیز به راحتی به آشپزخانه منتقل شده و بسته‌بندی آنها باز می‌شود.

مزایای بهره مندی از خدمات باربری در شهر زیبا (عزت بار)

باربری در سردار جنگل
  • پاسخگویی ۲۴ ساعته
  • استفاده از بهترین وسایل برای بسته‌ بندی تضمینی
  • بهره ‌گیری از نیروهای متخصص در بسته‌ بندی و جابجایی
  • استفاده از بهترین ماشین ‌های حمل بار
  • سرویس های متنوع با قیمت های مناسب
  • باربری قابل اعتماد و تضمین شده
  • حمل بار به شهرستان های نزدیک
  • صدور بارنامه و بیمه نامه به صورت رایگان

 خدمات پوشش بیمه اتوبار عزت بار در شهر زیبا

خدمات بیمه باربری در پونک و شهر زیبا در غرب تهران عبارتند از:

  • بیمه کالا برای تعداد محدودی از وسایل.
  • بیمه کالا بر اساس کالاهای ارزش گذاری شده.
  • ارائه بیمه کالا با مزایای زیاد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با جزئیات انواع بیمه ها بهتر است با استفاده از شماره تلفن باربری شهر زیبا (عزت بار) با ما تماس بگیرید.

چرا باید بسته بندی وسایل خود را به عزت بار بسپاریم؟

تیم حرفه ‌ای اتوبار شهر زیبا با مدرک‌ های آموزشی جامع در زمینه باربری، به شما ارائه خدماتی با کیفیت بالا را ارائه می‌دهند. آنها تمام مهارت‌ های مورد نیاز برای بسته بندی و حمل وسایل شما را دارند و به شما تضمین می دهند که وسایل را بدون هیچ گونه آسیبی در مقصد به شما تحویل خواهند داد.

بسته بندی و حمل وسایل بزرگ مانند یخچال ساید بای ساید، پیانو، گاوصندوق مانند کمد، تخت خواب و دکوری ‌ها یکی از تخصص های باور نکردنی این تیم است. آنها با دقت و دانش فنی بالا وسایل شما را بسته بندی کرده و آماده حمل می‌کنند.

هزینه حمل بار در باربری شهر زیبا (عزت بار)

هزینه حمل بار در شهر زیبا تهران به عوامل زیر وابسته است:

  • نوع ماشین باربری مورد نیاز برای حمل بار شما.
  • تعداد طبقات منزل.
  • تعداد کارگرهای مورد نیاز برای بارگیری و تخلیه.
  • روز و فصلی که حمل بار انجام می‌شود.
  • زمان مورد نیاز برای اسباب ‌کشی.
  • تعداد و نوع اقلام مورد استفاده برای بسته‌ بندی.

برای اینکه بتوانید اطلاعات دقیقی در مورد هزینه باربری در شهر زیبا کسب کنید، پیشنهاد می کنیم همین حالا با تیم پشتیبانی اتوبار عزت بار تماس بگیرید.

جهت برقراری ارتباط و دریافت خدمات از این شرکت با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید:

44279739 | 44279740

 

نحوه بسته بندی وسایل
5/5 - (1 امتیاز)