باربری در اوین

اگر به دنبال یک تجربه اسباب کشی ساده و حرفه‌ای در محدوده اوین تهران هستید، عزت بار به عنوان بهترین گزینه برای خدمت به شما آماده است. ما با تیم حرفه‌ای و ماشین‌آلات مدرن، اسباب‌ کشی شما را به یک تجربه آسان و بدون استرس تبدیل می‌کنیم. با برقراری ارتباط با باربری در اوین (عزت بار)، می توانید از خدمات ما بهره مند شوید.

کارکنان ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل زندگی شما می‌آیند و بار شما را با دقت بسته‌بندی و منتقل می‌کنند. با عزت بار، دیگر نباید نگران اسباب کشی در اوین باشید. در ادامه مطلب با ما همراه باشید بیشتر با خدمات ما آشنا شوید و به طور اجمالی اطلاعاتی در مورد مراحل بسته بندی اثاث کشی در اوین کسب کنید.

مراحل ثبت سفارش اسباب کشی در عزت بار​

تماس با عزت بار

انتخاب نوع خدمات

مشخص کردن ساعت و تاریخ

تایید نهایی هزینه

ثبت سفارش

مجموعه باربری اوین برای جابجایی اثاثیه‌ها از وسایل متنوعی استفاده می‌کند:

1.کارتن‌های بزرگ و محکم: برای بسته‌بندی و حفاظت از وسایل شکستنی و غیر شکستنی.

2.نوار چسب بزرگ: برای محکم کردن جعبه‌ها و اطمینان از ایمنی وسایل در داخل آنها.

3.سلفن: مورد استفاده برای پیچیدن مجسمه‌ها و دکوری‌ها به طور ایمن.

4.ماژیک: برای نوشتن محتویات داخل جعبه‌ها و شناسایی وسایل.

5.کاغذ: برای پیچیدن و حفاظت از بشقاب‌ها و سفره‌های مورد استفاده.

6.قیچی: برای برش دادن نایلون حبابدار و کارتن‌ها به اندازه مناسب.

7.طناب محکم: برای بستن و تثبیت وسایل سنگین به منظور حمل و نقل آسان‌تر.

8.مواد محافظتی اضافی: از جمله کاغذ روزنامه و نایلون حبابدار برای بسته ‌بندی اسباب حساس مانند ظروف شکستنی، تا اطمینان حاصل شود که همه چیز به درستی منتقل می‌شود.

بسته بندی اثاثیه در سامانه عزت بار

 

مراحل بسته بندی اسباب کشی در اوین (عزت بار)

بسته‌بندی وسایل اسباب‌کشی در بهترین اتوبار اوین (عزت بار) به شیوه‌ای ساده و حرفه‌ای انجام می‌شود. مراحل این فرآیند به شکل زیر طراحی شده‌اند:

ظروف شکستنی

بسته‌بندی اسباب‌کشی را با وسایل شکستنی از آشپزخانه شروع می‌کنیم. جهت حفاظت از این وسایل، کف و دیواره‌های جعبه را با نایلون حبابدار یا پارچه پوشانده و سپس وسایل را با دقت داخل جعبه قرار می‌دهیم.

بشقاب‌ها و ظروف مشابه را بر روی لایه‌ای از کاغذ روزنامه قرار داده و سپس نایلون حبابدار را به دور آنها می‌چسبانیم. سپس درون جعبه چند لایه‌ای که انتخاب کرده‌ایم، آن‌ها را می‌چینیم. با استفاده از چسب نواری پهن، کف و در جعبه را محکم می‌کنیم تا به راحتی این وسایل شکستنی را جابجا کنیم.

وسایل صوتی و تصویری

پس از بسته‌بندی ظروف شکستنی، نوبت به وسایل صوتی و تصویری می‌رسد. وسایلی مانند لپ‌تاپ، کامپیوتر، تلویزیون، DVD و وسایل مشابه را با احتیاط سلفن پیچی کرده و دور آنها را کامل با نایلون حبابدار می‌پوشانیم.

برای پر کردن فضای خالی داخل جعبه از پلاستیک یا فوم استفاده می‌کنیم تا در طی جابجایی، وسایل به یکدیگر یا دیواره‌های جعبه برخورد نکنند و آسیب نبینند.

کمدها

کمدها به عنوان وسایل بزرگی شناخته می‌شوند که بسته‌بندی و جابجایی آنها به وقت زیادی احتیاج دارد. ابتدا کشوها و محتویات داخل کمد را خالی می‌کنیم و لوازم آرایشی یا وسایل دیگر را در جعبه‌های کوچک می‌گذاریم.

لباس‌ها را از کارتن‌های رگال آویزان می‌کنیم و با استفاده از مقوا و چسب نواری، نوک تیز کمدها را محکم می‌کنیم تا در طی جابجایی به هیچ دیوار یا سقف خانه برخورد نکنند.

کف و دیواره‌های جعبه انتخابی را با پارچه می‌پوشانیم و سپس جعبه‌های کوچک را داخل آن می‌چینیم. اگر کمدها قفل دار باشند، با همان قفل‌ها آنها را قفل می‌کنیم، و در غیر این صورت برای محکم کردن آنها از چسب نواری پهن استفاده می‌کنیم.

اسباب‌بازی ها

باربری در محدوده های اوین

ابتدا اسباب‌بازی‌ها را با یک لایه نایلون حبابدار پوشانده و با چسب آنها را به دور اسباب‌بازی‌ها می‌چسبانیم. سپس آنها را داخل جعبه‌های بزرگ و مقاومی که انتخاب کرده‌ایم، قرار می‌دهیم.

کف و در جعبه را با چسب پلمپ می‌کنیم تا به راحتی این اسباب‌بازی‌ها را جابجا کنیم. برای شناسایی آسان تر، برچسب اسباب‌بازی‌ها را روی جعبه‌ها چسبانده می‌شود.

 تابلوها و دکوری‌ها

برای بسته‌بندی تابلوها و دکوری‌ها، ابتدا یک جعبه سالم، بزرگ و مقاوم را انتخاب می‌کنیم. سپس کف و دیواره‌های داخلی جعبه را با دو لایه نایلون حبابدار پوشانده و سپس دکوری‌ها را در نایلون پیچیده و با چسب محکم کرده، درون جعبه قرار می‌دهیم.

فضای خالی بین دکوری‌ها را با پارچه یا لباس‌های کهنه پر می‌کنیم تا در طی جابجایی، وسایل داخل جعبه به یکدیگر برخورد نکنند و آسیب نبینند. تابلوها را با یک لایه پارچه ضخیم پوشانده و سپس آنها را با نایلون حبابدار بسته‌بندی می‌کنیم.

تابلوهای کوچک را در داخل جعبه‌های بزرگ قرار می‌دهیم، اما تابلوهای بزرگ را همانگونه که بسته‌بندی کرده‌ایم به ماشین باربری منتقل می‌کنیم.

مبلمان و سرویس خواب

برای جلوگیری از کثیف شدن مبلمان و سرویس خواب در طی جابجایی، ابتدا روی آنها را با یک لایه پارچه ضخیم می‌پوشانیم. سپس آنها را با سلفن پیچی کرده و آماده جابجایی می‌کنیم. برای سرویس خواب هم همین روش را انجام داده و سپس تشک را با نایلون حبابدار می‌پوشانیم. حالا با خیال راحت می توانیم تخت خواب و مبلمان را جابجا کنیم.

وسایل با ارزش

بسته‌بندی اشیاء با ارزش به یک هنر تبدیل می‌شود. برای این کار وسایلی مانند پیانو، ویلون، گاوصندوق و اجناس با ارزش دیگر از مواد و تکنیک‌های خاصی استفاده می‌کنیم.

در ابتدا این وسایل را با دقت با یک لایه پارچه پوشانده و سپس آن را با سلفن پیچی می‌کنیم.  اجناس گرانبها مانند طلا و جواهرات را با دقت در سلفن و نایلون حبابدار بسته‌بندی کرده و در جعبه‌های کوچک و محکمی قرار می‌دهیم.

فرش‌ها

در ابتدا کار یک پارچه را به دقت به صورت دو لایه روی ریشه‌های فرش می‌گسترانیم و سپس با چسب، این پارچه را به ریشه‌ها می‌چسبانیم. سپس فرش‌ها را به دقت لوله می‌کنیم و به اندازه لوله‌کردن، آنها را در کاور مخصوص قرار می‌دهیم.

 گلدان‌ها و گیاهان

گل‌ها و گیاهان نیز از اشیاء با ارزش هستند و باید به دقت جابجا شوند تا به آنها آسیبی نرسد. داخل گلدان‌ها یک چوب یا میله به اندازه ارتفاع گل را نصب می‌کنیم و گلها را به این میله با نخ نازک می‌بندیم.

سپس یک لایه نایلون حبابدار یا سلفن ضخیم را به دور گلدان‌ها می‌پیچیم. بعد گلدان‌های نایلون‌پیچی شده را در داخل جعبه چوبی یا پلاستیکی قرار می‌دهیم.

گلدان‌های بزرگ به دلیل اندازه‌شان، نمی‌توانند داخل جعبه جا بیفتند. به همین دلیل آنها را همانطور که هستند جابجا می‌کنیم و در ماشین باربری بارگیری می‌شوند.

بررسی بسته‌بندی

سامانه عزت بار در اوین

سیستم حمل و نقل عزت بار در منطقه اوین دارای یک مرحله مهم به نام بررسی بسته‌بندی است. تیم ماهر شرکت باربری در آجودانیه و اوین عزت بار پس از به اتمام رسیدن فرآیند بسته‌بندی وسایل منزل، به منظور اطمینان از کیفیت بسته‌بندی، همه جای خانه را بررسی می کنند. هر چیزی که ممکن است جا مانده باشد، فوراً بسته‌بندی می‌شود و با دقت در کنار سایر جعبه‌ها قرار می‌گیرد.

معمولاً وسایلی که پیدا می‌شوند شامل اسباب بازی کودکان، لباس‌ها و کفش‌ها یا وسایل کوچک آشپزخانه هستند. این اجناس با دقت و حرفه‌ایترین روش‌های بسته‌بندی و با استفاده از موادی مانند نایلون حبابدار و سلفن، دقیقاً بسته‌بندی می‌شوند. همچنین، لیست دقیق محتویات هر جعبه با دقت تهیه و روی آن قرار می‌گیرد.

انتقال اثاثیه ها به داخل ماشین باربری

تیم اتوبار تهران اوین (عزت بار) با بهره‌گیری از ترفندها و استفاده از ابزارهای مناسب نظیر طناب‌های محکم و چرخ‌های قرقره‌ای، وسایل را به دقت و با ایمنی به ماشین منتقل می‌کنند.

انتقال وسایل به محل جدید

رانندگان اتوبار اوین یا همان عزت بار با مسیرهای منطقه اوین تهران آشنا هستند، بنابراین در مدتی کوتاه وسایل را به محل جدید منتقل می‌کنند.

چیدمان وسایل در محل جدید

وقتی وسایل به مقصد منتقل می‌شوند، کارگران حرفه ای ترین باربری اوین(عزت بار) آنها را به دقت و با حرفه‌ای ترین روش‌ها در مکان‌های معین و مشخصی که روی جعبه‌ها نوشته شده است، می ‌چینند.

چرا باید عزت بار را برای انجام خدمات باربری در اوین انتخاب کنیم؟

باربری در سردار جنگل

عزت بار به عنوان یک اتوبار مطرح نه تنها خدمات متنوع باربری را ارائه می‌دهد بلکه با ۳ نوع بیمه مختلف (بیمه برای کالاهای محدود، بیمه بر اساس ارزش کالا و بیمه با مزایای زیاد)، اطمینان شما از حفاظت کالاهایتان را به عهده می‌گیرد.

یکی از ویژگی‌های ویژه عزت بار، پاسخگویی ۲۴ ساعته به مشتریان است. این بدین معنا است که هر زمان نیاز داشتید، می‌توانید با تماس به شماره تلفن باربری در اندرزگو و اوین درخواست خود را مطرح کرده و خدمات مورد نظرتان را دریافت کنید یا نظرات و پیشنهادات خود را با تیم عزت بار به اشتراک بگذارید.

عزت بار همیشه به انتقادات و پیشنهادات مشتریان خود توجه کرده و تلاش می ‌کند تا با بهره‌ گیری از نظرات شما، سطح سرویس‌ دهی خود را بهبود بخشد.

عزت باربرای بسته‌بندی وسایل شما در اسباب کشی اوین، از وسایل با کیفیت و مناسب استفاده می‌کند تا اثاثیه ها به خوبی بسته بندی شده و محافظت شوند. همچنین، ماشین‌های مورد استفاده به صورت دوره‌ای تعمیر و نگهداری می‌شوند و کارگران باربری در هر اسباب‌کشی، ماشین‌ها را به دقت تمیز می‌کنند.

با سرویس‌های متنوع باربری در اوین با قیمت‌های مناسب، شما می‌توانید به راحتی وسایل منزل یا دفتر کار خود را به مقصد جدیدتان انتقال دهید. همچنین، اگر نیاز داشته باشید، تیم حرفه‌ای عزت بار به شما کمک می‌کند تا به شهرستان‌های اطراف نیز اثاث کشی کنید. ما در عزت بار، همیشه کنار شما هستیم تا خدمات لازم را ارائه دهیم.

 قیمت باربری در منطقه اوین

یکی از پرسش‌های متداول افرادی که قصد نقل مکان به منطقه اوین در تهران دارند، مسأله هزینه حمل بار در این محدوده است. باید آگاه باشید که محاسبه هزینه حمل بار تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار می‌گیرد، از جمله:

  • تعداد کارگران درخواستی شما.
  • نوع ماشین باربری درخواستی.
  • نوع و بسته‌ بندی کالاها.
  • تعداد طبقات در مبدأ و مقصد.
  • زمان انتقال و فصل مربوطه.
  • مسافت بین مبدأ و مقصد.

برای دستیابی به جزئیات دقیق‌تر درباره هزینه‌ها و خدمات مرتبط با حمل و نقل بار خود، بهتر است با شماره تلفن باربری در دارآباد و اوین تماس بگیرید. تیم پشتیبانی ما آماده‌ است تا به شما اطلاعات کامل و تنظیم خدمات مورد نظرتان را ارائه دهد.

جهت برقراری ارتباط و دریافت خدمات از این شرکت با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید:

22899705  |     22899612

نحوه بسته بندی وسایل
5/5 - (1 امتیاز)