باربری در قیطریه

قصد باربری در قیطریه را دارید اما با اقلام مناسب برای بسته بندی آشنا نیستید و نمی دانید که چگونه بدون هیچ آسیبی، به آسانی می توانید اثاثیه های خود را به محل جدید جابجا کنید؟ بهترین راه این است که از یک باربری در شمال تهران معتبر که در منطقه قیطریه فعالیت می کند، کمک بگیرید.

عزت بار با توجه به‌ خدماتی که ارائه می دهد، به عنوان یکی از بهترین باربری‌ های محدوده قیطریه شناخته می شود. ما در این مطلب قصد داریم شما را با خدمات این اتوبار بیشتر آشنا کنیم، پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

مراحل ثبت سفارش اسباب کشی در عزت بار​

تماس با عزت بار

انتخاب نوع خدمات

مشخص کردن ساعت و تاریخ

تایید نهایی هزینه

ثبت سفارش

مجموعه باربری در قیطریه از چه وسایلی برای جابجایی اثاثیه ها استفاده می ‌کند؟

  • کارتن‌ های بزرگ و محکم: برای بسته ‌بندی لوازم حساس و شکستنی، وسایل آشپزخانه و خرده ریزها.
  • چسب نواری بزرگ: محکم کردن کارتن‌ های بسته ‌بندی شده و پلمپ کردن در جعبه ها.
  • سلفون: سلفن پیچی کردن لوازم دکوری.
  • ماژیک: برای نوشتن مشخصات محتویات داخل هر جعبه بر روی آن.
  • کاغذ: برای بسته‌ بندی بشقاب ها.
  • قیچی: برای قسمت کردن نایلون حبابدار، کارتن های ضخیم و سلفون به اندازه‌های دلخواه.
  • طناب محکم: برای حمل وسایل بزرگ آشپزخانه به ماشین باربری.
  • مواد محافظتی مانند کاغذ روزنامه، نایلون حبابدار
  • کیسه‌ های بزرگ و محکم: برای بسته ‌بندی پتوها، ملحفه ها، روتختی ها و لباس ها.
بسته بندی اثاثیه در سامانه عزت بار

مراحل بسته بندی اسباب کشی در باربری قیطریه (عزت بار)

ظروف شکستنی: ابتدا ظروف شکستنی مانند بشقاب ها، فنجان ها، لیوان ها و وسایل از این قبیل را داخل روزانه می پیچیم، سپس چند جعبه مقاوم انتخاب کرده و داخل جعبه را با پارچه یا نایلون حبابدار می پوشانیم.

بشقاب ها را در کف جعبه می چینیم و فنجان ها و لیوان ها یا سایر ظروف را به ترتیب روی بشقاب ها می گذاریم. در جعبه را با چسب نواری پهن محکم کرده و جعبه را با برچسب آشپزخانه برچسب گذاری می کنیم.

وسایل صوتی و تصویری: اسپیکرها، ویدئو پروژکتور، تلویزیون، لپتاپ و… را ابتدا سلفن پیچی می‌کنیم بعد داخل یک لایه نایلون حبابدار قرار داده و با چسب نایلون را به دور این وسایل می چسبانیم. حالا باید جعبه مناسب برای جابجایی لوازم صوتی و تصویری را انتخاب کنیم.

جعبه های اسفنج دار برای جابجایی این وسایل بهترین گزینه ممکن هستند. وسایل بسته بندی شده را به دقت داخل این جعبه ها گذاشته و در جعبه را با چسب نواری پهن پلمپ می کنیم. با ماژیک آبی لیست محتویات داخل جعبه را روی آن می نویسیم.

کمدها: حالا باید کار بسته بندی را با کمدها ادامه دهیم. در هر اتاقی دست کم یک کمد لباس پیدا می شود و در اتاق خانم ها در کنار این کمدها یک میز آرایش هست که هر دوی اینها را با هم بسته بندی می کنیم.

برای اینکه اسباب کشی راحتی داشته باشیم، وسایل داخل کمدها را خالی نمی کنیم. در کمد و کشوها را با چسب یا گیره مخصوص محکم می کنیم. لبه تیز کمدها و میز آرایش را با مقوا و چسب می پوشانیم.

آینه میز آرایش را با نایلون حبابدار بسته بندی می کنیم. دور کمدها و میز آرایش را سلفن پیچی کرده و با خیال راحت آنها را در گوشه ای از اتاق می چینیم.

عزت بار در قیطریه

اسباب بازی ها: حالا باید لوازم اتاق بچه ها را برای جابجایی آماده کنیم. اسباب بازی ها را جمع کرده و داخل نایلون های حبابدار قرار می دهیم. نایلون حبابدار را با چسب محکم می کنیم.

کف و دیواره های جعبه را با لباس های کهنه پوشش می دهیم و شروع به قرار دادن اسباب بازی ها داخل جعبه می کنیم. در آخر، در جعبه را با چسب محکم کرده و آن را با برچسب اسباب بازی، برچسب گذاری می کنیم.

تابلوها و دکوری ها: در هر خانه ای تعداد زیادی دکوری و تابلو وجود دارد که باید به دقت بسته بندی و جابجا شوند. ابتدا تابلوها و دکوری ها را با پارچه تمیز می کنیم تا گرد و خاک روی آنها باقی نماند، سپس آنها را سلفن پیچی می کنیم.

یک لایه نایلون حبابدار دور آنها کشیده و با چسب محکم می کنیم. تابلوها و دکوری های کوچک را داخل جعبه های بزرگ و مقاوم قرار داده و تابلوهای بزرگ و دکوری های سنگین را به ماشین باربری منتقل می کنیم.  

مبلمان و سرویس خواب: مبلمان را با پارچه ضخیم یا ملحفه می پوشانیم. پایه مبل ها و سرویس خواب را سلفن پیچی می کنیم. سرویس خواب را با نایلون حبابدار بسته بندی کرده و به سراغ بسته بندی وسایل سنگین آشپزخانه می رویم.  

وسایل سنگین آشپزخانه: یخچال و لباسشویی اصلی ترین وسایل سنگین آشپزخانه هستند که باید با احتیاط بسته بندی و حمل شوند. ابتدا این وسایل را سلفن پیچی کرده و سپس با نایلون حبابدار دور آنها را می پوشانیم. کارتن های بزرگ را به چند قسمت تقسیم کرده و به دور این وسایل می چسبانیم.

کار بسته بندی یخچال و لباس‌شویی را با چسب نواری پهن و نخ پلاستیکی یا طناب محکم تکمیل می کنیم. حالا با خیال راحت می توانیم این وسایل را جابجا کنیم.

فرش ها: ابتدا بررسی می کنیم چنانچه فرش ها تمیز نباشند آنها را جارو می کنیم، سپس جهت خواب فرش را مشخص می کنیم تا در چیدمان وسایل در محل جدید کار آسانی داشته باشیم. حالا که جهت خواب فرش را مشخص کردیم، فرش را لوله کرده و کاور می کنیم.

گلدان ها و گیاهان: گلدان های کوچک را داخل یک جعبه چوبی یا پلاستیکی قرار می‌ دهیم اما گلدان های بزرگ را همانطور که هستند در ماشین باربری بارگیری می کنیم.

سامانه باربری عزت بار در قیطریه

چک کردن بسته بندی

بعد از اینکه کارمان در آشپزخانه، اتاق ها، نشیمن و سایر قسمت های خانه تمام شد، ۱۰ دقیقه استراحت کرده و مراحل دیگر را مرور می کنیم. هم فکری می کنیم و در مورد نحوه انتقال اثاثیه ها به ماشین صحبت می کنیم.

سپس دوباره به دقت همه جای منزل را چک می کنیم تا اگر وسایل کوچکی مثل اسباب بازی یا لباس بچه و خرده ریزهای آشپزخانه جا مانده، پیدا کرده و بسته بندی کنیم.

انتقال اثاثیه به ماشین

حالا که همه وسایل بسته بندی شدند، با طناب محکم و چرخ‌های قرقره دار وسایل را از آپارتمان به ماشین باربری انتقال می دهیم.

انتقال اثاثیه به محل جدید

در این مرحله کار رانندگان عزت بار شروع می شود. راننده کامیون های عزت بار حرکت کرده و اثاثیه ها را به محل جدید می رسانند.

چیدمان وسایل در محل

بعد از اینکه کامیون به محل جدید رسید، تیم ما ماشین باربری را خالی کرده و وسایل را در گوشه ای از محل قرار می دهند. یک استراحت کوتاه کرده و شروع به چیدمان وسایل در قسمت های مختلف خانه می کنند.

چرا باید عزت بار را برای باربری در قیطریه انتخاب کنیم؟

باربری در سردار جنگل

با هدف تضمین آسایش بیشتر برای مشتریان عزیز و پیشگیری از هرگونه خسارت یا خطری در جریان باربری، ما در باربری قیطریه بیمه‌نامه‌های معتبری به مشتریان خود ارائه می‌دهیم. ارائه گواهی‌نامه‌ها و تعهدات معتبر تضمینی برای عملکرد حرفه‌ای و دقیق کارگران ماست. پوشش بیمه نامه اتوبار قیطریه شامل موارد زیر است:

  • بیمه کالا برای تعداد محدودی از وسایل
  • بیمه کالا بر اساس ارزش واقعی کالا
  • بیمه کالا با مزایای زیاد

همچنین، در صورت درخواست خدمات حمل بار، تیم ما در سریعترین زمان ممکن به کمک شما می‌آید. در صورتی که هر گونه نقص یا انتقادی از رفتار کارگران از زمان بسته بندی تا بارگیری و چیدمان وسایل در محل جدیو داشته باشید، می‌توانید با شماره تلفن باربری در دارآباد و یا قیطریه ارتباط برقرار کرده، اعتراضاتتان را به مدیریت اعلام کنید.

چرا باید بسته بندی وسایل خود را در قیطریه به عزت بار بسپاریم؟

کارکنان حرفه‌ای ما دقت و مهارت‌های لازم برای بسته بندی و جابجایی اثاثیه های شما را دارند. این افراد با آموزش هایی که دیده اند و مهارت هایی که طی سالها کسب کرده اند می توانند وسایل شما را بدون کمترین خسارتی حمل کرده و به سلامت به مقصد برسانند.

کارکنان ما خدمات بسته‌بندی را نیز به مشتریان ارائه می‌دهند. خدمات بسته بندی ما در عزت بار شامل بسته‌بندی حرفه‌ای انواع وسایل منزل، لوازم حساس و شکستنی به صورتی است که حتی کوچک‌ترین خط خوردگی به وسایل شما وارد نشود.

همچنین، بسته‌بندی لوازم صوتی و تصویری، لوازم آشپزخانه، تابلوها و سایر لوازم اصلی با استفاده از اقلام با کیفیت صورت می گیرد. ما به شما تضمین می‌دهیم که بدون هیچ مشکلی اثاثیه ها را بسته بندی کرده و به مقصد می‌رسانیم.

با وجود چنین خدمات ارزشمندی، به نظر شما بهتر نیست که کارهای مربوط به بسته‌ بندی وسایل خود را به تیم مجرب و حرفه ‌ای عزت بار بسپارید؟ اگر شما هم فکر می کنید که عزت بار بهترین شرکت باربری در سوهانک و قیطریه است، با استفاده از شماره تماس های اعلام شده با تیم این اتوبار تماس بگیرید و درخواست خدمات کنید.

هزینه حمل بار در باربری قیطریه چقدر است؟

در مرحله برآورد هزینه‌ها، مراحل بسته‌بندی، چیدمان، بارگیری، و تخلیه بار به صورت جداگانه محاسبه می‌شوند. به طور کلی، عواملی مثل نوع ماشین باربری درخواستی شما، تعداد کارگران مورد نیاز، زمان و فصل انجام اسباب‌کشی، تعداد اقلام در بسته‌بندی، و تعداد طبقات مسکن، بر روی هزینه باربری تأثیر دارند. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و جزئیات قیمت‌ها، می‌توانید با شماره تلفن باربری قیطریه تماس بگیرید.

جهت برقراری ارتباط و دریافت خدمات از این شرکت با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید:

22899705  |     22899612

نحوه بسته بندی وسایل
5/5 - (1 امتیاز)