باربری در صادقیه

پیدا کردن باربری و اتوبار مناسب که بتواند اسباب و اثاثیه ها را بدون هیچ مشکلی به محل جدید انتقال دهد، یکی از رایج ترین مشکلات در اسباب کشی است. اما باربری در صادقیه (عزت بار) شرایط را برای اسباب کشی در این منطقه کاملا مهیا کرده است.

اگر ساکن منطقه صادقیه تهران هستید و در رابطه با پیدا کردن یک اتوبار مناسب، بررسی و پیدا کردن مشکلات ناگهانی در اسباب کشی، تهیه وسایل مورد نیاز برای بسته بندی مشکل دارید و از همه مهمتر با مسیرهای بین مبدأ و مقصد آشنایی ندارید، می توانید از تیم حرفه ای عزت بار برای حمل و جابجایی بار در صادقیه کمک بگیرید. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با خدمات عزت بار در محدوده صادقیه بیشتر آشنا شوید.

مراحل ثبت سفارش اسباب کشی در عزت بار​

تماس با عزت بار

انتخاب نوع خدمات

مشخص کردن ساعت و تاریخ

تایید نهایی هزینه

ثبت سفارش

مجموعه اتوبار صادقیه از چه وسایلی برای جابجایی استفاده می کند؟

بسته بندی اثاثیه در سامانه عزت بار

بسته بندی اسباب کشی صادقیه تهران (عزت بار)

بسته بندی ظروف شکستنی: در ابتدا وسایلی مانند بشقاب ها، فنجان ها و وسایل صبحانه خوری و… را با استفاده از نایلون های حباب دار یا کاغذ بسته بندی می کنند.

سپس در کف و کناره های جعبه پارچه یا روزنامه باطله قرار می دهند تا از شکستن این وسایل جلوگیری شود. بعد وسایل بسته بندی شده را داخل جعبه گذاشته و با چسب در آن را محکم می کنند. در انتها لیستی از وسایلی که داخل جعبه گذاشته شده و محلی که به آنجا تعلق دارند را تهیه کرده و روی جعبه می چسبانند.

وسایل صوتی و تصویری: ما در عزت بار برای بسته بندی وسایل صوتی و تصویری از سلفون یا کارتن هایی استفاده می کنیم که اسفنج محافظ دارند و از آسیب دیدن آنها جلوگیری می کنند.

کمدها: تیم حرفه ای ما، ابتدا نوک تیز کمدها را با مقوا و چسب می پوشانند تا در حین جابجایی به جایی برخورد نکنند. سپس در صورتیکه در کمدها قفل نداشته باشند از چسب برای محکم کردن آن‌ها استفاده می کنند. وسایل داخل کشوها را خالی نمی کنند، در عوض برای بسته بندی کردن آن‌ها از کاغذ بسته بندی، سلفون و روزنامه استفاده می شود. در نهایت دور کمد ها را با نایلون حباب دار می پوشانند تا در طول باربری خط و خشی روی درب کمد ها نیفتد.

اسباب بازی ها: اسباب بازی ها از جمله وسایلی هستند که در باربری به آسانی بسته بندی می شوند. تیم عزت بار برای بسته بندی اسباب بازی‌ ها از جعبه های بزرگ و مقاوم استفاده می کنند.

تابلو‌ها و دکوری ها: تیم حرفه ای ما با استفاده از بهترین روش ها کار بسته بندی تابلوها و دکوری ها را انجام می دهند. دور تابلوهای کوچک را با نایلون و چسب می پوشانند و روی تابلوهای بزرگ یک پارچه ضخیم انداخته، در ماشین باربری می گذارند.

دکوری ها را با استفاده از سلفون، نایلون و چسب بسته بندی کرده سپس در داخل کارتن های بزرگ قرار می دهند. دکوری های سنگین که قابلیت حمل در داخل جعبه را ندارند، بسته بندی کرده و همانطور که هستند به ماشین باربری منتقل می کنند.

سامانه باربری عزت بار در صادقیه

مبلمان و سرویس خواب: ما برای بسته بندی مبلمان و سرویس خواب از سلفون های با کیفیت استفاده می کنیم. برای اینکه مبلمان و سرویس خواب در جابجایی کثیف نشوند، دور آنها را با سلفون یا ملافه می پوشانیم سپس با چسب سلفون یا ملافه را به دور این وسایل می چسبانیم. تشک خواب یکی از لوازمی است که باید به دقت حمل شود. از این جهت، برای انتقال مبلمان و سرویس خواب به ماشین از کارگران ماهر استفاده می کنیم.

وسایل بزرگ آشپزخانه: وسایلی مانند یخچال و لباسشویی یا کمدها که گران قیمت و سنگین هستند، باید به شیوه ای صحیح بسته بندی شوند. از این رو، ما برای بسته بندی این نوع وسایل از چند لایه نایلون حباب دار استفاده می کنیم.

وسایل با ارزش: تیم عزت بار وسایل ارزشمند را به صورت حرفه ای با استفاده از کاغذ مناسب و سلفون بسته بندی کرده و داخل جعبه های کوچک و مجزا قرار می دهند. سپس این جعبه های کوچک را در داخل یک جعبه بزرگ قرار داده و بین آنها را با روزنامه یا کاغذ باطله پر می کنند تا جعبه های کوچک با همدیگر برخوردی نداشته باشند.

فرش ها: تیم ما ابتدا جهت الیاف فرش را پیدا می کنند، سپس فرش را به سمت بالا چرخانده و شروع به لوله کردن آن می کنند. بعد از اتمام کار، دور فرش را با پارچه یا نایلون پوشانده و محکم می کنند.

گلدان‌ها و گیاهان: تیم ما برای جابجایی گلدان های کوچک از قوطی های مناسب استفاده می کنند اما گلدان های بزرگ همانطور که هستند، در ماشین بارگیری شده و جابجا می‌ شوند.

مراحل باربری در صادقیه

  • چک کردن بسته بندی

بعد از اینکه تیم حرفه ای اتوبار صادقیه تهران (عزت بار) کار بسته بندی کردن اسباب و اثاثیه ها را تمام کردند، مناطق مختلف خانه را دوباره بررسی می کنند تا اگر وسیله ای جا مانده، پیدا کرده و بسته بندی کنند.

عزت بار در صادقیه

  • انتقال اثاثیه به ماشین

یکی از مراحل مهم در اسباب کشی، انتقال ثانیه به ماشین یا بارگیری است. کارگران اتوبار صادقیه به دقت و با در نظر گرفتن اصول بارگیری، وسایل بسته بندی شده را به ماشین باربری منتقل می کنند.

  • انتقال اثاثیه به محل جدید

رانندگان اتوبار صادقیه تهران به خوبی با مسیرهای این منطقه آشنایی دارند؛ بنابراین در سریعترین زمان ممکن اثاثیه ها را به محل جدید انتقال می دهند.

  • چیدن وسایل در محل

از دیگر نکاتی که رعایت آن در اسباب کشی ضروری است، نحوه چیدن وسایل در محل جدید است. از این رو، تیم حرفه ای عزت بار در صادقیه، به دقت وسایل را از ماشین باربری به محل جدید انتقال داده و در جای مناسبی آنها را کنار هم می چینند.

هزینه حمل بار در صادقیه تهران

باربری در سردار جنگل

هزینه حمل بار در صادقیه تحت تأثیر عوامل زیادی قرار دارد. به صورت کلی نوع ماشین باربری درخواستی شما، تعداد طبقات، روز و فصل اسباب کشی، تعداد کارگر درخواستی، زمان اسباب کشی، تعداد و نوع اقلام مورد استفاده در بسته بندی در هزینه حمل بار صادقیه تأثیر دارند.

سرویس های متنوع، بر اساس نیاز مشتریان قیمت های متفاوتی دارند؛ بنابراین جهت استعلام دقیق تعرفه اتوبار و قیمت صادقیه بهتر است همین حالا با ما تماس بگیرید.

چرا برای باربری عزت بار در منطقه صادقیه را انتخاب کنیم؟

در حالت کلی، باربری در صادقیه امن ترین باربری است که می توانید کار اسباب کشی را به تیم حرفه ای این مجموعه بسپارید. این اتوبار در کنار خدماتی که در راستای بسته بندی، حمل بار و بارگیری به مشتریان ارائه می دهد، خدمات پوشش بیمه را نیز در اختیار مشتریان قرار داده است.

این اتوبار حرفه ای، ۳ نوع بیمه برای حمل بار شما عزیزان در نظر گرفته است. ۱.بیمه کالا برای تعداد محدودی از وسایل۲. بیمه کالا بر اساس کالا ارزش گزاری شده.۳. بیمه کالا با مزایای زیاد.

باربری در غرب تهران، منطقه صادقیه در سایه برنامه ریزی های منظم و دقیقی که انجام می دهد، کادر مجرب و حرفه ای که دارد و خدمات باربری متنوعی که ارائه می دهد، توانسته رضایت رضایت اعتماد مشتریان را جلب کند.

چرا باید با خیال راحت بسته بندی وسایل خود را به عزت بار بسپاریم؟

شرکت باربری صادقیه تهران(عزت بار)، به عنوان بهترین اتوبار در این منطقه خدمات زیادی به مشتریان خود ارائه می دهد. کادر مجرب و حرفه ای اتوبار صادقیه تهران متشکل متشکل راننده کامیون های حرفه ای و کارگران با تجربه است.

کارگران باربری در منطقه صادقیه به خوبی با صفر تا صد بسته بندی اسباب و اثاثیه ها و چگونگی قراردادن آنها درون جعبه آشنایی دارند؛ بنابراین در صورت نیاز برخی از وسایل را سلفن پیچی کرده و سپس بسته بندی می کنند.

نحوه چیدمان وسایل درون جعبه ها در اسباب کشی صادقیه تهران اهمیت زیادی دارد. چون اگر وسایل به دقت درون جعبه قرار نگیرند، در حمل آنها مشکل به وجود می آید. بعد از بسته بندی، نوبت به حمل وسایل تا نزدیک ماشین باربری و بارگیری آنها می رسد.

باربری در صادقیه تهران (عزت بار ) از نیروهایی که مهارت لازم برای حمل و جابجایی اسباب و اثاثیه ها را دارند، برای حمل و بارگیری وسایل استفاده می کند. گذشته از این، راننده کامیون های این اتوبار، بسیار حرفه ای، ماهر و کار بلد هستند.

راننده کامیون های این مجموعه احساس مسئولیت زیادی در قبال حمل بار مشتریان دارند؛ بنابراین سعی می کنند، اسباب کشی در صادقیه را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

جهت برقراری ارتباط و دریافت خدمات از این شرکت با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید:

44279739    |     44279740

نحوه بسته بندی وسایل

سوالات متداول در رابطه با باربری در صادقیه

چند نوع بیمه برای باربری در صادقیه (عزت بار) وجود دارد؟
  • بیمه کالا برای تعداد محدودی از وسایل
  • بیمه کالا بر اساس کالا ارزش گزاری شده
  • بیمه کالا با مزایای زیاد
هزینه باربری در منطقه صادقیه چقدر است؟

هزینه اتوبار به سرویس باربری درخواستی شما بستگی دارد. با استفاده از شماره باربری در صادقیه می توانید با تیم ما تماس گرفته و از قیمت سرویس درخواستی خود مطلع شوید.

راه های ارتباطی با باربری در صادقیه؟
  • تلفن باربری در صادقیه
  • از طریق خود وبسایت
5/5 - (1 امتیاز)