باربری در پونک

یکی از رایج ترین مشکلات در اسباب کشی، نحوه بسته بندی کردن وسایل و چیدمان آنها داخل جعبه است. هر کدام از وسایل منزل مانند وسایل صوتی و تصویری، یخچال و لباسشویی یا لوازم شکستنی آشپزخانه و حتی کمدها، ترفند خاصی برای بسته بندی، حمل و جابجایی دارند و این کار ما را برای بسته بندی و جابجایی آنها سخت تر می کند.

اگر بخواهیم اسباب کشی بی دردسری داشته باشیم، باید از اتوبار معتبری که در محدوده زندگی ما فعالیت می کند، کمک بگیریم. اگر در محدوده پونک زندگی می کنید، می توانید از خدمات تیم حرفه ای عزت بار برای باربری در قلهک و باربری در پونک نهایت استفاده را ببرید.

در انتهای مطلب با ما همراه باشید تا بدانید که ما در اتوبار عزت بار از چه وسایلی برای بسته بندی لوازم استفاده می کنیم و وسایل را چگونه بسته بندی می کنیم.

مراحل ثبت سفارش اسباب کشی در عزت بار​

تماس با عزت بار

انتخاب نوع خدمات

مشخص کردن ساعت و تاریخ

تایید نهایی هزینه

ثبت سفارش

باربری در پونک از چه وسایلی برای جابجایی استفاده می کند؟

بسته بندی اثاثیه در سامانه عزت بار

مراحل بسته بندی اسباب کشی در چیتگر (عزت بار )

بسته بندی ظروف شکستنی: ابتدا کف و دیواره های جعبه را با نایلون حبابدار یا پارچه و لباس های کهنه می پوشانیم، ابتدا از بسته بندی بشقاب ها شروع می کنیم. در داخل بشقاب ها یک لایه کاغذ روزنامه قرار می دهیم، دور آنها را با نایلون حبابدار می پوشانیم، با چسب محکم کرده  و در داخل قوطی می گذاریم.

ظروف دیگر را نیز به همین شکل بسته بندی کرده داخل جعبه روی بشقاب ها قرار داده، با چسب نواری پهن در و کف جعبه را محکم می کنیم تا در جابجایی مشکلی پیش نیاید.

وسایل صوتی و تصویری: بعد از اینکه کار بسته بندی ظروف شکستنی را تمام کردیم، وسایل صوتی و تصویری را آماده جابجایی می کنیم. وسایلی مانند لپ تاپ، کامپیوتر، تلویزیون، DVD و… را ابتدا سلفن پیچی کرده، سپس با نایلون حبابدار آنها را بسته بندی می کنیم و در جعبه می گذاریم. فضای خالی داخل جعبه را با پلاستیک یا فوم پر می کنیم تا زمانیکه جعبه ها را حمل می کنیم، وسایل داخل آن به یکدیگر یا دیوار جعبه برخورد نکنند.

باندها را با استفاده از کارتن و نایلون حبابدار و چسب بسته بندی می کنیم. دور باندها را با نایلون حبابدار می پوشانیم بعد چند تکه کارتن را با چسب محکم به اطراف باندها می چسبانیم. در آخر با پارچه یا نخ پلاستیکی به صورت حرفه ای کارتن ها را به دور باندها می بندیم تا موقع جابجایی مشکلی نداشته باشیم.

باربری در پونک

کمدها: در اسباب کشی یکی از وسایلی که در بسته بندی و جابجایی آنها باید نهایت دقت را داشته باشیم، کمدها هستند. ابتدا نوک تیز کمدها را با پارچه یا مقوا، نایلون یا کاغذ روزنامه و چسب نواری می پوشانیم. بعد کشوها و داخل کمد را خالی می کنیم.

لباس ها را داخل راتن های رگال دار و لوازم آرایشی یا سایر وسایلی که در داخل کشو ها بودند را داخل نایلون حبابدار می پیچیم و در داخل جعبه های که کف و دیواره های آنها را با پارچه پوشانده ایم، می چینیم.

بررسی می کنیم ببینیم کشو کمدها و میز آرایش قفل دارند یا نه، در صورتیکه قفل نداشته باشند با چسب در کمد را محکم می کنیم تا در جابجایی باز نشود. حالا باید آینه میز آرایش را بسته بندی کنیم. دور آینه را با نایلون حبابدار و چسب می پوشانیم. کمد یا میز آرایش را سلفن پیچی می کنیم تا آماده جابجایی شود.

اسباب بازی ها: نایلون حبابدار را دور اسباب بازی ها کشیده و با چسب دور آن را محکم می کنیم. سپس اسباب بازی های بسته بندی شده را داخل جعبه های بزرگ و چند لایه به ترتیب از بزرگ به کوچک می چینیم. در جعبه را با چسب نواری پهن محکم می بندیم.

تابلو‌ها و دکوری ها: دکوری ها جزو وسایل ارزشمند در هر خانه ای هستند و باید به دقت بسته بندی شوند تا در جابجایی آسیب نبینند. ابتدا جعبه ای سالم و بادوام انتخاب می کنیم و کف و دیواره های جعبه را با نایلون یا پارچه می پوشانیم.

بعد دکوری ها را داخل نایلون می پیچانیم و دور آنها را با چسب محکم کرده در داخل جعبه قرار می دهیم. فضای خالی بین دکوری ها ضربه گیر تعبیه می کنیم تا در حین جابجایی وسایل داخل جعبه به یکدیگر برخورد نکنند.

مبلمان و سرویس خواب: مبلمان و سرویس خواب را برای اینکه در جابجایی کثیف نشوند سلفن پیچی می کنیم. در صورتیکه ببینیم فضای داخلی خانه کوچک است و به راحتی نمی توانیم مبلمان یا سرویس خواب را از داخل اتاق ها بیرون بیاوریم، دور آنها را با ملحفه یا پتوی نازک می پوشانیم تا بدون هیچ استرسی آنها را جابجا کنیم.

وسایل بزرگ آشپزخانه: وسایل بزرگ آشپزخانه مانند لباسشویی و یخچال را بلند می کنیم و روی کارتن ضخیم می گذاریم. در داخل جا میوه ای و سایر قسمت های حساس یخچال که امکان آسیب دیدن آنها در جابجایی وجود دارد، کاغذ روزنامه می گذاریم. بعد با نایلون حبابدار دور این وسایل را پوشانده و با کارتن های بادوام آنها بسته بندی می کنیم.

حالا کارتنی که یخچال و لباسشویی را روی آن قرار داده بودیم را برش می دهیم و با چسب نواری پهن همین کارتن را به کارتن های دور وسایل متصل می کنیم. در نهایت کارتن ها را با نخ پلاستیکی محکم به دور وسایل می بندیم.

وسایل با ارزش: یکی از مشکلات رایج در اسباب کشی، بسته بندی کردن وسایل با ارزش است. ما برای بسته بندی کردن وسایل با ارزشی مانند مجسمه های قدیمی، یادگاری های خانوادگی و طلا و جواهرات از کاغذ، روزنامه یا سلفون استفاده می‌ کنیم. سپس این وسایل را در داخل جعبه های کوچک قرار می دهیم. جعبه های کوچک را داخل یک جعبه بزرگ می گذاشته و در بین جعبه ها ضربه گیر تعبیه می کنیم تا جعبه های کوچک به یکدیگر برخورد نکنند.

فرش ها: اگر روی فرش ها تمیز نباشد، ابتدا فرش ها را با جارو برقی تمیز می کنیم. بعد آنها را لوله کرده و به دقت به همان شکلی که لوله شده اند، بلند کرده، داخل یک کیسه پلاستیکی بزرگ می گذاریم. سر کیسه را با نخ پلاستیکی یا یک پارچه نازک محکم می بندیم.

سامانه باربری عزت بار پونک

چک کردن بسته بندی

بعد از اینکه کار بسته بندی کردن اسباب و اثاثیه ها را تمام کردیم، کمی استراحت می کنیم. سپس مناطق مختلف خانه را دوباره بررسی می کنیم تا اگر وسیله ای جا مانده، پیدا کرده و بسته بندی کنیم. وسایل پیدا شده را با نایلون حبابدار و چسب نواری پهن بسته ببندی می کنیم و بعد آنها را داخل جعبه قرار می دهیم. در جعبه را با چسب محکم می کنیم. لیستی از محتویات داخل جعبه تهیه کرده و روی آن می چسبانیم.

انتقال اثاثیه به ماشین

انتقال اثاثیه به ماشین یکی از مراحل مهم در هر اسباب کشی است. نا در شرکت باربری پونک تهران (عزت بار) با در نظر گرفتن اصول بارگیری، به دقت وسایل بسته بندی شده را از منزل در هر چند طبقه که باشد خارج کرده و در ماشین باربری، بارگیری می کنیم. وسایل بزرگ مانند لباسشویی و یخچال را با طناب محکم به ماشین باربری می بندیم تا زمانیکه ماشین حرکت می کند، تکان نخورده و آسیب نبینند.

انتقال اثاثیه به محل جدید

رانندگان باربری در منطقه پونک تهران چون سالهاست کار باربری در این محدوده را انجام می دهند، به خوبی با مسیرهای این منطقه آشنایی دارند؛ بنابراین حتی در شب نیز می توانند اثاثیه ها را به محل جدید انتقال دهند. با وجود این، نباید نگران اسباب کشی در پونک باشید!

چیدن وسایل در محل

نحوه خالی کردن اثاثیه ها از ماشین باربری و چیدن آنها در محل جدید از دیگر نکاتی که در هر اسباب کشی باید مورد توجه قرار گیرد. از این رو، ما در اسباب کشی پونک تهران، به دقت وسایل را از ماشین باربری خالی کرده، و در جای مناسبی آنها را کنار یکدیگر می چینیم. اگر بخواهید می توانیم در چیدمان این وسایل در قسمت های مختلف خانه نیز به شما کمک کنیم.

خدمات پوشش بیمه اتوبار پونک (عزت بار)

باربری در سردار جنگل

عزت بار در اسباب کشی در منطقه پونک تهران ۳ نوع بیمه به مشتریان خود ارائه می دهد که عبارتند از:

بیمه کالا برای تعداد محدودی از وسایل: با استفاده از این بیمه مشتریان می توانید تنها چند قلم از وسایل خود را بیمه کنند و در صورت نیاز هزینه را از بیمه بگیرند.

بیمه کالا بر اساس کالا ارزش گذاری شده: در این نوع بیمه قبل از اسباب کشی، وسایل مشتریان به دقت ارزش گذاری می شود؛ بنابراین در صورتی که در روند اسباب کشی مشکلی پیش بیاید، می توانید به طور کامل هزینه را از بیمه دریافت کنید.

بیمه کالا با مزایای زیاد: اما بهترین نوع بیمه برای حمل بار، بیمه کالا با مزایای زیاد است. چون در در صورت بروز مشکلات جدی مشتریان می توانند هزینه کل باربری و حتی هزینه تعمیر وسایل را از بیمه بگیرند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مزایای بیمه پیشنهاد می کنیم با مشاوران ما تماس بگیرید.

چرا باید با خیال راحت بسته بندی وسایل خود را به عزت بار بسپاریم؟

تیم حرفه ای عزت بار با توجه به سابقه کاری بلند مدتی که در زمینه باربری دارند، با صفر تا صد بسته بندی انواع وسایل منزل و نحوه چیدمان آنها درون جعبه آشنا هستند و برای محافظت بیشتر حتی حاضرند، کار سلفن پیچی برخی وسایل حساس را برای مشتریان انجام دهند. پس با وجود چنین افراد با تجربه ای دیگر نباید نگران اسباب کشی در محدوده پونک تهران باشید.

تیم عزت بار حتی بعد از بسته بندی، با دقت کامل لیستی از محتویات درون هر بسته تهیه کرده و روی آن می چسبانند. برای اینکه کار شما در چیدمان وسایل راحت شود، محلی که هر بسته به آنجا تعلق دارد نیز روی بسته نوشته می شود.

نیروهایی که در اتوبار پونک(عزت بار) مشغول به کار هستند، بسیار خوش برخورد، مسئولیت پذیر و مورد اعتماد هستند؛ علاوه بر این، با توجه به‌ آموزش هایی که دیده اند و تجربه ای که دارند، در کوتاهترین زمان ممکن کار بسته بندی و حمل اثاثیه از منزل به ماشین و از ماشین به محل جدید را برای شما عزیزان انجام می دهند.

راننده کامیون های باربری در طرشت و پونک (عزت بار ) دست کمی از کارگران این مجموعه ندارند. این افراد چون سالهاست کار باربری در اطراف پونک و خود محدوده پونک را انجام می دهند با تمامی مسیرها آشنایی دارند؛ بنابراین حتی در شب نیز می توانند با استفاده از ماشین های پیشرفته با سرعت عمل بالا کار انتقال اثاثیه به محل جدید را برای شما انجام دهند.

هزینه حمل بار در محدوده پونک تهران

به صورت کلی عواملی مانند تعداد کارگر درخواستی، نوع ماشین باربری درخواستی شما، تعداد طبقات، روز و فصل اسباب کشی، تعداد و نوع اقلام مورد استفاده در بسته بندی و زمان اسباب کشی در هزینه خدمات باربری در غرب تهران محدوده پونک تأثیر دارند‌.

جهت استعلام دقیق تعرفه اتوبار و باربری پونک بهتر است همین حالا با استفاده از شماره باربری در پونک با ما تماس بگیرید.

جهت برقراری ارتباط و دریافت خدمات از این شرکت با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید:

44279739    |     44279740

نحوه بسته بندی وسایل
5/5 - (1 امتیاز)