باربری در آیت الله کاشانی

آیا می خواهید به کمک یک مجموعه معتبر کار اسباب کشی را انجام دهید؟ پیدا کردن یک باربری در تهران که برای اسباب کشی قابل اعتناد باشد، می تواند اسباب کشی را برای شما به یک کار راحت تبدیل کند. باربری در کاشانی توسط عزت بار، با در اختیار داشتن پرسنل حرفه ای و رانندگان ماهر کار اسباب کشی را برای شما عزیزان انجام می دهد. در ادامه مطلب ما تمامی خدمات عزت بار را به شما خواهیم گفت تا با اطمینان بیشتری اسباب کشی را به این مجموعه بسپارید.

مراحل ثبت سفارش اسباب کشی در عزت بار​

تماس با عزت بار

انتخاب نوع خدمات

مشخص کردن ساعت و تاریخ

تایید نهایی هزینه

ثبت سفارش

باربری در آیت الله کاشانی از چه وسایلی برای بسته بندی استفاده می کند؟

بسته بندی اثاثیه در سامانه عزت بار

مراحل بسته بندی اسباب کشی در آیت الله کاشانی

بسته بندی ظروف شکستنی

تیم حرفه ای عزت بار از جعبه ‌های ضخیم برای بسته بندی لوازم شکستنی استفاده می کنند. ابتدا در درون جعبه، پارچه، روزنامه یا نایلون های حباب دار قرار می دهند تا وسایل شکستنی مانند بشقاب ها، لیوان ها و سایر لوازم آشپزخانه در طول مسیر نشکنند.

علاوه بر این، حوله یا پارچه ‌هایی را در کنار کف و دیواره‌ های جعبه قرار داده و از محکم بودن اتصالات آن اطمینان حاصل می کنند. سپس، لیستی از محتویات داخل جعبه تهیه کرده و بر روی آن می چسبانند. همچنین بر روی جعبه هایی که داخل آنها وسایل شکستنی قرار دارد، با ماژیک قرمز رنگ، کلمه “شکستنی” را می نویسند. همچنین لوازم داخل جعبه به هر محلی که تعلق دارند، اسم آن محل را نیز روی جعبه می نویسند.

وسایل صوتی و تصویری

وسایلی مانند تلویزیون، لپتاپ، کارگران با تجربه عزت بار، در بسته بندی کامپیوتر، اسپیکر و … از جعبه ‌های مخصوص این وسایل که حاوی اسفنج‌ های مخصوص حفاظت هستند، استفاده می کنند. 

کمدها

باربری در آیت الله کاشانی

تیم حرفه ای عزت بار ابتدا گوشه‌ های زاویه دار کمدها را با پلاستیک حباب‌ دار یا روزنامه و مقوای ضخیم می پوشانند. اگر در کشوهای کمدها و میز آرایش قفل نداشته باشند، از چسب نواری پهن برای محکم کردن در آنها استفاده می کنند تا هنگام جابجایی در کشوها باز نشود.

اسباب بازی ها

برای بسته ‌بندی اسباب بازی‌ ها از جعبه‌ های بزرگ و ضخیم استفاده می شود.

تابلو‌ها و دکوری ها

برای اینکه تابلوها و دکوری‌ها در طول مسیر صدمه نبینند، تیم ما از حوله یا مقوای محکم برای بسته‌ بندی آنها استفاده می کند. ابتدا تابلوها را روی حوله می گذارند، سپس آنها را داخل یک جعبه قرار می دهند. در آخر، در جعبه را با چسب نواری پهن محکم می بندند.

مبلمان و سرویس خواب

تیم عزت بار برای اینکه از کثیف شدن مبلمان و سرویس خواب در طول باربری جلوگیری کنند، آنها را با ملحفه می پوشانند و سپس ملحفه ها را با بند به بدنه مبل یا سرویس خواب می بندند. این افراد طبق مهارتی که در جابجایی اسباب و اثاثیه ها دارند، در جابجایی سرویس خواب و تشک از نایلون‌ های حباب ‌دار و چسب و ملحفه استفاده می کنند.

وسایل بزرگ آشپزخانه

سامانه باربری عزت بار در آیت الله کاشانی

برای بسته بندی وسایل بزرگ آشپزخانه مانند یخچال و لباسشویی که سنگین و گران قیمت هستند، از دو سه لایه نایلون حباب ‌دار استفاده می شود. البته کار بسته ‌بندی این وسایل طوری انجام نمی شود که افراد در حین جابجایی آنها به مشکل بر بخورند.

وسایل با ارزش

 تیم مجرب و حرفه ای عزت بار در اسباب کشی کاشانی برای بسته‌ بندی وسایل با ارزش و قیمتی از جعبه های مخصوص استفاده می کنند.

فرش ها

تیم حرفه ای عزت بار در بسته بندی فرش ها دقت لازم را دارند. ابتدا پارچه ‌ای را در قسمت ریشه ‌های فرش به صورت دولا قرار می دهند تا در جابجایی از کثیف شدن فرش و به خصوص ریشه ‌های آنها جلوگیری شود.

گلدان‌ ها و گیاهان

کارگران عزت بار، گلدان‌ های بزرگ و سنگین به همان صورتی که هستند جابجا می‌ شوند اما گلدان‌ های کوچک در داخل جعبه چوبی یا پلاستیکی قرار می دهند. برای اینکه شاخه های گلها در طول مسیر نشکنند، داخل هر کدام از گلدان ‌ها یک چوب بلند قرار می دهند.  بعد با استفاده از کیسه ‌های بزرگ دور جعبه را می پوشانند.

چک کردن بسته بندی

بعد از اینکه کار بسته ‌بندی را تمام کردند، کمی استراحت می کنند. بعد از آن تمام اتاق ها را بررسی کرده و اطمینان حاصل می کنند که چیزی را جا نگذاشته‌ اند. اگر در خانه چیزی پیدا کردند، آن را داخل جعبه قرار داده و بسته ‌بندی می کنند.

مراحل اتوبار و حمل اثاثیه در آیت الله کاشانی توسط عزت بار

انتقال-اثاثیه-به-ماشین-برای-باربری-در-کاشانی

انتقال اثاثیه به ماشین

تیم حرفه ای عزت بار بعد از اینکه که کار بسته‌ بندی وسایل را انجام دادند و کارهای مربوط به بسته ‌بندی به اتمام رسید، بهترین ماشین باربری را برای جابجایی و اسباب کشی انتخاب می کنند. این افراد برای اینکه بتوانند کار انتقال اثاثیه ها به ماشین را به بهترین شکل ممکن انجام دهند، از روش های مختلف استفاده می کنند. باربری وانت کاشانی(عزت بار)، از نیروهای متخصص و حرفه ای برای بسته بندی و اسباب کشی استفاده می کند.

انتقال اثاثیه به محل جدید

 برای انتقال اثاثیه به محل جدید از ماشین ‌های مجهز و پیشرفته استفاده می کند. اسباب کشی کاشانی توسط عزت بار طبق قوانین باربری انجام می ‌گیرد.

چیدن وسایل در محل

آخرین مرحله در اسباب کشی، چیدن وسایل در محل است. کارگران ما به دقت وسایل بارگیری شده را در محل می ‌چینند.

خدمات پوشش بیمه باربری در آیت الله کاشانی توسط عزت بار

1. عزت بار به عنوان باربری ارزان قیمت در کاشانی، خدمات پوشش بیمه را برای جابجایی بار ارائه می دهد. به طور کلی، این مجموعه ۳ نوع بیمه را برای کالاهای مشتریان ارائه می دهد که عبارتند از:

  • بیمه کالا برای تعداد محدودی از وسایل
  • بیمه کالا بر اساس کالا ارزش گزاری شده
  • بیمه کالا با مزایای زیاد

2. این مجموعه از بهترین و ایمن ترین روش برای بسته بندی تمامی وسایل استفاده می کند.

3. عزت بار برای باربری در محدوده آیت الله کاشانی از نیروهای متخصص و حرفه ای برای حمل وسایل استفاده می کند.

4. راننده کامیون های اتوبار کاشانی (عزت بار ) بسیار خوش اخلاق، دلسوز، با تجربه و قابل اطمینان هستند. این افراد به خوبی با مسیر آشنایی دارند؛ بنابراین در کوتاهترین زمان ممکن اسباب و اثاثیه ها را به مقصد انتقال می دهند.

هزینه حمل بار در آیت الله کاشانی تهران

به صورت کلی در عزت بار خدمات باربری ارزان قیمت است اما عوامل زیر در هزینه کلی باربری در غرب تهران و آیت الله کاشانی تاثیر گذار است:

  • نوع ماشین باربری درخواستی شما
  • تعداد طبقات
  • تعداد کارگر درخواستی
  • روز و فصل اسباب کشی
  • زمان اسباب کشی
  • تعداد و نوع اقلام مورد استفاده در بسته بندی

برای استعلام دقیق قیمت سرویس درخواستی خود بهتر است با تلفن اتوبار کاشانی تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده خدمات رسانی به شما عزیزان هستند.

جهت برقراری ارتباط و دریافت خدمات از این شرکت با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید:

44279739    |     44279740

باربری-در-کاشانی

سوالات متدوال درباره باربری در آیت الله کاشانی

راه های ارتباطی با باربری کاشانی؟

علاوه بر پیامرسان ها می توانید با استفاده از شماره اتوبار کاشانی با تیم عزت بار تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنید.

قیمت باربری در کاشانی تهران چقدر است؟

هزینه حمل بار در باربری در منطقه کاشانی با توجه به سرویس درخواستی مشتریان مشخص می شود. جهت استعلام دقیق قیمت بهتر است با بخش پشتیبانی عزت بار تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)