باربری در سازمان برنامه

برای اینکه بتوانیم اسباب کشی بدون دردسر و راحتی داشته باشیم، باربری لازم است که سالها در زمینه حمل و جابجایی اثاثیه ها تجربه کاری موفق داشته باشد تا بتواند اثاثیه های ما را به بهترین شکل ممکن جابجا کند. باربری در سازمان برنامه (عزت بار) صفر تا صد باربری را با تیم حرفه ای که در اختیار دارد برای مشتریان خود انجام می دهد.

اتوبار سازمان برنامه تهران (عزت بار) یک مجموعه معتبر است که اولویت کار خود را ارائه خدمات متنوع با کیفیت بالا به مشتریان قرار داده است. خدمات پوشش بیمه این اتوبار یکی از ویژگی‌ هایی است که این اتوبار را برای اسباب کشی سازمان برنامه تهران مناسب کرده است.  در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با خدمات اتوبار سازمان برنامه  (عزت بار) بیشتر آشنا شوید.

مراحل ثبت سفارش اسباب کشی در عزت بار​

تماس با عزت بار

انتخاب نوع خدمات

مشخص کردن ساعت و تاریخ

تایید نهایی هزینه

ثبت سفارش

مجموعه باربری در سازمان برنامه از چه وسایلی برای جابجایی استفاده می کند؟

  • کارتن های بزرگ، سالم و محکم: برای بسته بندی مواد غذایی و خوراکی ها
  • چسب نواری بزرگ: چسب نواری‌ های پهن برای چسباندن نایلون حبابدار یا کارتن به دور وسایل
  • سلفن: سلفن پیچی کردن لوازم حساس منزل مانند اشیاء گرانبها و مبلمان.
  • ماژیک: نوشتن مشخصات محتویات داخل جعبه
  • کاغذ: برای بسته‌ بندی وسایل شکستنی
  • قیچی: برش دادن نایلون حبابدار، کارتن های بزرگ
  • طناب محکم: برای جابحایی وسایل بزرگ آشپزخانه از منزل به ماشین باربری
  • مواد حفاظتی مانند کاغذ روزنامه، نایلون حبابدار و … برای اسباب حساس
  • کیسه های بزرگ و محکم: برای بسته‌ بندی پتوها، بالش ها، تشک ها، لباس ها و…
بسته بندی اثاثیه در سامانه عزت بار

مراحل بسته بندی اسباب کشی در سازمان برنامه (عزت بار )

بسته بندی ظروف شکستنی: در اسباب کشی سازمان برنامه کارمان را با بسته بندی ظروف شکستنی شروع می کنیم. برای اینکه از وسایل بسته بندی شده محافظت کنیم، ابتدا کف و دیواره های جعبه را با نایلون حبابدار یا پارچه و لباس های کهنه می پوشانیم.

در داخل بشقاب ها یک لایه کاغذ روزنامه قرار می دهیم، زیر بشقاب نایلون حبابدار می چسبانیم و در داخل جعبه چند لایه ای که انتخاب کرده بودیم، می چینیم. ظروف دیگر مانند فنجان را کاغذ پیچی کرده و داخل جعبه روی بشقاب ها قرار می دهیم. در و کف جعبه را با چسب نواری پهن محکم می کنیم تا در جابجایی هیچ مشکلی نداشته باشیم.

وسایل صوتی و تصویری: بعد از اینکه کار بسته بندی ظروف شکستنی تمام شد، جعبه مناسب برای بسته بندی  وسایل صوتی و تصویری انتخاب می کنیم. وسایلی مانند لپ تاپ، کامپیوتر، تلویزیون، DVD و… با احتیاط  سلفن پیچی کرده و با نایلون حبابدار آنها را می پوشانیم، بعد به دقت در داخل جعبه می گذاریم.

برای پر کردن فضای خالی داخل جعبه از پلاستیک یا فوم استفاده می کنیم تا زمانیکه جعبه ها جابجا می‌ شوند، وسایل داخل آن به یکدیگر یا دیواره های جعبه برخورد نکرده و آسیب نبینند‌.

کمدها: یکی از وسایلی که در اسباب کشی وقت زیادی را صرف بسته بندی و جابجایی آنها می کنیم، کمدها هستند. ابتدا کشوها و داخل کمد را خالی می کنیم. لوازم آرایشی یا سایر وسایلی که در داخل کشو ها بودند داخل جعبه های کوچک می گذاریم و لباس ها را از کارتن های رگال دار آویزان می کنیم. حالا باید با استفاده از مقوا چسب نواری نوک تیز کمدها را بپوشانیم تا در جابجایی نوک آنها به جایی برخورد نکند. کف و دیواره جعبه انتخاب شده را با پارچه می پوشانیم و این وسایل را داخل آن می چینیم.

اگر در کمدها قفل شان سالم باشد که با همان قفل ها در کمد را می بندیم وگرنه برای محکم کردن در کمدها از چسب نواری پهن استفاده می کنیم. حالا باید آینه میز آرایش که یکی از وسایل حساس است را بسته بندی کنیم. نایلون حبابدار را با چسب به دور آینه می چسبانیم. روی کمد و میز آرایش یک پارچه نازک می اندازیم و بعد آنها را سلفن پیچی می کنیم. حالا کمدها و میز آرایش آماده جابجایی است.

سامانه باربری عزت بار در سازمان برنامه

اسباب بازی ها: اگر منزلی که کار اسباب کشی وسایل آن را انجام می دهیم، بچه کوچک داشته باشد تا حد امکان سعی می کنیم کار بسته بندی اسباب بازی‌ ها و سایر لوازم اتاق کودک را آخر کار انجام دهیم تا بچه کلافه و سر در گم نشود.

ابتدا دور اسباب بازی ها یک لایه نایلون حبابدار می کشیم و با چسب آن را محکم به دور اسباب بازی ها می چسبانیم. بعد اسباب بازی ها  را داخل جعبه های بزرگ و مقاومی که انتخاب کردیم و کف آن را با نایلون حبابدار یا پارچه پوشاندیم، از بزرگ به کوچک به ترتیب می چینیم. در آخر کار، در جعبه را با چسب نواری پهن پلمپ می کنیم.

تابلو‌ها و دکوری ها: برای بسته بندی کردن تابلوها و دکوری ها ابتدا جعبه ای سالم، بزرگ و ضخیم انتخاب می کنیم. کف و دیواره های جعبه را با ۲ لایه نایلون حبابدار می پوشانیم. بعد دکوری ها را داخل نایلون می پیچانیم، دور آنها را با چسب محکم می کنیم و در داخل جعبه می چینیم. فضای خالی بین دکوری ها را با پارچه یا لباس های کهنه پر می کنیم تا در حین جابجایی وسایل داخل جعبه به یکدیگر برخورد نکنند.

بعد از بسته بندی دکوری ها نوبت به بسته بندی تابلوها می رسد. ابتدا روی تابلوها یک پارچه نازک می اندازیم و بعد دور آنها را با نایلون حبابدار می پوشانیم. تابلوهای کوچک را داخل جعبه های بزرگ قرار می دهیم اما تابلوهای بزرگ را همانطور که بسته بندی کردیم به ماشین باربری منتقل می کنیم.

مبلمان و سرویس خواب: برای اینکه مبلمان و سرویس خواب در جابجایی کثیف نشوند، روی آنها یک پارچه نازک می اندازیم، بعد آنها را سلفن پیچی می کنیم. برای سرویس خواب هم همین کار را می کنیم و بعد تشک را با نایلون حبابدار می پوشانیم.

وسایل بزرگ آشپزخانه: ابتدا روی زمين یک کارتن ضخیم پهن می کنیم و وسایل بزرگ آشپزخانه مانند لباسشویی و یخچال را روی آن می گذاریم. جا میوه ای و سایر قسمت های حساس یخچال را محکم می کنیم تا در جابجایی در اثر تکان خوردن ماشین صدمه نبینند. دور موتور را که در پشت یخچال قرار دارد، با کاغذ روزنامه می پوشانیم. ابتدا دور این وسایل یک لایه نایلون حبابدار می کشیم، بعد با کارتن های بادوام آنها را بسته بندی می کنیم.

در آخر، کارتنی که زیر یخچال و لباسشویی قرار داد را برش داده و با چسب نواری پهن همین کارتن را به کارتن های دور وسایل می چسبانیم. برای اینکه بتوانیم با خیالت راحت این وسایل را جابجا کنیم، با نخ پلاستیکی محکم  کارتن ها را به دور وسایل می بندیم.

وسایل با ارزش: بسته بندی کردن وسایل با ارزش اصول خاص خود را دارد. ما در اتوبار سازمان برنامه تهران ( عزت بار) برای بسته بندی کردن وسایل با ارزش مانند پیانو، ویلون و سایر ابزارآلات موسیقی  طلا و جواهرات از کاغذ روزنامه یا سلفون استفاده می‌ کنیم.

ابتدا دور پیانو را با پارچه می پوشانیم، بعد آن را سلفن پیچی می کنیم. طلا و جواهرات را با سلفن و نایلون حبابدار بسته بندی کرده و داخل جعبه های کوچک قرار می دهیم. برای اینکه جعبه های کوچک در بین وسایل گم نشده و آسیب نبینند آنها را داخل یک جعبه بزرگ می گذاریم و فضای خالی بین جعبه ها را با ضربه گیر پوشش می دهیم تا در جابجایی جعبه های کوچک به یکدیگر برخورد نکنند.

فرش ها: ابتدا یک پارچه را به صورت دو لا روی ریشه فرش ها پهن می کنیم و بعد با چسب این پارچه را به ریشه ها متصل می کنیم.  بعد فرش ها را لوله کرده و به دقت به همان شکلی که لوله کردیم، بلند کرده، داخل یک نایلون پلاستیکی بزرگ می گذاریم. سر این نایلون را با نخ پلاستیکی یا پارچه محکم می کنیم.

گلدان‌ها و گیاهان: گل ها یکی از فاکتورهای زیبایی در هر محیطی هستند که باید به دقت جابجا شوند وگرنه آسیب می بینند. اولین کاری که در بسته بندی گلدان ها و گیاهان انجام می دهیم این است که در داخل گلدان ها یک چوب یا میله به بلندی خود گلها نصب می کنیم و گل ها را با نخ نازک به این میله می بندیم.

بعد نایلون حباب دار یا سلفن ضخیم را به دور گلدان ها می پیچیم تا جاییکه گل رشد کرده است این کار را ادامه می دهیم. بعد گلدان های نایلون پیچی شده را در داخل یک جعبه چوبی یا پلاستیکی می گذاریم. گلدان های بزرگ را نمی توانیم داخل جعبه بگذاریم، به همین دلیل آنها را همانطور که هستید جابجا می‌ کنیم.

باربری در سازمان برنامه

  • چک کردن بسته بندی

تیم متخصص باربری در تهران منطقه سازمان برنامه (عزت بار) بعد از اینکه کار بسته بندی اثاثیه ها را به طور کامل تمام کردند، برای اطمینان خاطر بیشتر دور تا دور خانه را مجددا چک می کنند تا اگر وسیله ای از چشم آنها دور مانده، بسته بندی شود.

اگر وسیله ای نیز پیدا شود مطمئنا خرده ریزهایی مانند اسباب بازی بچه یا لباس و کفش یا یکی از وسایل کوچک آشپزخانه هستند؛ بنابراین آنها را با نایلون حبابدار و چسب بسته بندی کرده، داخل جعبه می چینند. لیستی از محتویات داخل جعبه تهیه کرده و روی آن می چسبانند.

  • انتقال اثاثیه به ماشین

شرکت باربری سازمان برنامه تهران کادر خود را از افرادی که مهارت، تجربه و قدرت بدنی زیادی دارند، تشکیل داده است. این افراد با ترفندهای انتقال اثاثیه از منزل به ماشین باربری را بلد هستند و با استفاده از طناب محکم یا چرخ های قرقره ای کار اثاثیه ها به ماشین را در کوتاهترین زمان ممکن انجام می دهند.

  • انتقال اثاثیه به محل جدید

راننده کامیون های باربری در منطقه سازمان برنامه (عزت بار) که کار انتقال اثاثیه به محل جدید را انجام می دهند، چون سالهاست در محدوده سازمان برنامه کار اسباب کشی را برای مشتریان انجام داده اند با مسیرهای مختلف آشنایی دارند و بدین ترتیب حتی اگر مشکلات غیر منتظره پیش بیاید و روند باربری به تاخیر بیفتد، می توانند در شب اثاثیه ها را به مقصد منتقل کنند.

البته ما قبل از اسباب کشی برنامه ریزی می کنیم و مشکلات غیر منتظره را پیش بینی و کنترل می‌ کنیم اما به هر حال اسباب کشی یک فعالیت پیچیده است و ممکن است با وجود چنین تدابیری، یک مشکل کوچک مراحل باربری را به تاخیر بیندازد‌.

  • چیدن وسایل در محل

تیم ما در اسباب کشی سازمان برنامه تهران تا آخرین مرحله(چیدمان وسایل در قسمت های مختلف منزل) به شما کمک خواهند کرد. بعد از اینکه تیم ما در محل جدید وسایل را از ماشین باربری خالی کردند، آنها را در داخل خانه کنار یکدیگر می چینند و بعد شروع به خارج کردن وسایل از داخل جعبه ها کرده و آنها را در محلی که روی جعبه نوشته شده است، می چینند.

وسایلی مانند یخچال و لباسشویی را شما به تنهایی نمی توانید به آشپزخانه منتقل کنید اما کارگران ما با قدرت بدنی بالا و تجربه ای که در حمل این وسایل دارند، به راحتی این کار را برای شما انجام می دهند. پس با وجود چنین تیم حرفه ای نباید نگران چیدمان وسایل در محل جدید باشید.

خدمات پوشش بیمه اتوبار سازمان آب (عزت بار)

باربری در سردار جنگل

ما در باربری در دهکده الم‍پیک و سازمان آب تهران علاوه بر اینکه سرویس های متنوع را با کمک گرفتن از افراد با تجربه و ماشین های باربری مجهز به مشتریان خود ارائه می دهیم، استفاده از خدمات پوشش بیمه با مزایای ویژه را برای مشتریان امکان پذیر کرده ایم. در حالت کلی ما ۳ نوع خدمات بیمه برای حمل بار در محدوده سازمان آب تهران ارائه می دهیم که عبارتند از:

  • بیمه کالا برای تعداد محدودی از وسایل: در این نوع بیمه مشتریان تنها چند وسایل بزرگ مانند لباسشویی و یخچال یا وسایلی مانند پیانو و اشیاء با ارزش قدیمی را می توانند بیمه کنند.
  • بیمه کالا بر اساس کالا ارزش گذاری شده: برای اینکه مشتریان ما بتوانند از مزایای این بیمه برخوردار شوند، قبل از باربری وسایل آنها را یکجا جمع می کنیم و کارشناس ما آنها را ارزش گذاری می کند. چنانچه در جابجایی برای هر کدام از این وسایل مشکلی پیش بیاید، بیمه هزینه آن را پرداخت می کند.
  • بیمه کالا با مزایای زیاد: اگر نوع بیمه انتخابی مشتریان، بیمه کالا با مزایای زیاد باشد، در صورت نیاز با استفاده از این بیمه می توانند هزینه کل باربری و تعمیر وسایل را از بیمه دریافت کنند.

چرا باید با خیال راحت بسته بندی وسایل خود را به عزت بار بسپاریم؟

تیم شرکت باربری سازمان آب تهران (عزت بار) که کارهای مربوط به جمع آوری، تفکیک، بسته بندی و حمل اثاثیه ها را انجام می دهند، بسیار ماهر و با تجربه هستند. این افراد با وجود اینکه مهارت زیادی در حیطه کاری خود دارند اما با وجود این، در سال یک یا دو بار توسط کارشناسان حرفه ای اتوبار آموزش می بینند تا با ترفندهای جدید جمع آوری وسایل و تفکیک آنها، بسته بندی و حمل بار آشنا شوند‌.

این تیم پر انرژی و مسئولیت پذیر در برقراری ارتباط اجتماعی بسیار توانا هستند و سعی می کنند مطابق با انتظارات مشتریان کارهای اسباب کشی را پیش ببرند. این افراد‌ طبق تجربه ای که در سالها فعالیت خود کسب کرده اند به خوبی وسایل منزل یا دفتر کار را بسته بندی کرده و آنها را درون جعبه های مقاوم و چند لایه می چینند‌. تیم حرفه ای عزت بار حتی در صورت نیاز می توانند وسایلی مانند مبلمان یا کمدها و سرویس خواب را سلفن پیچی کنند.

از دیگر ویژگی های کار تیم عزت بار برای اینکه بتواند سرویس های متنوع و با کیفیتی  به مشتریان خود ارائه دهد چند روز قبل از اسباب کشی با توجه به نوع و حجم اسباب و اثاثیه ها خاور، کامیون، کامیونت و نیسان یا وانت بار را انتخاب کرده و تجهیز می کند.

 

هزینه حمل بار در اتوبار سازمان آب تهران

عواملی مانند روز و فصل اسباب کشی، تعداد کارگر درخواستی، تعداد طبقات، نوع ماشین باربری درخواستی شما، زمان اسباب کشی و تعداد و نوع اقلام مورد استفاده در بسته بندی بیشترین تاثیر را در تعرفه اتوبار و باربری سازمان آب دارند. جهت استعلام قیمت دقیق سرویس درخواستی خود بهتر است همین حالا با استفاده از شماره باربری در سازمان آب با تیم پشتیبانی عزت بار تماس بگیرید.

جهت برقراری ارتباط و دریافت خدمات از این شرکت با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید:

44279739    |     44279740

نحوه بسته بندی وسایل
5/5 - (1 امتیاز)