باربری در شهران

به نظر شما به تنهایی یا با کمک خانواده تان می توانید از پس اسباب کشی بربیایید؟ با نحوه بسته بندی و چیدمان وسایل در جعبه ها تا چه اندازه آشنایی دارید؟ اصلا می دانید اقلام مورد نیاز برای بسته بندی کدام ها هستند؟ اگر جواب شما خیر است، باید از یک باربری مطمئن کمک بگیرید. باربری در شهران تخصص لازم برای همه این کارها را دارد.

اتوبار شهران تهران(عزت بار) سالهاست که در زمینه حمل و جابجایی بار فعالیت می کند و به خوبی با صفر تا صد اسباب کشی آشنا است. تیم حرفه ای و کار بلد این مجموعه در کار خود متخصص هستند و با حس مسئولیت پذیری که دارند، مراحل بسته بندی و حمل بار را به دقت و با مهارت انجام می دهند.

می خواهید با نحوه بسته بندی وسایل توسط این تیم حرفه ای بیشتر آشنا شوید و بدانید که از چه اقلامی برای بسته بندی اثاثیه ها استفاده می کنند در ادامه با ما همراه باشید تا با عزت بار و خدمات تیم حرفه ای آن آشنا شوید.

مراحل ثبت سفارش اسباب کشی در عزت بار​

تماس با عزت بار

انتخاب نوع خدمات

مشخص کردن ساعت و تاریخ

تایید نهایی هزینه

ثبت سفارش

مجموعه باربری در شهران از چه وسایلی برای جابجایی استفاده می کند؟

  • کارتن های بزرگ، سالم و محکم: برای بسته بندی کردن بیشتر اسباب و اثاثیه ها.
  • چسب نواری بزرگ: پلمپ کردن در جعبه ها و محکم کردن کف آنها
  • سلفن: سلفن پیچی کردن لوازم حساس
  • ماژیک: ماژیک قرمز برای نوشتن کلماتی مانند ” شکستنی” روی جعبه ها
  • کاغذ: قرار دادن روی بشقاب ها یا قرار دادن داخل قفسه های یخچال
  • قیچی
  • طناب محکم: برای جابجایی وسایل بسته بندی شده
  • مواد حفاظتی مانند کاغذ روزنامه، نایلون حباب دار و … برای اسباب حساس: بسته بندی لوازم شکستنی
  • کیسه های بزرگ و محکم: برای بسته بندی کردن بالش ها، ملحفه ها، تشک ها و لوازم از این قبیل.
بسته بندی اثاثیه در سامانه عزت بار

مراحل بسته بندی اسباب کشی در شهران (عزت بار)

بسته بندی ظروف شکستنی: حتی اگر تا به حال اسباب کشی هم نکرده باشید، می دانید که بسته بندی ظروف شکستنی چقدر اهمیت دارد. برای اینکه از شکستن این ظروف جلوگیری کنیم از جعبه های ضخیم و بزرگ همراه با نایلون حبابدار برای بسته بندی آنها استفاده می کنیم.

ابتدا وسایل را داخل نایلون می پیچیم، سپس کف و کناره های جعبه را با پارچه یا لباس های کهنه می پوشانیم و وسایل را داخل آن قرار داده از ضربه گیر برای محافظت بیشتر از آنها استفاده می کنیم.

وسایل صوتی و تصویری: وسایل صوتی تصویری چون حساس هستند ابتدا آنها را با نایلون حبابدار، و فوم پوشانده، سپس داخل جعبه های اسفنج دار قرار می دهیم. فضای خالی داخل جعبه با مواد مناسب پر می شود تا از حرکت وسایل صوتی و تصویری در جابجایی جلوگیری شود.

کمدها: ابتدا کشو و داخل کمدها را خالی می کنیم. وسایل داخل کشوها را را به دقت با استفاده از سلفون، پلاستیک، کاغذ و… بسته بندی می کنیم. لباس ها را از جعبه های رگال دار آویزان می کنیم. لبه تیز کمدها را با پارچه یا پلاستیک می پوشانیم. کشوها را قفل می کنیم و در صورت نداشتن قفل با گیره های کوچک می بندیم. دور کمدها نایلون پیچی می کنیم. حالا کمدها آماده جابجایی هستند!

اسباب بازی ها: اسباب‌ بازی‌ ها را ابتدا داخل نایلون حبابدار یا کاغذ بسته بندی قرار می دهیم. بعضی اسباب بازی های حساس و شکستنی را با فوم بسته بندی می کنیم سپس داخل جعبه های بادوام و چند لایه قرار می دهیم. در نهایت در جعبه را با چسب نواری پهن می بندیم.

سامانه باربری عزت بار در شهران

تابلو‌ها و دکوری ها: حالا رسیدیم به بخش حساس بسته بندی تابلوها و دکوری ها. تابلوها و دکوری ها را با نایلون حباب دار و کاغذ به دقت می پوشانیم. بعد دور تا دور نایلون یا کاغذ و کارتنی که دور تابلو یا دکوری ها پیچیدیم را با چسب نواری پهن محکم می کنیم. این کار باعث می شود تا در جابجایی مشکلی برای این وسایل پیش نیاید.

مبلمان و سرویس خواب: ابتدا ابعاد حال را اندازه می گیریم تا ببینیم می توانیم مبل ها را راحت جابجا کنیم یا نه. سپس روی مبل ها را با ملحفه یا پتو مسافرتی می پوشانیم تا در جابجایی کثیف نشوند و خط و خشی روی آنها نیفتد. دور تخت خواب و تشک، نایلون حبابدار می کشیم بعد نایلون را به سرویس خواب می چسبانیم.

وسایل بزرگ آشپزخانه: لباسشویی، یخچال یا هر چیز سنگینی که در آشپزخانه وجود دارد را ابتدا روی کارتنی که پهن کردیم، قرار می دهیم. بعد دور این وسایل را با نایلون می پوشانیم و با کارتن آنها را بسته بندی می کنیم. در آخر کارتن پهن شده را با قیچی یا کارتک بریده و به یخچال یا لباسشویی می چسبانیم. اطراف این وسایل را با نخ پلاستیکی محکم می کنیم تا کارمان در جابجایی آسان شود.

وسایل با ارزش: یادگاری ها، اشیاء قدیمی یا وسایل از این قبیل که ارزش زیادی دارند را به دقت با کاغذ، پلاستیک، فوم و ضربه گیر بسته بندی کرده داخل جعبه قرار می دهیم. البته در کف جعبه و دیواره های آن یک پارچه ضخیم می اندازیم تا از صدمه دیدن این وسایل جلوگیری کند. در جعبه را با چسب نواری پلمپ می کنیم. روی جعبه می نویسیم که داخل آن چه چیزی قرار دارد و متعلق به کجاست.

فرش ها: روی ریشه فرش ها یک پارچه باریک به اندازه خود ریشه ها پهن می کنیم و با چسب این پارچه را به ریشه ها می چسبانیم. فرش را لوله کرده و داخل یک پلاستیک بزرگ که ته آن بسته است قرار می دهیم. سپس سر پلاستیک را با نخ محکم می بندیم.

گلدان‌ها و گیاهان: ابتدا در داخل گلدان ها یک چوب قرار می دهیم و گلها را با نخ نازک به آن می بندیم تا در جابجایی یا در اثر حرکت ماشین گل ها صدمه نبینند. سپس گلدان های کوچک را داخل قوطی یا سبد گذاشته و دور آن را پلاستیک می کشیم. گلدان های بزرگ را با نایلون حبابدار بسته بندی کرده و در ماشین باربری قرار می دهیم.

چک کردن بسته بندی

تیم عزت بار بعد از اینکه کار بسته بندی را تمام کردند، برای اطمینان خاطر بیشتر دور تا دور خانه را چک می کنند تا اگر وسیله ای از چشم آنها دور مانده، پیدا کرده بسته بندی کنند. 

انتقال اثاثیه به ماشین

شرکت باربری شهران تهران از افرادی که مهارت، تجربه و قدرت بدنی زیادی دارند برای انتقال اثاثیه به ماشین استفاده می کند. این افراد با طناب محکم یا با چرخ های قرقره ای اثاثیه ها را از منزل به ماشین باربری منتقل می کنند.

باربری در شهران

انتقال اثاثیه به محل جدید

راننده کامیون های باربری در تهران منطقه شهران(عزت بار) که کار انتقال اثاثیه به محل جدید را انجام می دهند، با تجربه، خوش برخورد و مسئولیت پذیر هستند و از همه مهمتر به خوبی با مسیرهای منطقه شهران آشنایی دارند؛ بنابراین در کوتاهترین زمان ممکن اثاثیه ها به محل جدید منتقل می شوند.

چیدن وسایل در محل

ما در اسباب کشی شهران تهران تا آخرین مرحله(چیدمان وسایل در منزل) در کنار شما هستیم. بعد از اینکه وسایل را در محل جدید از ماشین باربری خالی کردیم، در صورتی که بخواهید، می توانیم کار چیدمان وسایل در داخل خانه را نیز انجام دهیم.

خدمات پوشش بیمه اتوبار شهران (عزت بار)

باربری در سردار جنگل

ما در باربری در شهران تهران ۳ نوع خدمات بیمه را برای مشتریان ارائه می دهیم که عبارتند از:

  • بیمه کالا برای تعداد محدودی از وسایل: در این نوع بیمه تنها چند وسایل بزرگ مانند لباسشویی و یخچال بیمه می شوند.
  • بیمه کالا بر اساس کالا ارزش گذاری شده: برای برخورداری از مزایای این بیمه، وسایل شما قبل از باربری ارزش گذاری می شوند و چنانچه هر کدام از این وسیله ها در جابجایی آسیب ببیند، بیمه هزینه آن را پرداخت می کند.
  • بیمه کالا با مزایای زیاد: با استفاده از این بیمه نیز می توانید در صورت نیاز هزینه کل باربری و تعمیر وسایل را از بیمه دریافت کنید.

چرا باید با خیال راحت بسته بندی وسایل خود را به عزت بار بسپاریم؟

تیم عزت بار که کارهای مربوط به اسباب کشی را انجام می دهند، بسیار ماهر و با تجربه هستند. این افراد در سال یک بار آموزش می بینند تا با روش های جدید اسباب کشی آشنا شوند‌.

این تیم با نحوه بسته بندی و چیدمان وسایل در درون جعبه آشنایی کامل دارند و در صورت لزوم وسایل حساس را سلفن پیچی کرده و در داخل جعبه از ضربه گیر استفاده می کنند تا وسایل در حین جابجایی صدمه نبینند.

از دیگر ویژگی های کار تیم عزت بار، تهیه لیست از محتویات داخل جعبه، مشخص کردن جهت جعبه برای حمل امن تر و نوشتن محل هر جعبه روی آن است. از کارگران این مجموعه گرفته تا راننده کامیون های آن، بسیار مسئولیت پذیر، قابل اعتماد و خوش قول هستند. با وجود چنین خدمات و ویژگی هایی، بدون شک باربری در شهران بهترین اتوبار برای اسباب کشی در این منطقه است.

جهت برقراری ارتباط و دریافت خدمات از این شرکت با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید:

44279739    |     44279740

نحوه بسته بندی وسایل

سوالات متدوال درباره باربری در شهران

باربری در شهران از کدام ماشین ها برای حمل بار استفاده می کند؟

عزت بار برای اینکه بتوانید به بهترین شکل ممکن سرویس باربری را ارائه دهد با توجه به نوع و حجم اسباب و اثاثیه ها از خاور، کامیون، کامیونت و نیسان یا وانت بار برای اسباب کشی استفاده می کند. 

اتوبار شهران از چه اقلامی برای بسته بندی اثاثیه ها استفاده می کند؟

اتوبار شهران تهران از ماژیک، قیچی، کاغذ، نایلون حبابدار، کارتن های بزرگ و سالم، سلفن، چسب نواری و طناب محکم برای بسته‌ بندی استفاده می کند.

هزینه حمل بار در اتوبار شهران چقدر است؟

تعداد کارگران درخواستی، روز و فصل اسباب کشی، اقلام مورد استفاده در بسته بندی و نوع ماشین باربری مواردی هستند که بیشترین تاثیر را در هزینه حمل بار در شهران دارند.

5/5 - (1 امتیاز)