باربری در سید خندان

عزت بار به عنوان بهترین باربری در سید خندان خدمات مورد نیاز برای اسباب‌ کشی را به مشتریان خود ارائه می دهد.  تنها کافیست با اتوبار سید خندان (عزت بار) تماس گرفته و از تیم حرفه ای این مجموعه درخواست کمک کنید.

کارکنان عزت بار در کوتاه‌ترین زمان ممکن خود را به محل شما رسانده و شروع به بسته بندی و جابجایی بار می کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با خدمات عزت بار در سید خندان بیشتر آشنا کنیم.

مراحل ثبت سفارش اسباب کشی در عزت بار​

تماس با عزت بار

انتخاب نوع خدمات

مشخص کردن ساعت و تاریخ

تایید نهایی هزینه

ثبت سفارش

مجموعه باربری در سید خندان از چه وسایلی برای جابجایی اثاثیه ها استفاده می ‌کند؟

کارتن های بزرگ، سالم و محکم: برای بسته بندی هر نوع وسایل شکستنی و غیر شکستنی.

چسب نواری بزرگ: برای محکم کردن در جعبه ها.

سلفن: سلفن پیچی کردن مجسمه ها و دکوری ها.

ماژیک: برای نوشتن محتویات داخل جعبه.

کاغذ: کاغذ پیچی کردن بشقاب ها.

قیچی: برای برش دادن نایلون حبابدار و کارتن ها.

طناب محکم: بستن وسایل سنگین برای حمل آسان‌تر.

مواد محافظتی مانند کاغذ روزنامه، نایلون حباب دار و …: برای بسته‌ بندی کردن اسباب حساس مانند ظروف شکستنی.

بسته بندی اثاثیه در سامانه عزت بار

مراحل بسته بندی اسباب کشی در باربری سید خندان (عزت بار)

ظروف شکستنی

کار اسباب ‌کشی در اتوبار سید خندان با بسته ‌بندی ظروف شکستنی در آشپزخانه آغاز می ‌شود. برای حفاظت بهتر از این وسایل، ابتدا کف و دیواره ‌های جعبه را با نایلون حبابدار یا پارچه پوشانده و سپس وسایل را داخل جعبه می‌ چینیم.

 ظروفی مانند بشقاب‌ ها را در کف جعبه می ‌چینیم، اما قبل از این کار، ابتدا در زیر آن‌ها لایه‌ ای از کاغذ روزنامه قرار داده، سپس نایلون حبابدار را به دور آنها می ‌چسبانیم و درون جعبه چند لایه‌ ای که انتخاب کرده‌ ایم، قرار می‌ دهیم. سپس فنجان ‌ها را کاغذ پیچی کرده و روی بشقاب‌ ها می‌ چینیم. با چسب نواری پهن، کف و در جعبه را محکم می ‌کنیم تا راحت بتوانیم این وسایل شکستنی را جابجا کنیم.

وسایل صوتی و تصویری

پس از اتمام بسته‌ بندی ظروف شکستنی، نوبت به بسته ‌بندی وسایل صوتی و تصویری می‌ رسد. وسایلی مانند لپ‌تاپ، کامپیوتر، تلویزیون، DVD و دیگر وسایل مشابه را با احتیاط سلفن پیچی کرده و دور آنها را کامل با نایلون حبابدار می ‌پوشانیم، سپس آن‌ها را با دقت درون جعبه اسفنج دار قرار می ‌دهیم.

 برای پر کردن فضای خالی داخل جعبه از پلاستیک یا فوم استفاده می ‌کنیم تا در طی جابجایی، وسایل به یکدیگر یا دیواره‌ های جعبه برخورد نکرده و آسیب نبینند.

کمدها

کمدها یکی از وسایلی هستند که بسته‌ بندی و جابجایی آنها وقت زیادی را از ما می ‌گیرد. ابتدا کشوها و محتویات داخل کمد را خالی می‌ کنیم. لوازم آرایشی یا سایر وسایلی که در داخل کشوها هستند را داخل جعبه ‌های کوچک می‌ گذاریم و لباس‌ها را از کارتن‌ های رگال آویزان می‌ کنیم.

سپس با استفاده از مقوا و چسب نواری، نوک تیز کمدها را محکم می‌ کنیم تا در طی جابجایی به هیچ دیوار یا سقف خانه برخورد نکنند. کف و دیواره‌ های جعبه ‌ای که انتخاب کرده ‌ایم را با پارچه می‌ پوشانیم، بعد جعبه‌ های کوچک را داخل آن می‌ چینیم.

 اگر کمدها قفل دار باشند، با همان قفل ‌ها آنها را قفل می ‌کنیم. در غیر این صورت برای محکم کردن آنها از چسب نواری پهن استفاده می ‌کنیم.

اسباب ‌بازی ‌ها

باربری در منطقه سید خندان

 در صورتی که در منزل کودک کوچکی وجود داشته باشد، تا آخرین لحظه سعی می ‌کنیم وسایل اتاق کودک و اسباب ‌بازی ‌ها را بسته ‌بندی نکنیم تا بچه مشکلی در پیدا کردن وسایل خود نداشته باشد.

ابتدا دور اسباب ‌بازی‌ ها لایه ‌ای از نایلون حبابدار می ‌پوشانیم و با چسب آن را به دور اسباب بازی‌ ها می ‌چسبانیم. سپس آنها را داخل جعبه‌ های بزرگ و مقاومی که انتخاب کرده ‌ایم، قرار می ‌دهیم. سپس کف و در جعبه را با چسب پلمپ می ‌کنیم. برای راحتی در حمل و نقل، برچسب اسباب بازی روی جعبه ‌ها چسبانده می ‌شود.

تابلوها و دکوری‌ ها

 برای بسته‌ بندی تابلوها و دکوری‌ها، ابتدا یک جعبه سالم، بزرگ و مقاوم را انتخاب می ‌کنیم. سپس کف و دیواره ‌های داخلی جعبه را با دو لایه نایلون حبابدار پوشانده و سپس دکوری‌ها را در نایلون پیچیده و با چسب محکم کرده، درون جعبه قرار می ‌دهیم. فضای خالی بین دکوری ‌ها را با پارچه یا لباس ‌های کهنه پر می ‌کنیم تا در طی جابجایی، وسایل داخل جعبه به یکدیگر برخورد نکرده و آسیب نبینند.

 حالا نوبت به بسته‌ بندی تابلوها می ‌رسد. ابتدا تابلوها را با یک لایه پارچه ضخیم می ‌پوشانیم و سپس آنها را با نایلون حبابدار بسته ‌بندی می ‌کنیم. تابلوهای کوچک را در داخل جعبه ‌های بزرگ قرار می ‌دهیم، اما تابلوهای بزرگ را همانگونه که بسته ‌بندی کرده ‌ایم به ماشین باربری منتقل می ‌کنیم.

مبلمان و سرویس خواب

 برای جلوگیری از کثیف شدن مبلمان و سرویس خواب در طی جابجایی، ابتدا روی آنها را با یک لایه پارچه ضخیم می ‌پوشانیم، سپس آنها را با سلفن پیچی کرده و آماده جابجایی می‌ کنیم.

برای سرویس خواب هم همین روش را انجام داده و سپس تشک را با نایلون حبابدار می‌ پوشانیم. حالا با خیال راحت می توانیم تخت خواب و مبلمان را جابجا کنیم.

وسایل بزرگ آشپزخانه

 برای بسته ‌بندی وسایل بزرگ آشپزخانه، ابتدا یک کارتن ضخیم را روی زمین پهن می ‌کنیم و وسایل بزرگ مانند لباس‌شویی و یخچال یا لوازمی از این قبیل را روی آن قرار می‌د هیم.

قسمت ‌های حساس یخچال مانند صفحه نمایش یخچال و جای میوه ‌ای را با نایلون حبابدار یا کاغذ پوشش می ‌دهیم تا در طی جابجایی در اثر حرکت ماشین صدمه نبینند.

موتور یخچال که در پشت آن قرار دارد را با کاغذ روزنامه می‌ پوشانیم. ابتدا دور این وسایل، یک لایه نایلون حبابدار می‌ کشیم، بعد با کارتن‌ های مقاوم آنها را بسته ‌بندی می ‌کنیم.

 در نهایت، کارتنی که زیر یخچال و لباس‌شویی قرار داده‌ بودیم را برش داده و با چسب نواری پهن به کارتن ‌های اطراف متصل می کنیم. برای اینکه جابجایی بدون دردسری داشته باشیم، بسته ‌بندی وسایل سنگین آشپزخانه را با طناب تکمیل می‌ کنیم تا کارگران ما با استفاده از همین طناب‌ ها بتوانند به آسانی وسایل بزرگ را به ماشین باربری انتقال دهند.

وسایل با ارزش

بسته ‌بندی وسایل با ارزش روش‌ های خاص خود را دارد. ما برای بسته‌ بندی وسایلی مانند پیانو، ویلون، گاو صندوق و وسایلی از این قبیل از کاغذ روزنامه یا سلفن استفاده می ‌کنیم.

ابتدا دور این وسایل را با پارچه می ‌پوشانیم، سپس آن را سلفن پیچی می‌ کنیم. طلا و جواهرات را با سلفن و نایلون حبابدار بسته ‌بندی کرده و داخل جعبه ‌های کوچک قرار می ‌دهیم.

فرش ‌ها

برای بسته‌ بندی فرش‌ ها، ابتدا یک پارچه را به صورت دو لایه روی ریشه‌ های فرش ‌ها پهن می ‌کنیم و سپس با چسب این پارچه را به ریشه‌ ها متصل می‌ کنیم. سپس جهت خواب فرش ‌ها را پیدا کرده و شروع به لوله کردن فرش ها می ‌کنیم‌. فرش ها را به دقت به همان شکلی که لوله کرده ‌ایم، بلند کرده داخل کاور مخصوص قرار می دهیم.

گلدان‌ها و گیاهان

 گل‌ها یکی از وسایل زینتی با ارزش در هر محیطی هستند که باید با دقت جابجا شوند تا آسیب نبینند. ابتدا در داخل گلدان ‌ها یک چوب یا میله به اندازه ارتفاع گلها نصب می ‌کنیم و گل‌ ها را با نخ نازک به این میله می ‌بندیم.

سپس یک لایه نایلون حبابدار یا سلفن ضخیم را به دور گلدان‌ ها می ‌پیچیم. بعد گلدان‌ های نایلون ‌پیچی شده را در داخل یک جعبه چوبی یا پلاستیکی قرار می ‌دهیم. گلدان ‌های بزرگ را نمی ‌توانیم داخل جعبه بگذاریم، به همین دلیل آنها را همانطور که هستند جابجا کرده و داخل ماشین باربری بارگیری می ‌کنیم.

چک کردن بسته بندی

سامانه باربری عزت بار در سید خندان

تیم ماهر شرکت باربری سید خندان (عزت بار) پس از به پایان رسیدن فرآیند بسته‌ بندی وسایل منزل، به منظور اطمینان از کیفیت بسته ‌بندی، به دقت پیرامون خانه را مورد بازرسی قرار می ‌دهند. در صورتی که هر موردی جا مانده باشد، فورا آن را نیز بسته ‌بندی کرده و به دقت در کنار جعبه‌ های دیگر می گذاریم.

معمولاً وسایل پیدا شده شامل اسباب ‌بازی کودکان، لباس و کفش یا وسایل کوچک آشپزخانه هستند. این اجناس با استفاده از نایلون حبابدار و سلفن به دقت بسته‌ بندی شده و در داخل جعبه‌ ها قرار می ‌گیرند. همچنین، لیست محتویات هر جعبه با دقت تهیه و بر روی آن چسبانده می‌شود.

انتقال وسایل به ماشین

تیم باربری محدوده سید خندان (عزت بار) با  بهره ‌گیری از ترفندهای مناسب و استفاده از ابزارهایی مانند طناب ‌های محکم و چرخ ‌های قرقره‌ ای وسایل را با دقت و ایمنی به ماشین منتقل می ‌کنند.

انتقال وسایل به محل جدید

وسایل به دقت به محل جدید منتقل می شوند.

چیدن وسایل در محل جدید

کارگر باربری در مرکز تهران منطقه سید خندان (عزت بار) پس از تخلیه وسایل از ماشین باربری در مقصد، آنها را به ترتیب در داخل خانه در مکان‌ های مشخصی که روی جعبه نوشته شده است، می ‌چینند.

چرا باید عزت بار را برای باربری در منطقه سید خندان انتخاب کنیم؟

باربری در سردار جنگل

این مجموعه علاوه بر اینکه ۳ نوع بیمه (بیمه برای کالاهای محدود، بیمه بر اساس کالا ارزش گذاری شده و بیمه با مزایای زیاد) را در اثاث کشی شهر زیبا به مشتریان خود ارائه می دهد، پاسخگویی ۲۴ ساعته دارد.

 یعنی هر زمان که بخواهید میتوانید با شماره تلفن باربری تماس گرفته و درخواست خدمات کنید یا نظرات و پیشنهادات خود را با آنها در میان بگذارید.

اتوبار در سید خندان (عزت بار) احترام خاصی به مشتریان خود قائل است و همیشه سعی می کند از پیشنهادات و انتقادات آنها برای ارتقا سرویس های باری خود استفاده کند.

علاوه بر این کارکنان عزت بار از وسایل با کیفیتی برای بسته بندی اسباب و اثاثیه ها استفاده می کنند. ماشین های این مجموعه به صورت دوره ای تعمیر یا سرویس  می شوند و کارگر باربری سید خندان(عزت بار) در هر اسباب کشی ماشین را به دقت تمیز می کند.

سرویس های باربری در فاطمی و سید خندان متنوع هستند و در عین حال قیمت مناسبی دارند. یعنی شما با پرداخت یک قیمت مناسب می توانید با خیال راحت وسایل منزل یا دفتر کار خود را به محل جدید منتقل کنید.

 به علاوه اگر بخواهید می توانید با کمک گرفتن از تیم حرفه ای عزت بار به شهرستان‌های نزدیک نیز اثاث کشی کنید. هر طور که بخواهید ما در عزت بار، کنار شما هستیم تا خدمات لازم را به شما ارائه دهیم.

چرا باید بسته بندی وسایل خود را به عزت بار بسپاریم؟

در هنگام جابه‌جایی، خصوصاً وقتی که اشیاء شکستنی و گران‌قیمت در دست دارید، احتمال آسیب دیدن این اشیاء امری طبیعی است. ما با افتخار اعلام می‌کنیم که در زمینه بسته‌بندی لوازم منزل تخصص داریم.

تیم ما از نیروهای مجرب تشکیل شده است که از ابزارهای ضربه‌گیر، کارتن‌های محکم و مواد محافظتی مانند کاغذ، روزنامه، نایلون حباب دار و … برای بسته‌بندی اشیاء حساس و وسایل شکستنی استفاده می‌کنند. این اقدامات امکان وارد آمدن خسارت به لوازم شما را به حداقل می‌رسانند.

به عنوان مثال، وسایل صوتی و تصویری از جمله اشیاء حساسی هستند که توسط تیم باربری در تهران منطقه سید خندان با استفاده از عایق‌های ضد ضربه، کارتن‌های بزرگ و محکم، و نوارهای قوی بسته‌بندی می‌شوند تا در حین انتقال هیچ گونه خسارتی به این وسایل نرسد. تیم ما حتی در طول مسیر مواظب اثاثیه های شما هستند. وسایل سنگین آشپزخانه نیز به دقت سلفن پیچی شده و با کارتن های مقاوم بسته بندی می‌ شوند.

با وجود چنین خدماتی که ما در عزت بار برای بسته بندی وسایل شما ارائه می دهیم، با اطمینان خاطر می توانید بسته بندی را به تیم حرفه ای ما بسپارید و از نزدیک نظاره گر یک اسباب کشی دقیق و حساب شده باشید!

هزینه حمل بار در باربری سید خندان

یکی از سوالات رایج همه افرادی که می خواهند در مرکز تهران به‌ویژه سید خندان اسباب کشی کنند، هزینه حمل بار است. باید بگوییم که در تعیین هزینه حمل بار عوامل زیادی تأثیر گذار هستند که مهمترین آنها عبارتند از:

  • تعداد کارگران درخواستی شما
  • نوع ماشین باربری درخواستی
  • اقلام مورد استفاده در بسته بندی
  • تعداد طبقات مبدأ و مقصد
  • روز و فصل اسباب کشی
  • فاصله بین مبدأ و مقصد

برای اینکه بتوانید جزئیات بیشتری در مورد سرویس باربری درخواستی خود کسب کنید، پیشنهاد می کنیم با استفاده از شماره تماس باربری سید خندان با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید.

جهت برقراری ارتباط و دریافت خدمات از این شرکت با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید:

88755829 |   88786188

نحوه بسته بندی وسایل
5/5 - (1 امتیاز)