باربری در امیرآباد

عزت بار به عنوان معتبرترین باربری در مرکز تهران، کلیه خدمات باربری را با تیم حرفه ای و ماشین های مجهزی که در اختیار دارد به مشتریان خود ارائه می‌دهد. تنها کافیست چند دقیقه از وقت خود را صرف خواندن این مطلب کنید تا بدانید تیم حرفه ای عزت بار چگونه اسباب کشی در امیر آباد را به دقت انجام می دهند.

مراحل ثبت سفارش اسباب کشی در عزت بار​

تماس با عزت بار

انتخاب نوع خدمات

مشخص کردن ساعت و تاریخ

تایید نهایی هزینه

ثبت سفارش

مجموعه باربری در امیرآباد از چه وسایلی برای جابجایی اثاثیه ها استفاده می ‌کند؟

  • کارتن‌ های بزرگ و محکم: برای بسته ‌بندی لوازم حساس و شکستنی، وسایل آشپزخانه و خرده ریزها.
  • چسب نواری بزرگ: محکم کردن کارتن‌ های بسته ‌بندی شده و پلمپ کردن در جعبه ها.
  • سلفون: سلفن پیچی کردن لوازم دکوری.
  • ماژیک: برای نوشتن مشخصات محتویات داخل هر جعبه بر روی آن.
  • کاغذ: برای بسته‌ بندی بشقاب ها.
  • قیچی: برای قسمت کردن نایلون حبابدار، کارتن های ضخیم و سلفون به اندازه‌های دلخواه.
  • طناب محکم: برای حمل وسایل بزرگ آشپزخانه به ماشین باربری.
  • مواد محافظتی مانند کاغذ روزنامه، نایلون حبابدار و …:  برای بسته‌ بندی مبلمان و سرویس خواب.
  • کیسه‌ های بزرگ و محکم: برای بسته ‌بندی پتوها، ملحفه ها، روتختی ها و لباس ها.
بسته بندی اثاثیه در سامانه عزت بار

مراحل بسته بندی اسباب کشی در باربری امیر آباد

ظروف شکستنی: ما ابتدا ظروف شکستنی را جمع آوری و تفکیک می کنیم، سپس آنها را داخل کاغذ بسته بندی یا نایلون حبابدار قرار داده و در جعبه می چینیم. البته کف و دیواره های جعبه ها را با نایلون حبابدار یا پارچه و لباس های کهنه می پوشانیم تا در جابجایی بتوانیم از ظروف شکستنی محافظت کنیم.

وسایل صوتی و تصویری: وسایل صوتی و تصویری خیلی حساس هستند و اگر کمترین ضربه ای به آنها وارد شد، از کار می‌افتند. وسایلی مانند لپ تاپ، کامپیوتر، تلویزیون و گیرنده های دیجیتال را سلفن پیچی کرده و از روی سلفون یک لایه نایلون حبابدار می کشیم. سپس از جعبه های اسفنج دار برای بسته بندی این وسایل استفاده می کنیم.

بعد از اینکه وسایل را داخل جعبه ها گذاشتیم، با چسب در جعبه را پلمپ می کنیم. با ماژیک آبی روی جعبه می نویسیم که محتویات داخل آن چه چیزهایی هستند.  

کمدها: اولین کاری که ما در باربری مرکز تهران امیر آباد برای بسته بندی کمدها انجام می دهیم، پوشاندن لبه تیز کمدها با مقوا است. لباس ها و سایر اجناس داخل کمدها را خالی نمی کنیم و در کمدها و کشوها را با چسب محکم می کنیم. حالا با اطمینان می توانیم کمدها را جابجا کنیم.

اسباب بازی ها: بیشتر سعی می کنیم در بسته بندی اسباب بازی‌ ها از خود بچه ها نیز کمک بگیریم تا سرگرم شوند. اسباب بازی ها را داخل یک لایه نایلون حبابدار گذاشته و اطراف نایلون را با چسب محکم می کنیم. سپس کف جعبه را با پارچه پوشانده و اسباب بازی ها را داخل آن قرار می دهیم.

سامانه باربری عزت بار در امیر اباد

تابلوها و دکوری ها: تابلوها و دکوری ها از حسای ترین لوازم منزل هستند. ابتدا تابلوها و دکوری ها کوچک را با دستمال مرطوب تمیز می کنیم، سپس آنها را سلفن پیچی کرده و داخل جعبه های بزرگ و چند لایه قرار می دهیم.

تابلوها و دکوری های بزرگ را با نایلون حبابدار بسته بندی کرده و چون سنگین و بزرگ هستند و در داخل جعبه جا نمی شوند، آنها را همانطوری در ماشین باربری می گذاریم.

مبلمان و سرویس خواب: مبلمان اگر پارچه ای باشند روی آنها را با پارچه ضخیم می پوشانیم. تخت خواب را با نایلون حبابدار بسته بندی می کنیم. تشک را به دقت داخل یک کاور مناسب قرار داده و پایه های مبلمان و سرویس خواب را سلفن پیچی می کنیم.

وسایل سنگین آشپزخانه: یخچال و لباسشویی را با احتیاط بسته بندی می کنیم. ابتدا یخچال و لباسشویی را از سر جای خود بیرون کشیده و روی یک کارتن ضخیم می گذاریم.

حالا این وسایل را سلفن پیچی کرده و شروع به چسباندن کارتن های ضخیم به دور آنها می کنیم. کارتن زیر آن‌ها را نیز برش داده و با چسب به دیگر کارتن ها می چسبانیم. با طناب محکم بسته بندی را تکمیل می کنیم.

فرش ها: اولین کاری که در بسته بندی فرش ها انجام می دهیم، پیدا کردن جهت خواب فرش است. بعد اگر فرش تمیز نباشد، آن را تمیز می کنیم تا گرد و غباری روی فرش باقی نماند. حالا فرش را لوله کرده و داخل کاور قرار می دهیم. 

گلدان ها و گیاهان: اطراف گلدان ها را تا جاییکه گلها رشد کرده اند با نایلون حبابدار می پوشانیم. گلدان های کوچک را داخل جعبه چوبی یا پلاستیکی کنار یکدیگر می گذاریم. گلدان های بزرگ را همانطور که هستند به ماشین باربری منتقل می کنیم.

گیاهان زینتی را داخل نایلون حبابدار قرار می دهیم و آنها را به دقت در جعبه های بزرگ می چینیم. بین گیاهان زینتی را با ضربه گیر پر می کنیم تا در جابجایی آسیب نبینند.

بررسی بسته بندی

یکی از مراحل اصلی باربری، چک کردن بسته بندی و شمارش جعبه ها است. تیم با تجربه عزت بار کار بسته بندی را به دقت انجام می دهند؛ بنابراین هیچ وسیله ای جا نمی ماند اما چنانچه وسیله کوچکی مثل اسباب بازی نیز جا مانده باشد، آن را در بررسی مجدد پیدا کرده و بسته بندی می کنند.

انتقال اثاثیه به ماشین

باربری در امیراباد

بعد از اینکه تیم عزت بار کار بسته بندی را تمام کردند، جعبه ها را شمارش کرده و روی آنها شماره نوشتند، با استفاده از طناب محکم و چرخ‌های قرقره دار شروع به حمل وسایل از منزل به داخل ماشین باربری می کنند. ما تضمین می کنیم که بدون هیچ آسیبی به وسایل می توانیم آنها را در کامیون بارگیری کنیم.

انتقال اثاثیه به محل جدید

وقتی اثاثیه ها به مقصد رسیدند، کارکنان ما شروع به خالی کردن وسایل از ماشین باربری می کنند. این افراد با نحوه صحیح بارگیری و تخلیه اثاثیه ها از ماشین آشنا هستند و بدون هیچ مشکلی این کار را انجام می دهند.

چیدمان وسایل در محل

اگر شما وقت کافی برای چیدمان وسایل در محل را ندارید، می توانید این کار را به تیم حرفه ای ما بسپارید. تیم ما با کمک گرفتن از برچسب ها و لیستی که روی جعبه ها چسبانده اند، در کوتاهترین زمان ممکن کار چیدمان وسایل را برای شما انجام می دهند.

چرا باید عزت بار را برای باربری در منطقه امیرآباد انتخاب کنیم؟

باربری در سردار جنگل

باربری در فرحزاد و امیر آباد تهران (عزت بار) در کنار سرویس های متنوعی که به مشتریان خود در جابجایی بار ارائه می‌دهد، بهره مندی از خدمات پوشش بیمه را نیز برای اثاث کشی در این محدوده امکان پذیر کرده است. پوشش بیمه اتوبار امیر آباد شامل چندین گزینه است:

  • بیمه کالا برای تعداد محدودی از وسایل
  • بیمه کالا بر اساس ارزش واقعی کالا
  • بیمه کالا با مزایای زیاد

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مطلع شدن از جزئیات بیمه، با شماره تلفن باربری امیر آباد تماس بگیرید.

هزینه حمل بار در باربری امیر آباد

هر سرویس باربری در جنت آباد و امیرآباد با توجه به درخواست های شما عزیزان، قیمت متفاوتی دارد. اما در حالت کلی مواردی که در ادامه نام می بریم تعیین کننده قیمت سرویس های باربری هستند:

  • – نوع ماشین باربری درخواستی شما
  • – تعداد کارگران مورد نیاز
  • – زمان و فصل انجام اسباب‌کشی
  • – تعداد اقلام مورد استفاده در بسته‌بندی
  • – تعداد طبقات مسکن

 جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با جزئیات قیمت‌ها، بهتر است با شماره تلفن باربری امیر آباد تماس بگیرید.

جهت برقراری ارتباط و دریافت خدمات از این شرکت با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید:

88755829 | 88786188

نحوه بسته بندی وسایل
5/5 - (1 امتیاز)