باربری در قلهک

اگر به دنبال باربری در تهران، خصوصا در منطقه قلهک هستید پیشنهاد میکنیم تنها 5 دقیقه از وقت خود را به مطلب ما اختصاص دهید. هموطنانی که در محدوده قلهک ساکن هستند می توانند از خدمات باربری عزت بار برای انتقال اثاثیه های خود استفاده کنند.

 عزت بار صفر تا صد جابجایی اسباب و اثاثیه های منزل یا دفتر کار و باربری در قلهک … را برای شما انجام می دهد. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با خدمات عزت بار بیشتر آشنا کنیم.

مراحل ثبت سفارش اسباب کشی در عزت بار​

تماس با عزت بار

انتخاب نوع خدمات

مشخص کردن ساعت و تاریخ

تایید نهایی هزینه

ثبت سفارش

این مجموعه از چه وسایلی برای جا به جایی بار در قلهک استفاده می کند؟

بسته بندی اثاثیه در سامانه عزت بار

مراحل بسته بندی اسباب کشی در قلهک ( عزت بار )

بسته بندی ظروف شکستنی: تیم حرفه ای عزت بار ابتدا دور وسایل شکستنی مانند بشقاب ها و لیوان ها را با کاغذ باطله یا روزنامه می پوشانند، سپس آنها را داخل جعبه قرار می دهند. همچنین‌ کف و دیواره های قوطی را با پارچه می پوشانند تا وسایل شکستنی در جابجایی صدمه نبینند.

عزت بار در قلهک

وسایل صوتی و تصویری: وسایل صوتی و تصویری مانند تلویزیون، لپتاپ و کامپیوتر را در قوطی های مخصوص که اسفنج دارند، قرار دهند. چنانچه قوطی مخصوص این دستگاه ها در دسترس نباشد، آنها را داخل یک قوطی ضخیم قرار می دهند. البته بهتر است این وسایل را خودتان با وسیله شخصی که در اختیار دارید، جابجا کنید.

کمدها: لبه تیز کمد ها، کشوها و میز آرایش را با مقوا و چسب می پوشانند تا هنگام جابجایی به هیچ جا برخورد نکند. در کشوها را با چسب محکم می کنند. وسایل داخل کشوها و کمدها را خالی نمی کنند اما در جابجایی آنها حساسیت زیادی به خرج می دهند تا وسایل داخل کمد ها بیرون ریخته نشود.

اسباب بازی ها: تیم عزت بار که کار بسته بندی را انجام می دهند، اسباب بازی ها را داخل کارتن های محکم می گذارند. سپس در کارتن را با چسب محکم می کنند.

تابلو‌ها و دکوری ها: در حمل اثاثیه منزل قلهک، بسته بندی تابلوها و دکوری ها اهمیت زیادی دارد. چرا که تابلوها و دکوری ها حساس هستند. به همین دلیل، تیم عزت بار دور تابلوها و دکوری ها را با نایلون حباب دار می پوشانند، سپس آنها را در داخل جعبه یا ماشین باربری قرار می دهند.

باربری در قلهک

وسایل بزرگ آشپزخانه: جاهای حساس وسایلی مانند یخچال و لباسشویی یا اجاق گاز را با نایلون های حباب دار یا کیسه های بزرگ می پوشانند. بسته بندی وسایل بزرگ آشپزخانه را به گونه ای انجام نمی دهند که در روند جابجایی مشکل ایجاد شود.

وسایل با ارزش: برای بسته بندی وسایل با ارزش از جعبه های کوچک مخصوص استفاده می شود.

فرش ها: تیم حرفه ای ما فرش ها را با استفاده از یک پارچه مناسب بسته بندی می کنند. چون نباید ریشه فرش ها در باربری کثیف شود. پارچه را با چسب نواری روی ریشه های فرش می چسبانند.

گلدان‌ ها و گیاهان: گلدان های کوچک را در داخل جعبه چوبی یا پلاستیکی قرار می دهند، سپس دور جعبه را با کیسه بزرگ می پوشانند تا گلها در طول باربری صدمه نبینند. گلدان های بزرگ را همانطور که هستند جابجا می‌ کنند.

چرا برای باربری در منطقه قلهک عزت بار را انتخاب کنیم:

باربری در سردار جنگل

باربری وانت قلهک (عزت باز) در حمل و جابجایی بار، خدمات پوشش بیمه را ارائه می دهد. خدمات بیمه این مجموعه عبارتند از:

  1. بیمه کالا برای تعداد محدودی از وسایل
  2. بیمه کالا بر اساس کالا ارزش گزاری شده
  3. بیمه کالا با مزایای زیاد

مشتریان بر اساس نوع اسباب و اثاثیه هایی که دارند، بیمه مد نظرشان را انتخاب می کنند.

چرا باید با خیال راحت بسته بندی وسایل خود را به عزت بار بسپاریم؟

تیم حرفه ای ما در عزت بار، با صفر تا صد بسته بندی و قراردادن وسایل درون جعبه  آشنایی دارند و در صورت نیاز وسایل را سلفن پیچی می کنند.

کارگرانی که کار بسته بندی را انجام می دهند، در مورد تهیه لیست محتویات درون هر بسته و چسباندن آن بر روی جعبه ها حساسیت زیادی به خرج می دهند. نحوه چیدمان وسایل درون جعبه ها نقش زیادی در جابجایی وسایل دارد.

از طرف دیگر مجموعه عزت بار، در منطقه قلهک از نیروهای متخصص و حرفه ای برای حمل وسایل استفاده می کند. راننده کامیون های اتوبار قلهک با مسیرها آشنایی دارند. قابل اعتماد هستند و به خوبی جابجایی بار را برای شما عزیزان انجام می دهند.

مزایای استفاده از خدمات عزت بار در قلهک؟

  • جابجایی بار در محدوده های درون شهری
  • حمل و انتقال اسباب و اثاثیه ها به شهرستان های نزدیک
  • انجام مراحل باربری توسط افراد مجرب و حرفه ای
  • ارزان قیمت بودن سرویس های باربری  

جهت استعلام دقیق قیمت سرویس درخواستی خود می توانید با شماره اتوبار قلهک تماس بگیرید. تیم پشتیبانی ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

جهت برقراری ارتباط و دریافت خدمات از این شرکت با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید:

44279739    |     44279740

نحوه بسته بندی وسایل

سوالات متداول در مورد باربری در قلهک

راه های ارتباطی با باربری در قلهک؟

علاوه بر تلفن اتوبار قلهک، با استفاده از پیامرسان ها نیز می توانید با تیم پشتیبانی عزت بار تماس حاصل فرمایید.

هزینه حمل بار در قلهک تهران چه قدر میباشد؟

به صورت کلی عوامل زیر در هزینه خدمات شرکت باربری به عوامل متععدی مانند نوع ماشین باربری درخواستی شما ، تعداد طبقات ، تعداد کارگر درخواستی ، روز و فصل اسباب کشی ، زمان اسباب کشی ، تعداد و نوع اقلام مورد استفاده در بسته بندی تاثیر دارد.

5/5 - (1 امتیاز)