باربری در تهرانپارس

همه با به دلایلی بارها تصمیم به اسباب کشی می گیریم و از چند روز قبل خودمان را برای اثاث کشی آماده می کنیم. مواد لازم برای بسته‌ بندی اثاثیه ها را از جاهای مختلف تهیه می کنیم، روش های بسته بندی و نحوه چیدمان وسایل داخل جعبه ها را یاد می گیریم.

اما آیا می دانستید که با کمک گرفتن از یک مجموعه باربری می توانید بدون دغدغه در یک روز کارهای مربوط به اسباب کشی را انجام دهید؟ باربری در تهرانپارس (عزت بار) در کنار شماست تا در اسباب کشی در محدوده تهرانپارس به شما کمک کند.

مراحل ثبت سفارش اسباب کشی در عزت بار​

تماس با عزت بار

انتخاب نوع خدمات

مشخص کردن ساعت و تاریخ

تایید نهایی هزینه

ثبت سفارش

این مجموعه از چه وسایلی برای جابجایی استفاده می کند؟

  • کارتن های بزرگ، سالم و محکم: برای بسته بندی کردن گلدان های زینتی، لوازم دکوری و جانبی
  • چسب نواری بزرگ: برای محکم کردن سر و ته جعبه ها
  • سلفن: سلفن پیچی کردن وسایلی چون لباسشویی و یخچال یا تابلوها
  • ماژیک: برای تهیه لیست از محتویات داخل جعبه
  • کاغذ: برای بسته‌ بندی کردن وسایل شکستنی آشپزخانه
  • قیچی: برای برش دادن نایلون های حبابدار، کارتن ها و نخ های پلاستیکی
  • طناب محکم: برای بستن فرش ها، یخچال و لباسشویی و چند وسیله کوچک به یکدیگر
  • مواد حفاظتی مانند کاغذ روزنامه، نایلون حبابدار: برای بسته بندی کردن وسایل با ارزش مانند گرامافون، مجسمه های قدیمی و دکوری های حساس.
  • کیسه های بزرگ و محکم: برای بسته بندی کردن ملحفه ها، تشک ها و بالش ها، پتوها و لباس ها.
بسته بندی اثاثیه در سامانه عزت بار

مراحل بسته بندی اسباب کشی تهرانپارس (عزت بار )

بسته بندی ظروف شکستنی: برای اینکه کار ما در اسباب کشی راحت باشد، بسته بندی را از ظروف شکستنی شروع می کنیم. ابتدا چند جعبه سالم، بزرگ و بادوام انتخاب می کنیم‌.

برای اینکه از وسایل شکستنی بیشتر محافظت کنیم، کف و دیواره های این جعبه ها را با پارچه یا لباس کهنه می پوشانیم.  بعد فنجان ها، لیوان ها، بشقاب ها و پارچ را داخل کاغذ روزنامه می پیچیم و آنها را داخل جعبه می چینیم. ابتدا بشقاب ها را در کف جعبه می چینیم بعد فنجان ها و لیوان ها را روی آنها می گذاریم.

 لیستی از محتویات داخل جعبه را تهیه کرده روی آن می چسبانیم. برچسب آشپزخانه را روی جعبه چسبانده و با فلش جهت باز کردن جعبه را مشخص می کنیم چون سر و ته جعبه را با چسب محکم می کنیم تا در جابجایی جعبه باز نشود.

وسایل صوتی و تصویری: بعد از اینکه قوطی های مربوط به لوازم شکستنی را کنار هم داخل آشپزخانه چیدیم، نوبت به بسته بندی وسایل صوتی و تصویری می رسد.

وسایلی مانند کامپیوتر، لپتاپ، تلویزیون، دی وی دی، اسپیکر و بلندگو یا سینمای خانگی و گیرنده دیجیتال را به دقت با نایلون حبابدار بسته بندی می کنیم. این وسایل را داخل جعبه هایی که با نایلون حبابدار پوشانده ایم قرار می دهیم و فضای خالی بین آنها را با ضربه گیر اسفنجی پر می کنیم.

کمدها: لباس های داخل کمدها و لوازم داخل کشو کمدها و میز آرایش را خالی می کنیم. لباس ها را از جعبه های رگال دار آویزان کرده و بقیه وسایل مانند لوازم آرایش یا خرده ریزها را با نایلون حبابدار بسته بندی کرده و داخل جعبه های سالم و چند لایه می چینیم‌.

در کمد ها و کشوها را با چسب محکم می کنیم و لبه تیز آنها را با چسب و مقوا می پوشانیم. دور کمدها را سلفن پیچی می کنیم. حالا کمدها برای جابجایی آماده هستند.

اسباب بازی ها: ابتدا یک لایه نایلون حبابدار را در داخل جعبه پهن می کنیم تا از اسباب بازی ها محافظت کند. بعد خود اسباب بازی ها را نیز با نایلون حبابدار بسته بندی می کنیم و داخل جعبه می چینیم. در جعبه را با چسب محکم می بندیم.

تابلو‌ها و دکوری ها: اما تابلوها و دکوری ها که بخشی از دکوراسیون و زیبایی محیط داخلی خانه را تشکیل می دهند باید به صورت حرفه ای بسته بندی شوند، به همین دلیل ما برای بسته بندی آنها از سلفون و نایلون حبابدار استفاده می کنیم. ابتدا دکوری ها و تابلوهای نقاشی و هنری را سلفن پیچی کرده سپس با نایلون حبابدار دور آنها را پوشش می دهیم.

نایلون حباب دار دور دکوری ها را با چسب محکم می کنیم اما کارمان هنوز با تابلوها تمام نشده است. کارتن های سالم و بزرگ را به اندازه تابلوها برش می دهیم و با چسب به اطراف آنها می چسبانیم. بعد با نخ پلاستیکی و چسب نواری بسته بندی خود را کامل می کنیم.

مبلمان و سرویس خواب: ابتدا روی مبلمان و سرویس خواب را با پارچه ضخیم می پوشانیم بعد آنها را سلفن پیچی می کنیم. تشک خواب را با نایلون حبابدار یا نایلون ضخیم بسته بندی می کنیم.

وسایل بزرگ آشپزخانه: یخچال، لباسشویی، اجاق گاز و وسایل این چنینی را با احتیاط بلند می کنیم و روی یک کارتن می گذاریم، بعد کارهای مربوط به بسته بندی را شروع می کنیم. دور موتور یخچال را با کاغذ روزنامه می پوشانیم. جا میوه ای و سایر قسمت هایی که امکان تکان خوردن آنها در جابجایی هست را با نایلون حبابدار محکم می کنیم.

دور یخچال یک پارچه ضخیم می اندازیم بعد آن را سلفن پیچی می کنیم. یا اگر پارچه ضخیم در دسترس نبود ابتدا یخچال یا لباسشویی را سلفن پیچی می کنیم بعد روی سلفون، نایلون حبابدار می کشیم. کارتن ها را در چند قسمت مساوی برش داده و به دور زیادی لباسشویی می چسبانیم. در آخر بسته بندی خودمان را با چسب نواری پهن و طناب محکم می کنیم.

وسایل با ارزش: وسایلی مانند گرامافون، اشیاء قدیمی و مجسمه های تزئینی از جمله وسایل با ارزشی هستند که باید به دقت بسته بندی و حمل شوند. قبل از شروع به بسته بندی وسایل با ارزش، ابتدا گرد و غبار آنها را پاک می کنیم. بعد آنها را سلفن پیچی می کنیم و با نایلون حبابدار دور تا دور آنها را می پوشانیم.

فرش ها: بعد از اینکه از تمیز بودن فرش ها اطمینان حاصل کردیم، جهت خواب آنها را مشخص می کنیم. پیدا کردن جهت خواب فرش باعث می شود که کار ما در لوله، بسته بندی و پهن کردن فرش در محل جدید راحت باشد. بعد از اینکه جهت خواب فرش را پیدا کردیم آن را به سمت بالا به طرف پایین رول می کنیم.

بعد از آنکه به دقت فرش را رول و لوله کردیم، برای جلوگیری از باز شدن آن، فرش را با طناب محکم می بندیم. برای اینکه فرش شل نشود آن را به ۳ قسمت مساوی تقسیم کرده و با طناب می بندیم. حالا نوبت به کاور کردن فرش می رسد. فرش را بلند کرده و داخل کاور پلاستیکی می گذاریم. سر کاور را با پارچه نازک یا نخ پلاستیکی می بندیم.

گلدان‌ها و گیاهان: اما آخرین مرحله از بسته بندی، مربوط به بسته بندی گلدان ها و گیاهان است. گلدان ها که تکلیف شان مشخص است. دور گلدان ها را تا جاییکه گلها رشد کردن با نایلون حبابدار می پوشانیم تا در جابجایی شاخه های آنها صدمه نبینند.

اما گیاهانی که در گلدان های زینتی و فانتزی هستند را به دقت در یک جعبه قرار می دهیم. فضای داخلی جعبه را با ضربه گیرهایی مانند فوم های اسفنجی یا نایلون حبابدار و پارچه پر می کنیم.

چک کردن بسته بندی

حالا که کار بسته‌ بندی را تمام کردیم کمی استراحت می کنیم و بقیه مراحل را مرور می کنیم. بعد از آشپزخانه شروع می کنیم و کل خانه را بررسی می کنیم تا اگر وسیله ای جا مانده، پیدا کرده و بسته بندی کنیم.

انتقال اثاثیه به ماشین

جعبه ها را بررسی می کنیم بعد با کمک گرفتن از افرادی که نیروی بدنی بالایی دارند اثاثیه ها را به ماشین منتقل می کنیم. چیدمان وسایل در داخل ماشین ترفندهای خاص خود را دارد که تیم حرفه ای عزت بار با این ترفندها آشنایی دارند و به خوبی کار بارگیری را انجام می دهند.

انتقال اثاثیه به محل جدید

بعد از اینکه اثاثیه ها در ماشین باربری بارگیری شدند، رانندگان حرفه ای ما کار خود را شروع کرده و اثاثیه ها را به محل جدید انتقال می دهند.

چیدن وسایل در محل

حالا که اثاثیه ها به محل جدید منتقل شدند، تیم ما کار خودشان را شروع کرده و وسایل را از داخل ماشین خارج می کنند. بعد اثاثیه ها را به داخل منزل منتقل کرده و شروع به چیدمان آنها در قسمت های مختلف خانه می کنند.

چرا باید با خیال راحت بسته بندی وسایل خود را به عزت بار بسپاریم؟

باربری در سردار جنگل

تیم حرفه ای عزت بار به طور تخصصی آموزش دیده اند تا بتوانند تمام مراحل باربری را برای شما انجام دهند. این تیم متشکل از افراد با تجربه، با مهارت، خوش اخلاق و قابل اعتماد است.

کارگران عزت بار و راننده کامیون های این مجموعه مسئولیت پذیر هستند و در طول باربری تمام تلاش خودشان را می کنند تا باربری بر اساس خواسته ها و انتظارات شما پیش برود.

این تیم ابتدا به دقت وسایل را جمع آوری، تفکیک و بسته بندی می کنند بعد با استفاده از طناب های محکم و چرخ های قرقره دار با ترفندهای خاصی وسایل را از داخل منزل در طبقه هر چندم که باشد، به ماشین باربری منتقل می کنند.

وسایل را طوری در داخل ماشین می چینند که بعد از حرکت ماشین تکان نخورده و آسیب نبینند. به محض رسیدن به محل جدید، وسایل را به داخل منزل برده و کار چیدمان را شروع می کنند.

باربری در تهرانپارس منطقه تهرانپارس (عزت بار) علاوه بر خدماتی که برشمردیم، ۳ نوع پوشش بیمه نیز برای حمل بار در این محدوده به مشتریان ارائه می دهد که عبارتند از:

  • بیمه کالا برای تعداد محدودی از وسایل
  • بیمه کالا بر اساس کالا ارزش گزاری شده
  • بیمه کالا با مزایای زیاد

اما سوال اصلی اینجاست که باربری در تهرانپارس و باربری در پاسداران ( عزت بار ) چرا تا این حد حرفه ای عمل می کند؟ و چرا باید با خیال راحت بسته بندی، حمل بار و چیدمان وسایل را به آنها بسپاریم؟ در ادامه مطلب به طور کامل به این سوال نیز پاسخ داده ایم.

هزینه حمل بار در تهرانپارس تهران

هزینه هر سرویس باربری بر اساس فاکتورهای خاصی مشخص می شود؛ بنابراین هر سرویس قیمت متفاوتی دارد. اما در حالت کلی عوامل زیر در هزینه خدمات شرکت باربری تهرانپارس تهران موثر هستند:

  • نوع ماشین باربری درخواستی شما
  • تعداد طبقات
  • تعداد کارگر درخواستی
  • روز و فصل اسباب کشی
  • زمان اسباب کشی
  • تعداد و نوع اقلام مورد استفاده در بسته بندی

جهت برقراری ارتباط و دریافت خدمات از این شرکت با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید:

88755829 | 88786188

نحوه بسته بندی وسایل
5/5 - (1 امتیاز)