باربری در جماران

اکثر افراد می دانند که اگر کار بسته بندی را درست انجام ندهند، وسایل آنها در طول باربری آسیب می بیند. بر همین اساس به دنبال یک باربری حرفه ای می گردند تا بتوانند کار بسته بندی، حمل و جابجایی اثاثیه های منزل را تنها در یک روز برای آنها انجام دهند.

باربری در جماران (عزت بار) به عنوان معتبرترین باربری در شمال تهران، صفر تا صد باربری را برای شما عزیزان انجام می دهد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا در مورد خدمات اتوبار جماران تهران بیشتر بدانید.

مراحل ثبت سفارش اسباب کشی در عزت بار​

تماس با عزت بار

انتخاب نوع خدمات

مشخص کردن ساعت و تاریخ

تایید نهایی هزینه

ثبت سفارش

مجموعه باربری در جماران از چه وسایلی برای جابجایی استفاده می کند؟

بسته بندی اثاثیه در سامانه عزت بار

مراحل بسته بندی اسباب کشی در جماران (عزت بار )

بسته بندی ظروف شکستنی: بسته بندی ظروف شکستنی در مقایسه با بسته بندی سایر وسایل منزل بسیار حساس است. به همین دلیل، تیم عزت بار برای بسته بندی این ظروف این کارتن های مقاوم، ضربه گیر، پارچه و روزنامه استفاده می کنند. در ابتدا وسایل شکستنی را جمع آوری و تفکیک می کنند سپس وسایل سنگین مانند بشقاب ها را با کاغذ یا روزنامه باطله بسته بندی می کنند.

کف و کناره های کارتن را با پارچه می پوشانند و بشقاب ها را در کف کارتن می چینند. سپس فنجان ها و دیگر وسایل شکستنی را بسته بندی کرده و در کارتن روی بشقاب ها می چینند. در نهایت در کارتن را با چسب محکم کرده و لیستی از وسایل داخل جعبه را تهیه کرده روی آن می چسبانند. برای اینکه کار کارگران در چیدن وسایل در محل جدید راحت شود، محلی که وسایل داخل جعبه به آنجا تعلق دارند، روی جعبه نوشته می شود.

وسایل صوتی و تصویری: بعد از بسته بندی وسایل شکستنی و حساس نوبت به بسته بندی وسایل صوتی و تصویری مانند تلویزیون، باند ها، لپتاپ و کامپیوتر می رسد. برای اینکه تیم عزت بار بتواند این وسایل را بدون هیچ آسیبی به محل جدید منتقل کند، برای بسته بندی آنها از جعبه های اسفنج دار استفاده می کنند.

جعبه های اسفنج دار از این وسایل به خوبی محافظت می کنند. این تیم حرفه ای، ابتدا قطعات کامپیوتر یا DVD را با نایلون حباب دار پوشانده، سپس در جعبه های مخصوص قرار می دهند.

کمدها: کمدها، میز آرایش و لوازم از این قبیل که وزن سنگینی دارند باید به دقت بسته بندی شوند. تیم عزت بار ابتدا نوک تیز کمدها و میز آرایش را با مقوا، پارچه و چسب می پوشاند، سپس شروع به بسته بندی لوازم داخل کمدها می کند. برای بسته بندی لباس ها یا لوازم آرایشی داخل کمدها از جعبه های رگال دار و جعبه های بزرگ استفاده می کنند.

در درون جعبه بین لوازم آرایشی روزنامه یا ضربه گیر قرار می دهند تا در جابجایی، کرم پودر یا ادکلن و دیگر لوازم آرایشی صدمه نبینند‌. بعد نوبت به محکم کردن در کمدها می رسد. در کمدها را با چسب محکم کرده و دور کمدها را با نایلون حباب دار یا پارچه می پوشانند تا در جابجایی در کمدها به جایی گیر نکرده و روی آنها خط نیفتد.

اسباب بازی ها: در اسباب کشی همه برای بسته‌ بندی لوازم شکستنی، کمدها، تابلوها و دکوری ها یا وسایل باارزش استرس داریم و می خواهیم به دقت این لوازم را بسته بندی کنیم تا در جابجایی آسیبی نبینند اما اسباب بازی ها این گونه نیستند. تیم حرفه ای عزت بار برای بسته بندی اسباب بازی‌ ها از کارتن های سالم و بزرگ استفاده می کنند. بین اسباب بازی ها کاغذ باطله قرار می دهند تا به عنوان ضربه گیر عمل کند.

تابلو‌ها و دکوری ها: تابلوها و دکوری ها از جمله وسایل باارزش و گران قیمت هستند که در اسباب کشی جماران تهران توسط تیم عزت بار به صورت حرفه ای بسته بندی می شوند. این تیم کاربلد، ابتدا تابلوها و دکوری ها را یک جا جمع می کنند.

سپس تابلوها و دکوری های کوچک را با استفاده از روزنامه و نایلون حباب دار بسته بندی کرده و داخل کارتن های بزرگ قرار می دهند. تابلوها و دکوری های بزرگ را نیز با پارچه پوشانده و در ماشین باربری بارگیری می کنند.

مبلمان و سرویس خواب: تیم عزت بار، بعد از اینکه وسایل شکستنی، کمدها و تابلوها را بسته بندی کردند، به سراغ بسته بندی مبلمان و سرویس خواب میروند تا کم کم کار بسته بندی را تمام کنند.

ابتدا ملحفه یا پارچه ای دور مبل ها و سرویس خواب می کشند و سپس این ملحفه یا پارچه را با چسب محکم می کنند تا در جابجایی مشکلی پیش نیاید. البته تشک خواب جدا از این لوازم بسته بندی می شود. تیم مجرب و حرفه ای ما، تشک را با نایلون حباب دار می پوشانند تا در هنگام بارگیری یا تخلیه کثیف نشود. 

وسایل بزرگ آشپزخانه: تیم عزت بار برای بسته بندی لوازم آشپزخانه مانند یخچال، لباسشویی، کمدهای آشپزخانه یا میز غذاخوری از چند لایه نایلون حباب دار یا کاغذ بسته بندی استفاده می کنند. ابتدا قسمت حساس این وسایل را با کاغذ بسته بندی و چسب پوشانده و دور آنها را با نایلون حباب دار محکم می کنند.

وسایل با ارزش: تیم حرفه ای اتوبار جماران تهران (عزت بار) وسایل با ارزش مانند طلا و جواهرات یا سکه را ابتدا در جعبه های مجزا و کوچک قرار داده و سپس این جعبه های کوچک را داخل یک جعبه بزرگ قرار می دهند. البته بین جعبه های کوچک را با پوشال یا روزنامه باطله می پوشانند.

فرش ها: تیم ما ابتدا یک پارچه را دور فرش ها می پیچند، سپس فرش را لوله کرده و داخل نایلون بزرگ قرار می دهند. در آخر سر نایلون را با طناب یا بند کوچکی محکم می کنند.

گلدان‌ها و گیاهان: گلها و گیاهان در برابر ضربه، فشار، تغییرات دمایی و حرکت کامیون حساس هستند؛ بنابراین باید با استفاده از ترفندهای خاصی آنها را بسته بندی کنید. تیم عزت بار ابتدا دور گلدان ها را با کاغذ آلومینیومی پوشانده، سپس آنها را درون جعبه قرار می دهند. دور جعبه را با نایلون می پوشانند تا در جابجایی شاخه و برگ گیاهان نشکند.

چک کردن بسته بندی

تیم عزت بار بعد از اینکه کار بسته بندی اسباب و اثاثیه های منزل را تمام کردند، مجددا قسمت های مختلف منزل را بررسی می کنند تا وسایل جا مانده را بسته بندی کنند. وسایل جا مانده را داخل جعبه گذاشته و لیستی از محتویات داخل آن تهیه کرده، روی جعبه می چسبانند.

انتقال اثاثیه به ماشین

تیم باربری در آیت الله کاشانی و منطقه جماران تهران (عزت بار) به دقت با احتیاط کامل، جعبه ها، وسایل سنگین آشپزخانه، مبلمان و سرویس خواب گلدان ها، دکوری ها را در ماشین باربری بارگیری می کنند.

انتقال اثاثیه به محل جدید

شرکت باربری جماران تهران (عزت بار) برای انتقال اثاثیه جدید از ماشین های مجهز استفاده می کند. برای انتقال اثاثیه در محدوده های شهری بیشتر از وانت و کامیون استفاده می شود.

چیدن وسایل در محل

بعد از انتقال اثاثیه به محل جدید، کارگران وسایل را از داخل ماشین به دقت خارج کرده و در محل مورد نظر می چینند.

چرا برای باربری در منطقه جماران عزت بار را انتخاب کنیم؟

باربری در سردار جنگل

باربری در منطقه جماران (عزت بار) ۳ نوع بیمه برای حمل بار ارائه می دهد.

  1. بیمه کالا برای تعداد محدودی از وسایل
  2. بیمه کالا بر اساس کالا ارزش گذاری شده
  3. بیمه کالا با مزایای زیاد

باربری در جماران تهران (عزت بار) مفتخر است که با در اختیار داشتن تیم مجرب و حرفه ای، کارگران آموزش دیده و راننده کامیون های با تجربه و مورد اعتماد خدمات باربری را به مشتریان خود ارائه می دهد. اگر می خواهید با خیال راحت بدون هیچ دغدغه ای اسباب کشی در منطقه جماران تهران را انجام دهید، پیشنهاد می کنیم از تیم حرفه ای عزت بار کمک بگیرید.

چرا باید با خیال راحت بسته بندی وسایل خود را به عزت بار بسپاریم؟

یکی از دغدغه های افراد در اسباب کشی، بسته بندی کردن وسایل و قراردادن آنها درون جعبه است. چون هر کدام از وسایل منزل، ترفند خاصی برای بسته بندی، حمل و جابجایی دارند.

البته نحوه چیدمان وسایل درون جعبه ها نیز مهم است و این کار را سخت تر می کند. چون باید بدانیم که چه وسایلی را در کجای جعبه قرار دهیم، در کجا از ضربه گیر استفاده کنیم و چه وسایلی را اصلا نباید در داخل جعبه بگذاریم.

 تیم حرفه ای عزت بار با صفر تا صد بسته بندی انواع وسایل منزل و نحوه چیدمان آنها درون جعبه آشنایی دارند و در صورت نیاز می توانند کار سلفن پیچی برخی وسایل حساس را نیز انجام دهند. پس با وجود چنین افراد با تجربه ای دیگر نباید نگران اسباب کشی باشید.

تیم عزت بار حتی بعد از بسته بندی، با دقت کامل لیستی از محتویات درون هر بسته تهیه کرده و روی آن می چسبانند. برای اینکه کار شما در چیدمان وسایل راحت شود، محلی که هر بسته به آنجا تعلق دارد نیز روی بسته نوشته می شود.

نیروهایی که باربری در محدوده جماران (عزت بار) از آنها برای حمل وسایل استفاده می کند، بسیار خوش برخورد و مورد اعتماد هستند؛ علاوه بر این، در کوتاهترین زمان ممکن کار اسباب کشی را با دقت انجام می دهند. راننده کامیون های اتوبار جماران (عزت بار ) با تمامی مسیرها آشنایی دارند و با استفاده از ماشین های پیشرفته با سرعت عمل بالا کار انتقال اثاثیه به محل جدید را برای شما عزیزان انجام می دهند.

هزینه حمل بار در جماران تهران

به صورت کلی عواملی مانند تعداد کارگر درخواستی، نوع ماشین باربری درخواستی شما، تعداد طبقات، روز و فصل اسباب کشی، تعداد و نوع اقلام مورد استفاده در بسته بندی و زمان اسباب کشی در هزینه خدمات باربری وانت در جماران موثر هستند. جهت استعلام دقیق تعرفه اتوبار و باربری جماران بهتر است همین حالا با استفاده از شماره باربری در جماران با ما تماس بگیرید.

جهت برقراری ارتباط و دریافت خدمات از این شرکت با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید:

22899705   |    22899612

نحوه بسته بندی وسایل
5/5 - (1 امتیاز)