باربری در میرداماد

انتخاب یک اتوبار مناسب با خدمات متنوع باعث میشود که بتوانیم وسایل خود را بدون هیچ گونه صدمه ‌ای به مقصد منتقل کنیم. سامانه باربری عزت بار، سال ‌هاست که در زمینه باربری در مناطق مختلف، از جمله میرداماد، فعالیت می ‌کند و سرویس های متعددی در این محدوده به مشتریان خود ارائه می ‌دهد.

در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با خدمات باربری میرداماد یا همان “عزت بار” بیشتر آشنا کنیم تا بتوانید با اطمینان خاطر بیشتری اسباب‌ کشی خود را به تیم حرفه ای این مجموعه بسپارید!

مراحل ثبت سفارش اسباب کشی در عزت بار​

تماس با عزت بار

انتخاب نوع خدمات

مشخص کردن ساعت و تاریخ

تایید نهایی هزینه

ثبت سفارش

مجموعه باربری در میرداماد از وسایل زیر برای جابجایی استفاده می‌ کند:

  • کارتن‌های بزرگ و محکم: برای بسته ‌بندی اسباب و اثاثیه‌ ها.
  • -چسب نواری بزرگ: برای چسب ‌زدن کارتن ‌های بسته‌ بندی شده
  • -سلفن: جهت پیچیدن برخی لوازم منزل در صورت نیاز.
  • -ماژیک: برای نوشتن مشخصات محتویات داخل هر جعبه
  • -کاغذ: برای بسته ‌بندی وسایل شکستنی.
  • -قیچی: برای بریدن طناب، نایلون حبابدار و چسب ‌های نواری.
  • -طناب محکم: برای بستن جعبه ‌ها و وسایل سنگین
  • -مواد محافظتی مانند کاغذ روزنامه، نایلون حبابدار و … برای اسباب حساس
بسته بندی اثاثیه در سامانه عزت بار

مراحل بسته بندی اسباب کشی در میرداماد (عزت بار)

ظروف شکستنی: تیم عزت بار در فرآیند اسباب کشی در میرداماد به دقت لازم عمل می ‌کنند. این فرآیند به این صورت انجام می‌شود: ابتدا داخل کارتن را با پارچه یا روزنامه می‌ پوشانند. سپس، اقلام آشپزخانه مانند بشقاب ‌ها، لیوان‌ ها و اجناس مشابه را در داخل روزنامه یا نایلون حبابدار پیچیده و آنها را در داخل جعبه ‌های ضخیم می چینند. سپس کارتن را با چسب نواری محکم می ‌بندند و از اتصالات جعبه اطمینان حاصل می ‌کنند.

وسایل صوتی و تصویری: وسایل صوتی و تصویری حساس هستند و باید به دقت و با حساسیت جابجا شوند. به همین دلیل، بهترین روش در بسته ‌بندی این اقلام استفاده از کارتن‌ های مخصوص با اسفنج محافظ است.

کارکنان عزت بار برای بسته ‌بندی این اقلام از جعبه‌ هایی با اسفنج محافظ استفاده می‌ کنند. ابتدا وسایلی مانند لپتاپ، اسپیکر و کامپیوتر و ویدئو پروژکتور سلفن پیچی شده، سپس داخل نایلون حبابدار گذاشته می شوند. بعد وسایل بسته بندی شده در داخل جعبه مخصوص قرار گرفته و در آن با چسب پلمپ می شود.

کمدها: کمدها نیز یکی از اقلامی هستند که در جریان اسباب ‌کشی میرداماد به روش مخصوصی بسته‌ بندی می‌ شوند. تیم ما ابتدا لبه تیز کمدها و میز آرایش را با مقوا، روزنامه و پارچه می ‌پوشانند تا در زمان جابجایی به جایی آسیب نبینند.

سپس کمدها و کشوها را با چسب محکم می ‌بندند اما وسایل درون آنها را خالی نمی ‌کنند. در صورت لزوم، اقلام درون کشوها را در نایلون قرار داده و با چسب محکم می‌ بندند. سپس نایلون را در کشو می‌ گذارند و در آن را با چسب محکم می‌ کنند تا باز نشود.

اسباب ‌بازی ‌ها: برای بسته‌ بندی اسباب ‌بازی ‌ها، کارکنان باربری در سوهانک محدوده میرداماد(عزت بار) از جعبه‌ های ضخیم استفاده می ‌کنند و آنها را با چسب محکم می ‌بندند‌. در آخر با برچسب اسباب بازی این جعبه ها را برچسب گذاری می کنند تا در چیدمان وسایل به مشکل برنخورند.

اتوبار عزت بار در میرداماد

تابلوها و دکوری‌ها: تیم ما، قبل از قرار دادن تابلوها و دکوری‌ ها در جعبه، آنها را با روزنامه یا نایلون‌ های حبابدار می ‌پوشانند. بعد پوشش دور آنها را با چسب نواری محکم کرده و آنها را داخل جعبه هایی که قبلا کف و دیواره های آنها را با پارچه پوشانده اند، می گذارند. این کار باعث می شود تا تابلوها و دکوری ها در جابجایی آسیبی نبینند.

مبلمان و سرویس خواب: مبلمان و سرویس خواب نیز با استفاده از پوشش مخصوص و نایلون ‌های حباب دار بسته ‌بندی می ‌شوند. کارکنان باربری در منطقه میرداماد (عزت بار) با توجه به مهارت بالایی که در بسته‌ بندی انواع اثاثیه ها دارند، سرویس خواب را به شکلی بسته‌ بندی می ‌کنند که در جابجایی کثیف نشوند. در نهایت، برای حمل مبلمان از وسایل جادار استفاده می ‌شود.

وسایل بزرگ آشپزخانه: کارکنان اتوبار میرداماد (عزت بار)، وسایلی از قبیل یخچال، لباسشویی، اجاق گاز، فر، و… را با دقت تا ماشین باربری حمل می ‌کنند. در بسته‌ بندی این وسایل، از چند لایه نایلون حباب دار بهره می ‌برند. اما این بسته‌ بندی به گونه‌ ای انجام نمی ‌شود که در جابجایی آنها مشکلی برای کارکنان پیش بیاید.

فرش‌ها: فرش ‌ها به گونه‌ ای بسته می ‌شوند که ریشه‌ های آنها در زمان جابجایی کثیف نشود. تیم ما یک پارچه را به صورت دو لایه روی ریشه ‌های فرش می ‌چسبانند. بعد از پیدا کردن جهت خواب فرش ها، آنها را لوله کرده و داخل کاور قرار می دهند. برای اینکه فرش ها در طور جابجایی شل نشده و آسیب نبینند، آنها را با طناب محکم می بندند.

گلدان‌ها و گیاهان: گلدان‌ های کوچک توسط تیم عزت بار درون جعبه‌ های پلاستیکی، چوبی یا فلزی قرار می گیرند. اما گلدان‌ های بزرگ به همان شکلی که هستند جابجا می شوند.

باربری در میرداماد

چک کردن بسته‌ بندی

بعد از اتمام کار بسته‌ بندی، تیم باربری در فرمانیه و میرداماد تهران (عزت بار) استراحت کوتاهی می ‌کند. سپس تمام اتاق‌ ها را بررسی می ‌کنند و اطمینان حاصل می ‌کنند که چیزی را جا نگذاشته ‌اند. اگر در خانه چیزی مانند اسباب بازی و وسایل کوچک آشپزخانه پیدا کردند، آن را داخل جعبه قرار داده و بسته ‌بندی می ‌کنند.

انتقال اثاثیه به ماشین

وسایل و کارتن‌ های بسته‌ بندی شده با دقت تا نزدیک ماشین باربری حمل می ‌شوند. برای انتقال اسباب و اثاثیه از بهترین وسایل حمل و نقل استفاده می ‌شود. اتوبار میرداماد (عزت بار)، انتقال اثاثیه را به بهترین نحو برای شما انجام می ‌دهد.

انتقال اثاثیه به محل جدید

تیم ما وسایل و اثاثیه ها را به دقت داخل ماشین باربری قرار داده و به سوی مقصد جدید حرکت می‌ کنند.

چیدن وسایل در محل

در مقصد، کارتن ‌ها و وسایل با دقت از داخل ماشین باربری خالی می‌ شوند. تیم ما در چیدن وسایل نیز از لیستی که روی کارتن ‌ها چسبانده ‌اند، کمک می ‌گیرند.

چرا باید برای اسباب کشی در میرداماد عزت بار را انتخاب کنیم؟

باربری در سردار جنگل

ما برای ارائه خدمات در منطقه شمال تهران بویژه میرداماد از کارگران با تجربه و ماهر برای حمل اثاثیه منزل استفاده می کنیم. همچنین راننده کامیون های ما که کار اثاث کشی در میرداماد را انجام می دهند، با تجربه و ماهر هستند و علاوه بر این، با تمام مسیرها آشنایی دارند. پرسنل ما در زمینه بسته‌ بندی، باربری و حمل اسباب و اثاثیه‌ های مشتریان آموزش دیده، ماهر و دارای تجربه فراوان هستند.

ما تمام خدمات باربری محدوده میرداماد را با هزینه بسیار مقرون به‌ صرفه ‌ای به مشتریان خود ارائه می دهیم. همچنین ما قادر به حمل و انتقال تمامی وسایل به شهرستان‌ های نزدیک نیز هستیم. در صورت نیاز به خدمات باربری بهتر است با شماره تلفن باربری میرداماد ارتباط برقرار کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

چرا باید بسته بندی وسایل خود را به تیم حرفه ای عزت بار بسپاریم؟

کارکنان ما می دانند که از چه اقلامی باید برای بسته بندی کدام وسایل استفاده کنند، کدام وسایل را باید داخل جعبه ها بچینند و کدام یک از آنها را باید به همان شکلی که هستند، جابجا کنند. همچنین این افراد مهارت زیادی در سلفن پیچی کردن لوازم حساس دارند و به خوبی می توانند کار بسته بندی اثاثیه ها را برای شما انجام دهند.

راننده کامیون های ما افرادی با تجربه هستند و به دلیل آشنایی با مسیرهای بین مبدأ و مقصد کار انتقال اثاثیه ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می دهند. مسئولیت پذیری، قابل اعتماد بودن، خوش قولی و دلسوزی از ویژگی های بارز تیم ما است. تیم ما بسته بندی اثاثیه های دفتر کار، منزل و … را با در نظر گرفتن شرایط موجود انجام می دهند.

با تیم حرفه ای باربری شمال تهران میرداماد نباید نگران بسته بندی و اسباب کشی در این منطقه باشید، چون با کمک گرفتن از این افراد با تجربه به خوبی می توانید در میرداماد اثاث کشی کنید!

هزینه حمل بار در میرداماد

هزینه حمل بار در منطقه میرداماد تهران به صورت کلی تحت تأثیر عوامل زیر قرار می ‌گیرد:

  • -نوع ماشین باربری درخواستی
  • -تعداد طبقات مبدأ و مقصد
  • -تعداد کارگر باربری میرداماد
  • -روز و فصل اسباب ‌کشی
  • -ظرفیت اسباب ‌کشی
  • -تعداد و نوع اقلام مورد استفاده در بسته‌ بندی

برای اطلاع دقیق از هزینه خدمات باربری در شمال تهران و میرداماد و سایر مناطق، بهتر است با استفاده از شماره باربری میرداماد با مشاوران ما تماس بگیرید و جزئیات را به آن‌ ها ارائه دهید تا قیمت دقیق را بدست آورید.

جهت برقراری ارتباط و دریافت خدمات از این شرکت با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید:

22899705 | 22899612

نحوه بسته بندی وسایل
5/5 - (1 امتیاز)