باربری در نوبنیاد

آیا قصد باربری در نوبنیاد را دارید ولی نمیدانید از کدام مجموعه باربری کمک بگیرید و نمی دانید چگونه وسایل منزل یا دفتر کار را باید بسته بندی کرده و داخل جعبه ها بچینید؟

عزت بار به دلیل خدمات برتری که ارائه میدهد، به عنوان یکی از بهترین باربری ‌ها در محدوده نوبنیاد تهران شناخته می‌ شود. ما در این مطلب قصد داریم شما عزیزان را با خدمات و ویژگی‌های اسباب کشی در منطقه نوبنیاد بیشتر آشنا کنیم و در ادامه با ما همراه باشید تا بدانید که تیم حرفه‌ای عزت بار چگونه اسباب کشی در نوبنیاد را انجام می دهند‌.

مراحل ثبت سفارش اسباب کشی در عزت بار​

تماس با عزت بار

انتخاب نوع خدمات

مشخص کردن ساعت و تاریخ

تایید نهایی هزینه

ثبت سفارش

مجموعه باربری در نوبنیاد از چه وسایلی برای جابجایی اثاثیه ها استفاده می ‌کند؟

  • کارتن های بزرگ، سالم و محکم
  • چسب نواری بزرگ
  • چسب نواری
  • سلفن
  • ماژیک
  • کاغذ
  • قیچی
  • طناب محکم
  • مواد محافظتی مانند کاغذ روزنامه، نایلون حباب دار و …
بسته بندی اثاثیه در سامانه عزت بار

مراحل بسته بندی اسباب کشی در باربری نوبنیاد (عزت بار)

ظروف شکستنی

باربری در کاشانک و نوبنیاد(عزت بار)، با توجه به اهمیت و حفاظت از وسایل شکستنی، فرآیند بسته بندی آنها را با دقت و حوصله انجام می ‌دهد. در مرحله اول، تیم متخصص این اتوبار وسایل شکستنی را از دیگر اجناس جدا کرده و سپس برای بررسی و اطمینان از عدم وجود آسیب یا شکستگی ‌های آنها می‌ پردازد.

برای بسته بندی این اقلام، از نایلون حبابدار و کاغذ استفاده می ‌کنند و چند جعبه با لباس ‌های کهنه و فوم پر شده را برای قرار دادن وسایل شکستنی انتخاب می ‌کنند. سپس هر قطعه را با دقت درون جعبه ‌ها می ‌چینند و سپس آن جعبه را با چسب نواری پلمپ و یک لیست از محتویات آن جعبه را تهیه کرده، روی آن می چسبانند.

وسایل صوتی و تصویری

وسایل صوتی و تصویری نیز به‌ طور جداگانه بسته بندی می ‌شوند. جعبه‌ های اسفنج دار برای این منظور انتخاب شده و وسایل مانند لپتاپ، کامپیوتر، تلویزیون و مانیتورها به ‌طور مستقل از پریز جدا می‌ شوند‌. سپس به‌طور دقیق و حرفه ‌ای بسته بندی می‌ شوند.

مبلمان و سرویس خواب

همچنین وسایل مختلف مبلمان و کمدها نیز با مواد مناسب بسته بندی شده و تمامی لبه ‌ها و نقاط حساس با دقت فوق‌العاده با مقوا و چسب پوشانده می شود. در صورتیکه در کمدها و کشوها قفل نداشته باشد، آنها را با چسب نواری یا گیره های مخصوص محکم می کنند تا حین جابجایی هیچ خسارتی به بار نیاید.

تابلوها و دکوری ها

باربری در منطقه نوبنیاد

 

تابلوها و دکوری‌ها با دقت جداگانه بسته بندی می‌ شوند، از جمله تابلوهای کوچک که با سلفن و نایلون حبابدار بسته بندی می‌شوند و تابلوها و دکوری ‌های بزرگ که با استفاده از پارچه‌ های ضخیم جهت حفاظت از آنها آماده جابجایی می‌ شوند.

وسایل سنگین آشپزخانه

وسایل سنگین آشپزخانه، از جمله لباسشویی و یخچال، نیازمند بسته بندی دقیق هستند تا در جابجایی خطر آسیب دیدن یا شکسته شدن به حداقل برسند. مرحله ابتدایی این فرآیند شامل جابجایی این وسایل با احتیاط بر روی کارتن‌ های ضخیم می ‌باشد، سپس سلفن پیچی و لایه‌ای از نایلون حبابدار برای حفاظت اضافی اطراف آنها مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

از کارتن‌ های ضخیم که به این منظور برش داده شده‌ اند، برای ایجاد یک پوشش محافظ دور این وسایل استفاده می‌ شود. با استفاده از طناب، بسته بندی را به‌طور کامل تکمیل می ‌کنیم تا این اجناس بهترین حالت ممکن را برای جابجایی داشته باشند.

اسباب بازی‌ها

در این فرایند، از جعبه ‌های مقاوم، نایلون حبابدار و ضربه گیر استفاده می ‌شود. هر جعبه پس از قرار دادن اسباب بازی‌ ها داخل آن، با چسب نواری محکم شده و سپس برچسب گذاری می ‌شود.

وسایل با ارزش

وسایل با ارزش مانند طلا و جواهرات به‌ طور ویژه با استفاده از نایلون‌ های میان وعده و جعبه‌ های کوچک بسته بندی می ‌شوند. وسایل دیگری مانند پیانو، انواع سازها و اشیای گران ‌قیمت با سلفن بسته بندی شده و در جعبه‌ های مقاوم قرار می ‌گیرند تا در حین جابجایی مشکلی پیش نیاید.

فرش‌ها

ابتدا به جاروکشی دقیق فرش ‌ها پرداخته و سپس جهت خواب آنها را مشخص می ‌کنیم تا در فرآیند لوله کردن و حمل و نقل به محل مقصد، مشکلی نداشته باشیم. سپس با یک پارچه نازک روی ریشه ‌های فرش پوشیده شده و پارچه را با چسب به ریشه ها محکم ثابت می ‌کنیم.

بلافاصله پس از این مرحله، فرش را به شکل لوله در می‌ آوریم و با استفاده از طناب، فرش را از چند جهت می بندیم. در نهایت فرش ها را برای حمل و نقل داخل کاور مخصوص  قرار می ‌دهیم.

 گلدان‌ها و گیاهان

در این مرحله، به بسته بندی دقیق گلدان ‌ها و گیاهان می ‌پردازیم. گلدان ‌ها و گیاهان کوچک را با پوشش پلاستیکی بسته بندی کرده و آنها را درون قوطی یا جعبه‌ های پلاستیکی یا چوبی می گذاریم. اما در مورد گلدان‌ های بزرگ، آنها را بدون بسته بندی و با دقت خاص، داخل ماشین باربری بارگیری می‌ کنیم تا به مقصد منتقل شوند.

بررسی دقیق بسته بندی

سامانه باربری در عزت بار نوبنیاد

 

پس از اتمام کار بسته بندی توسط تیم ماهر عزت بار، کارگران این مجموعه جعبه ‌ها و وسایل بسته بندی شده را جهت جابجایی بررسی می کنند‌. در این مرحله تعداد جعبه ها و نوع بسته بندی آنها مورد بررسی قرار می گیرد تا در جابجایی مشکلی پیش نیاید.

 در پایان، تیم برای کامل کردن کار خود، خانه را مورد بررسی قرار می ‌دهند تا هر چیز کوچکی مانند اشیاء جزئی آشپزخانه که ممکن است جا مانده باشد را شناسایی کرده و بسته بندی کنند.

بارگیری اثاثیه ها در ماشین باربری

تیم بهترین اتوبار نوبنیاد (عزت بار)، وسایلی که قبلاً بسته بندی شده را با استفاده از چرخ های قرقره دار و طناب های محکم، به ماشین باربری منتقل می‌کنند. این کار توسط کارگران با قدرت بدنی قوی و ماهر انجام می‌ شود.

 انتقال اثاثیه به مقصد

پس از بارگیری، رانندگان ماهر عزت بار در محدوده نوبنیاد، به سرعت به سمت مقصد حرکت کرده و وسایل را به مقصد نهایی منتقل می ‌کنند.

چیدمان وسایل در محل جدید

در صورتی که به وقت کافی برای چیدمان وسایل در محل جدید ندارید، عزت بار میتواند خدمات چیدمان وسایل را به شما ارائه دهد. باربری نوبنیاد با استفاده از کارگران ماهر، توانایی دارد تا به سرعت و با دقت وسایل را در محل جدید به شکل بهینه و مطابق با تمایلات شما سر جای خود قرار دهد.

مزایای بهره مندی از خدمات باربری در نوبنیاد توسط تیم حرفه ای عزت بار

باربری در سردار جنگل

عزت بار به نظرات و بازخوردهای مشتریان خود توجه خاصی دارد. در صورتی که مواردی مانند رفتار کارگران مورد توجه واقع شود، این شرکت آماده پاسخگویی و رسیدگی به شکایات می‌ باشد تا خدمات ارائه شده، برای مشتریان رضایت ‌بخش باشد.

علاوه بر این، مهم ‌ترین جنبه ‌ای که در باربری نوبنیاد توسط “عزت بار” مدنظر قرار می‌ گیرد، چیدمان اثاثیه در محل جدید است. اگر به دلیل کمبود زمان و یا دیگر مشکلات، وقت کافی برای چیدمان وسایل خود در محل جدید را ندارید، تیم متخصص “عزت بار” می ‌تواند این خدمت را برای شما ارائه دهد. کارگران با تخصص لازم و دقت کافی، وسایل شما را در منزل جدید طبق سلیقه شما چینش می ‌دهند.

در نهایت، ارائه بارنامه و بیمه‌ نامه معتبر، یکی از مهم ‌ترین ویژگی‌های باربری در آجودانیه و نوبنیاد است. این اقدامات همچون ارائه گواهی و ضمانت نامه ‌های معتبر، تضمینی برای کار حرفه ‌ای و دقت و مهارت کارگران می ‌باشد.

خدمات پوشش بیمه عزت بار در باربری نوبنیاد

این اتوبار، علاوه بر خدمات بسته‌بندی و حمل بار، از قابلیت ارائه خدمات بیمه نیز به مشتریان خود برخوردار است. این اتوبار برای حمل بار در نوبنیاد، ۳ نوع بیمه را فراهم می‌کند:

  • بیمه کالا برای تعداد محدودی از وسایل
  • بیمه کالا بر اساس ارزش تخمینی آن
  • بیمه کالا با مزایای زیاد

مشتریان می‌توانند بر اساس نوع باری که می‌خواهند جابجا کنند، نوع موردنیاز خود از بیمه را انتخاب کنند. علاوه بر تجربه سابق در زمینه باربری، کادر باربری در تهران همواره اطلاعات خود را به روز نگه می‌دارد تا با تغییرات در روش‌های بسته‌بندی و حمل بار همگام شود.

 

قیمت باربری در منطقه نوبنیاد

هزینه خدمات و سرویس های باربری در اتوبار نوبنیاد تحت تأثیر عوامل زیر قرار دارند:

  • تعداد کارگران اضافی
  • روز و فصل باربری
  • حجم وسایل
  • اقلام مورد استفاده در بسته‌ بندی
  • نوع ماشین باربری
  • مسافت

اگر می خواهید از جزئیات تعرفه باربری و اتوبار نوبنیاد مطلع شوید، پیشنهاد می کنیم از طریق شماره تلفن باربری نوبنیاد با مشاوران ما تماس بگیرید.

جهت برقراری ارتباط و دریافت خدمات از این شرکت با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید:

22899705 | 22899612

 

نحوه بسته بندی وسایل
5/5 - (1 امتیاز)