باربری در شهرک غرب

اسباب کشی پیچیدگی های خاص خود را دارد و اگر تمام مراحل باربری را خودتان انجام دهید، هیچ تضمینی وجود ندارد که بتوانید در عرض چند روز و بدون هیچ خسارتی، اثاثیه ها را به محل جدید انتقال دهید. چون شما با نحوه بسته بندی و چیدمان وسایل در داخل جعبه و از همه مهمتر نحوه بارگیری اثاثیه ها در ماشین آشنایی چندانی ندارید. پس بهترین راه این است که از یک باربری معتبر برای اسباب کشی کمک بگیرید. باربری در شهرک غرب(عزت بار) با چندین سال سابقه کاری و باربری در غرب تهران به شما کمک می کند تا در این محدوده بدون درد سر و هیچ گونه دغدغه ای اسباب کشی کنید.

در ادامه به بررسی تمامی خدمات تیم حرفه ای عزت بار و نحوه اسباب کشی شهرک غرب تهران توسط این مجموعه می پردازیم.

مراحل ثبت سفارش اسباب کشی در عزت بار​

تماس با عزت بار

انتخاب نوع خدمات

مشخص کردن ساعت و تاریخ

تایید نهایی هزینه

ثبت سفارش

مجموعه باربری در شهرک غرب از چه وسایلی برای جابجایی استفاده می کند؟

بسته بندی اثاثیه در سامانه عزت بار

مراحل اسباب کشی در شهرک غرب تهران توسط عزت بار

 

1. بسته بندی اسباب کشی در شهرک غرب( عزت بار)

ظروف شکستنی:

ما در فرآیند اسباب ‌کشی در شهرک غرب (عزت بار) اولین مرحله را به بسته‌ بندی ظروف شکستنی اختصاص داده ایم. ابتدا جهت حفاظت از این وسایل، کف و دیواره‌ های جعبه را با نایلون حبابدار یا پارچه و لباس ‌های کهنه می پوشانیم. سپس در داخل بشقاب‌ ها یک لایه کاغذ روزنامه قرار داده، زیر بشقاب ‌ها را با نایلون حبابدار و چسب نواری بسته بندی می کنیم. سپس ظروف دیگری مانند فنجان‌ ها و لیوان ها را کاغذ پیچی کرده و در داخل جعبه روی بشقاب ها می چینیم. در نهایت، کف سر و ته جعبه را با چسب نواری پهن محکم می ‌کنیم تا در حین جابجایی هیچ مشکلی پیش نیاید.

وسایل صوتی و تصویری:

پس از انجام بسته‌ بندی ظروف شکستنی، به بسته‌ بندی وسایل صوتی و تصویری می‌ پردازیم. ابتدا جعبه مناسبی را برای این وسایل انتخاب کرده و وسایلی مانند لپ‌تاپ، کامپیوتر، تلویزیون، DVD و مشابه آن‌ها را به دقت سلفن پیچی کرده و با نایلون حبابدار پوشانده، سپس به دقت در داخل جعبه می‌ گذاریم. برای پر کردن فضای خالی درون جعبه از پلاستیک یا فوم استفاده می‌ کنیم تا زمانی که جعبه ‌ها جابجا می‌ شوند، وسایل داخل جعبه به یکدیگر یا دیواره‌ های جعبه برخوردی نداشته و آسیب نبینند.

کمدها:

یکی از مراحل مهم در اسباب کشی، بسته بندی و جابجایی کمدها است. ابتدا کشوها و محتوای داخل کمد را خالی کرده و لوازم آرایشی یا وسایل دیگری که در کشوها قرار دارند را در جعبه‌های کوچک بسته بندی می کنیم. لباس‌ها را از کارتن‌ های رگال دار آویزان می‌ کنیم. سپس با استفاده از مقوا و چسب نواری نوک تیز کمدها را پوشش می دهیم تا نوک آنها در جابجایی به جایی برخورد نکند. داخل جعبه ‌های انتخاب شده را با پارچه می ‌پوشانیم و وسایل را داخل آن می‌ چینیم.

در صورتی که قفل کمدها سالم باشد، با استفاده از همان قفل‌ها کمدها را می بندیم؛ در غیر این صورت برای محکم کردن در کمدها از چسب نواری پهن استفاده می‌ کنیم. حالا باید آینه میز آرایش را که یکی از وسایل حساس است را بسته بندی کنیم. با نایلون حبابدار و چسب دور آینه را پوشش می دهیم. سپس روی کمدها و میز آرایش یک پارچه ضخیم انداخته و آنها را سلفن پیچی می‌ کنیم. به این ترتیب، کمدها و میز آرایش آماده جابجایی می‌ شوند.

باربری در شهرک غرب

اسباب بازی ها:

ما در اتوبار شهرک غرب ابتدا اسباب‌ بازی ‌ها را با یک لایه نایلون حبابدار پوشش داده و با چسب آن را محکم به دور اسباب بازی ها می چسبانیم. سپس اسباب‌ بازی‌ ها را داخل جعبه ‌های بزرگ و مقاومی که انتخاب کرده ‌ایم، قرار می ‌دهیم. اما قبل از چیدمان اسباب بازی ها در جعبه، کف جعبه را با نایلون حبابدار یا پارچه می پوشانیم و از بزرگ به کوچک به ترتیب اسباب بازی ها را می چینیم. در آخر کار، در جعبه را با چسب نواری پهن پلمپ می‌ کنیم.

تابلوها و دکوری‌ها:

برای بسته‌ بندی تابلوها و دکوری ‌ها، ابتدا چند جعبه سالم، بزرگ و ضخیم انتخاب می ‌کنیم. سپس کف و دیواره‌ های جعبه ها را با دو لایه نایلون حبابدار می پوشانیم. بعد دکوری ‌ها را داخل نایلون می ‌پیچیم، دور آنها را با چسب محکم کرده و در داخل جعبه می‌ چینیم. فضای خالی بین دکوری ‌ها را با پارچه یا لباس ‌های کهنه پر می کنیم تا در حین جابجایی وسایل داخل جعبه به یکدیگر برخورد نکنند.

سپس به بسته ‌بندی تابلوها می‌ پردازیم. ابتدا روی تابلوها یک پارچه ضخیم می اندازیم و سپس دور آنها را با نایلون حبابدار می پوشانیم. تابلوهای کوچک را داخل جعبه‌ های بزرگ قرار می‌ دهیم، اما تابلوهای بزرگ را همانطور که بسته‌ بندی کردیم به ماشین باربری منتقل می ‌کنیم.

مبلمان و سرویس خواب:

برای اینکه مبلمان و سرویس خواب در جابجایی کثیف نشوند یا خط  و خشی روی آنها نیفتد، ابتدا آنها را با یک پارچه ضخیم می پوشانیم. سپس آنها را سلفن پیچی کرده و بسته بندی می ‌کنیم. برای سرویس خواب نیز همین روش را اعمال کرده و سپس تشک را با نایلون حبابدار می‌ پوشانیم. حالا با خیال راحت می توانیم مبلمان و سرویس خواب را جابجا کنیم.

وسایل سنگین آشپزخانه:

 اما در مورد وسایل بزرگ آشپزخانه، ابتدا یک کارتن ضخیم را در روی زمین پهن می‌ کنیم و وسایل بزرگ آشپزخانه مانند لباسشویی و یخچال را با احتیاط بلند کرده و روی این کارتن می گذاریم. بخش ‌های حساس یخچال مانند جا میوه ای را با نایلون حبابدار یا کاغذ محکم می‌ کنیم تا در حین جابجایی تکان نخورده و آسیب نبینند. موتوری که در پشت یخچال قرار دارد، را با کاغذ روزنامه می ‌پوشانیم. ابتدا دور این وسایل یک لایه نایلون حبابدار می کشیم و بعد آنها را با کارتن‌ های مقاوم بسته بندی می‌ کنیم.

در نهایت، کارتنی که زیر یخچال و لباسشویی قرار داده‌ ایم را برش داده و با چسب نواری پهن آن را به کارتن‌ های اطراف وسایل متصل می ‌کنیم. با استفاده از نخ های پلاستیکی یا طناب های محکم این وسایل سنگین را برای جابجایی آماده می کنیم.

وسایل با ارزش:

ما در باربری شهرک غرب تهران (عزت بار) برای بسته ‌بندی وسایل با ارزشی مانند پیانو، ویلون، ابزارهای موسیقی، طلا و جواهرات از روش ‌های خاصی استفاده می کنیم. ابتدا پیانو را با پارچه پوشانده و سپس آن را با سلفن پیچی می کنیم. طلا و جواهرات را با سلفن و نایلون حبابدار بسته بندی کرده و در داخل جعبه‌ های کوچک قرار می ‌دهیم.

برای اینکه از گم شدن وسایل کوچک جلوگیری کنیم، این جعبه ‌ها را در داخل یک جعبه بزرگ قرار می دهیم و فضای خالی بین آنها را با ضربه‌ گیر پر می ‌کنیم تا در حین جابجایی به یکدیگر برخوردی نداشته باشند.

فرش ها:

در مورد بسته‌ بندی فرش‌ ها، ابتدا یک پارچه را به صورت دو لایه روی ریشه فرش ‌ها پهن می ‌کنیم و سپس با چسب این پارچه را به ریشه‌ ها متصل می‌ کنیم. بعد فرش ‌ها را لوله می‌ کنیم و با دقت به همان شکلی که لوله کردیم بلند کرده و داخل یک نایلون پلاستیکی بزرگ می‌ گذاریم. سپس سر این نایلون را با نخ پلاستیکی یا پارچه محکم می ‌کنیم.

گلدان‌ها و گیاهان:

گل‌ها و گیاهان یکی دیگر از وسایل حساس منزل هستند که باید به دقت جابجا شوند. برای بسته‌ بندی گلدان ‌ها و گیاهان ابتدا یک چوب یا میله به اندازه ارتفاع گلها در داخل گلدان نصب می ‌کنیم و گل ‌ها را با نخ نازک را به این میله می بندیم.

سپس نایلون حبابدار یا سلفن ضخیم را به دور گلدان ‌ها پیچیده و این کار را تا جایی که گل‌ ها رشد کرده‌ اند ادامه می ‌دهیم. گلدان‌ های بسته بندی شده را در داخل یک جعبه چوبی یا پلاستیکی می گذاریم. اما گلدان ‌های بزرگ را نمی ‌توانیم داخل جعبه بگذاریم، به همین دلیل آنها را به احتیاط به داخل ماشین باربری منتقل می ‌کنیم.

سامانه باربری عزت بار در شهرک غرب

2. چک کردن بسته بندی وسایل

پس از اتمام کار بسته‌ بندی در محل باربری شهرک غرب، کمی استراحت می‌ کنیم. سپس همه جا را به دقت بررسی می کنیم تا مطمئن شویم که چیزی جا نمانده است. اگر چیزی پیدا کردیم، آن را داخل جعبه قرار داده و بسته‌ بندی می‌ کنیم.

3. انتقال اثاثیه به ماشین

پس از اینکه کار بسته‌ بندی وسایل به دقت انجام شد و مراحل بسته ‌بندی به اتمام رسید، از چرخ ‌های قرقره ‌دار و طناب استفاده کرده و وسایل را از منزل به ماشین باربری انتقال می‌ دهیم.

4. انتقال اثاثیه به محل جدید

ما در باربری در منطقه شهرک غرب (عزت بار) و باربری در دهکده المپیک، برای انتقال اثاثیه به محل جدید از ماشین‌ های مجهز استفاده می ‌کنیم. اسباب کشی در محدوده شهرک غرب با رعایت قوانین مربوطه انجام می ‌گیرد.

5. چیدن وسایل در محل

تقریباً آخرین مرحله در هر جابجایی، چیدن وسایل در محل جدید است. کارگران اتوبار شهرک غرب (عزت بار) وسایل را با دقت از ماشین خارج کرده و آن ‌ها را در گوشه‌ ای از منزل یا دفتر کار تازه می ‌چینند. کمی استراحت می کنند. سپس وسایل را در قسمت ‌های مختلف منزل یا دفتر کار به دقت سر جای خودش قرار می دهند.

خدمات پوشش بیمه اتوبار شهرک غرب (عزت بار)

خدمات پوشش بیمه اتوبار شهرک غرب

اتوبار شهرک غرب (عزت بار)، علاوه بر داشتن تیم مجرب و حرفه ‌ای، ماشین ‌های مجهز و رانندگان ماهر برای جابجایی اثاثیه، خدمات بیمه پوشش را نیز برای حمل بار به مشتریان خود ارائه می دهد. این خدمات به سه نوع اصلی تقسیم می ‌شوند که عبارتند از:

1. بیمه کالا برای تعداد محدودی از وسایل: با این نوع بیمه، شما می ‌توانید تنها برخی از اقلام خود را بیمه کنید.

2. بیمه کالا بر اساس کالا ارزش گذاری شده: این نوع بیمه به شما امکان می‌ دهد تمام اثاثیه‌ های خود را بیمه کنید. قبل از اسباب کشی کارشناسان بیمه وسایل شما را بر اساس قیمت روز ارزش گذاری می کنند.

3. بیمه کالا با مزایای زیاد: این نوع بیمه به شما امکان می ‌دهد در صورت نیاز، هزینه کل باربری و حتی تعمیر وسایل خود را از بیمه دریافت کنید.

با خدمات بیمه عزت بار، می‌ توانید پوشش مالی مناسبی برای اثاثیه‌ های خود داشته باشید و با آرامش بیشتری اسباب کشی کنید.

چرا باید بسته ‌بندی وسایل خود را به عزت بار بسپاریم؟

همانطور که در بخش‌ های قبلی ذکر شد، بسته ‌بندی و چیدمان وسایل در داخل جعبه‌ ها نیازمند مهارت و تجربه کافی است. در اتوبار شهرک غرب (عزت بار)، ما به طور کامل با نحوه چیدمان وسایل در داخل جعبه‌ ها آشنا هستیم. ابتدا وسایل را با استفاده از اقلام مناسب بسته ‌بندی کرده و سپس آنها را در داخل جعبه‌ های استاندارد قرار می‌ دهیم. در صورت لزوم، تیم ما کار سلفن ‌پیچی کردن وسایل را نیز برای مشتریان انجام می ‌دهند. در آخر کار، یک لیست از محتویات داخل هر جعبه تهیه کرده و روی جعبه می ‌چسبانیم.

ما برای باربری در منطقه شهرک غرب از نیروهای متخصص و حرفه ‌ای برای حمل بار استفاده می ‌کنیم. همچنین، راننده‌ کامیون ‌های ما با تجربه، خوش برخورد و قابل اعتماد هستند. این افراد به خوبی مسیرهای میان مبدأ و مقصد را می ‌شناسند و حتی در شب‌ ها نیز می ‌توانند اسباب و اثاثیه‌ ها را به مقصد منتقل کنند.

هزینه حمل بار در شهرک غرب تهران (عزت بار)

هزینه حمل بار در منطقه شهرک غرب تهران و باربری در باغ فیض به طور کلی تحت تأثیر عوامل زیر قرار دارد:

– نوع خودروی حمل بار که انتخاب می‌ کنید.

– تعداد طبقات موجود در مکان بارگیری و تخلیه.

– تعداد کارگران مورد نیاز برای انجام کار.

– زمان و فصل انجام عملیات اسباب کشی.

– تاریخ و زمان دقیق انجام خدمات.

– تعداد و نوع اقلام مورد نیاز برای بسته ‌بندی و حمل بار.

برای دریافت اطلاعات دقیق تر در مورد تعرفه‌ اتوبار و باربری شهرک غرب و درخواست قیمت خدمات خود، بهتر است از طریق شماره تماس باربری در شهرک غرب با ما در ارتباط باشید‌.

جهت برقراری ارتباط و دریافت خدمات از این شرکت با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید:

44279739    |     44279740

باربری در شهرک غرب
5/5 - (1 امتیاز)